Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Математика тақырыбы: теңге (мектепалды даярлық сыныбы)
Білім беру саласы: <<Таным>>
Бөлімнің аты: Математика
Сабақтың тақырыбы: Теңге
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Ұлттық ақшамыз теңге туралы түсінік беру. Ақша түрлері (қағаз, темір, ірі, ұсақ) туралы ұғымдарын тереңдету. "Теңге" ұғымын қалыптастыру.
Тәрбиелік: Балалардың қызығушылығын арттыру, тиянақтылыққа, бірін-бірі тыңдай білуге тәрбиелеу.
Дамытушылық: Балалардың зейіні мен логикалық ойлауын, есте сақтау қабілетін дамыту.
Сабақтың типі: Жаңа сабақ
Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта,суреттер, үлестірмелі материалдар
Сабақтың әдісі: әңгімелеу, түсіндіру, сұрақ-жауап.
Пәнаралық байланыс: Көркем әдебиет
Іс -әрекет кезңдері
Мұғалімнің іс әрекеті
Балалардың іс әрекеті
Мотивациялық қозғаушылық
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылардың оку-құралдарын түгендеу.
Зейіндерін сабаққа аудару.
Өткен сабақты еске түсіру:
<<Бәйге>> ойыны
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Сұрақтары:
1. 1қолыңда неше саусақ бар?
2. Қандай фигураларды білесің?
3. 5пен7-нің арасында қандай сан бар?
4.8 санының көршісін тап.
5.5+1=? Есепті шығар
6. Сызықтар нешеге бөлінеді?
7. Алты алманың екеуін
Диас сұрап алды
Айтшы сонда нешеуі
Өз қолыңда қалды? (4)
8. 7 6 қайсысы үлкен, қайсысы кіші?
9. 8+2=? Есепті шығар
Балалардың жауаптары тыңдалады.
Ұйымдастыру -ізденушілік
-Жаңа сабақ түсіндіру
Теңге - ұлттық ақшаның атауы.
Оның түрлері: ұсақ теңгелер темір күйінде болатыны, 1,2,3,5,10 және т.б. болып ірілене беретіндігі, олардың ірі болған сайын құны артатындығы, ұсақталған сайын құны кемитіндігі туралы мағлұмат беріледі.
Оқулық дәптердегі тапсырмаларды орындау.
* Монеталардың суреті берілген. Оларды ата.
* Әр әмиянда неше монетадан? Әр әмиянда неше теңгеден?
<<Теңге терейік>> ойыны
* Ақша санаудыүйренеміз. Сол жақтағы ақшаларды санап, оң жақтағы дөңгелектің ішіне цифрмен жаз.
* Сенде ақша бар ма? Ол ақшаға сен не сатып алатыныңды таңда? Сатып алған затыңды монеталардың керекті санына қос. Сенде ақша қалды ма? Неше?
* Берілген теңгелерден есеп құрастыр.
Сергіту сәті:
1,2,3 Бойға жинап күш,
4,5,6 Отыр, тұр, шалқы
7,8,9,10 Орындығыңа қон
Балалар мұғалімді мұқият тыңдайды
Балалар тапсырманы тиянақты орындайды
Балалар есеп құрастырады
Балалар қимылмен орындайды.
Кері байланыстылық-
түзетушілік
Қорытынды.
Ауызша есептер:
-Серіктің 5 теңгесі болды, анасы оған тағы 2 теңге берді. Серікте барлығы неше теңге болды - ?
-Айымның 10 теңгесі бар еді, ол 5 теңгесіне балмұздақ алды. Айымда қанша теңге қалды-?
Сандарды тура және кері сана.Осы сандардан қолданылатын монеталарды ата.
0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.
10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,0
Сұрақ-жауап:
-Теңге дегеніміз не ?
-Ақшада не бейнеленген ?
-Ақшаның қалай ұстауымыз керек ? -Ақша қалай келеді?
-Әр ұлт ақшасы қалай аталады ?
Балалар белсенділік танытады.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Теңге жайлы мағлұмат алады
Қандай түсініктерді игерді: Ақшаны үнемдеп пайдалану керек.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Тапсырманы орындау
Бөлімнің аты: Математика
Сабақтың тақырыбы: Теңге
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Ұлттық ақшамыз теңге туралы түсінік беру. Ақша түрлері (қағаз, темір, ірі, ұсақ) туралы ұғымдарын тереңдету. "Теңге" ұғымын қалыптастыру.
Тәрбиелік: Балалардың қызығушылығын арттыру, тиянақтылыққа, бірін-бірі тыңдай білуге тәрбиелеу.
Дамытушылық: Балалардың зейіні мен логикалық ойлауын, есте сақтау қабілетін дамыту.
Сабақтың типі: Жаңа сабақ
Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта,суреттер, үлестірмелі материалдар
Сабақтың әдісі: әңгімелеу, түсіндіру, сұрақ-жауап.
Пәнаралық байланыс: Көркем әдебиет
Іс -әрекет кезңдері
Мұғалімнің іс әрекеті
Балалардың іс әрекеті
Мотивациялық қозғаушылық
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылардың оку-құралдарын түгендеу.
Зейіндерін сабаққа аудару.
Өткен сабақты еске түсіру:
<<Бәйге>> ойыны
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Сұрақтары:
1. 1қолыңда неше саусақ бар?
2. Қандай фигураларды білесің?
3. 5пен7-нің арасында қандай сан бар?
4.8 санының көршісін тап.
5.5+1=? Есепті шығар
6. Сызықтар нешеге бөлінеді?
7. Алты алманың екеуін
Диас сұрап алды
Айтшы сонда нешеуі
Өз қолыңда қалды? (4)
8. 7 6 қайсысы үлкен, қайсысы кіші?
9. 8+2=? Есепті шығар
Балалардың жауаптары тыңдалады.
Ұйымдастыру -ізденушілік
-Жаңа сабақ түсіндіру
Теңге - ұлттық ақшаның атауы.
Оның түрлері: ұсақ теңгелер темір күйінде болатыны, 1,2,3,5,10 және т.б. болып ірілене беретіндігі, олардың ірі болған сайын құны артатындығы, ұсақталған сайын құны кемитіндігі туралы мағлұмат беріледі.
Оқулық дәптердегі тапсырмаларды орындау.
* Монеталардың суреті берілген. Оларды ата.
* Әр әмиянда неше монетадан? Әр әмиянда неше теңгеден?
<<Теңге терейік>> ойыны
* Ақша санаудыүйренеміз. Сол жақтағы ақшаларды санап, оң жақтағы дөңгелектің ішіне цифрмен жаз.
* Сенде ақша бар ма? Ол ақшаға сен не сатып алатыныңды таңда? Сатып алған затыңды монеталардың керекті санына қос. Сенде ақша қалды ма? Неше?
* Берілген теңгелерден есеп құрастыр.
Сергіту сәті:
1,2,3 Бойға жинап күш,
4,5,6 Отыр, тұр, шалқы
7,8,9,10 Орындығыңа қон
Балалар мұғалімді мұқият тыңдайды
Балалар тапсырманы тиянақты орындайды
Балалар есеп құрастырады
Балалар қимылмен орындайды.
Кері байланыстылық-
түзетушілік
Қорытынды.
Ауызша есептер:
-Серіктің 5 теңгесі болды, анасы оған тағы 2 теңге берді. Серікте барлығы неше теңге болды - ?
-Айымның 10 теңгесі бар еді, ол 5 теңгесіне балмұздақ алды. Айымда қанша теңге қалды-?
Сандарды тура және кері сана.Осы сандардан қолданылатын монеталарды ата.
0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.
10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,0
Сұрақ-жауап:
-Теңге дегеніміз не ?
-Ақшада не бейнеленген ?
-Ақшаның қалай ұстауымыз керек ? -Ақша қалай келеді?
-Әр ұлт ақшасы қалай аталады ?
Балалар белсенділік танытады.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Теңге жайлы мағлұмат алады
Қандай түсініктерді игерді: Ақшаны үнемдеп пайдалану керек.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Тапсырманы орындау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz