7-сынып геометрия: Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы және оның дәлелі

Пән : геометрия

Сынып : 7

Сабақтың тақырыбы : Үшбұрыштың бұрыштарының қосындысы.

Мақсаты:

Оқушыларда үшбұрыштың бұрыштарының арасындағы қатынас туралы ұғым қалыптастыру.

Міндеттері: білімділік : үшбұрыштың бұрыштарының арасындағы қатынас туралы түсінік беру, осы теореманы пайдаланып есеп шығаруды үйрету;

Тәрбиелік : пәнге қызығушылығын, өз білімі мен күшіне сенімділікке, ұқыптылық пен жауапкершілікке тәрбиелеу.

Дамытушылық : оқушының өзін-өі бақылау, өз бетімен жұмыс жасау, атқарылған жұмысты талдау қабілетін дамыту

Күтілетін нәтиже:

Білімі : үшб-ш бұрыштарының арасындағы қатынас туралы ұғым, теореманы есеп шығаруда талдай отырып пайдалана алатын болады;

Біліктілігі :алған білімін сабақ барысында пайдалануды, есеп шығаруды белгілі тәртіппен орындауды игереді;

Қабілет і:тапсырманың мазмұнын толық түсініп, оны орындауда өз пікірін айтады, ұқыптылыққа, өз жұмысына дұрыс талап қоюға және баға беруге үйренеді.

Сабақтың типі: жаңа тақырыпты игеру

Көрнекі құралдар : компьютер; презентация; оқулықтар мен оқу құралдары.

Сабақтың

барысы

Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Күтілетін нәтиже
Түсіндіру тәсілдері мен формалары
Сабақтыңбарысы: Сабақты ұйымдас-тыру
Мұғалімнің әрекеті:

1. Оқушыларды түгелдеу

2. Оқу құралын тексеру

3. Үй тапсырмасын тексеру

Оқушының әрекеті: Сабаққа белсенді қатысуға дайындалады.
Күтілетін нәтиже: Мұғаліммен, оқушылармен өзара қатнас жасауды жоспарлайды, білімге деген ынтасы артады
Түсіндіру тәсілдері мен формалары:
Сабақтыңбарысы: Білсенділік
Мұғалімнің әрекеті:

Жаңа тақырыпты игеру үшін өткен тақырыптағы негізгі ұғымдарды қайталау арналған сұрақтар:

№1. Сызбадағы бұрыштардың шамасын табыңдар. Слайд 2

№2. __ В бұрышының

шамасын табыңдар Слайд 3

Оқушының әрекеті: Тапсырманы орындап, дұрыс жауапты табады
Күтілетін нәтиже: Параллель түзу- лердің қасиет -терін қайталап, жаңа тақырып ты игеруді жоспарлау, өз білімін бағалау.
Түсіндіру тәсілдері мен формалары: Жеке және топтық жұмыс
Сабақтыңбарысы: Жаңа тақы- рыпты иге- руді талап ететін мәсе лені қою
Мұғалімнің әрекеті:

Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы қандай?Ол барлық үшбұрыштар үшін бірдей бола ма? Слайд 4

Практикалық жұмыс Слайд 5

Үшбұрыштың ішкі бұрыштары -ның қосындысы туралы әртүрлі пікірлер айту.

Оқушының әрекеті:

Тақырыпты белгілеп, оның мақсатын анықтайды, дәптерге үшбұрыштың сызбасын салады .

Мақсат : үшбұрыштың ішкі бұрыштарының шамасы туралы пікірді қалыптасты -ру. Салынған үшбұрыш тар -дың шамаларын өлшеп, кесте ні толтыру, нәтижелер туралы пікір айту.

Күтілетін нәтиже: Ауызша өз беті - мен пікір айту, тақырыпты игерудегі мақ -сатты анық -тау және пікір таласу жүрі -туге белсенді қатысу.
Түсіндіру тәсілдері мен формалары:

Жұптық

жұмыс

Сабақтыңбарысы:

Оқушылар-дың «жаңа білімді» игеруі барысында орындалған амалдар мен қойылған мақсатты салыстыру,

оқу үрдісін реттеу

Мұғалімнің әрекеті:

Ішкі айқыш бұрыштардың қасиеттерін пайдаланып, ішкі бұрыштардың қосындысы 180 {^\circ}\ болатынын көрсету

Ішкі бұрыштардың қосындысы туралы тореманы келтіру және дәлелдеу Слайд 6

Оқушының әрекеті:

Сызба бойынша әртүрлі үшбұрыштарды салыстырып қорытынды жасайды.

Дәптерге сызбаны салып, теореманың дәлелдеуін жа зып алады.

Күтілетін нәтиже: Тақырыпқа қызы ғушылық, өз әрекетін салыс- тыру, баға беру
Түсіндіру тәсілдері мен формалары:

Жұптық

жұмыс

Сабақтыңбарысы: Алған білімді пайдалану
Мұғалімнің әрекеті:

Ауызша тапсырмаларды орындау: 1. Екі бұрышы бойынша 3ші бұрыштың шамасын тап Слайд 7

2. Үшбұрыштың белгісіз бұрыштарының шамаларын табыңдар. Слайд 8

№3. Теңбүйірлі үшбұрыштың бұрыштың бұрыштырының шамасын табыңдар :

а) табанындағы бұрышы төбесін дегі бұрышынан 2 есе үлкен.

Шешуі: ∠В- төбесі, ∠Ажәне ∠С- табанындағы бұрыштар, АВ=ВС ∠В=х, онда ∠А=∠С=2х.

∠А +∠В+∠С=180°, х+2х+2х=180, х=36°, онда ∠В=36°, ∠А=∠С=72°.

Жауабы: ∠А=72°; ∠В=36°; ∠С=72°.

№4. Бір бұрышы 40°-қа тең болған

теңбүйірлі үшбұрыштың қалған бұрыштарының шамасын табыңдар. Шешу тәсілдері:а) 40°. 1жағдай:табанындағы бұрышы40 онда 180°-(40°+40°) =100° 2жағдай:төбесіндегі бұрышы 40° онда (180° - 40°) :2=70°. Жауабы: 40°; 40° және100°

немесе 40°; 70° және 70°.

Оқушының әрекеті:

Тапсырмаларды орындап, дұрыс жауаптарды беру

Сызбамен жұмыс, бұрыштар дың шамасын табу

Бір оқұшы тапсырманы тақтада орындап, түсінік береді, қалғандар жазып алады

Күтілетін нәтиже:

Тақырыпқа қызы

ғушылық, өзбетімен жұмыс жа -сауға бейімдік

Өзгенің пікірін

тыңдауқойылған тапсырманы орындай және түсіндіре білу

Түсіндіру тәсілдері

Ұқсас жұмыстар
Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы және теореманы дәлелдеу
7-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Үшбұрыштың ішкі және сыртқы бұрыштарының қосындысы
Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы: есеп шығару мен практикалық жаттығу сабағы
Төртбұрыштар: анықтама, элементтері, түрлері және ішкі бұрыштарының қосындысының дәлелі
7-сынып Геометрия: Үшбұрыштың анықтамасы, элементтері, түрлері және периметрі
Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттері: 7-сынып геометрия сабағының жоспары
Үшбұрыш және оның түрлері: 7-сынып геометрия сабақ жоспары
9-сынып: Үшбұрыштың ауданы мен ішкі және сыртқы шеңбер радиустары арасындағы тәуелділік
Кез-келген үшбұрыштың ауданы және оның есептеу әдістері
7-сынып геометриясы: Үшбұрыштың түртері - сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz