Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Әбілхан қастеев атындағы мемлекеттік өнер мұражайы. себеп бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем. 9-сынып



|Апта |Күні |Қазақ тілі |
| | |9 сынып |
|Сабақтың тақырыбы |Әбілхан Қастеев атындағы Мемлекеттік өнер мұражайы.|
| | |
| |Себеп бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем |
|Жалпы мақсаты |Оқушылардың қазақтың саңлақ суретшісі Әбілхан |
| |Қастеев туралы білімдерін толықтыра түсу. Суретші |
| |атындағы Мемлекеттік өнер мұражайы жайлы мағлұмат |
| |беру. Оқушылардың тілдік, сөздік қорларын |
| |молайту, танымдық ойлау қабілеттерін |
| |арттыру.Ұлттық өнерге деген сүйіспеншілік арқылы |
| |эстетикалық тәрбие беру. |
|Күтілетін нәтижелер |Танымдық қабілеттерінің артуы. |
| |Топта жұмыс жасай білуі. |
| |Өз ойларын қысылмай еркін жеткізе білуі. |
| Сабақ түрі |Жаңа білімді игеруге арналған саяхат сабақ |
|Тапсырмалар |Білім (үй тапсырмасы (оқушылар презен-сы, жабық |
| |тест) |
| |Түсіну (жаңа сабақ, видео-ролик, диалог) |
| |Қолдану (ереже, шашыранды сөйлем) |
| |Талдау (деңгейлік тапсырма, балама, сәйкестілік, |
| |графикалық тест түрлері) |
| |Пайымдау (Сөйлемді аяқта) |
|Бағалау |Топ басшыларының бағалауы |
|Керекті жабдықтар |Оқулық, мұражайға билеттер, ғаламтор (мұражайға |
| |виртуалды саяхат), интербелсенді тақта, видео-ролик,|
| |тест парақшалары, бағалау кестесі, рефлексия |
| |беттері. |
| |
|Сабақ барысы: |
|Сабақ |Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Кіріспе |І Ұйымдастыру кезеңі |Бүгін бізде «сиқырлы таяқша» |
|(3-5 мин) |1.Оқушылардың көңіл-күйін, |қонақта. Бір-бірімізге тарату |
| |сабаққа белсенділігін арттыру |арқылы жылы тілек, сөздер |
| |үшін, бәріміз бір-бірімізге |айтамыз (білім алушылар тілек |
| |жылы тілектер айтамыз. |айтады). Біздердің тілектеріміз |
| |Мұражайға кіру үшін билет |орындалады, себебі ол сөздер |
| |алады, сол арқылы 3 топқа |біздердің мейірімді |
| |бөлінеді. |жүрекшелерімізден шыққан. |
| |2.Жұмыс ережесімен танысып, | |
| |күтілетін нәтижені анықтау. |3 түсті билет арқылы 3 топқа |
| |Білім. Үй тапсырмасы, жабық |бөлініп отырады. |
| |тест | |
| | | |
| | |Оқушылар үйден дайындап алып |
| | |келген Ә.Қастеев туралы |
| | |презентацияларын, материалдарын |
| | |көрсетіп, бөліседі. |
| | |Билеттерінің екінші жағындағы |
| | |3 нұсқалы жабық тестті орындап, |
| | |интербелсенді тақтадан дұрыс |
| | |жауаптарын тексереді. |
| |Түсіну. Жаңа сабаққа кіріспе. | Оқушылар видео-роликті қарай |
|Тұсаукесер |Жабық тесттің соңғы сұрағына |отырып, жуан, жіңішке сұрақтарға|
|(10-15мин) |берген оқушылардың жауабы |жауап беруге тырысады. |
| |арқылы жаңа тақырыпқа көшеміз.|Оқулықтағы диалогты оқып, алған |
| |Видео-ролик көрсетіліп, жуан, |мәліметтерімен бөліседі. |
| |жіңішке сұрақтар арқылы | |
| |оқушылардан сұралады. | |
| |Оқулықтағы 2-тапсырма диалог | |
| |-оқу. | |
|Негізгі |Қолдану. Ереже, шашыранды |Әр топ мүшелері өздеріне |
|бөлім |сөйлем. |берілген шашыранды сөздерден |
|(20 мин) |Әр топқа шашыранды сөздерден |сөйлем құрайды, дәптерлеріне |
| |сөйлем құрап, оны дәптерлеріне|талдайды, кестені толтырады. |
| |талдап, берілген көмек (тек |түрі |
| |сұрақтары) арқылы сол |ережесі |
| |сөйлемнің түрін, ережесін, |сұрағы |
| |жұрнақтарын табу. |жұрнақ |
| | | |
| | | |
| |Талдау. Деңгейлік тапсырма. | |
| |ІІІ деңгей. Балама жауаптары |Неліктен? |
| |бар тест (дұрыс, бұрыс). |Не үшін? |
| |1.Қазақ бейнелеу өнерінің |Не себепті? |
| |негізін салған - Әбілхан |Не деп? |
| |Қастеев. | |
| |2. Қазақ халқының ежелгі | |
| |баспанасы - тұрғын үй. | |
| |3. Құрмалас сөйлем 6-ға | |
| |бөлінеді. | |
| |4. «Қарындасым», «Жамбылдың | |
| |портреті» туындыларының авторы| |
| |– Әбілхан Қастеев. |І деңгей. ІІ деңгей.|
| |5. Сабақ оқысаң, бес аласың. |+ 1. в |
| |Шартты бағыныңқы сабақтас |– 2. б |
| |құрмалас сөйлем. |– 3. а |
| | |+ 4. г |
| |ІІ деңгей. Сәйкестік тестісі |+ 5. ә |
| |(салыстыру). | |
| |1. Ә.Қастеев ... Мәскеу, | |
| |Алматы мұражайларында | |
| |сақтаулы. | |
| |2. Қазақ бейнелеу өнерінің | |
| |негізін салушы - .... | |
| |3. Киіз үйдің іші жылы | |
| |болғандықтан, біз ұзақ |А) Себеп бағыныңқылы сабақтас |
| |отырдық. |құрмалас сөйлем. |
| |4. ... - қазақтың ұлттық саз |Ә) Шартты бағыныңқылы сабақтас |
| |өнері аспабы . |құрмалас сөйлем. |
| |5. Асадалдың үстіндегі ыдыстар|Б) Ә.Қастеев. |
| |көп болса да, таза, ретімен |В) туындылары |
| |жиналған. |Г) домбыра |
| |І деңгей. Графикалық тест |І деңгей. |
| |(диаграмма) |[pic] |
| |1.Қатты шарсасам да, сурет | |
| |көрмесіне бардым. | |
| |2.Суретші туралы көп мәлімет | |
| |білгендіктен, маған көрмеде | |
| |өте | |
| |қызық болды. | |
| |3.Мұғалімді дұрыс тыңдағанда, | |
| |бәрін түсінер едің. | |
| |4. Күн жылы болады деп, біз | |
| |серуенге шықтық. | |
| |5. Киіз үйдің ішіне кірсең, | |
| |қолөнер туындыларының бәрін | |
| |көресің. | |
|Қорытын- |Пайымдау. Сөйлемдерді аяқта |Оқушылар берілген сөйлемдерді |
|ды |* Сабақта Әбілхан Қастеев |аяқтайды. Өз ойларымен бөліседі.|
|(5 мин) |атындағы |Өздері құрастырған сөйлемдерінің|
| |Мемлекеттік өнер мұражайына |сабақтастың қай түріне жататынын|
| |саяхат жасағандықтан, . . . |айтады. |
| |* Мұражайдың ішін көзімізбен | |
| |көріп, . . . |Сабақтың лексикалық тақырыбын |
| |* Сабағымыз жақсы өткені үшін,|грамматикалық тақырыбымен |
| |. . . |байланыстыра отырып, сабақты |
| |Рефлексия. Сабақтан алған |аяқтайды. |
| |әсерің... | |
| |Оқушылар өздері таңдаған |Оқушыларға, қонаққа келген |
| |көңіл-күй смайликтерін (екінші|мұғалімдерге мұражайдан естелік |
| |жағында мұражайдан естелік |ретінде |
| |ретінде суретшінің туындысы | |
| |берілген) алып кетеді. |Саяхат сабақтан алған әсерлерін |
| |Үйге тапсырма. |әңгіме түрінде жазып келу. |
| |101-бет 4-тапсырма. “Ә.Қастеев|Ереже жаттау. |
| |атындағы Мемлекеттік өнер | |
| |мұражайы” тақырыбына әңгіме | |
| |құрау (саяхат сабақтан алған | |
| |әсерім) |Топ басшылары өздеріне берілген |
| |Бағалау. Топ басшыларының |бағалау кестелерін толтырып, топ|
| |сабақ бойы бағалаған нәтижесі |мүшелерінің бағаларын айтады, |
| |тыңдалады. |мұғалімнің, оқушылардың |
| |Мұғалім бағалайды. |пікірлерін тыңдайды. |
|Сабақтың өзіндік талдауы |
| |
| |
| |


Ұқсас жұмыстар
1.грамматика. құрмалас сөйлемді қайталау. 2. лексика. қазақтың атақты суретшісі
Сабақтас құрмалас сөйлем. 11-сынып
Қарсылықты салалас
Сөздердің байланысу түрлері жайлы
Ибрагим Бегімхан Керімханұлы
Себеп бағыныңқылы сабақтас
Мектеп ұстаздары
АШЫҚ САБАҚ АБАЙДЫҢ ТАБИҒАТ ЛИРИКАСЫ
Шартты бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем
Қазақ ою-өрнегінің негізін салушы
Пәндер