Дәстүрлі қазақ мәдениеті

Cабақтың тақырыбы:
Дәстүрлі қазақ мәдениеті
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға Қазақстанның ХІҮ-ХҮғ мәдениеті
жөнінде мағлұмат беру әлемдік өркениеттегі еліміздің
сәулет өнерінің тамаша туындыларымен таныстыру.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
мәдениеттің даму барысы мен сәулет өнері жайлы өз
беттерінше қорытынды жасауға дағдыландыру.
Тәрбиелік : . Оқушыларды өз елінің тарихи құндылықтарын құрметтеуге, тарихи мәдени ескерткіштерді қорғауға баулу, мәдениетті жас ұрпақты тәрбиелеу.
Сабақ әдісі: Интерактивті (топтық жұмыс) оқыту
Сабақ түрі : Жаңа білімді меңгеру
Сабақ типі : Біріктірілген
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайд.
Техникалық құрылғылар : Компьютерлер, интерактивті тақта
Сабақ барысы:
1. Сабақты ұйымдастыру:
- студенттермен сәлемдесу;
- Сабаққа келгендерін және аудитория әзірлігін тексеру. 2 мин.
2. - Үй тапсырмасына берілген материалды баяндау және бекіту( баяндау процесінде студенттердің өз беттерімен жұмысын ұйымдастыру) 35 мин
3 Тақырыпты және жоспарды хабарлау 4 мин.
3. Әңгімелесу әдісімен тірек білімін өзектендіру. 3 мин.
4. Студенттердің оқу қызметін негіздеу. 2 мин.
5. Материалды баяндау ( мазмұндау) және бекіту (баяндау процесінде студенттердің өз беттерімен жұмысын ұйымдастыру) 35мин.
6. Оқып-үйренетін материалды жинақтап қорыту. 6 мин.
7. Сабақты қорытындылау және үй тапсырмаларын беру. 3 мин.
І. Сабақты ұйымдастыру.
Сәлеметсіздерме оқушылар! Біз өткен сабақта «Қазақ мәдениетінің бастаулары»тақырыбын өткен болатынбыз.
Қане, үй тапсырмасын еске түсірейік.
Кім жылдам ойыны.
Шарты :Оқушылар алдарына парақшалар таратылады. Парақшаларға оқушылар үй тапсырмасы бойынша сұрақтар жазып қарсы топқа кезекпен беріледі. Әрбір дұрыс жауапқа 5 балдан беріледі
- Номадизм түсінігінің мәнін ашып көрсетіңіз?
- Номадтар мәдениетінің белгілерін атап беріңдер?
- Б. з. д ҮІІ-ҮІғғ, Орта Азия, Қазақстан, Сібір тайпаларының қолданбалы өнерінде «аңдық стиль» пайда болды. Неліктен осылай аталды ? ол суретттердің семантикасы қандай ?
- Түрік өркениетінің ерекшелігі қандай?
- Сіздің ойыңызша, неліктен ежелгі көшпенділерде діни нанымдардың басымы аруақтарға табыну болып табылды? Қазіргі заманда бұл діни-наным сақталған ба? Өз ойларыңызды дәлелдеңіздер.
- Тәңіршіліктің философиялық мағынасын ашып көрсетіңіздер.
Сабақтың барысы:
І Қызығушылықты ояту
Сабағымызды бастамас бұрын оқушылардан «Мәдениет» сөзін топтастыру арқылы
мағынасын ашып алу
ІІ. Мағынаны тану
Сабақтың жоспарымен таныстыру:
Жаңа сабақ жоспары.
- Қазақ қоғамының этникалық құрамы.
- Қазақ хандығының құрылуы -ұлттық мәдениеттің қалыптасуының негізі.
- Қазақ тұрмысының эстетикасы: киіз үй, әшекейлер, киім.
- ХҮІ-ХҮІІғғ жазба мәдениетінің дамуы. (М. Х. Дулати және оның еңбегі «Тарих-и-Рашиди», Қадырғали Жалайри «Жамих-ат Тауарих» )
- Халық ауыз әдебиеті. Ақындар мен жыраулар. (Асан Қайғы, Шалкиіз, Қазтуған, Доспанбет, Жиембет, Марқасқа, Ақтамберді, Бұқар жырау ж. т. б) . Олардың мұраларының негізгі идеялары. Шешендік өнер.
- Қазақ халқының ғылыми даналығы-астрономия (күнтізбе) , метерология, медицина.
- Әдет-ғұрыптар, дәстүрлер, ырымдар.
- Мейрамдар мен ойындар.
- ХҮІ-ХҮІІғғ қазақ халқының материалдық мәдениеті(қалалық мәдениет, еңбек құралдары, қару-жарақ, қолөнер)
Жоспар бойынша оқушыларға кітаптан және қосымша мәліметтерді беру арқылы түсіндіру.
ІІІ. Ой толғаныс
Кубизм (сұрақ - жауап) (оқушыларға кубик беріледі кубикті ортаға тастап түскен саны бойынша сұраққа жауап беруі тиіс)
1. (жасыл түс жағы) Қазақ мемлекеті қандай жағдайда қалыптасты?
2. (Қызыл түс жағы) Қазақтардың ою-өрнек өнерінің ерекшеліктерін атап көрсетіңдер.
3. (Көк түс жағы) Ақындар шығармашылығын сипаттаңдар.
4. (сары түс жағы) Қазақтың космологиялық көзқарасының негіздерін ашып көрсетіңдер.
5. ( қара түс жағы) Осы кезеңдегі қазақтардың материалдық мәдениетін айтып беріңдер.
6. (қоңыр түс жағы) Осы кезеңдегі қазақтардың рухани мәдениетін айтып беріңдер.
ІІІ. Әңгімелесу әдісімен тірек білімін өзектендіру.
Сұрақ:
- Студенттер сіздер күнделікті өмірде қолданып жүрген қаңдай салт-дәстүрлеріміз туралы өз ойларыңызды айтсаңыздар.
- Үйлену тойына байланысты салт-дәстүрлеріміз «Бет ашар », «Жар-жар»,
- «Той бастар», ал сәби дүниеге келген соң «Бесікке салу», «Тұсау кесу» т. б
салт-дәстүріміз туралы өз ойларыңызды айтсаңыздар.
IV. Студенттердің оқу қызметін негіздеу.
Оқушы білуі керек:
- Ежелгі көшпелілер тарихындағы мәдениеттің алатын орнын, маңыздылығынбілуі керек
- Салт-дәстүрімізді, әдет-ғұрпымызды, тілімізді ділімізді дәріптей білуі керек.
V. Материалды баяндау және бекіту
Бекіту сұрақтары:
VI. Оқып-үйренетін материалды жинақтап қорыту және жүйелеу
ІХ. Сабақты қорытындылау және үй тапсырмаларын беру.
Үйге тапсырма: Дәстүрлі қазақ мәдениеті
. Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz