Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Тақырыптық - күнтізбелік жоспар 3 - сынып
Пәні:Қазақ тілі Сыныбы: 3 Барлығы-
136 сағат аптасына -4 сағаттан
Авторлар: Г.И.Уайсова, Ә.Е. Жұмабаева Алматы «Атамұра»2014
|№ |Тақырыптар |Сағат |Уақ -ы |
| | |саны | |
|1-2 |2-сыныпта |2 | |Дыбыс және |
| |өткенді | | |әріп туралы |
| |қайталау | | |білімдерін |
| | | | |тереңдету, |
| | | | |дыбыстық |
| | | | |талдау жасау |
| | | | |дағдысын |
| | | | |жетілдіру |
1 |Мәтін туралы берілген ұғымды кеңейту |1 | |Мәтіндегі сөйлемдердің
байланысы. Сөйлемдердің байланысу тәсілдерін байқату | «Кубизм»
стратегиясы,
«Дөңгелек үстел» стратегиясы
|шығармашылық қабілеттері артады |ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі
бағалау |Ұжымдық, жұптық, жеке |Оқулық , жеке суреттер, тірек-сызба, ойын
құралдары, плакат | |2-3 |Әңгімелеу мәтіні |2 | |Әңгімелеу мәтіні туралы
түсініктерін кеңейту, әңгімелеу мәтінінің құрылымын таныту сурет және
жоспар бойынша әңгімелеу мәтінін құруға үйрету |Талантты және дарынды
балаларды оқыту- «Кубизм» стратегиясы , «Ортадағы қаламсап» стратегиясы
|Танымдары кеңейеді, өз ойын ашық айта алады. |Өзін-өзі бағалау |Ұжымдық,
топтық, жұптық, өздік жұмыстар |Оқулық http:// kk. Wikipedia. | |4
|Мазмұндама |1 | |Оқушылардың оқылған мәтінді мазмұнындау қабілеттерін
дамыту |Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. |Мәтінді
есте сақтау қабілеттері артады, өз ойын еркін жетікзе алады |Суммативті
бағалау, оқуды бағалау |Өз бетімен жеке жұмыс |Мазмұндамалар жинағы | |5-6
|Сипаттау мәтіні |2 | |Оқушыларды заттарды нақты белгілеріне қарай өзара
салыстырып сипаттай білуге үйрету |Сын тұрғысынан ойлау, «Ақылдың 6
қалпағы» |Пікірлерін дәлелдеуді үйренеді, тірек сөздермен жұмыс жасай
алады. |ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау |Ұжымдық, жұптық, жеке
|Оқулық , жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат | |7-8
|Пайымдау мәтіні |2 | |Талқылау мәтінінің сипаттау мәтінінен айырмашылығын
байқату, оқушыларды өз ойын дәлелдей білуге үйрету |Диалогтік оқыту «Ыстық
орындық» |Өздерінің іс-әрекетіне баға бере алады, сөздік қорлары молаяды,
шығармашлық қабілеттері артады. |ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі
бағалау |Ұжымдық, жұптық, жеке |Оқулық , жеке суреттер, тірек-сызба, ойын
құралдары, плакат | |9 |Шығарма |1 | |Берілген тақырып бойынша оқушылардың
мәтін құрау дағдысын қалыптастыру |«Екі жақты күнделік» стратегиясы,
«Ойлан, жұптас, пікірлес», талдау стратегиясы, сурет галлериясын шарлау,
топтастыру, Венн диаграммасы |Берілген тақырып бойынша өз еркімен еркін
тақырыпта шығарма жаза алады |Суммативті бағалау, оқуды бағалау |Өз бетімен
жеке жұмыс |Диктанттар жинағы | |ІҮ. |Сөйлем |22+6 | | | | | | | | |1-
2 |Сөйлем туралы өткенді қайталау |2 | |Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай
бөлінетін түрлері туралы білімдерін еске түсіру, толықтыру; | |Оқушылардың
өз бетімен жұмыс істеуі арқылы теориялық ойлаулары жетіледі, сөйлеу тілі
дамиды, сыпайы сөйлеу білуге дағдыланады; |ОҮБ – критерийлер арқылы өзін
– өзі бағалау |Ұжымдық, жұптық, жеке |Оқулық , жеке суреттер, тірек-сызба,
ойын құралдары, плакат | |3-4 |Сөйлем мүшелері |2 | |Сөйлем және сөйлем
мүшелері туралы білімдерін тереңдету; ойлау және байланыстырып сөйлеу
дағдыларынн дамыту |Көрнекілік әдісі, сұрақ-жауап, индукция, дедукция,,
талдау, жинақтау, топтау, рефлексия |Топпен жұмыс жасау барысында
ұйымшылдыққа, адамгершілікке тәрбиеленеді. |Өзін-өзі бағалау |Топтық,
жеке, жұппен жұмыс |Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары | |5-6
|Бастауыш |2 | |Бастауыш туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға
мүмкіндік жасау; |Көрнекілік, жинақтау, салыстыру, топтау, рефлексия
|Оқушылардың сөздік қорлары дамиды, табиғатқа, салт-дәстүрге деген
ізгілікті қарым-қатынасқа тәрбиеленеді |Формативті бағалау ОҮБ –
критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау. |Топтық, жеке, жұппен жұмыс |Жеке
суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары | |7-8 |Бақылау диктанты
|2 | |Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын тексеру |Өз бетімен
жұмыс |Оқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу
дағдылары қалыптасады |Суммативті бағалау, оқуды бағалау |Өз бетімен жеке
жұмыс |Диктанттар жинағы | | |II тоқсан | | | | | | | | | |9-10 |Баяндауыш
|2 | |Бастауыш туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік
жасау;теориялық ойлауын, сөйлеу тілін дамыту |Екі жақты күнделік»
стратегиясы, «Ойлан, жұптас, пікірлес», талдау стратегиясы, сурет
галлериясын шарлау, топтастыру, Венн диаграммасы |Оқушылар экологиялық
тәрбие, табиғат ананы құрметтеуді, құстар тіршілігіне сүйіспеншілік
сезімдері қалыптасады |Формативті бағалау ОҮБ – критерийлер арқылы өзін –
өзі бағалау. |Топтық, жеке жұмыс |Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын
құралдары | |11-12 |Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша |2
| |Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаны меңгерту |Топтау,
талдау, жинақтау, рефлексия |Оқушылар ұйымшылдыққа, достыққа,
адамгершілікке тәрбиеленеді |ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау
|Ұжымдық, жұптық, жеке |Оқулық | |13 |Диктант |1 | |Оқушылардың дұрыс,
қатесіз жазу сауаттылығын тексеру |Өз бетімен жұмыс |Оқушылардың диктантты
жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады |Суммативті
бағалау, оқуды бағалау |Өз бетімен жеке жұмыс |Диктанттар жинағы | |14-15
|Тұрлаулы мүшелер |2 | |Бастауыш туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға
мүмкіндік жасау; сөйлеу тілдерін дамыту |Талантты және дарынды балаларды
оқыту- «Кубизм» стратегиясы , «Ортадағы қаламсап» стратегиясы |Оқушылардың
сөздік қорлары, шығармашылық қабілеттері артады |Формативті бағалау ОҮБ –
критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау. |Топтық, жеке, жұппен жұмыс |Жеке
суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары | |16-18 |Тұрлаусыз мүшелер |3 |
|Сөйлемнің тұрлаулы , тұрлаусыз мүшелерін бір-бірінен ажырата алу
|Эвристикалық, индуктивтік-дедуктивтік әдісі, СТО, өзін-өзі бағалау әдісі
|Топта жұмыс жасау арқылы ұйымшылдыққа тәрбиеленеді, шығармашылық
қабілеттері артады. |Формативті бағалау ОҮБ – критерийлер арқылы өзін –
өзі бағалау. |Топтық, жеке, жұппен жұмыс |Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын
құралдары | |19 |Мазмұндама |1 | | |Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
оқыту және оқу. |Мәтінді есте сақтау қабілеттері артады, өз ойын еркін
жетікзе алады |Суммативті бағалау, оқуды бағалау |Өз бетімен жеке жұмыс
|Мазмұндамалар жинағы | |20-21 |Сөйлем мүшелерінің байланысы |2 |
|Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлерін есту бойынша ажырата алу машығын
жетілдіру |СТО әдістері
Ақылдың 6 қалпағы, |Сынып ұйымшылдыққа, достыққа тәрбиеленеді |ОҮБ –
критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау |Ұжымдық, жұптық, жеке |Оқулық |
|22 |Шығарма |1 | | |«Соңғы сөзді маған қалдыр» стратегиясы, «РАФТ»
стратегиясы
|Берілген тақырып бойынша өз еркімен еркін тақырыпта шығарма жаза алады
|Суммативті бағалау, оқуды бағалау |Ұжымдық, жұптық, жеке |Оқулық | |23-25
|Жалаң және жайылма сөйлем |3 | |Жалаң және жайылма сөйлемдерді ажырата
алу, оларға мысал келтіре алу |«Автор орындығы» стратегиясы,
талда, салыстыр, ойлан |Жалаң және жайылма сөйлемдер туралы түсініктері
қалыптасады. |Формативті бағалау ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі
бағалау. |Топтық, жұптық жұмыстар |Оқулық, жеке суреттер, тірек-сызба,
ойын құралдары, плакат | |26 |Диктант |1 | |Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу
сауаттылығын тексеру |Өз бетімен жұмыс |Оқушылардың диктантты жазу
барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады |Суммативті
бағалау, оқуды бағалау |Өз бетімен жеке жұмыс |Диктанттар жинағы | |27-28
|Қаратпа сөз |2 | |Қаратпа сөзді дұрыс ажырата алу және оның тыныс белгісін
дұрыс қоя алу | «Кубизм» стратегиясы,
«Дөңгелек үстел» стратегиясы
|Оқушылардың сөздік қорлары молаяды |Формативті бағалау ОҮБ – критерийлер
арқылы өзін – өзі бағалау. |Топтық, жұптық жұмыстар |оқулық | |Ү. |Сөз
және оның мағынасы |6+2 | |Оқушылардың ұғымына лайық кейбір сөз
тіркестерімен таныстыру. Мәтіннен сирек қолданылатын таныс емес сөздерді
табу |«ЖигСо-2» стратегиясы, «Ортадағы қаламсап» стратегиясы | | | | | |1-2
|Бақылау диктанты |2 | |Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын
тексеру |Өз бетімен жұмыс |Оқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз,
дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады |Суммативті бағалау, оқуды бағалау
|Өз бетімен жеке жұмыс |Диктанттар жинағы | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz