Үшбұрышқа сырттай сызылған шеңбер. 7-сынып

А) Үшбұрыш, және олардың түрлерін, шеңбердің анықтамасын біледі
В) Үшбұрыш, бұрыш және олардың түрлерін біліп, қасиеттері бойынша сипаттай алады.
С) Үшбұрышқа сырттай шеңбер сызып, оны салуы бойынша тұжырым жасайды.
Сыни тұрғысынан ойлау: «Ыстық орындық», «Ой толғау», «Джигсо» әдісі, семантикалық кесте, «Кезбе тілші»
Жаңа әдіс-тәсілдер: түрткі сұрақ, сұрақ-жауап әдісі, жұптық, топтық әңгіме, қайта бағыттау сұрақтары, «жоғары және төменгі деңгейлік сұрақтар»;
Оқыту формасы: жеке, жұптық, топтық жұмыс.
Бағалау: «Бағдаршам», «Басбармақ», фигуралар арқылы «өзін-өзі бағалау»,
Рефлексия: «Блоб»ағашы
К. О. Бүкүбаева, А. Т. Миразова «Геометрия, 7 сынып», Алматы: Атамұра, 2012.
«Дидактикалық үлестірме материалдар», Алматы: Атамұра, 2003.
АКТ, топтарға арналған тапсырма парақтары, «МИФ» журналы, ғаламтор желісінен алынған тапсырмалар, қарындаш,
циркуль, сызғыш.
Сергіту сәті Дене жаттығуы
Топқа бөлу.
Оқушылар әр түрлі түсті фигуралар арқылы 4 топқа бөлінеді. Әр топ өз орындарына жайғасады.
Топтағы оқушыларға бағалау парақтары беріледі.
Әр критериге жауап беруі 5 ұпаймен бағаланады.
Ұпайды бағаға айналдыру шкаласы
Сайланған топ басшыларға бағалау парақтарын үлестіремін.
Мұғаліммен амандасады.
Дене жаттығуын жасап, сергіп алады.
Топтарға бөлінеді.
Анықтаңдар:
Үй тапсырмасын «Ыстық орындық» әдісімен тексеремін.
Әр топқа үшбұрыштың түрлерін және шеңбердің фигураларын беріп, олардың сәйкестендіру арқылы «Ой толғау» жүргіздім.
Бір-бірлерінің жауаптарын тыңдай отырып, толықтырады.
«Басбармақ» әдісі бойынша оқушылар бағалайды
Жаңа тақырыпты түсіну
«Джигсо» әдісі бойынша оқушылар тақырыпты кеңінен ашады, түсінеді
Ендігі тапсырма жұпта мәтінмен жұмыс. Оқушыларға семантикалық кестеде бірнеше тапсырма беріледі. Тапсырманы жұбымен талдап отырып орындап, жауаптарын келесі жұптармен салыстырады, топта бөліседі.
Келесі тапсырма электронды оқулықпен жұмыс
«Үшбұрыштар» тақырыбы бойынша тапсырма орындайды.
Жеке жұмыстанып, жауабын тақтада тексереді.
«Фигуралар» арқылы өзін-өзі бағалайды.
Сергіту сәті
Берілген түрлі түсті фигуралар бойынша оқушының бейнесін жасау
Дарындылық, жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмалар .
А) Шеңбердің анықтамасын және элементтерін ата.
В) Қабырғалары бойынша түрлеріне қарай үшбұрыш сыз. Әр үшбұрышқа сырттай шеңбер сызып, берілгенін жаз
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz