Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Үшбұрышқа сырттай сызылған шеңбер. 7-сынып


|Пән: геометрия, 7 -сынып|Күні: |
|Тақырыбы: |Үшбұрышқа сырттай сызылған шеңбер |
|Мақсаты |Үшбұрышқа оның қасиеттері бойынша сырттай шеңбер сызуды үйрену |
|Күтілетін нәтиже |А) Үшбұрыш, және олардың түрлерін, шеңбердің анықтамасын біледі |
| |В) Үшбұрыш, бұрыш және олардың түрлерін біліп, қасиеттері бойынша сипаттай алады. |
| |С)Үшбұрышқа сырттай шеңбер сызып, оны салуы бойынша тұжырым жасайды. |
|Сабақтың әдіс тәсілдері |Сыни тұрғысынан ойлау: «Ыстық орындық», «Ой толғау», «Джигсо» әдісі, семантикалық кесте, |
| |«Кезбе тілші» |
| | |
| |Жаңа әдіс-тәсілдер: түрткі сұрақ, сұрақ-жауап әдісі, жұптық, топтық әңгіме, қайта бағыттау|
| |сұрақтары,«жоғары және төменгі деңгейлік сұрақтар»; |
| |Оқыту формасы: жеке, жұптық, топтық жұмыс. |
| |Бағалау: «Бағдаршам», «Басбармақ», фигуралар арқылы «өзін-өзі бағалау», |
| |Рефлексия: «Блоб»ағашы |
|Керекті жабдықтар |К.О. Бүкүбаева, А.Т. Миразова «Геометрия,7 сынып», Алматы: Атамұра, 2012. |
| |«Дидактикалық үлестірме материалдар», Алматы: Атамұра, 2003. |
| |АКТ, топтарға арналған тапсырма парақтары, «МИФ» журналы, ғаламтор желісінен алынған |
| |тапсырмалар, қарындаш, |
| |циркуль, сызғыш. |
|Сабақ кезеңдері |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
| |Анықтаңдар: | |
|Тұсаукесер |Үй тапсырмасын «Ыстық орындық» әдісімен тексеремін. |Бір-бірлерінің жауаптарын |
| | |тыңдай отырып, толықтырады.|
| | | |
| | |«Басбармақ» әдісі бойынша |
| | |оқушылар бағалайды |
| | | |
| | | |
| |Әр топқа үшбұрыштың түрлерін және шеңбердің фигураларын беріп, | |
| |олардың сәйкестендіру арқылы «Ой толғау» жүргіздім. | |
| | | |
| |Жаңа тақырыпты түсіну | |
|Негізгі бөлім |«Джигсо» әдісі бойынша оқушылар тақырыпты кеңінен ашады, |Тақырыпты түсінгендері |
| |түсінеді |туралы «Бағдаршам» әддісін |
| | |қолданады |
| |Ендігі тапсырма жұпта мәтінмен жұмыс. Оқушыларға семантикалық |Оқушылар жұппен жұмыс істей|
| |кестеде бірнеше тапсырма беріледі. Тапсырманы жұбымен талдап |отырып, әр жұп бір – |
| |отырып орындап, жауаптарын келесі жұптармен салыстырады, топта |бірінінің жұмысын |
| |бөліседі. |тексереді. Қателерін |
| | |дұрыстап топта бөліседі. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Хорда | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Биссектриса | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Бұрыш | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |а, а, а | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Диаметр | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |а, в, а | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |а, в, с | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Центр | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Доғал | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Тік | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Сүйір | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Доға | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Ұзындық | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Қабырға | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Келесі тапсырма электронды оқулықпен жұмыс | |
| |«Үшбұрыштар» тақырыбы бойынша тапсырма орындайды. |Жеке жұмыстанып, жауабын |
| | |тақтада тексереді. |
| |[pic] | |
| | |«Фигуралар» арқылы өзін-өзі|
| |[pic] |бағалайды. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Сергіту сәті | |
| |Берілген түрлі түсті фигуралар бойынша оқушының бейнесін жасау |Оқушылар өз талғамы бойынша|
| | |оқушы бейнесін жасайды. |
| |Дарындылық, жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмалар. | |
| |А) Шеңбердің анықтамасын және элементтерін ата. |Оқушылар таңдаған |
| |В) Қабырғалары бойынша түрлеріне қарай үшбұрыш сыз. Әр |қағаздарының түсі бойынша |
| |үшбұрышқа сырттай шеңбер сызып, берілгенін жаз |есептерін тақтаға, дәптерге|
| |С) Қабырғалары бойынша үшбұрыш сыз. Әр үшбұрышқа сырттай шеңбер|орындайды. |
| |сызып, берілгенін жазып, Венн диаграммасында салыстырыңдар. | |
| | | |
| |Әзірге кедергісі бар балаларға: |Дарынды оқушы орнында жұмыс|
| | |жасайды. |
| |Шеңбердің анықтамасын және элементтерін ата. | |
| |
|Қорытынды бөлім |«Кезбе тілші» |Оқушылар «Кезбе тілші» |
| | |әдісі бойынша сабақты |
| | |қорытындылап өтеді. |
| |Ережелерді жаттау. | |
| | |Берілген тапсырманы |
|Үйге тапсырма | |күнделікке жазып алу |
| | |Топтағы оқушылар бірін-бірі|
|Бағалау |Топтағы бағаларын талдау, қорытынды бағаны шығару. |бағалау критерийлері |
| | |бойынша бағалайды |
| | | |
| | |Оқушылар бүгінгі сабақтан |
|Кері байланыс жазу |Не білемін? |алған әсерлерін қағазға |
| |Не білдім? |мына сұрақтар бойынша жазып|
| |Не білгім келеді? |береді. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Рефлексия |«Блоб» сынып бөлмесі [pic] |«Блоб»ағашы арқыл оқушылар|
| | |бүгінгі сабақ бойынша |
| | |өздерін көрсетеді және |
| | |түсіндіреді. |


Ұқсас жұмыстар
Іштей және сырттай сызылған шеңберлердің радиустарының үшбұрыш ауданымен байланысы
Келтіру формуласы
ВСД үшбұрышына синустар
Радиусын тап
Үшбұрыштың бүйір қабырғаларын тап
Әрекет шешу жолы
Қазақ тілінде
Математикалық сөзжұмбақ
Цилиндр призмаға сырттай сызылғандықтан, призманың биіктігі цилиндрдің биіктігіне тең
"Дұрыс көпбұрыштар."
Пәндер