Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Үшбұрышқа сырттай сызылған шеңбер. 7-сынып
|Пән: геометрия, 7 -сынып|Күні: |
|Тақырыбы: |Үшбұрышқа сырттай сызылған шеңбер |
|Мақсаты |Үшбұрышқа оның қасиеттері бойынша сырттай шеңбер сызуды үйрену |
|Күтілетін нәтиже |А) Үшбұрыш, және олардың түрлерін, шеңбердің анықтамасын біледі |
| |В) Үшбұрыш, бұрыш және олардың түрлерін біліп, қасиеттері бойынша сипаттай алады. |
| |С)Үшбұрышқа сырттай шеңбер сызып, оны салуы бойынша тұжырым жасайды. |
|Сабақтың әдіс тәсілдері |Сыни тұрғысынан ойлау: «Ыстық орындық», «Ой толғау», «Джигсо» әдісі, семантикалық кесте, |
| |«Кезбе тілші» |
| | |
| |Жаңа әдіс-тәсілдер: түрткі сұрақ, сұрақ-жауап әдісі, жұптық, топтық әңгіме, қайта бағыттау|
| |сұрақтары,«жоғары және төменгі деңгейлік сұрақтар»; |
| |Оқыту формасы: жеке, жұптық, топтық жұмыс. |
| |Бағалау: «Бағдаршам», «Басбармақ», фигуралар арқылы «өзін-өзі бағалау», |
| |Рефлексия: «Блоб»ағашы |
|Керекті жабдықтар |К.О. Бүкүбаева, А.Т. Миразова «Геометрия,7 сынып», Алматы: Атамұра, 2012. |
| |«Дидактикалық үлестірме материалдар», Алматы: Атамұра, 2003. |
| |АКТ, топтарға арналған тапсырма парақтары, «МИФ» журналы, ғаламтор желісінен алынған |
| |тапсырмалар, қарындаш, |
| |циркуль, сызғыш. |
|Сабақ кезеңдері |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
| |Анықтаңдар: | |
|Тұсаукесер |Үй тапсырмасын «Ыстық орындық» әдісімен тексеремін. |Бір-бірлерінің жауаптарын |
| | |тыңдай отырып, толықтырады.|
| | | |
| | |«Басбармақ» әдісі бойынша |
| | |оқушылар бағалайды |
| | | |
| | | |
| |Әр топқа үшбұрыштың түрлерін және шеңбердің фигураларын беріп, | |
| |олардың сәйкестендіру арқылы «Ой толғау» жүргіздім. | |
| | | |
| |Жаңа тақырыпты түсіну | |
|Негізгі бөлім |«Джигсо» әдісі бойынша оқушылар тақырыпты кеңінен ашады, |Тақырыпты түсінгендері |
| |түсінеді |туралы «Бағдаршам» әддісін |
| | |қолданады |
| |Ендігі тапсырма жұпта мәтінмен жұмыс. Оқушыларға семантикалық |Оқушылар жұппен жұмыс істей|
| |кестеде бірнеше тапсырма беріледі. Тапсырманы жұбымен талдап |отырып, әр жұп бір – |
| |отырып орындап, жауаптарын келесі жұптармен салыстырады, топта |бірінінің жұмысын |
| |бөліседі. |тексереді. Қателерін |
| | |дұрыстап топта бөліседі. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Хорда | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Биссектриса | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Бұрыш | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |а, а, а | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Диаметр | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |а, в, а | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |а, в, с | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Центр | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Доғал | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Тік | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Сүйір | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Доға | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Ұзындық | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Қабырға | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Келесі тапсырма электронды оқулықпен жұмыс | |
| |«Үшбұрыштар» тақырыбы бойынша тапсырма орындайды. |Жеке жұмыстанып, жауабын |
| | |тақтада тексереді. |
| |[pic] | |
| | |«Фигуралар» арқылы өзін-өзі|
| |[pic] |бағалайды. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Сергіту сәті | |
| |Берілген түрлі түсті фигуралар бойынша оқушының бейнесін жасау |Оқушылар өз талғамы бойынша|
| | |оқушы бейнесін жасайды. |
| |Дарындылық, жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмалар. | |
| |А) Шеңбердің анықтамасын және элементтерін ата. |Оқушылар таңдаған |
| |В) Қабырғалары бойынша түрлеріне қарай үшбұрыш сыз. Әр |қағаздарының түсі бойынша |
| |үшбұрышқа сырттай шеңбер сызып, берілгенін жаз |есептерін тақтаға, дәптерге|
| |С) Қабырғалары бойынша үшбұрыш сыз. Әр үшбұрышқа сырттай шеңбер|орындайды. |
| |сызып, берілгенін жазып, Венн диаграммасында салыстырыңдар. | |
| | | |
| |Әзірге кедергісі бар балаларға: |Дарынды оқушы орнында жұмыс|
| | |жасайды. |
| |Шеңбердің анықтамасын және элементтерін ата. | |
| |
|Қорытынды бөлім |«Кезбе тілші» |Оқушылар «Кезбе тілші» |
| | |әдісі бойынша сабақты |
| | |қорытындылап өтеді. |
| |Ережелерді жаттау. | |
| | |Берілген тапсырманы |
|Үйге тапсырма | |күнделікке жазып алу |
| | |Топтағы оқушылар бірін-бірі|
|Бағалау |Топтағы бағаларын талдау, қорытынды бағаны шығару. |бағалау критерийлері |
| | |бойынша бағалайды |
| | | |
| | |Оқушылар бүгінгі сабақтан |
|Кері байланыс жазу |Не білемін? |алған әсерлерін қағазға |
| |Не білдім? |мына сұрақтар бойынша жазып|
| |Не білгім келеді? |береді. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Рефлексия |«Блоб» сынып бөлмесі [pic] |«Блоб»ағашы арқыл оқушылар|
| | |бүгінгі сабақ бойынша |
| | |өздерін көрсетеді және |
| | |түсіндіреді. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz