Әбілхан қастеев атындағы мемлекеттік өнер мұражайы. себеп бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем. 9-сынып

Апта
Күні

Қазақ тілі

9 сынып

Апта: Сабақтың тақырыбы
Күні:

Әбілхан Қастеев атындағы Мемлекеттік өнер мұражайы.

Себеп бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем

Апта: Жалпы мақсаты
Күні: Оқушылардың қазақтың саңлақ суретшісі Әбілхан Қастеев туралы білімдерін толықтыра түсу. Суретші атындағы Мемлекеттік өнер мұражайы жайлы мағлұмат беру. Оқушылардың тілдік, сөздік қорларын молайту, танымдық ойлау қабілеттерін арттыру. Ұлттық өнерге деген сүйіспеншілік арқылы эстетикалық тәрбие беру.
Апта: Күтілетін нәтижелер
Күні:
  1. Танымдық қабілеттерінің артуы.
  2. Топта жұмыс жасай білуі.
  3. Өз ойларын қысылмай еркін жеткізе білуі.
Апта: Сабақ түрі
Күні: Жаңа білімді игеруге арналған саяхат сабақ
Апта: Тапсырмалар
Күні:
  1. Білім (үй тапсырмасы (оқушылар презен-сы, жабық тест)
  2. Түсіну (жаңа сабақ, видео-ролик, диалог)
  3. Қолдану (ереже, шашыранды сөйлем)
  4. Талдау (деңгейлік тапсырма, балама, сәйкестілік, графикалық тест түрлері)
  5. Пайымдау (Сөйлемді аяқта)
Апта: Бағалау
Күні: Топ басшыларының бағалауы
Апта: Керекті жабдықтар
Күні: Оқулық, мұражайға билеттер, ғаламтор (мұражайға виртуалды саяхат), интербелсенді тақта, видео-ролик, тест парақшалары, бағалау кестесі, рефлексия беттері.
Апта: Сабақ барысы:
Апта: Сабақ кезеңдері
Күні: Мұғалім әрекеті
Қазақ тілі9 сынып: Оқушы әрекеті
Апта:

Кіріспе

(3-5 мин)

Күні:

І Ұйымдастыру кезеңі

1. Оқушылардың көңіл-күйін, сабаққа белсенділігін арттыру үшін, бәріміз бір-бірімізге жылы тілектер айтамыз.

Мұражайға кіру үшін билет алады, сол арқылы 3 топқа бөлінеді.

2. Жұмыс ережесімен танысып, күтілетін нәтижені анықтау.

Білім. Үй тапсырмасы, жабық тест

Қазақ тілі9 сынып:

Бүгін бізде «сиқырлы таяқша» қонақта. Бір-бірімізге тарату арқылы жылы тілек, сөздер айтамыз (білім алушылар тілек айтады) . Біздердің тілектеріміз орындалады, себебі ол сөздер біздердің мейірімді жүрекшелерімізден шыққан.

3 түсті билет арқылы 3 топқа бөлініп отырады.

Оқушылар үйден дайындап алып келген Ә. Қастеев туралы презентацияларын, материалдарын көрсетіп, бөліседі.

Билеттерінің екінші жағындағы 3 нұсқалы жабық тестті орындап, интербелсенді тақтадан дұрыс жауаптарын тексереді.

Апта:

Тұсаукесер

(10-15мин)

Күні:

Түсіну. Жаңа сабаққа кіріспе.

Жабық тесттің соңғы сұрағына берген оқушылардың жауабы арқылы жаңа тақырыпқа көшеміз.

Видео-ролик көрсетіліп, жуан, жіңішке сұрақтар арқылы оқушылардан сұралады.

Оқулықтағы 2-тапсырма диалог -оқу.

Қазақ тілі9 сынып:

Оқушылар видео-роликті қарай отырып, жуан, жіңішке сұрақтарға жауап беруге тырысады.

Оқулықтағы диалогты оқып, алған мәліметтерімен бөліседі.

Апта:

Негізгі бөлім

(20 мин)

Күні:

Қолдану. Ереже, шашыранды сөйлем.

Әр топқа шашыранды сөздерден сөйлем құрап, оны дәптерлеріне талдап, берілген көмек (тек сұрақтары) арқылы сол сөйлемнің түрін, ережесін, жұрнақтарын табу.

Талдау. Деңгейлік тапсырма.

ІІІ деңгей. Балама жауаптары бар тест (дұрыс, бұрыс) .

1. Қазақ бейнелеу өнерінің негізін салған - Әбілхан Қастеев.

2. Қазақ халқының ежелгі баспанасы - тұрғын үй.

3. Құрмалас сөйлем 6-ға бөлінеді.

4. «Қарындасым», «Жамбылдың портреті» туындыларының авторы - Әбілхан Қастеев.

5. Сабақ оқысаң, бес аласың . Шартты бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем.

ІІ деңгей. Сәйкестік тестісі

(салыстыру) .

1. Ә. Қастеев . . . Мәскеу, Алматы мұражайларында сақтаулы.

2. Қазақ бейнелеу өнерінің негізін салушы - . . .

3. Киіз үйдің іші жылы болғандықтан, біз ұзақ отырдық.

4 . . . - қазақтың ұлттық саз өнері аспабы .

5. Асадалдың үстіндегі ыдыстар көп болса да, таза, ретімен жиналған.

І деңгей. Графикалық тест (диаграмма)

1. Қатты шарсасам да, сурет көрмесіне бардым.

2. Суретші туралы көп мәлімет білгендіктен, маған көрмеде өте

қызық болды.

3. Мұғалімді дұрыс тыңдағанда, бәрін түсінер едің.

4. Күн жылы болады деп, біз серуенге шықтық.

5. Киіз үйдің ішіне кірсең, қолөнер туындыларының бәрін көресің.

Қазақ тілі9 сынып:

Әр топ мүшелері өздеріне берілген шашыранды сөздерден сөйлем құрайды, дәптерлеріне талдайды, кестені толтырады.

:
:
:
:

І деңгей. ІІ деңгей.

  1. + 1. в
  2. - 2. б
  3. - 3. а
  4. + 4. г
  5. + 5. ә

А) Себеп бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем.

Ә) Шартты бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем.

Б) Ә. Қастеев.

В) туындылары

Г) домбыра

І деңгей.

түрі
ережесі
сұрағы
жұрнақ

Неліктен?

Не үшін?

Не себепті?

Не деп?

Апта:
Күні:
Қазақ тілі9 сынып:
Апта:
Күні:
Қазақ тілі9 сынып:
Апта:

Ұқсас жұмыстар
1.грамматика. құрмалас сөйлемді қайталау. 2. лексика. қазақтың атақты суретшісі
Сабақтас құрмалас сөйлем. 11-сынып
Қарсылықты салалас
Сөздердің байланысу түрлері жайлы
Ибрагим Бегімхан Керімханұлы
Себеп бағыныңқылы сабақтас
Мектеп ұстаздары
АШЫҚ САБАҚ АБАЙДЫҢ ТАБИҒАТ ЛИРИКАСЫ
Шартты бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем
Қазақ ою-өрнегінің негізін салушы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz