Үшбұрышқа сырттай сызылған шеңбер. 7-сынып

Оқушылардың аты-жөні
Пән: геометрия, 7 -сынып: Пән: геометрия, 7 -сынып
Күні:: Күні:
Пән: геометрия, 7 -сынып: Тақырыбы:
Күні:: Үшбұрышқа сырттай сызылған шеңбер
Пән: геометрия, 7 -сынып: Мақсаты
Күні:: Үшбұрышқа оның қасиеттері бойынша сырттай шеңбер сызуды үйрену
Пән: геометрия, 7 -сынып: Күтілетін нәтиже
Күні::

А) Үшбұрыш, және олардың түрлерін, шеңбердің анықтамасын біледі

В) Үшбұрыш, бұрыш және олардың түрлерін біліп, қасиеттері бойынша сипаттай алады.

С) Үшбұрышқа сырттай шеңбер сызып, оны салуы бойынша тұжырым жасайды.

Пән: геометрия, 7 -сынып: Сабақтың әдіс тәсілдері
Күні::

Сыни тұрғысынан ойлау: «Ыстық орындық», «Ой толғау», «Джигсо» әдісі, семантикалық кесте, «Кезбе тілші»

Жаңа әдіс-тәсілдер: түрткі сұрақ, сұрақ-жауап әдісі, жұптық, топтық әңгіме, қайта бағыттау сұрақтары, «жоғары және төменгі деңгейлік сұрақтар»;

Оқыту формасы: жеке, жұптық, топтық жұмыс.

Бағалау: «Бағдаршам», «Басбармақ», фигуралар арқылы «өзін-өзі бағалау»,

Рефлексия: «Блоб»ағашы

Пән: геометрия, 7 -сынып: Керекті жабдықтар
Күні::

К. О. Бүкүбаева, А. Т. Миразова «Геометрия, 7 сынып», Алматы: Атамұра, 2012.

«Дидактикалық үлестірме материалдар», Алматы: Атамұра, 2003.

АКТ, топтарға арналған тапсырма парақтары, «МИФ» журналы, ғаламтор желісінен алынған тапсырмалар, қарындаш,

циркуль, сызғыш.

Пән: геометрия, 7 -сынып: Сабақ кезеңдері
Күні:: Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Пән: геометрия, 7 -сынып: Кіріспе
Күні::

Сергіту сәті Дене жаттығуы

Топқа бөлу.

Оқушылар әр түрлі түсті фигуралар арқылы 4 топқа бөлінеді. Әр топ өз орындарына жайғасады.

Топтағы оқушыларға бағалау парақтары беріледі.

Әр критериге жауап беруі 5 ұпаймен бағаланады.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Ұпайды бағаға айналдыру шкаласы

:
:
:
:
:
:
:
:

Сайланған топ басшыларға бағалау парақтарын үлестіремін.

Анықтамаларды жатқа білуі;
Математикалық білімі, яғни есеп шығара алуы;
Сұрақтарға математикалық тілмен жауап беруі;
Логикалық ойлауы, жылдамдық әрекеті;
Топта жұмыс істеуі;
Қорытынды баға
Жинап алған ұпайлар саны
баға
20-25 ұпай
«5»
15-20 ұпай
«4»
10-15 ұпай
«3»
5-10 ұпай
бағаланбайды

Мұғаліммен амандасады.

Дене жаттығуын жасап, сергіп алады.

Топтарға бөлінеді.

Пән: геометрия, 7 -сынып:
Күні::
Пән: геометрия, 7 -сынып:
Күні::
Пән: геометрия, 7 -сынып:
Күні::
Пән: геометрия, 7 -сынып:
Күні::
Пән: геометрия, 7 -сынып:
Күні::
Пән: геометрия, 7 -сынып:
Күні::
Пән: геометрия, 7 -сынып:
Күні::
Пән: геометрия, 7 -сынып:
Күні::
Пән: геометрия, 7 -сынып:
Күні::
Пән: геометрия, 7 -сынып:
Күні::
Пән: геометрия, 7 -сынып:
Күні::
Пән: геометрия, 7 -сынып:
Күні::
Пән: геометрия, 7 -сынып: Тұсаукесер
Күні::

Анықтаңдар:

Үй тапсырмасын «Ыстық орындық» әдісімен тексеремін.

Әр топқа үшбұрыштың түрлерін және шеңбердің фигураларын беріп, олардың сәйкестендіру арқылы «Ой толғау» жүргіздім.

Бір-бірлерінің жауаптарын тыңдай отырып, толықтырады.

«Басбармақ» әдісі бойынша оқушылар бағалайды

Пән: геометрия, 7 -сынып: Негізгі бөлім
Күні::

Жаңа тақырыпты түсіну

«Джигсо» әдісі бойынша оқушылар тақырыпты кеңінен ашады, түсінеді

Тақырыпты түсінгендері туралы «Бағдаршам» әддісін қолданады
Пән: геометрия, 7 -сынып:
Күні::

Ендігі тапсырма жұпта мәтінмен жұмыс. Оқушыларға семантикалық кестеде бірнеше тапсырма беріледі. Тапсырманы жұбымен талдап отырып орындап, жауаптарын келесі жұптармен салыстырады, топта бөліседі.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Хорда
Биссектриса
Бұрыш
а, а, а
Диаметр
а, в, а
а, в, с
Центр
Доғал
Тік
Сүйір
Доға
Ұзындық
Қабырға
Оқушылар жұппен жұмыс істей отырып, әр жұп бір - бірінінің жұмысын тексереді. Қателерін дұрыстап топта бөліседі.
Пән: геометрия, 7 -сынып:
Күні::
Пән: геометрия, 7 -сынып:
Күні::
Пән: геометрия, 7 -сынып:
Күні::
Пән: геометрия, 7 -сынып:
Күні::
Пән: геометрия, 7 -сынып:
Күні::
Пән: геометрия, 7 -сынып:
Күні::
Пән: геометрия, 7 -сынып:
Күні::
Пән: геометрия, 7 -сынып:
Күні::
Пән: геометрия, 7 -сынып:
Күні::
Пән: геометрия, 7 -сынып:
Күні::
Пән: геометрия, 7 -сынып:
Күні::
Пән: геометрия, 7 -сынып:
Күні::
Пән: геометрия, 7 -сынып:
Күні::
Пән: геометрия, 7 -сынып:
Күні::
Пән: геометрия, 7 -сынып:
Күні::
Пән: геометрия, 7 -сынып:
Күні::

Келесі тапсырма электронды оқулықпен жұмыс

«Үшбұрыштар» тақырыбы бойынша тапсырма орындайды.

Жеке жұмыстанып, жауабын тақтада тексереді.

«Фигуралар» арқылы өзін-өзі бағалайды.

Пән: геометрия, 7 -сынып:
Күні::

Сергіту сәті

Берілген түрлі түсті фигуралар бойынша оқушының бейнесін жасау

Оқушылар өз талғамы бойынша оқушы бейнесін жасайды.
Пән: геометрия, 7 -сынып:
Күні::

Дарындылық, жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмалар .

А) Шеңбердің анықтамасын және элементтерін ата.

В) Қабырғалары бойынша түрлеріне қарай үшбұрыш сыз. Әр үшбұрышқа сырттай шеңбер сызып, берілгенін жаз


Ұқсас жұмыстар
Іштей және сырттай сызылған шеңберлердің радиустарының үшбұрыш ауданымен байланысы
Келтіру формуласы
ВСД үшбұрышына синустар
Радиусын тап
Үшбұрыштың бүйір қабырғаларын тап
Әрекет шешу жолы
Қазақ тілінде
Математикалық сөзжұмбақ
Цилиндр призмаға сырттай сызылғандықтан, призманың биіктігі цилиндрдің биіктігіне тең
"Дұрыс көпбұрыштар."
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz