«сын тұрғысынан ойлау» модулінің әдіс-тәсілдерін практикада қолдана білуге үйрету

Құлманқұлова Сәуле Жәлиқызы

Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектебінің

физика пәнініңмұғалімі

Қызылорда облысы,

Жалағаш ауданы

«Сын тұрғысынан ойлау» модулінің әдіс-тәсілдерін практикада қолдана білуге үйрету

Сабақтың тақырыбы
«Сын тұрғысынан ойлау» модулінің әдіс-тәсілдерін практикада қолдана білуге үйрету
№:
Сабақтың тақырыбы: Мақсаты
«Сын тұрғысынан ойлау» модулінің әдіс-тәсілдерін практикада қолдана білуге үйрету: «Сын тұрғысынан ойлау» модулінің мақсаттарымен, әр түрлі әдіс-тәсілдерімен, негізгі түсініктерімен танысу және оларды практикада қолдануға бағыттау
№:
Сабақтың тақырыбы: Күтілетін нәтиже
«Сын тұрғысынан ойлау» модулінің әдіс-тәсілдерін практикада қолдана білуге үйрету: «Сын тұрғысынан ойлау» модулінің әр түрлі әдіс-тәсілдері туралы біледі, оларды оқу процесінде мақсатты түрде қолданады.
№:
Сабақтың тақырыбы: Түйінді идеясы
«Сын тұрғысынан ойлау» модулінің әдіс-тәсілдерін практикада қолдана білуге үйрету: Сын тұрғысынан ойлау
№:
Сабақтың тақырыбы: Дереккөздер
«Сын тұрғысынан ойлау» модулінің әдіс-тәсілдерін практикада қолдана білуге үйрету: Флипчарттар, маркерлер, әр түсті стикерлер, парақтар, видеороликтер

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері
Уақыты
Коучтің және коучингке қатысушылардың іс-әрекеттері
Сабақтың кезеңдері: Сәлемдесу
Уақыты: 2 мин
Коучтің және коучингке қатысушылардың іс-әрекеттері: Коуч тақырыппен және оның мақсатымен таныстырады
Сабақтың кезеңдері: Сергіту сәті (эмоционалдық көңіл-күй қалыптастыру)
Уақыты: 7 мин
Коучтің және коучингке қатысушылардың іс-әрекеттері:

Ойын

Сағат тілі бойынша танысу

Сабақтың кезеңдері: Топқа бөліну
Уақыты: 2 мин
Коучтің және коучингке қатысушылардың іс-әрекеттері: Конфет үлестіру
Сабақтың кезеңдері: Шақыру
Уақыты: 10 мин
Коучтің және коучингке қатысушылардың іс-әрекеттері:

Әдіс «Идеялар мен түсініктер себеті»

Модуль туралы сұрақтар жазылған слайд

Сұрақтар:

1) Сын тұрғысынан ойлау туралы не білесіз?

2) Блум таксономиясы туралы не білесіз?

3) Сын тұрғысынан ойлаудың қандай тәсілдерін білесіз?

Топта талдап, дәйексөздерді стикерге жазу және постерде бейнеленген себетке салу керек.

Сабақтың кезеңдері: Рефлексия
Уақыты: 3 мин
Коучтің және коучингке қатысушылардың іс-әрекеттері: Ойлау дағдыларына байланысты түйінді сөздер. Сіздің сөздеріңізден сын тұрғысынан ойлауды: талқылау, проблемаларды шешу процесі ретінде және тиімді рефлексивті тәсіл ретінде анықталуы керек.
Сабақтың кезеңдері: Теориялық материал
Уақыты: 10 мин
Коучтің және коучингке қатысушылардың іс-әрекеттері: Презентация (Сын тұрғысынан ойлаудың әр түрлі анықтамалары)
Сабақтың кезеңдері: Топпен жұмыс
Уақыты: 10 мин
Коучтің және коучингке қатысушылардың іс-әрекеттері: Әр топқа танысу үшін материалдар беріледі, сын тұрғысынан ойлаудың сипаттамасы туралы кластер жасау. Спикер жұмысты қорғайды. Тәсіл «Кластер-жүзім шоғы»
Сабақтың кезеңдері: Рефлексия
Уақыты: 2 мин
Коучтің және коучингке қатысушылардың іс-әрекеттері: «2 жұлдыз, 1 тілек тәсілі» бойынша көрші топтарды бағалау
Сабақтың кезеңдері: Сергіту сәті
Уақыты: 2 мин
Коучтің және коучингке қатысушылардың іс-әрекеттері: Би
Сабақтың кезеңдері: Топпен жұмыс
Уақыты: 10 мин
Коучтің және коучингке қатысушылардың іс-әрекеттері: Өткен оқиғалар тізбегін хронологиялық тәртіппен орналастыру. Логикалық тізбек жасау. («Шатасқан логикалық тізбек» тәсілі бойынша торт дайындау)
Сабақтың кезеңдері: Рефлексия
Уақыты: 10 мин
Коучтің және коучингке қатысушылардың іс-әрекеттері: Осы тәсілді сіз сабағыңызға қалай қолданар едіңіз? Сіз онан қандай нәтиже күтесіз? Бұл тәсілді қаншалықты тиімді деп ойлайсыз? Бұл тәсіл қандай дағдылар мен икемділіктерді жетілдіруге көмектеседі?
Сабақтың кезеңдері: Ақпараттық материал
Уақыты: 5 мин
Коучтің және коучингке қатысушылардың іс-әрекеттері: Блум таксономиясы
Сабақтың кезеңдері: Топпен жұмыс
Уақыты: 15 мин
Коучтің және коучингке қатысушылардың іс-әрекеттері:

Флипчартте тапсырма орындау.

Блум таксономиясы бойынша берілген сұрақтарды талдаңыздар.

1) Сусыннан босаған ыдыстардың (баклажка) пайдасы бар ма?

2) осы ыдыстардан жасауға болатын бұйымдардың тізімін жазыңыз.

3) Осы бұйымдардың қайсысын сіз тұрмыста көбірек пайдаланасыз?

Сабақтың кезеңдері: Рефлексия
Уақыты: 5 мин
Коучтің және коучингке қатысушылардың іс-әрекеттері: Сұрақтар мен тапсырмаларды орындауда сізде қандай қиындықтар болды?
Сабақтың кезеңдері: Рефлексия
Уақыты: 10 мин
Коучтің және коучингке қатысушылардың іс-әрекеттері: «Бұрыштар тәсілі» бойынша 2 топтың бірі модульді жақтап, екіншісі даттайды, ал 3-топ тыңдай отырып таңдау жасайды.

Ұқсас жұмыстар
Бірінші деңгей бағдарламасы идеясы
Коучинг жүргізуге арналған жұмыс жоспары
Мектептің даму үдерісін жүзеге асыру
Тақырып Сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Инновациялық технология
Барлық баланы оқыту
«оқу мен жазу арқылы сыни тұрғыдан ойлауды дамыту» бағдарламасын пайдалану арқылы оқушының шығармашылық қабілетін дамыту
Сын тұрғысынан ойлауды үйрету арқылы оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру
Тізбектелген сабақтар топтамасынан алынған сабақ бойынша есеп
Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқытудың тиімділігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz