Математика тақырыбы: теңге (мектепалды даярлық сыныбы)

Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімнің аты: Математика
Сабақтың тақырыбы: Теңге
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Ұлттық ақшамыз теңге туралы түсінік беру. Ақша түрлері (қағаз, темір, ірі, ұсақ) туралы ұғымдарын тереңдету. "Теңге" ұғымын қалыптастыру.
Тәрбиелік: Балалардың қызығушылығын арттыру, тиянақтылыққа, бірін-бірі тыңдай білуге тәрбиелеу.
Дамытушылық: Балалардың зейіні мен логикалық ойлауын, есте сақтау қабілетін дамыту.
Сабақтың типі: Жаңа сабақ
Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, суреттер, үлестірмелі материалдар
Сабақтың әдісі: әңгімелеу, түсіндіру, сұрақ-жауап.
Пәнаралық байланыс: Көркем әдебиет
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылардың оку-құралдарын түгендеу.
Зейіндерін сабаққа аудару.
Өткен сабақты еске түсіру:
«Бәйге» ойыны
Сұрақтары:
1. 1қолыңда неше саусақ бар?
2. Қандай фигураларды білесің?
3. 5пен7-нің арасында қандай сан бар?
4. 8 санының көршісін тап.
5. 5+1=? Есепті шығар
6. Сызықтар нешеге бөлінеді?
7. Алты алманың екеуін
Диас сұрап алды
Айтшы сонда нешеуі
Өз қолыңда қалды? (4)
8. 7 6 қайсысы үлкен, қайсысы кіші?
9. 8+2=? Есепті шығар
- Жаңа сабақ түсіндіру
Теңге - ұлттық ақшаның атауы.
Оның түрлері: ұсақ теңгелер темір күйінде болатыны, 1, 2, 3, 5, 10 және т. б. болып ірілене беретіндігі, олардың ірі болған сайын құны артатындығы, ұсақталған сайын құны кемитіндігі туралы мағлұмат беріледі.
Оқулық дәптердегі тапсырмаларды орындау.
- Монеталардың суреті берілген. Оларды ата.
- Әр әмиянда неше монетадан? Әр әмиянда неше теңгеден?
«Теңге терейік» ойыны
- Ақша санаудыүйренеміз. Сол жақтағы ақшаларды санап, оң жақтағы дөңгелектің ішіне цифрмен жаз.
- Сенде ақша бар ма? Ол ақшаға сен не сатып алатыныңды таңда? Сатып алған затыңды монеталардың керекті санына қос. Сенде ақша қалды ма? Неше?
- Берілген теңгелерден есеп құрастыр.
Сергіту сәті:
1, 2, 3 Бойға жинап күш,
4, 5, 6 Отыр, тұр, шалқы
7, 8, 9, 10 Орындығыңа қон
Балалар мұғалімді мұқият тыңдайды
Балалар тапсырманы тиянақты орындайды
Балалар есеп құрастырады
Балалар қимылмен орындайды.
Кері байланыстылық-
түзетушілік
Қорытынды.
Ауызша есептер:
-Серіктің 5 теңгесі болды, анасы оған тағы 2 теңге берді. Серікте барлығы неше теңге болды - ?
-Айымның 10 теңгесі бар еді, ол 5 теңгесіне балмұздақ алды. Айымда қанша теңге қалды-?
Сандарды тура және кері сана.
Осы сандардан қолданылатын монеталарды ата.
0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.
10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, 0
Сұрақ-жауап:
-Теңге дегеніміз не ?
-Ақшада не бейнеленген ?
-Ақшаның қалай ұстауымыз керек ?
-Ақша қалай келеді?
-Әр ұлт ақшасы қалай аталады ?
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Теңге жайлы мағлұмат алады
Қандай түсініктерді игерді: Ақшаны үнемдеп пайдалану керек.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Тапсырманы орындау
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz