3-сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінің оқу-әдістемелік жоспары (136 сағат, аптасына 4 сағат)

Пәні: Қазақ тілі Сыныбы : 3 Барлығы -136 сағат аптасына -4 сағаттан

Авторлар: Г. И. Уайсова, Ә. Е. Жұмабаева Алматы «Атамұра»2014

Тақырыптар
Сағат саны
Уақ -ы
Мақсаты
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері
Оқу нәтижелері
Жоспарланған бағалау

Оқушылар-

дың сабаққа қатысы

Ресурстар
№:
Тақырыптар: I тоқсан
Сағат саны:
Уақ -ы:
Мақсаты:
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
Оқу нәтижелері:
Жоспарланған бағалау:
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Ресурстар:
№: І.
Тақырыптар: Тіл және сөйлеу
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Тіл және сөйлеу туралы түсініктерін кеңейту, сөйлеудің адам көңіл күйіне қатысын байқату
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Сын тұрғысынан ойлау, «Ақылдың 6 қалпағы», көрнекілік әдісі, рефлексия.
Оқу нәтижелері: Өз пікірлерін ашық айта алады, сын тұрғысынан ойлап қорытады
Жоспарланған бағалау: Формативті бағалау ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау.
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Топтық, жұптық тапсырмалар орындау
Ресурстар: Оқулық, жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат
№: ІІ.
Тақырыптар:
Сағат саны: 16+1
Уақ -ы: Дыбыс және әріп
№: 1-2
Тақырыптар: 2-сыныпта өткенді қайталау
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Дыбыс және әріп туралы білімдерін тереңдету, дыбыстық талдау жасау дағдысын жетілдіру
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: «Екі жақты күнделік» стратегиясы, « Ойлан, жұптас, пікірлес», талдау стратегиясы, сурет галлериясын шарлау, топтастыру, Венн диаграммасы
Оқу нәтижелері: Жаттығу жұмысындағы мәтіннің негізгі идеясын аша алады, жүйелейді, тіл белсенділіктері дамиды.
Жоспарланған бағалау: ОҮБ Оқушылар берілген тапсырмалар арқылы жолдастарын бағалайды
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Топтық, жұптық, жеке
Ресурстар: Оқулық http:// kk. Wikipedia. Org/ wiki/ сайты
№: 3-4
Тақырыптар: Э дыбысы
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Э дыбысы мен әрібінің ерекшелігін білу салыстыру
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: «Соңғы сөзді маған қалдыр» стратегиясы, «РАФТ» стратегиясы
Оқу нәтижелері: оқушылардың шығармашылық қиялдары дамиды. Оқу және оқырмандық дағдылары қалыптасады.
Жоспарланған бағалау: ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Ұжымдық, жұптық, жеке
Ресурстар: Оқулық жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат
№: 5-6
Тақырыптар: В дыбысы
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: В дыбысы мен әрібінің ерекшелігін білу салыстыру
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:

«Автор орындығы» стратегиясы,

талда, салыстыр, ойлан

Оқу нәтижелері: Аузекі сөйлеу тілі, есте сақтау қабілеттері дамиды.
Жоспарланған бағалау: ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Ұжымдық, жұптық, жеке
Ресурстар: Оқулық
№: 7-8
Тақырыптар: Ф дыбысы
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Ф дыбысы мен әрібінің ерекшелігін білу салыстыру
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:

«Кубизм» стратегиясы,

«Дөңгелек үстел» стратегиясы

Оқу нәтижелері: шығармашылық қабілеттері артады
Жоспарланған бағалау: ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Ұжымдық, жұптық, жеке
Ресурстар: Оқулық жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат
№: 9-10
Тақырыптар: Ч, щ дыбыстары
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Ч, Щ дыбыстары мен әріптерінің ерекшелігін білу салыстыру
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Талантты және дарынды балаларды оқыту- «Кубизм» стратегиясы, «Ортадағы қаламсап» стратегиясы
Оқу нәтижелері: Танымдары кеңейеді, өз ойын ашық айта алады.
Жоспарланған бағалау: Өзін-өзі бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Ұжымдық, топтық, жұптық, өздік жұмыстар
Ресурстар: Оқулық http:// kk. Wikipedia.
№: 11-12
Тақырыптар: Ц дыбысы
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Ц дыбысы мен әрібінің ерекшелігін білу салыстыру
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Эвристикалық, индуктивтік-дедуктивтік әдісі, СТО, өзін-өзі бағалау әдісі
Оқу нәтижелері: Тапсырмаларды орындау іс-әрекет барысында оқушылардың танымдық қабілеттері шыңдалады. Логикалық ойлау жүйесі дамиды.
Жоспарланған бағалау: Формативті бағалау ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау.
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Топтық, жұптық жұмыстар
Ресурстар: Оқулық, жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат
№: 13-14
Тақырыптар: Х, һ дыбыстары
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Х, һ дыбысы мен әріптерінің ерекшелігін білу салыстыру
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
Оқу нәтижелері: Оқушыларда жылдам әрі мәнерлеп оқу қабілеттері дамиды
Жоспарланған бағалау: ОҮБ
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Топтық
Ресурстар: Оқулық, жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат
№: 15
Тақырыптар: Диктант
Сағат саны: 1
Уақ -ы:
Мақсаты: Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын тексеру
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Өз бетімен жұмыс
Оқу нәтижелері: Оқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады
Жоспарланған бағалау: Суммативті бағалау, оқуды бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Өз бетімен жеке жұмыс
Ресурстар: Диктанттар жинағы
№: 16-17
Тақырыптар: Өзіңді тексер
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Оқушылардың білімдерін есепке алу
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Өз бетімен жұмыс
Оқу нәтижелері: Оқушылардың өздеріне деген сенімдері қалыптасады
Жоспарланған бағалау: Суммативті бағалау, оқуды бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Өз бетімен жеке жұмыс
Ресурстар: Тест
№: ІІІ.
Тақырыптар:
Сағат саны:
Уақ -ы: Мәтін 7+2
Мақсаты:
№: 1
Тақырыптар: Мәтін туралы берілген ұғымды кеңейту
Сағат саны: 1
Уақ -ы:
Мақсаты: Мәтіндегі сөйлемдердің байланысы. Сөйлемдердің байланысу тәсілдерін байқату
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:

«Кубизм» стратегиясы,

«Дөңгелек үстел» стратегиясы

Оқу нәтижелері: шығармашылық қабілеттері артады
Жоспарланған бағалау: ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Ұжымдық, жұптық, жеке
Ресурстар: Оқулық, жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат
№: 2-3
Тақырыптар: Әңгімелеу мәтіні
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Әңгімелеу мәтіні туралы түсініктерін кеңейту, әңгімелеу мәтінінің құрылымын таныту сурет және жоспар бойынша әңгімелеу мәтінін құруға үйрету
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Талантты және дарынды балаларды оқыту- «Кубизм» стратегиясы, «Ортадағы қаламсап» стратегиясы
Оқу нәтижелері: Танымдары кеңейеді, өз ойын ашық айта алады.
Жоспарланған бағалау: Өзін-өзі бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Ұжымдық, топтық, жұптық, өздік жұмыстар
Ресурстар: Оқулық http:// kk. Wikipedia.
№: 4
Тақырыптар: Мазмұндама
Сағат саны: 1
Уақ -ы:
Мақсаты: Оқушылардың оқылған мәтінді мазмұнындау қабілеттерін дамыту
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
Оқу нәтижелері: Мәтінді есте сақтау қабілеттері артады, өз ойын еркін жетікзе алады
Жоспарланған бағалау: Суммативті бағалау, оқуды бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Өз бетімен жеке жұмыс
Ресурстар: Мазмұндамалар жинағы
№: 5-6
Тақырыптар: Сипаттау мәтіні
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Оқушыларды заттарды нақты белгілеріне қарай өзара салыстырып сипаттай білуге үйрету
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Сын тұрғысынан ойлау, «Ақылдың 6 қалпағы»
Оқу нәтижелері: Пікірлерін дәлелдеуді үйренеді, тірек сөздермен жұмыс жасай алады.
Жоспарланған бағалау: ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Ұжымдық, жұптық, жеке
Ресурстар: Оқулық, жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат
№: 7-8
Тақырыптар: Пайымдау мәтіні
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Талқылау мәтінінің сипаттау мәтінінен айырмашылығын байқату, оқушыларды өз ойын дәлелдей білуге үйрету
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Диалогтік оқыту «Ыстық орындық»
Оқу нәтижелері: Өздерінің іс-әрекетіне баға бере алады, сөздік қорлары молаяды, шығармашлық қабілеттері артады.
Жоспарланған бағалау: ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Ұжымдық, жұптық, жеке
Ресурстар: Оқулық, жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат
№: 9
Тақырыптар: Шығарма
Сағат саны: 1
Уақ -ы:
Мақсаты: Берілген тақырып бойынша оқушылардың мәтін құрау дағдысын қалыптастыру
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: «Екі жақты күнделік» стратегиясы, « Ойлан, жұптас, пікірлес», талдау стратегиясы, сурет галлериясын шарлау, топтастыру, Венн диаграммасы
Оқу нәтижелері: Берілген тақырып бойынша өз еркімен еркін тақырыпта шығарма жаза алады
Жоспарланған бағалау: Суммативті бағалау, оқуды бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Өз бетімен жеке жұмыс
Ресурстар: Диктанттар жинағы
№: ІҮ.
Тақырыптар: Сөйлем
Сағат саны: 22+6
Уақ -ы:
Мақсаты:
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
Оқу нәтижелері:
Жоспарланған бағалау:
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Ресурстар:
№: 1-2
Тақырыптар: Сөйлем туралы өткенді қайталау
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай бөлінетін түрлері туралы білімдерін еске түсіру, толықтыру;
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
Оқу нәтижелері: Оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуі арқылы теориялық ойлаулары жетіледі, сөйлеу тілі дамиды, сыпайы сөйлеу білуге дағдыланады;
Жоспарланған бағалау: ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Ұжымдық, жұптық, жеке
Ресурстар: Оқулық, жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат
№: 3-4
Тақырыптар: Сөйлем мүшелері
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Сөйлем және сөйлем мүшелері туралы білімдерін тереңдету; ойлау және байланыстырып сөйлеу дағдыларынн дамыту
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Көрнекілік әдісі, сұрақ-жауап, индукция, дедукция,, талдау, жинақтау, топтау, рефлексия
Оқу нәтижелері: Топпен жұмыс жасау барысында ұйымшылдыққа, адамгершілікке тәрбиеленеді.
Жоспарланған бағалау: Өзін-өзі бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Топтық, жеке, жұппен жұмыс
Ресурстар: Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары
№: 5-6
Тақырыптар: Бастауыш
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Бастауыш туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау;
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Көрнекілік, жинақтау, салыстыру, топтау, рефлексия
Оқу нәтижелері: Оқушылардың сөздік қорлары дамиды, табиғатқа, салт-дәстүрге деген ізгілікті қарым-қатынасқа тәрбиеленеді
Жоспарланған бағалау: Формативті бағалау ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау.
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Топтық, жеке, жұппен жұмыс
Ресурстар: Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары
№: 7-8
Тақырыптар: Бақылау диктанты
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын тексеру
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Өз бетімен жұмыс
Оқу нәтижелері: Оқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады
Жоспарланған бағалау: Суммативті бағалау, оқуды бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Өз бетімен жеке жұмыс
Ресурстар: Диктанттар жинағы
№:
Тақырыптар: II тоқсан
Сағат саны:
Уақ -ы:
Мақсаты:
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
Оқу нәтижелері:
Жоспарланған бағалау:
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Ресурстар:
№: 9-10
Тақырыптар: Баяндауыш
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Бастауыш туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау; теориялық ойлауын, сөйлеу тілін дамыту
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Екі жақты күнделік» стратегиясы, « Ойлан, жұптас, пікірлес», талдау стратегиясы, сурет галлериясын шарлау, топтастыру, Венн диаграммасы
Оқу нәтижелері: Оқушылар экологиялық тәрбие, табиғат ананы құрметтеуді, құстар тіршілігіне сүйіспеншілік сезімдері қалыптасады
Жоспарланған бағалау: Формативті бағалау ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау.
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Топтық, жеке жұмыс
Ресурстар: Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары
№: 11-12
Тақырыптар: Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаны меңгерту
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Топтау, талдау, жинақтау, рефлексия
Оқу нәтижелері: Оқушылар ұйымшылдыққа, достыққа, адамгершілікке тәрбиеленеді
Жоспарланған бағалау: ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Ұжымдық, жұптық, жеке
Ресурстар: Оқулық
№: 13
Тақырыптар: Диктант
Сағат саны: 1
Уақ -ы:
Мақсаты: Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын тексеру
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Өз бетімен жұмыс
Оқу нәтижелері: Оқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады
Жоспарланған бағалау: Суммативті бағалау, оқуды бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Өз бетімен жеке жұмыс
Ресурстар: Диктанттар жинағы
№: 14-15
Тақырыптар: Тұрлаулы мүшелер
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Бастауыш туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау; сөйлеу тілдерін дамыту
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Талантты және дарынды балаларды оқыту- «Кубизм» стратегиясы, «Ортадағы қаламсап» стратегиясы
Оқу нәтижелері: Оқушылардың сөздік қорлары, шығармашылық қабілеттері артады
Жоспарланған бағалау: Формативті бағалау ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау.
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Топтық, жеке, жұппен жұмыс
Ресурстар: Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары
№: 16-18
Тақырыптар: Тұрлаусыз мүшелер
Сағат саны: 3
Уақ -ы:
Мақсаты: Сөйлемнің тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелерін бір-бірінен ажырата алу
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Эвристикалық, индуктивтік-дедуктивтік әдісі, СТО, өзін-өзі бағалау әдісі
Оқу нәтижелері: Топта жұмыс жасау арқылы ұйымшылдыққа тәрбиеленеді, шығармашылық қабілеттері артады.
Жоспарланған бағалау: Формативті бағалау ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау.
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Топтық, жеке, жұппен жұмыс
Ресурстар: Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары
№: 19
Тақырыптар:

Ұқсас жұмыстар
8-сынып: қазақ тілі пәнінің тақырыптық күнтізбе жоспары (102 сағат, аптасына 3 сағат)
2-сыныпқа арналған Қоршаған орта пәнінің оқу-әдістемелік бағдарламасы (34 сағат, аптасына 1 сағат)
3-сыныпқа арналған дене шынықтыру пәнінің күнтізбелік тақырыптық жоспары (аптасына 2 сағат, оқу жылына 68 сағат)
9 А сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінің 2015-2016 оқу жылы жылдық күнтізбелік-тақырыптық жоспары (136 сағат)
9-сыныпқа арналған Экология негіздері таңдаулы пәнінің оқу бағдарламасы (аптасына 1 сағат, жылына 34 сағат)
7-сынып алгебра пәнінің жылдық тақырыптық жоспары (аптасына 3 сағат, жалпы 102 сағат)
2015-2016 оқу жылы 5-сынып қазақ тілі: жылдық сабақ жоспары (136 сағат)
Технология пәнінің 10-сыныпқа арналған оқу бағдарламасы (қоғамдық-гуманитарлық және жаратылыстану-математикалық бағыттар), аптасына 1 сағат - жылына 34 сағат
2015-2016 оқу жылы үшін 6 «А» сыныпқа арналған Қазақстан тарихы пәнінің тақырыптық күнтізбелік жоспары - жылдық 68 сағат (аптасына 2 сағат)
6-7 сыныптарға арналған ағылшын тілі бойынша орта мерзімді оқу жоспары (68 сағат, аптасына 2 сағат)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz