Тақырыптық - күнтізбелік жоспар 3 - сынып

Пәні: Қазақ тілі Сыныбы : 3 Барлығы -136 сағат аптасына -4 сағаттан

Авторлар: Г. И. Уайсова, Ә. Е. Жұмабаева Алматы «Атамұра»2014

Тақырыптар
Сағат саны
Уақ -ы
Мақсаты
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері
Оқу нәтижелері
Жоспарланған бағалау

Оқушылар-

дың сабаққа қатысы

Ресурстар
№:
Тақырыптар: I тоқсан
Сағат саны:
Уақ -ы:
Мақсаты:
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
Оқу нәтижелері:
Жоспарланған бағалау:
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Ресурстар:
№: І.
Тақырыптар: Тіл және сөйлеу
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Тіл және сөйлеу туралы түсініктерін кеңейту, сөйлеудің адам көңіл күйіне қатысын байқату
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Сын тұрғысынан ойлау, «Ақылдың 6 қалпағы», көрнекілік әдісі, рефлексия.
Оқу нәтижелері: Өз пікірлерін ашық айта алады, сын тұрғысынан ойлап қорытады
Жоспарланған бағалау: Формативті бағалау ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау.
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Топтық, жұптық тапсырмалар орындау
Ресурстар: Оқулық, жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат
№: ІІ.
Тақырыптар:
Сағат саны: 16+1
Уақ -ы: Дыбыс және әріп
№: 1-2
Тақырыптар: 2-сыныпта өткенді қайталау
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Дыбыс және әріп туралы білімдерін тереңдету, дыбыстық талдау жасау дағдысын жетілдіру
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: «Екі жақты күнделік» стратегиясы, « Ойлан, жұптас, пікірлес», талдау стратегиясы, сурет галлериясын шарлау, топтастыру, Венн диаграммасы
Оқу нәтижелері: Жаттығу жұмысындағы мәтіннің негізгі идеясын аша алады, жүйелейді, тіл белсенділіктері дамиды.
Жоспарланған бағалау: ОҮБ Оқушылар берілген тапсырмалар арқылы жолдастарын бағалайды
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Топтық, жұптық, жеке
Ресурстар: Оқулық http:// kk. Wikipedia. Org/ wiki/ сайты
№: 3-4
Тақырыптар: Э дыбысы
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Э дыбысы мен әрібінің ерекшелігін білу салыстыру
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: «Соңғы сөзді маған қалдыр» стратегиясы, «РАФТ» стратегиясы
Оқу нәтижелері: оқушылардың шығармашылық қиялдары дамиды. Оқу және оқырмандық дағдылары қалыптасады.
Жоспарланған бағалау: ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Ұжымдық, жұптық, жеке
Ресурстар: Оқулық жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат
№: 5-6
Тақырыптар: В дыбысы
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: В дыбысы мен әрібінің ерекшелігін білу салыстыру
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:

«Автор орындығы» стратегиясы,

талда, салыстыр, ойлан

Оқу нәтижелері: Аузекі сөйлеу тілі, есте сақтау қабілеттері дамиды.
Жоспарланған бағалау: ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Ұжымдық, жұптық, жеке
Ресурстар: Оқулық
№: 7-8
Тақырыптар: Ф дыбысы
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Ф дыбысы мен әрібінің ерекшелігін білу салыстыру
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:

«Кубизм» стратегиясы,

«Дөңгелек үстел» стратегиясы

Оқу нәтижелері: шығармашылық қабілеттері артады
Жоспарланған бағалау: ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Ұжымдық, жұптық, жеке
Ресурстар: Оқулық жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат
№: 9-10
Тақырыптар: Ч, щ дыбыстары
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Ч, Щ дыбыстары мен әріптерінің ерекшелігін білу салыстыру
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Талантты және дарынды балаларды оқыту- «Кубизм» стратегиясы, «Ортадағы қаламсап» стратегиясы
Оқу нәтижелері: Танымдары кеңейеді, өз ойын ашық айта алады.
Жоспарланған бағалау: Өзін-өзі бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Ұжымдық, топтық, жұптық, өздік жұмыстар
Ресурстар: Оқулық http:// kk. Wikipedia.
№: 11-12
Тақырыптар: Ц дыбысы
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Ц дыбысы мен әрібінің ерекшелігін білу салыстыру
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Эвристикалық, индуктивтік-дедуктивтік әдісі, СТО, өзін-өзі бағалау әдісі
Оқу нәтижелері: Тапсырмаларды орындау іс-әрекет барысында оқушылардың танымдық қабілеттері шыңдалады. Логикалық ойлау жүйесі дамиды.
Жоспарланған бағалау: Формативті бағалау ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау.
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Топтық, жұптық жұмыстар
Ресурстар: Оқулық, жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат
№: 13-14
Тақырыптар: Х, һ дыбыстары
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Х, һ дыбысы мен әріптерінің ерекшелігін білу салыстыру
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
Оқу нәтижелері: Оқушыларда жылдам әрі мәнерлеп оқу қабілеттері дамиды
Жоспарланған бағалау: ОҮБ
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Топтық
Ресурстар: Оқулық, жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат
№: 15
Тақырыптар: Диктант
Сағат саны: 1
Уақ -ы:
Мақсаты: Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын тексеру
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Өз бетімен жұмыс
Оқу нәтижелері: Оқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады
Жоспарланған бағалау: Суммативті бағалау, оқуды бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Өз бетімен жеке жұмыс
Ресурстар: Диктанттар жинағы
№: 16-17
Тақырыптар: Өзіңді тексер
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Оқушылардың білімдерін есепке алу
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Өз бетімен жұмыс
Оқу нәтижелері: Оқушылардың өздеріне деген сенімдері қалыптасады
Жоспарланған бағалау: Суммативті бағалау, оқуды бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Өз бетімен жеке жұмыс
Ресурстар: Тест
№: ІІІ.
Тақырыптар:
Сағат саны:
Уақ -ы: Мәтін 7+2
Мақсаты:
№: 1
Тақырыптар: Мәтін туралы берілген ұғымды кеңейту
Сағат саны: 1
Уақ -ы:
Мақсаты: Мәтіндегі сөйлемдердің байланысы. Сөйлемдердің байланысу тәсілдерін байқату
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:

«Кубизм» стратегиясы,

«Дөңгелек үстел» стратегиясы

Оқу нәтижелері: шығармашылық қабілеттері артады
Жоспарланған бағалау: ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Ұжымдық, жұптық, жеке
Ресурстар: Оқулық, жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат
№: 2-3
Тақырыптар: Әңгімелеу мәтіні
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Әңгімелеу мәтіні туралы түсініктерін кеңейту, әңгімелеу мәтінінің құрылымын таныту сурет және жоспар бойынша әңгімелеу мәтінін құруға үйрету
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Талантты және дарынды балаларды оқыту- «Кубизм» стратегиясы, «Ортадағы қаламсап» стратегиясы
Оқу нәтижелері: Танымдары кеңейеді, өз ойын ашық айта алады.
Жоспарланған бағалау: Өзін-өзі бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Ұжымдық, топтық, жұптық, өздік жұмыстар
Ресурстар: Оқулық http:// kk. Wikipedia.
№: 4
Тақырыптар: Мазмұндама
Сағат саны: 1
Уақ -ы:
Мақсаты: Оқушылардың оқылған мәтінді мазмұнындау қабілеттерін дамыту
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
Оқу нәтижелері: Мәтінді есте сақтау қабілеттері артады, өз ойын еркін жетікзе алады
Жоспарланған бағалау: Суммативті бағалау, оқуды бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Өз бетімен жеке жұмыс
Ресурстар: Мазмұндамалар жинағы
№: 5-6
Тақырыптар: Сипаттау мәтіні
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Оқушыларды заттарды нақты белгілеріне қарай өзара салыстырып сипаттай білуге үйрету
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Сын тұрғысынан ойлау, «Ақылдың 6 қалпағы»
Оқу нәтижелері: Пікірлерін дәлелдеуді үйренеді, тірек сөздермен жұмыс жасай алады.
Жоспарланған бағалау: ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Ұжымдық, жұптық, жеке
Ресурстар: Оқулық, жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат
№: 7-8
Тақырыптар: Пайымдау мәтіні
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Талқылау мәтінінің сипаттау мәтінінен айырмашылығын байқату, оқушыларды өз ойын дәлелдей білуге үйрету
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Диалогтік оқыту «Ыстық орындық»
Оқу нәтижелері: Өздерінің іс-әрекетіне баға бере алады, сөздік қорлары молаяды, шығармашлық қабілеттері артады.
Жоспарланған бағалау: ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Ұжымдық, жұптық, жеке
Ресурстар: Оқулық, жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат
№: 9
Тақырыптар: Шығарма
Сағат саны: 1
Уақ -ы:
Мақсаты: Берілген тақырып бойынша оқушылардың мәтін құрау дағдысын қалыптастыру
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: «Екі жақты күнделік» стратегиясы, « Ойлан, жұптас, пікірлес», талдау стратегиясы, сурет галлериясын шарлау, топтастыру, Венн диаграммасы
Оқу нәтижелері: Берілген тақырып бойынша өз еркімен еркін тақырыпта шығарма жаза алады
Жоспарланған бағалау: Суммативті бағалау, оқуды бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Өз бетімен жеке жұмыс
Ресурстар: Диктанттар жинағы
№: ІҮ.
Тақырыптар: Сөйлем
Сағат саны: 22+6
Уақ -ы:
Мақсаты:
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
Оқу нәтижелері:
Жоспарланған бағалау:
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Ресурстар:
№: 1-2
Тақырыптар: Сөйлем туралы өткенді қайталау
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай бөлінетін түрлері туралы білімдерін еске түсіру, толықтыру;
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
Оқу нәтижелері: Оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуі арқылы теориялық ойлаулары жетіледі, сөйлеу тілі дамиды, сыпайы сөйлеу білуге дағдыланады;
Жоспарланған бағалау: ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Ұжымдық, жұптық, жеке
Ресурстар: Оқулық, жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат
№: 3-4
Тақырыптар: Сөйлем мүшелері
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Сөйлем және сөйлем мүшелері туралы білімдерін тереңдету; ойлау және байланыстырып сөйлеу дағдыларынн дамыту
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Көрнекілік әдісі, сұрақ-жауап, индукция, дедукция,, талдау, жинақтау, топтау, рефлексия
Оқу нәтижелері: Топпен жұмыс жасау барысында ұйымшылдыққа, адамгершілікке тәрбиеленеді.
Жоспарланған бағалау: Өзін-өзі бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Топтық, жеке, жұппен жұмыс
Ресурстар: Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары
№: 5-6
Тақырыптар: Бастауыш
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Бастауыш туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау;
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Көрнекілік, жинақтау, салыстыру, топтау, рефлексия
Оқу нәтижелері: Оқушылардың сөздік қорлары дамиды, табиғатқа, салт-дәстүрге деген ізгілікті қарым-қатынасқа тәрбиеленеді
Жоспарланған бағалау: Формативті бағалау ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау.
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Топтық, жеке, жұппен жұмыс
Ресурстар: Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары
№: 7-8
Тақырыптар: Бақылау диктанты
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын тексеру
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Өз бетімен жұмыс
Оқу нәтижелері: Оқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады
Жоспарланған бағалау: Суммативті бағалау, оқуды бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Өз бетімен жеке жұмыс
Ресурстар: Диктанттар жинағы
№:
Тақырыптар: II тоқсан
Сағат саны:
Уақ -ы:
Мақсаты:
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері:
Оқу нәтижелері:
Жоспарланған бағалау:
Оқушылар-дың сабаққа қатысы:
Ресурстар:
№: 9-10
Тақырыптар: Баяндауыш
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Бастауыш туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау; теориялық ойлауын, сөйлеу тілін дамыту
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Екі жақты күнделік» стратегиясы, « Ойлан, жұптас, пікірлес», талдау стратегиясы, сурет галлериясын шарлау, топтастыру, Венн диаграммасы
Оқу нәтижелері: Оқушылар экологиялық тәрбие, табиғат ананы құрметтеуді, құстар тіршілігіне сүйіспеншілік сезімдері қалыптасады
Жоспарланған бағалау: Формативті бағалау ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау.
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Топтық, жеке жұмыс
Ресурстар: Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары
№: 11-12
Тақырыптар: Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаны меңгерту
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Топтау, талдау, жинақтау, рефлексия
Оқу нәтижелері: Оқушылар ұйымшылдыққа, достыққа, адамгершілікке тәрбиеленеді
Жоспарланған бағалау: ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Ұжымдық, жұптық, жеке
Ресурстар: Оқулық
№: 13
Тақырыптар: Диктант
Сағат саны: 1
Уақ -ы:
Мақсаты: Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын тексеру
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Өз бетімен жұмыс
Оқу нәтижелері: Оқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады
Жоспарланған бағалау: Суммативті бағалау, оқуды бағалау
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Өз бетімен жеке жұмыс
Ресурстар: Диктанттар жинағы
№: 14-15
Тақырыптар: Тұрлаулы мүшелер
Сағат саны: 2
Уақ -ы:
Мақсаты: Бастауыш туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау; сөйлеу тілдерін дамыту
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Талантты және дарынды балаларды оқыту- «Кубизм» стратегиясы, «Ортадағы қаламсап» стратегиясы
Оқу нәтижелері: Оқушылардың сөздік қорлары, шығармашылық қабілеттері артады
Жоспарланған бағалау: Формативті бағалау ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау.
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Топтық, жеке, жұппен жұмыс
Ресурстар: Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары
№: 16-18
Тақырыптар: Тұрлаусыз мүшелер
Сағат саны: 3
Уақ -ы:
Мақсаты: Сөйлемнің тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелерін бір-бірінен ажырата алу
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері: Эвристикалық, индуктивтік-дедуктивтік әдісі, СТО, өзін-өзі бағалау әдісі
Оқу нәтижелері: Топта жұмыс жасау арқылы ұйымшылдыққа тәрбиеленеді, шығармашылық қабілеттері артады.
Жоспарланған бағалау: Формативті бағалау ОҮБ - критерийлер арқылы өзін - өзі бағалау.
Оқушылар-дың сабаққа қатысы: Топтық, жеке, жұппен жұмыс
Ресурстар: Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары
№: 19
Тақырыптар:

Ұқсас жұмыстар
Мектепті дамытудың перспективалық жоспары
Күнделікті сабақ жоспары
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру
"Өзіндік білім көтеру" жоспары
Сабақ жоспарларының түрлері
Математика пәнінен бағдарлама
Күнделік сабақ жоспары
Сиқырлы сандар
Допты тоқтату тәсілдері
«өзін – өзі тану» пәні бойынша ересектер тобына арналған тақырыптық жоспар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz