Үшбұрыштың бұрыштарының қосындысы

Пән : геометрия

Сынып : 7

Сабақтың тақырыбы : Үшбұрыштың бұрыштарының қосындысы.

Мақсаты:

Оқушыларда үшбұрыштың бұрыштарының арасындағы қатынас туралы ұғым қалыптастыру.

Міндеттері: білімділік : үшбұрыштың бұрыштарының арасындағы қатынас туралы түсінік беру, осы теореманы пайдаланып есеп шығаруды үйрету;

Тәрбиелік : пәнге қызығушылығын, өз білімі мен күшіне сенімділікке, ұқыптылық пен жауапкершілікке тәрбиелеу.

Дамытушылық : оқушының өзін-өі бақылау, өз бетімен жұмыс жасау, атқарылған жұмысты талдау қабілетін дамыту

Күтілетін нәтиже:

Білімі : үшб-ш бұрыштарының арасындағы қатынас туралы ұғым, теореманы есеп шығаруда талдай отырып пайдалана алатын болады;

Біліктілігі :алған білімін сабақ барысында пайдалануды, есеп шығаруды белгілі тәртіппен орындауды игереді;

Қабілет і:тапсырманың мазмұнын толық түсініп, оны орындауда өз пікірін айтады, ұқыптылыққа, өз жұмысына дұрыс талап қоюға және баға беруге үйренеді.

Сабақтың типі: жаңа тақырыпты игеру

Көрнекі құралдар : компьютер; презентация; оқулықтар мен оқу құралдары.

Сабақтың

барысы

Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Күтілетін нәтиже
Түсіндіру тәсілдері мен формалары
Сабақтыңбарысы: Сабақты ұйымдас-тыру
Мұғалімнің әрекеті:

1. Оқушыларды түгелдеу

2. Оқу құралын тексеру

3. Үй тапсырмасын тексеру

Оқушының әрекеті: Сабаққа белсенді қатысуға дайындалады.
Күтілетін нәтиже: Мұғаліммен, оқушылармен өзара қатнас жасауды жоспарлайды, білімге деген ынтасы артады
Түсіндіру тәсілдері мен формалары:
Сабақтыңбарысы: Білсенділік
Мұғалімнің әрекеті:

Жаңа тақырыпты игеру үшін өткен тақырыптағы негізгі ұғымдарды қайталау арналған сұрақтар:

№1. Сызбадағы бұрыштардың шамасын табыңдар. Слайд 2

№2. __ В бұрышының

шамасын табыңдар Слайд 3

Оқушының әрекеті: Тапсырманы орындап, дұрыс жауапты табады
Күтілетін нәтиже: Параллель түзу- лердің қасиет -терін қайталап, жаңа тақырып ты игеруді жоспарлау, өз білімін бағалау.
Түсіндіру тәсілдері мен формалары: Жеке және топтық жұмыс
Сабақтыңбарысы: Жаңа тақы- рыпты иге- руді талап ететін мәсе лені қою
Мұғалімнің әрекеті:

Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы қандай?Ол барлық үшбұрыштар үшін бірдей бола ма? Слайд 4

Практикалық жұмыс Слайд 5

Үшбұрыштың ішкі бұрыштары -ның қосындысы туралы әртүрлі пікірлер айту.

Оқушының әрекеті:

Тақырыпты белгілеп, оның мақсатын анықтайды, дәптерге үшбұрыштың сызбасын салады .

Мақсат : үшбұрыштың ішкі бұрыштарының шамасы туралы пікірді қалыптасты -ру. Салынған үшбұрыш тар -дың шамаларын өлшеп, кесте ні толтыру, нәтижелер туралы пікір айту.

Күтілетін нәтиже: Ауызша өз беті - мен пікір айту, тақырыпты игерудегі мақ -сатты анық -тау және пікір таласу жүрі -туге белсенді қатысу.
Түсіндіру тәсілдері мен формалары:

Жұптық

жұмыс

Сабақтыңбарысы:

Оқушылар-дың «жаңа білімді» игеруі барысында орындалған амалдар мен қойылған мақсатты салыстыру,

оқу үрдісін реттеу

Мұғалімнің әрекеті:

Ішкі айқыш бұрыштардың қасиеттерін пайдаланып, ішкі бұрыштардың қосындысы 180 {^\circ}\ болатынын көрсету

Ішкі бұрыштардың қосындысы туралы тореманы келтіру және дәлелдеу Слайд 6

Оқушының әрекеті:

Сызба бойынша әртүрлі үшбұрыштарды салыстырып қорытынды жасайды.

Дәптерге сызбаны салып, теореманың дәлелдеуін жа зып алады.

Күтілетін нәтиже: Тақырыпқа қызы ғушылық, өз әрекетін салыс- тыру, баға беру
Түсіндіру тәсілдері мен формалары:

Жұптық

жұмыс

Сабақтыңбарысы: Алған білімді пайдалану
Мұғалімнің әрекеті:

Ауызша тапсырмаларды орындау: 1. Екі бұрышы бойынша 3ші бұрыштың шамасын тап Слайд 7

2. Үшбұрыштың белгісіз бұрыштарының шамаларын табыңдар. Слайд 8

№3. Теңбүйірлі үшбұрыштың бұрыштың бұрыштырының шамасын табыңдар :

а) табанындағы бұрышы төбесін дегі бұрышынан 2 есе үлкен.

Шешуі: ∠В- төбесі, ∠Ажәне ∠С- табанындағы бұрыштар, АВ=ВС ∠В=х, онда ∠А=∠С=2х.

∠А +∠В+∠С=180°, х+2х+2х=180, х=36°, онда ∠В=36°, ∠А=∠С=72°.

Жауабы: ∠А=72°; ∠В=36°; ∠С=72°.

№4. Бір бұрышы 40°-қа тең болған

теңбүйірлі үшбұрыштың қалған бұрыштарының шамасын табыңдар. Шешу тәсілдері:а) 40°. 1жағдай:табанындағы бұрышы40 онда 180°-(40°+40°) =100° 2жағдай:төбесіндегі бұрышы 40° онда (180° - 40°) :2=70°. Жауабы: 40°; 40° және100°

немесе 40°; 70° және 70°.

Оқушының әрекеті:

Тапсырмаларды орындап, дұрыс жауаптарды беру

Сызбамен жұмыс, бұрыштар дың шамасын табу

Бір оқұшы тапсырманы тақтада орындап, түсінік береді, қалғандар жазып алады

Күтілетін нәтиже:

Тақырыпқа қызы

ғушылық, өзбетімен жұмыс жа -сауға бейімдік

Өзгенің пікірін

тыңдауқойылған тапсырманы орындай және түсіндіре білу

Түсіндіру тәсілдері

Ұқсас жұмыстар
Сұрақтар топтамасы
Үшбұрыштың ішкі бұрышымен сыбайлас бұрыш
Үшбұрыштар тақырыбын қайталау
Үшбұрыштар логикасы
Геометрия, "хан тәңіріне саяхат", 8-сынып
Төртбұрыштар туралы түсінік. Төртбұрыштардың ішкі бұрыштарының қосындысы
Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы
Үшбұрыштардың түрлері
Үшбұрыштың ішкі бұрыштары
Жазыңқы бұрыштың шамасы нешеге тең
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz