Having friends. 7-сынып

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Тақырыбы: Having friends.

Өткізілу күні: 20. 09. 2014

Мұғалім: Бисенғали Қарлығаш Бақтыбайқызы

Сынып: 7 «А»

Пән: Ағылшын тілі

Тақырыбы
Having friends.
Тақырыбы: Сілтеме
Having friends.: Жоспар, оқулық
Тақырыбы: Жалпы мақсаттар
Having friends.:

Оқушылардың сөздік қорын молайта отырып,

оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге баулу, ауызекі сөйлеу, тыңдап түсіну, жазу іскерлігін дамыту, есте сақтау қабілеттерін арттыру, оқушыларды достықты сыйлауға тәрбиелеу.

Тақырыбы: Оқыту нәтижесі
Having friends.: Оқушылар достықты сақтаудың қаншалықты маңызды екені жайында пікір қалдырады, сөздік қорлары көбейеді, өз беттерінше жұмыс жасайды.
Тақырыбы: Оқу құралдары
Having friends.: Оқулық 7 сынып, интерактивті тақта, жетондар, маркерлер, стикерлер.
Тақырыбы: Бағалау
Having friends.:

Қалыптастырушы бағалау

Жинақтаушы бағалау

Сабақтың барысы

кезең
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
кезең:

Ой шақыру кезеңі

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сәлемдесу

Үй тапсырмасын тексеру

Топтастыру

(The Sun, The Moon) сөздері жазылған жетондар таратылады.

Бағалайтын оқушыларды белгілеу(бағалау бетшесін тарату)

Болжау стратегиясы

Оқушыларға сұрақтар беріледі.

1. The second month of winter. /february/

2. I`m … an interesting book now. /reading/

3. It is a preposition. /in/

4. Бос - пустой - . . . /empty/

5. The bird`s house. /nest/

6. Many girls played with it in their childhood. /doll/

Берілген тапсырмадан «Friend» сөзі шығады.

Жаңа тақырыпты хабарлайды

Оқушының іс-әрекеті:

Сәлемдесу

Ex 4, 5, 6. p-19, 20

Оқушылар жетондар бойынша 2 топқа топтасады.

Бағалаушы бағалау парағына топ мүшелерін теріп жазады

Оқушылар берілген тапсырмадан сөз шығарып, жаңа тақырыптың не жайында екенін айтады.

Дәптерге күннің жады мен тақырыпты жазады.

кезең:

Мағынаны тану

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Ex 7 p- 20

The ideas.

Ex 8 p-21

Reading the text, discussion.

Ex 11 p-22

To rewrite the sentences.

Ex 17

Interviewing. Playing the role of a journalist.

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар «Дос қандай болуы керек?» деген сұраққа өз ойларын айтады.

Discussion. Берілген мәтінді оқып, талдайды.

Оқушылар сөйлемдерді дұрыс нұсқада жазады.

Сұрақ-жауап. Рөлдік ойын.

кезең:

Рефлексия

Мұғалімнің іс-әрекеті: ББҮ
Оқушының іс-әрекеті: Берілген тапсырма бойынша топпен талдап, ортақ тұжырым жасайды. Топтан бір оқушы қорғайды.
кезең:

Бағалау

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Мұғалім топ бағалаушысының бағасына пікірін айта отырып, бағалайды

Үйге тапсырма беріледі

Exercise 16, 20

Оқушының іс-әрекеті:

Бағалаушы топ мүшелерін бағалайды

Ұсыныс, пікір, сұрақ парағын толтыра отырып оқушылар сабақты бағалайды.


Ұқсас жұмыстар
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
«болашақ бүгіннен басталады!» тақыбындағы шет тілі апталығының ашылу телекөпірінің сценариі
Үш тілдің патшалығы, ойын-сауық кеші
Тізбектелген сабақтар топтамасынан алынған сабақ бойынша есеп
Work and Money
Сөз құрастыру арқылы топтарға бөлу
Тілді жаттықтыру
Жүректің жылуын сыйлыйншы анама
Топқа бөлу, бағалау
Формативті және суммативті бағалау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz