Тақырыптық - күнтізбелік жоспар 3 - сынып

Пәні: Қазақ тілі Сыныбы : 3 Барлығы -136 сағат аптасына -4 сағаттан
Авторлар: Г. И. Уайсова, Ә. Е. Жұмабаева Алматы «Атамұра»2014
№
Тақырыптар
Сағат саны
Уақ -ы
Мақсаты
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері
Оқу нәтижелері
Жоспарланған бағалау
Оқушылар-
дың сабаққа қатысы
Ресурстар
№:
Тақырыптар:
I тоқсан
Сағат саны:
Уақ -ы:
Мақсаты:
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
Оқу нәтижелері:
Жоспарланған бағалау:
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Ресурстар:
№:
І.
Тақырыптар:
Тіл және сөйлеу
Сағат саны:
2
Уақ -ы:
Мақсаты:
Тіл және сөйлеу туралы түсініктерін кеңейту, сөйлеудің адам көңіл күйіне қатысын байқату
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
Сын тұрғысынан ойлау, «Ақылдың 6 қалпағы», көрнекілік әдісі, рефлексия.
Оқу нәтижелері:
Өз пікірлерін ашық айта алады, сын тұрғысынан ойлап қорытады
Жоспарланған бағалау:
Формативті бағалау ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау.
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Топтық, жұптық тапсырмалар орындау
Ресурстар:
Оқулық, жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат
№:
ІІ.
Тақырыптар:
Сағат саны:
16+1
Уақ -ы:
Дыбыс және әріп
№:
1-2
Тақырыптар:
2-сыныпта өткенді қайталау
Сағат саны:
2
Уақ -ы:
Мақсаты:
Дыбыс және әріп туралы білімдерін тереңдету, дыбыстық талдау жасау дағдысын жетілдіру
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
«Екі жақты күнделік» стратегиясы,
«
Ойлан, жұптас, пікірлес», талдау стратегиясы, сурет галлериясын шарлау, топтастыру, Венн диаграммасы
Оқу нәтижелері:
Жаттығу жұмысындағы мәтіннің негізгі идеясын аша алады, жүйелейді, тіл белсенділіктері дамиды.
Жоспарланған бағалау:
ОҮБ Оқушылар берілген тапсырмалар арқылы жолдастарын бағалайды
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Топтық, жұптық, жеке
Ресурстар:
Оқулық http:// kk. Wikipedia. Org/ wiki/ сайты
№:
3-4
Тақырыптар:
Э дыбысы
Сағат саны:
2
Уақ -ы:
Мақсаты:
Э дыбысы мен әрібінің ерекшелігін білу салыстыру
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
«Соңғы сөзді маған қалдыр» стратегиясы, «РАФТ» стратегиясы
Оқу нәтижелері:
оқушылардың шығармашылық қиялдары дамиды. Оқу және оқырмандық дағдылары қалыптасады.
Жоспарланған бағалау:
ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Ұжымдық, жұптық, жеке
Ресурстар:
Оқулық жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат
№:
5-6
Тақырыптар:
В дыбысы
Сағат саны:
2
Уақ -ы:
Мақсаты:
В дыбысы мен әрібінің ерекшелігін білу салыстыру
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
«Автор орындығы» стратегиясы,
талда, салыстыр, ойлан
Оқу нәтижелері:
Аузекі сөйлеу тілі, есте сақтау қабілеттері дамиды.
Жоспарланған бағалау:
ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Ұжымдық, жұптық, жеке
Ресурстар:
Оқулық
№:
7-8
Тақырыптар:
Ф дыбысы
Сағат саны:
2
Уақ -ы:
Мақсаты:
Ф дыбысы мен әрібінің ерекшелігін білу салыстыру
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
«Кубизм» стратегиясы,
«Дөңгелек үстел» стратегиясы
Оқу нәтижелері:
шығармашылық қабілеттері артады
Жоспарланған бағалау:
ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Ұжымдық, жұптық, жеке
Ресурстар:
Оқулық жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат
№:
9-10
Тақырыптар:
Ч, щ дыбыстары
Сағат саны:
2
Уақ -ы:
Мақсаты:
Ч, Щ дыбыстары мен әріптерінің ерекшелігін білу салыстыру
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
Талантты және дарынды балаларды оқыту- «Кубизм» стратегиясы, «Ортадағы қаламсап» стратегиясы
Оқу нәтижелері:
Танымдары кеңейеді, өз ойын ашық айта алады.
Жоспарланған бағалау:
Өзін-өзі бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Ұжымдық, топтық, жұптық, өздік жұмыстар
Ресурстар:
Оқулық http:// kk. Wikipedia.
№:
11-12
Тақырыптар:
Ц дыбысы
Сағат саны:
2
Уақ -ы:
Мақсаты:
Ц дыбысы мен әрібінің ерекшелігін білу салыстыру
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
Эвристикалық, индуктивтік-дедуктивтік әдісі, СТО, өзін-өзі бағалау әдісі
Оқу нәтижелері:
Тапсырмаларды орындау іс-әрекет барысында оқушылардың танымдық қабілеттері шыңдалады. Логикалық ойлау жүйесі дамиды.
Жоспарланған бағалау:
Формативті бағалау ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау.
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Топтық, жұптық жұмыстар
Ресурстар:
Оқулық, жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат
№:
13-14
Тақырыптар:
Х, һ дыбыстары
Сағат саны:
2
Уақ -ы:
Мақсаты:
Х, һ дыбысы мен әріптерінің ерекшелігін білу салыстыру
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
Оқу нәтижелері:
Оқушыларда жылдам әрі мәнерлеп оқу қабілеттері дамиды
Жоспарланған бағалау:
ОҮБ
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Топтық
Ресурстар:
Оқулық, жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат
№:
15
Тақырыптар:
Диктант
Сағат саны:
1
Уақ -ы:
Мақсаты:
Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын тексеру
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
Өз бетімен жұмыс
Оқу нәтижелері:
Оқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады
Жоспарланған бағалау:
Суммативті бағалау, оқуды бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Өз бетімен жеке жұмыс
Ресурстар:
Диктанттар жинағы
№:
16-17
Тақырыптар:
Өзіңді тексер
Сағат саны:
2
Уақ -ы:
Мақсаты:
Оқушылардың білімдерін есепке алу
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
Өз бетімен жұмыс
Оқу нәтижелері:
Оқушылардың өздеріне деген сенімдері қалыптасады
Жоспарланған бағалау:
Суммативті бағалау, оқуды бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Өз бетімен жеке жұмыс
Ресурстар:
Тест
№:
ІІІ.
Тақырыптар:
Сағат саны:
Уақ -ы:
Мәтін 7+2
Мақсаты:
№:
1
Тақырыптар:
Мәтін туралы берілген ұғымды кеңейту
Сағат саны:
1
Уақ -ы:
Мақсаты:
Мәтіндегі сөйлемдердің байланысы. Сөйлемдердің байланысу тәсілдерін байқату
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
«Кубизм» стратегиясы,
«Дөңгелек үстел» стратегиясы
Оқу нәтижелері:
шығармашылық қабілеттері артады
Жоспарланған бағалау:
ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Ұжымдық, жұптық, жеке
Ресурстар:
Оқулық, жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат
№:
2-3
Тақырыптар:
Әңгімелеу мәтіні
Сағат саны:
2
Уақ -ы:
Мақсаты:
Әңгімелеу мәтіні туралы түсініктерін кеңейту, әңгімелеу мәтінінің құрылымын таныту сурет және жоспар бойынша әңгімелеу мәтінін құруға үйрету
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
Талантты және дарынды балаларды оқыту- «Кубизм» стратегиясы, «Ортадағы қаламсап» стратегиясы
Оқу нәтижелері:
Танымдары кеңейеді, өз ойын ашық айта алады.
Жоспарланған бағалау:
Өзін-өзі бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Ұжымдық, топтық, жұптық, өздік жұмыстар
Ресурстар:
Оқулық http:// kk. Wikipedia.
№:
4
Тақырыптар:
Мазмұндама
Сағат саны:
1
Уақ -ы:
Мақсаты:
Оқушылардың оқылған мәтінді мазмұнындау қабілеттерін дамыту
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
Оқу нәтижелері:
Мәтінді есте сақтау қабілеттері артады, өз ойын еркін жетікзе алады
Жоспарланған бағалау:
Суммативті бағалау, оқуды бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Өз бетімен жеке жұмыс
Ресурстар:
Мазмұндамалар жинағы
№:
5-6
Тақырыптар:
Сипаттау мәтіні
Сағат саны:
2
Уақ -ы:
Мақсаты:
Оқушыларды заттарды нақты белгілеріне қарай өзара салыстырып сипаттай білуге үйрету
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
Сын тұрғысынан ойлау, «Ақылдың 6 қалпағы»
Оқу нәтижелері:
Пікірлерін дәлелдеуді үйренеді, тірек сөздермен жұмыс жасай алады.
Жоспарланған бағалау:
ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Ұжымдық, жұптық, жеке
Ресурстар:
Оқулық, жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат
№:
7-8
Тақырыптар:
Пайымдау мәтіні
Сағат саны:
2
Уақ -ы:
Мақсаты:
Талқылау мәтінінің сипаттау мәтінінен айырмашылығын байқату, оқушыларды өз ойын дәлелдей білуге үйрету
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
Диалогтік оқыту «Ыстық орындық»
Оқу нәтижелері:
Өздерінің іс-әрекетіне баға бере алады, сөздік қорлары молаяды, шығармашлық қабілеттері артады.
Жоспарланған бағалау:
ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Ұжымдық, жұптық, жеке
Ресурстар:
Оқулық, жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат
№:
9
Тақырыптар:
Шығарма
Сағат саны:
1
Уақ -ы:
Мақсаты:
Берілген тақырып бойынша оқушылардың мәтін құрау дағдысын қалыптастыру
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
«Екі жақты күнделік» стратегиясы,
«
Ойлан, жұптас, пікірлес», талдау стратегиясы, сурет галлериясын шарлау, топтастыру, Венн диаграммасы
Оқу нәтижелері:
Берілген тақырып бойынша өз еркімен еркін тақырыпта шығарма жаза алады
Жоспарланған бағалау:
Суммативті бағалау, оқуды бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Өз бетімен жеке жұмыс
Ресурстар:
Диктанттар жинағы
№:
ІҮ.
Тақырыптар:
Сөйлем
Сағат саны:
22+6
Уақ -ы:
Мақсаты:
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
Оқу нәтижелері:
Жоспарланған бағалау:
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Ресурстар:
№:
1-2
Тақырыптар:
Сөйлем туралы өткенді қайталау
Сағат саны:
2
Уақ -ы:
Мақсаты:
Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай бөлінетін түрлері туралы білімдерін еске түсіру, толықтыру;
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
Оқу нәтижелері:
Оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуі арқылы теориялық ойлаулары жетіледі, сөйлеу тілі дамиды, сыпайы сөйлеу білуге дағдыланады;
Жоспарланған бағалау:
ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Ұжымдық, жұптық, жеке
Ресурстар:
Оқулық, жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат
№:
3-4
Тақырыптар:
Сөйлем мүшелері
Сағат саны:
2
Уақ -ы:
Мақсаты:
Сөйлем және сөйлем мүшелері туралы білімдерін тереңдету; ойлау және байланыстырып сөйлеу дағдыларынн дамыту
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
Көрнекілік әдісі, сұрақ-жауап, индукция, дедукция,, талдау, жинақтау, топтау, рефлексия
Оқу нәтижелері:
Топпен жұмыс жасау барысында ұйымшылдыққа, адамгершілікке тәрбиеленеді.
Жоспарланған бағалау:
Өзін-өзі бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Топтық, жеке, жұппен жұмыс
Ресурстар:
Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары
№:
5-6
Тақырыптар:
Бастауыш
Сағат саны:
2
Уақ -ы:
Мақсаты:
Бастауыш туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау;
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
Көрнекілік, жинақтау, салыстыру, топтау, рефлексия
Оқу нәтижелері:
Оқушылардың сөздік қорлары дамиды, табиғатқа, салт-дәстүрге деген ізгілікті қарым-қатынасқа тәрбиеленеді
Жоспарланған бағалау:
Формативті бағалау ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау.
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Топтық, жеке, жұппен жұмыс
Ресурстар:
Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары
№:
7-8
Тақырыптар:
Бақылау диктанты
Сағат саны:
2
Уақ -ы:
Мақсаты:
Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын тексеру
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
Өз бетімен жұмыс
Оқу нәтижелері:
Оқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады
Жоспарланған бағалау:
Суммативті бағалау, оқуды бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Өз бетімен жеке жұмыс
Ресурстар:
Диктанттар жинағы
№:
Тақырыптар:
II тоқсан
Сағат саны:
Уақ -ы:
Мақсаты:
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
Оқу нәтижелері:
Жоспарланған бағалау:
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Ресурстар:
№:
9-10
Тақырыптар:
Баяндауыш
Сағат саны:
2
Уақ -ы:
Мақсаты:
Бастауыш туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау; теориялық ойлауын, сөйлеу тілін дамыту
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
Екі жақты күнделік» стратегиясы,
«
Ойлан, жұптас, пікірлес», талдау стратегиясы, сурет галлериясын шарлау, топтастыру, Венн диаграммасы
Оқу нәтижелері:
Оқушылар экологиялық тәрбие, табиғат ананы құрметтеуді, құстар тіршілігіне сүйіспеншілік сезімдері қалыптасады
Жоспарланған бағалау:
Формативті бағалау ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау.
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Топтық, жеке жұмыс
Ресурстар:
Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары
№:
11-12
Тақырыптар:
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Сағат саны:
2
Уақ -ы:
Мақсаты:
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаны меңгерту
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
Топтау, талдау, жинақтау, рефлексия
Оқу нәтижелері:
Оқушылар ұйымшылдыққа, достыққа, адамгершілікке тәрбиеленеді
Жоспарланған бағалау:
ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Ұжымдық, жұптық, жеке
Ресурстар:
Оқулық
№:
13
Тақырыптар:
Диктант
Сағат саны:
1
Уақ -ы:
Мақсаты:
Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын тексеру
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
Өз бетімен жұмыс
Оқу нәтижелері:
Оқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады
Жоспарланған бағалау:
Суммативті бағалау, оқуды бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Өз бетімен жеке жұмыс
Ресурстар:
Диктанттар жинағы
№:
14-15
Тақырыптар:
Тұрлаулы мүшелер
Сағат саны:
2
Уақ -ы:
Мақсаты:
Бастауыш туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау; сөйлеу тілдерін дамыту
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
Талантты және дарынды балаларды оқыту- «Кубизм» стратегиясы, «Ортадағы қаламсап» стратегиясы
Оқу нәтижелері:
Оқушылардың сөздік қорлары, шығармашылық қабілеттері артады
Жоспарланған бағалау:
Формативті бағалау ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау.
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Топтық, жеке, жұппен жұмыс
Ресурстар:
Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары
№:
16-18
Тақырыптар:
Тұрлаусыз мүшелер
Сағат саны:
3
Уақ -ы:
Мақсаты:
Сөйлемнің тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелерін бір-бірінен ажырата алу
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
Эвристикалық, индуктивтік-дедуктивтік әдісі, СТО, өзін-өзі бағалау әдісі
Оқу нәтижелері:
Топта жұмыс жасау арқылы ұйымшылдыққа тәрбиеленеді, шығармашылық қабілеттері артады.
Жоспарланған бағалау:
Формативті бағалау ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау.
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Топтық, жеке, жұппен жұмыс
Ресурстар:
Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары
№:
19
Тақырыптар:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz