Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Тақырыптық - күнтізбелік жоспар 3 - сынып


Пәні:Қазақ тілі Сыныбы: 3 Барлығы-
136 сағат аптасына -4 сағаттан
Авторлар: Г.И.Уайсова, Ә.Е. Жұмабаева Алматы «Атамұра»2014
|№ |Тақырыптар |Сағат |Уақ -ы |
| | |саны | |
|1-2 |2-сыныпта |2 | |Дыбыс және |
| |өткенді | | |әріп туралы |
| |қайталау | | |білімдерін |
| | | | |тереңдету, |
| | | | |дыбыстық |
| | | | |талдау жасау |
| | | | |дағдысын |
| | | | |жетілдіру |

1 |Мәтін туралы берілген ұғымды кеңейту |1 | |Мәтіндегі сөйлемдердің
байланысы. Сөйлемдердің байланысу тәсілдерін байқату | «Кубизм»
стратегиясы,
«Дөңгелек үстел» стратегиясы
|шығармашылық қабілеттері артады |ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі
бағалау |Ұжымдық, жұптық, жеке |Оқулық , жеке суреттер, тірек-сызба, ойын
құралдары, плакат | |2-3 |Әңгімелеу мәтіні |2 | |Әңгімелеу мәтіні туралы
түсініктерін кеңейту, әңгімелеу мәтінінің құрылымын таныту сурет және
жоспар бойынша әңгімелеу мәтінін құруға үйрету |Талантты және дарынды
балаларды оқыту- «Кубизм» стратегиясы , «Ортадағы қаламсап» стратегиясы
|Танымдары кеңейеді, өз ойын ашық айта алады. |Өзін-өзі бағалау |Ұжымдық,
топтық, жұптық, өздік жұмыстар |Оқулық http:// kk. Wikipedia. | |4
|Мазмұндама |1 | |Оқушылардың оқылған мәтінді мазмұнындау қабілеттерін
дамыту |Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. |Мәтінді
есте сақтау қабілеттері артады, өз ойын еркін жетікзе алады |Суммативті
бағалау, оқуды бағалау |Өз бетімен жеке жұмыс |Мазмұндамалар жинағы | |5-6
|Сипаттау мәтіні |2 | |Оқушыларды заттарды нақты белгілеріне қарай өзара
салыстырып сипаттай білуге үйрету |Сын тұрғысынан ойлау, «Ақылдың 6
қалпағы» |Пікірлерін дәлелдеуді үйренеді, тірек сөздермен жұмыс жасай
алады. |ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау |Ұжымдық, жұптық, жеке
|Оқулық , жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат | |7-8
|Пайымдау мәтіні |2 | |Талқылау мәтінінің сипаттау мәтінінен айырмашылығын
байқату, оқушыларды өз ойын дәлелдей білуге үйрету |Диалогтік оқыту «Ыстық
орындық» |Өздерінің іс-әрекетіне баға бере алады, сөздік қорлары молаяды,
шығармашлық қабілеттері артады. |ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі
бағалау |Ұжымдық, жұптық, жеке |Оқулық , жеке суреттер, тірек-сызба, ойын
құралдары, плакат | |9 |Шығарма |1 | |Берілген тақырып бойынша оқушылардың
мәтін құрау дағдысын қалыптастыру |«Екі жақты күнделік» стратегиясы,
«Ойлан, жұптас, пікірлес», талдау стратегиясы, сурет галлериясын шарлау,
топтастыру, Венн диаграммасы |Берілген тақырып бойынша өз еркімен еркін
тақырыпта шығарма жаза алады |Суммативті бағалау, оқуды бағалау |Өз бетімен
жеке жұмыс |Диктанттар жинағы | |ІҮ. |Сөйлем |22+6 | | | | | | | | |1-
2 |Сөйлем туралы өткенді қайталау |2 | |Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай
бөлінетін түрлері туралы білімдерін еске түсіру, толықтыру; | |Оқушылардың
өз бетімен жұмыс істеуі арқылы теориялық ойлаулары жетіледі, сөйлеу тілі
дамиды, сыпайы сөйлеу білуге дағдыланады; |ОҮБ – критерийлер арқылы өзін
– өзі бағалау |Ұжымдық, жұптық, жеке |Оқулық , жеке суреттер, тірек-сызба,
ойын құралдары, плакат | |3-4 |Сөйлем мүшелері |2 | |Сөйлем және сөйлем
мүшелері туралы білімдерін тереңдету; ойлау және байланыстырып сөйлеу
дағдыларынн дамыту |Көрнекілік әдісі, сұрақ-жауап, индукция, дедукция,,
талдау, жинақтау, топтау, рефлексия |Топпен жұмыс жасау барысында
ұйымшылдыққа, адамгершілікке тәрбиеленеді. |Өзін-өзі бағалау |Топтық,
жеке, жұппен жұмыс |Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары | |5-6
|Бастауыш |2 | |Бастауыш туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға
мүмкіндік жасау; |Көрнекілік, жинақтау, салыстыру, топтау, рефлексия
|Оқушылардың сөздік қорлары дамиды, табиғатқа, салт-дәстүрге деген
ізгілікті қарым-қатынасқа тәрбиеленеді |Формативті бағалау ОҮБ –
критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау. |Топтық, жеке, жұппен жұмыс |Жеке
суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары | |7-8 |Бақылау диктанты
|2 | |Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын тексеру |Өз бетімен
жұмыс |Оқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу
дағдылары қалыптасады |Суммативті бағалау, оқуды бағалау |Өз бетімен жеке
жұмыс |Диктанттар жинағы | | |II тоқсан | | | | | | | | | |9-10 |Баяндауыш
|2 | |Бастауыш туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік
жасау;теориялық ойлауын, сөйлеу тілін дамыту |Екі жақты күнделік»
стратегиясы, «Ойлан, жұптас, пікірлес», талдау стратегиясы, сурет
галлериясын шарлау, топтастыру, Венн диаграммасы |Оқушылар экологиялық
тәрбие, табиғат ананы құрметтеуді, құстар тіршілігіне сүйіспеншілік
сезімдері қалыптасады |Формативті бағалау ОҮБ – критерийлер арқылы өзін –
өзі бағалау. |Топтық, жеке жұмыс |Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын
құралдары | |11-12 |Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша |2
| |Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаны меңгерту |Топтау,
талдау, жинақтау, рефлексия |Оқушылар ұйымшылдыққа, достыққа,
адамгершілікке тәрбиеленеді |ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау
|Ұжымдық, жұптық, жеке |Оқулық | |13 |Диктант |1 | |Оқушылардың дұрыс,
қатесіз жазу сауаттылығын тексеру |Өз бетімен жұмыс |Оқушылардың диктантты
жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады |Суммативті
бағалау, оқуды бағалау |Өз бетімен жеке жұмыс |Диктанттар жинағы | |14-15
|Тұрлаулы мүшелер |2 | |Бастауыш туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға
мүмкіндік жасау; сөйлеу тілдерін дамыту |Талантты және дарынды балаларды
оқыту- «Кубизм» стратегиясы , «Ортадағы қаламсап» стратегиясы |Оқушылардың
сөздік қорлары, шығармашылық қабілеттері артады |Формативті бағалау ОҮБ –
критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау. |Топтық, жеке, жұппен жұмыс |Жеке
суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары | |16-18 |Тұрлаусыз мүшелер |3 |
|Сөйлемнің тұрлаулы , тұрлаусыз мүшелерін бір-бірінен ажырата алу
|Эвристикалық, индуктивтік-дедуктивтік әдісі, СТО, өзін-өзі бағалау әдісі
|Топта жұмыс жасау арқылы ұйымшылдыққа тәрбиеленеді, шығармашылық
қабілеттері артады. |Формативті бағалау ОҮБ – критерийлер арқылы өзін –
өзі бағалау. |Топтық, жеке, жұппен жұмыс |Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын
құралдары | |19 |Мазмұндама |1 | | |Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
оқыту және оқу. |Мәтінді есте сақтау қабілеттері артады, өз ойын еркін
жетікзе алады |Суммативті бағалау, оқуды бағалау |Өз бетімен жеке жұмыс
|Мазмұндамалар жинағы | |20-21 |Сөйлем мүшелерінің байланысы |2 |
|Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлерін есту бойынша ажырата алу машығын
жетілдіру |СТО әдістері
Ақылдың 6 қалпағы, |Сынып ұйымшылдыққа, достыққа тәрбиеленеді |ОҮБ –
критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау |Ұжымдық, жұптық, жеке |Оқулық |
|22 |Шығарма |1 | | |«Соңғы сөзді маған қалдыр» стратегиясы, «РАФТ»
стратегиясы
|Берілген тақырып бойынша өз еркімен еркін тақырыпта шығарма жаза алады
|Суммативті бағалау, оқуды бағалау |Ұжымдық, жұптық, жеке |Оқулық | |23-25
|Жалаң және жайылма сөйлем |3 | |Жалаң және жайылма сөйлемдерді ажырата
алу, оларға мысал келтіре алу |«Автор орындығы» стратегиясы,
талда, салыстыр, ойлан |Жалаң және жайылма сөйлемдер туралы түсініктері
қалыптасады. |Формативті бағалау ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі
бағалау. |Топтық, жұптық жұмыстар |Оқулық, жеке суреттер, тірек-сызба,
ойын құралдары, плакат | |26 |Диктант |1 | |Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу
сауаттылығын тексеру |Өз бетімен жұмыс |Оқушылардың диктантты жазу
барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады |Суммативті
бағалау, оқуды бағалау |Өз бетімен жеке жұмыс |Диктанттар жинағы | |27-28
|Қаратпа сөз |2 | |Қаратпа сөзді дұрыс ажырата алу және оның тыныс белгісін
дұрыс қоя алу | «Кубизм» стратегиясы,
«Дөңгелек үстел» стратегиясы
|Оқушылардың сөздік қорлары молаяды |Формативті бағалау ОҮБ – критерийлер
арқылы өзін – өзі бағалау. |Топтық, жұптық жұмыстар |оқулық | |Ү. |Сөз
және оның мағынасы |6+2 | |Оқушылардың ұғымына лайық кейбір сөз
тіркестерімен таныстыру. Мәтіннен сирек қолданылатын таныс емес сөздерді
табу |«ЖигСо-2» стратегиясы, «Ортадағы қаламсап» стратегиясы | | | | | |1-2
|Бақылау диктанты |2 | |Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын
тексеру |Өз бетімен жұмыс |Оқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз,
дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады |Суммативті бағалау, оқуды бағалау
|Өз бетімен жеке жұмыс |Диктанттар жинағы | |

Ұқсас жұмыстар
Мектепті дамытудың перспективалық жоспары
Күнделікті сабақ жоспары
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру
"Өзіндік білім көтеру" жоспары
Сабақ жоспарларының түрлері
Математика пәнінен бағдарлама
Сиқырлы сандар
Допты тоқтату тәсілдері
«өзін – өзі тану» пәні бойынша ересектер тобына арналған тақырыптық жоспар
М.төрежанов, еркіннің еңбегі. әдебиеттік оқу, 2 сынып
Пәндер