Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Тасымал. 72-75-жаттығулар. мусурманова бакытгуль иокеновна

4779010-387985001418590129540 Аудандық сайыстар 2011ж
<<Көркем жазу>> ІІІорын
<<Айналайын>>мар-ны ІІІорын
020000 Аудандық сайыстар 2011ж
<<Көркем жазу>> ІІІорын
<<Айналайын>>мар-ны ІІІорын
148971013271500-524147-393428Мұғалімнің кәсіби өсу деңгейі
00Мұғалімнің кәсіби өсу деңгейі

11722106731000148971079375Мектепіш.іс-тәж.2010ж
Матем(қ)
Қаз.т.
020000Мектепіш.іс-тәж.2010ж
Матем(қ)
Қаз.т.

7150109080500969010189230Аудандық олимп.2008-2010ж
Қаз.т. ІІ,мдүниет. ІІ,
матем <<белсен.>>
020000Аудандық олимп.2008-2010ж
Қаз.т. ІІ,мдүниет. ІІ,
матем <<белсен.>>

47371012763500
47434510795Әдістемелік бірл. сайысы 2009ж
Баст.кл. мұғал-нің олимпиадасы
ІІІорын
020000Әдістемелік бірл. сайысы 2009ж
Баст.кл. мұғал-нің олимпиадасы
ІІІорын



85090112395Аудандық сайыстар 2007ж
<<Көркем жазу>> ІІ, <<Тіл мейрамы>>ІІорын
020000Аудандық сайыстар 2007ж
<<Көркем жазу>> ІІ, <<Тіл мейрамы>>ІІорын
768355270500

-25019013652500-250190136525Аудандық семинар 2005ж
Ана тілі: <<Тасымал>>
Тәрбие сағ:Кім болам?
00Аудандық семинар 2005ж
Ана тілі: <<Тасымал>>
Тәрбие сағ:Кім болам?

4770120-344170

Өзекті тақырыбым:

Оқушылардың шығармашы- лық қасиеттерін дамыта отырып,жан-жақты білім беру.

00

Өзекті тақырыбым:

Оқушылардың шығармашы- лық қасиеттерін дамыта отырып,жан-жақты білім беру.

30130751553845

00

4726940-6985
<<Жаңаша оқыту-заман талабы>>
Бүгінгі мақсат-әрбір оқушыға түбегейлі білім мен мәдениеттің негіздерін беру және олардың жан-жақты дамуына қолайлы жағдай жасау.
Жаңа педагогикалық техналогиялар оқушының шығармашылық қабілеттерін арттыруға өз үлестерін қосады.
Тәжірибе барысында ауыл мектептерінде қазіргі талапқа сай біз көптеген инновациялық техналогиялардың ең тиімдісін қолданудамыз.Бұл білім сапасының, оқушылардың қызығушылығының артуына көп септігін тигізеді.Атап айтқанда деңгейлеп-саралап оқыту тех-сын қолданған тиімді.
Сынып ішінде дарынды оқушылырды анықтауда,қорытынды бақылау жұмыстарын жүргізуде деңгейлеп-саралап оқыту тех-ның маңызы өте зор.Осы тех-ны қолдану нәтижесінде сабақ барысында оқушылардың белсенділігін арттыруға қол жеткіздім.

00
<<Жаңаша оқыту-заман талабы>>
Бүгінгі мақсат-әрбір оқушыға түбегейлі білім мен мәдениеттің негіздерін беру және олардың жан-жақты дамуына қолайлы жағдай жасау.
Жаңа педагогикалық техналогиялар оқушының шығармашылық қабілеттерін арттыруға өз үлестерін қосады.
Тәжірибе барысында ауыл мектептерінде қазіргі талапқа сай біз көптеген инновациялық техналогиялардың ең тиімдісін қолданудамыз.Бұл білім сапасының, оқушылардың қызығушылығының артуына көп септігін тигізеді.Атап айтқанда деңгейлеп-саралап оқыту тех-сын қолданған тиімді.
Сынып ішінде дарынды оқушылырды анықтауда,қорытынды бақылау жұмыстарын жүргізуде деңгейлеп-саралап оқыту тех-ның маңызы өте зор.Осы тех-ны қолдану нәтижесінде сабақ барысында оқушылардың белсенділігін арттыруға қол жеткіздім.

2533650196215-37274518161000-229235206375Қабілетті оқушымен жұмыс
020000Қабілетті оқушымен жұмыс
-618490-451485
00

253492054610Олимпиадалар,сайыстар, марафондар
020000Олимпиадалар,сайыстар, марафондар

2620691653422454910138430
234061017145

766445203200
970915151130Оқушылардың шығармашылық қасиеттерін арттыру
020000Оқушылардың шығармашылық қасиеттерін арттыру

251269567294-6022864337

24612604318000-44704011049000
246507064770Авторлық бағдарлама
020000Авторлық бағдарлама

-421005106680Семинарлар
020000Семинарлар

-618490-337185
00
-529590-248285 Ана тілі. 1-сынып.
Тақырыбы:Тасымал. 72-75-жаттығулар.
Мақсаты:Сөздерді дұрыс тасымалдай білуге жаттықтыру, бес буынды сөздердің төрт түрлі,төрт буынды сөздердің үш түрлі тасымалданатынына мән беру.Оқушылардың ізденушілік,шығ-қ қабілеттерін дамыту,өз бетімен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру.Отанын сүюге,елінің,жерінің табиғатын аялай білуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі:табиғат көріністері,карта,бейнетаспа, <<бинго>>билеттері,тірек сызба,ойыншықтар.
Сабақтың типі:оқушылардың білім-білік дағдыларын қолдану сабағы
Сабақтың түрі: саяхат сабақ
Сабақтың барысы:
1.Ұ.к.
2.Кіріспе әңгіме.
-Балалар,бүгінгі сабақта біз Қазақстанның әсем табиғаты бар жерлерге саяхатқа шыққалы отырмыз.Еліміздің әсем табиғатын көру үшін,сендердің білімділіктерің, жылдамдық- тарың қажет.
-Саяхатқа шығуға дайынсыңдар ма?
-Саяхатымыздың бағыты Алматыдан басталады.Осы кезде Алматының жарығы жанады.
3.Үй тапсырмасын сұрау.Үй тапсырмасы әр топқа жеке-жеке берілген.
Ітоп: <<Отанөлеңін жатқа айту>>
ІІ топ:Отан туралы,туған жер туралы мақалдар айту.
ІІІ топ: <<Отан>> тірек сызбасын толтыру.
Алматыдағы шаңғы базасы слайдтан көрсетіледі.Бір оқушы <<Шымбұлақ шаңғы базасы>> туралы мәлімет береді.

00 Ана тілі. 1-сынып.
Тақырыбы:Тасымал. 72-75-жаттығулар.
Мақсаты:Сөздерді дұрыс тасымалдай білуге жаттықтыру, бес буынды сөздердің төрт түрлі,төрт буынды сөздердің үш түрлі тасымалданатынына мән беру.Оқушылардың ізденушілік,шығ-қ қабілеттерін дамыту,өз бетімен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру.Отанын сүюге,елінің,жерінің табиғатын аялай білуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі:табиғат көріністері,карта,бейнетаспа, <<бинго>>билеттері,тірек сызба,ойыншықтар.
Сабақтың типі:оқушылардың білім-білік дағдыларын қолдану сабағы
Сабақтың түрі: саяхат сабақ
Сабақтың барысы:
1.Ұ.к.
2.Кіріспе әңгіме.
-Балалар,бүгінгі сабақта біз Қазақстанның әсем табиғаты бар жерлерге саяхатқа шыққалы отырмыз.Еліміздің әсем табиғатын көру үшін,сендердің білімділіктерің, жылдамдық- тарың қажет.
-Саяхатқа шығуға дайынсыңдар ма?
-Саяхатымыздың бағыты Алматыдан басталады.Осы кезде Алматының жарығы жанады.
3.Үй тапсырмасын сұрау.Үй тапсырмасы әр топқа жеке-жеке берілген.
Ітоп: <<Отанөлеңін жатқа айту>>
ІІ топ:Отан туралы,туған жер туралы мақалдар айту.
ІІІ топ: <<Отан>> тірек сызбасын толтыру.
Алматыдағы шаңғы базасы слайдтан көрсетіледі.Бір оқушы <<Шымбұлақ шаңғы базасы>> туралы мәлімет береді.



4893310-248285Шымбұлақ шаңғы базасы-Алматыдан 25 шақырым жерде орналасқан.Мұнда спорт кешені бар.Спорт кешені1954 жылы ашылды.Мұнда спортшылар шаңғымен жаттығады. Адамдар осында келіп шаңғы тебеді.Таза ауада демалады.
ІІ.Келесі бағытымыз Павлодар облысындағы Баянауыл өлкесі.
Торайғыр көлі Павлодар облысындағы Баянауыл өлкесінде орналасқан.Баянауыл тауында табиғат құбылыстары -ның нәтижесінде пайда болған мүсіндер бар.Мысалы: <<Тасты бас кептер>>.Ол Баянауыл тауының етегінде орналасқан.
4. Кітаппен жұмыс.
І топ:73-жаттығу(ң әрпінен бастап тасымалдау)
ІІ топ:Берілген сурет бойынша үш буынды,төрт буынды сөздерді тасымалдау.
ІІІ топ:72-жаттығу.(бес буынды сөздерді тасымалдау)
Сергіту сәті.
ІІІ. Келесі бағытымыз Астана қаласы.Картадан Астананың жарығы жанады.
-Балалар, бүгін Дихан Әбіловтың <<Қазақстан-Республикам менің>> деген өлеңімен танысамыз.Алдымен мына сұрақтарға жауап берейік:
-Біз қай елде тұрмыз?Еліміздің бас қаласы қай қала?
-Еліміздің президенті кім?Елбасы елімізді қай қалада отырып басқарады?
-Міне,Астанаға да келіп жеттік.Слайдтан Астананың көрікті жерлері көрсетіледі.
Дихан Әбілов туралы мәлімет:

00Шымбұлақ шаңғы базасы-Алматыдан 25 шақырым жерде орналасқан.Мұнда спорт кешені бар.Спорт кешені1954 жылы ашылды.Мұнда спортшылар шаңғымен жаттығады. Адамдар осында келіп шаңғы тебеді.Таза ауада демалады.
ІІ.Келесі бағытымыз Павлодар облысындағы Баянауыл өлкесі.
Торайғыр көлі Павлодар облысындағы Баянауыл өлкесінде орналасқан.Баянауыл тауында табиғат құбылыстары -ның нәтижесінде пайда болған мүсіндер бар.Мысалы: <<Тасты бас кептер>>.Ол Баянауыл тауының етегінде орналасқан.
4. Кітаппен жұмыс.
І топ:73-жаттығу(ң әрпінен бастап тасымалдау)
ІІ топ:Берілген сурет бойынша үш буынды,төрт буынды сөздерді тасымалдау.
ІІІ топ:72-жаттығу.(бес буынды сөздерді тасымалдау)
Сергіту сәті.
ІІІ. Келесі бағытымыз Астана қаласы.Картадан Астананың жарығы жанады.
-Балалар, бүгін Дихан Әбіловтың <<Қазақстан-Республикам менің>> деген өлеңімен танысамыз.Алдымен мына сұрақтарға жауап берейік:
-Біз қай елде тұрмыз?Еліміздің бас қаласы қай қала?
-Еліміздің президенті кім?Елбасы елімізді қай қалада отырып басқарады?
-Міне,Астанаға да келіп жеттік.Слайдтан Астананың көрікті жерлері көрсетіледі.
Дихан Әбілов туралы мәлімет:

4817110-349885
00
5109210-197485

00

-440690-260985Дихан Әбілов 1907 жылы Павлодар облысының Баянауыл ауданында туған.Ұлы Отан соғысына қатысқан. 20-дан астам өлеңдер жинағы,поэмалары бар. Дихан Әбілов өзінің еңбегіүшін көптеген ордендермен,медальдармен марапатталған.
Өлеңді мәнерлеп айтып беру.Өлең бойынша сұрақтар қою.
І топ:Өлеңнің бірінші шумағында кімдердің аттары аталады?
ІІ топ:Екінші шумағында не делінген?
ІІІ топ:Әр оқушы бір сөйлемнен құрау арқылы Қазақстан туралы мәтін құрастырады.
Өлең шумағына сәйкес суреттер көрсетіледі.
Қорғалжын көлін көрсету.Оқушы мәліметі:
Қорғалжын көлі-Астана қаласынан бірнеше шақырым жерде орналасқан.Бұл өңірде қоқиқаз,дуадақ,ақбастырна мекендейді.
ІҮ.Келесі бағытымыз Көкшетау қаласы.
<<Бинго>> ойынын ойнату.
Сұрақтарға жауап берген оқушылар Бинго билеттерін ұтып алады.Сыйлық ұтып алу үшін тағы келесі тапсырмаларды орындау керек.
Сұрақтар:
1.а) Торайғыр көлі қай таудың етегінде орналасқан?
ә) Баянауыл сөзін тасымалда.
2. а) Бәйтерек қай қалада салынған?
ә) Астана сөзін тасымалда.
3. а) Шымбұлақ қай жерде орналасқан?
ә) Алматы сөзін тасымалда.
Сұраққа жауап берген оқушылар ұтыстарын алады.
00Дихан Әбілов 1907 жылы Павлодар облысының Баянауыл ауданында туған.Ұлы Отан соғысына қатысқан. 20-дан астам өлеңдер жинағы,поэмалары бар. Дихан Әбілов өзінің еңбегіүшін көптеген ордендермен,медальдармен марапатталған.
Өлеңді мәнерлеп айтып беру.Өлең бойынша сұрақтар қою.
І топ:Өлеңнің бірінші шумағында кімдердің аттары аталады?
ІІ топ:Екінші шумағында не делінген?
ІІІ топ:Әр оқушы бір сөйлемнен құрау арқылы Қазақстан туралы мәтін құрастырады.
Өлең шумағына сәйкес суреттер көрсетіледі.
Қорғалжын көлін көрсету.Оқушы мәліметі:
Қорғалжын көлі-Астана қаласынан бірнеше шақырым жерде орналасқан.Бұл өңірде қоқиқаз,дуадақ,ақбастырна мекендейді.
ІҮ.Келесі бағытымыз Көкшетау қаласы.
<<Бинго>> ойынын ойнату.
Сұрақтарға жауап берген оқушылар Бинго билеттерін ұтып алады.Сыйлық ұтып алу үшін тағы келесі тапсырмаларды орындау керек.
Сұрақтар:
1.а) Торайғыр көлі қай таудың етегінде орналасқан?
ә) Баянауыл сөзін тасымалда.
2. а) Бәйтерек қай қалада салынған?
ә) Астана сөзін тасымалда.
3. а) Шымбұлақ қай жерде орналасқан?
ә) Алматы сөзін тасымалда.
Сұраққа жауап берген оқушылар ұтыстарын алады.
-516890-362585
00

4893310-2609854. Қорытынды сөз.
-Балалар,бүгінгі сбақта сендер Қазақстанның әсем табиғатымен,Астана қаласының көрікті жерлерімен таныстыңдар.Осыдан-ақ еліміздің кең байтақ табиғаты көркем екенін көруімізге болады.Осы елдің азаматы болғандықтан барлығымыз оның жерін, табиғатын қорғауға өз үлесімізді қосуға міндеттіміз.
5. Бағалау.
Жауап берген оқушыларға дөңгелектер беріліп отырады ,сол бойынша бағаланады.

Қазақ тілі. 4-сынып.
Тақырыбы: Қарсы мәндес сын есім.
Мақсаты:Сын есімнің мағыналарын дұрыс түсіну,сөйлеу кезінде орынды пайдалануын қамтамасыз ету,сөздік қорын байыту,ойын толық жеткізе білуге машықтау,туған жерге деген сүйіспеншіліктерін арттыру,ауылының көркеюіне өз үлесін қосуға шақыру,экономикалық тәрбие беру.
Көрнекілігі:жазылған сөздер,коппьютер,слайд, суреттер, ақшалар.
Сабақтың түрі:аралас сабақ
Сабақтың типі:білімді дамыту.
Сабақтың барысы:
-Балалар,ауылымыздың келешекте көркеюіне қалай қарайсыздар?
-Ауылымыз қандай болсын деп армандайсыздар?
-Бақтарыңа қарай Аякөз ауданының бюджетінде осы ауылға жаңа мектеп салу қарастырылған екен.Осы мектепті салу үшін бірнеше мекеме тендрға түсіпті.Тендрді осы мектептің мұғалімдер ұжымы жеңіп алды.
004. Қорытынды сөз.
-Балалар,бүгінгі сбақта сендер Қазақстанның әсем табиғатымен,Астана қаласының көрікті жерлерімен таныстыңдар.Осыдан-ақ еліміздің кең байтақ табиғаты көркем екенін көруімізге болады.Осы елдің азаматы болғандықтан барлығымыз оның жерін, табиғатын қорғауға өз үлесімізді қосуға міндеттіміз.
5. Бағалау.
Жауап берген оқушыларға дөңгелектер беріліп отырады ,сол бойынша бағаланады.

Қазақ тілі. 4-сынып.
Тақырыбы: Қарсы мәндес сын есім.
Мақсаты:Сын есімнің мағыналарын дұрыс түсіну,сөйлеу кезінде орынды пайдалануын қамтамасыз ету,сөздік қорын байыту,ойын толық жеткізе білуге машықтау,туған жерге деген сүйіспеншіліктерін арттыру,ауылының көркеюіне өз үлесін қосуға шақыру,экономикалық тәрбие беру.
Көрнекілігі:жазылған сөздер,коппьютер,слайд, суреттер, ақшалар.
Сабақтың түрі:аралас сабақ
Сабақтың типі:білімді дамыту.
Сабақтың барысы:
-Балалар,ауылымыздың келешекте көркеюіне қалай қарайсыздар?
-Ауылымыз қандай болсын деп армандайсыздар?
-Бақтарыңа қарай Аякөз ауданының бюджетінде осы ауылға жаңа мектеп салу қарастырылған екен.Осы мектепті салу үшін бірнеше мекеме тендрға түсіпті.Тендрді осы мектептің мұғалімдер ұжымы жеңіп алды.
4740910-362585
00

-593090-273685-Енді осы мектепті салуға кімдер керек?
-Құрылысшылылар.
-Ия,ендеше,мен осы жұмысты сендерге тапсырғалы отырмын.
-Бұл мектепті салу 4 кезеңнен тұрады.Әр кезеңді салып бітірген сайын сендерге жалақы төлеп отырады.Еңбекақыларың өздеріңнің жұмыс істегендеріңе байланысты болады.
-Сонымен, жұмысты бастауға дайынсыңдар ма?
3. І кезең 5000т
Бұл кезеңде үй тапсырмасы сұралады.
1)Карточкаменжұмыс.
2)Тақтаға күннің суретін ілу. Онда <<Сын есім>> деп жазылған.
Оқушылардан сын есімнің түрлері сұралады.
-Мына сөздерді орындарына дұрыс орналастырып көрейік:
Ашулы,мықты,теңбіл,шыршалы,қаңбақтай.
3)-Балалар,болашақ мектептеріңнің қандай болғанын қалайсыңдар?Осы сұраққа бір-бірден жауап айтасыңдар,ішінде сын есім болу керек.
Экраннан іргетасы салынған мектеп суреті көрсетіледі.
-Міне,мектептің іргетасы да салынып бітті,жақсы жұмыс істеген құрылысшылардың еңбекақысын беруге болады.
ІІ кезең 10000т
Жаңа сабақ.
1)-Мониторға қарайық.
-Мына адамныңбет әлпетіне қарап не айтуға болады?
-көңілді-көңілсіз,ащы-тәтті,пысық-жалқау,әдепті-әдепсіз.
-Енді осы сөздердің мағынасына көңіл аударайық.Мағыналары қандай?
-Қарама-қарсы.

00-Енді осы мектепті салуға кімдер керек?
-Құрылысшылылар.
-Ия,ендеше,мен осы жұмысты сендерге тапсырғалы отырмын.
-Бұл мектепті салу 4 кезеңнен тұрады.Әр кезеңді салып бітірген сайын сендерге жалақы төлеп отырады.Еңбекақыларың өздеріңнің жұмыс істегендеріңе байланысты болады.
-Сонымен, жұмысты бастауға дайынсыңдар ма?
3. І кезең 5000т
Бұл кезеңде үй тапсырмасы сұралады.
1)Карточкаменжұмыс.
2)Тақтаға күннің суретін ілу. Онда <<Сын есім>> деп жазылған.
Оқушылардан сын есімнің түрлері сұралады.
-Мына сөздерді орындарына дұрыс орналастырып көрейік:
Ашулы,мықты,теңбіл,шыршалы,қаңбақтай.
3)-Балалар,болашақ мектептеріңнің қандай болғанын қалайсыңдар?Осы сұраққа бір-бірден жауап айтасыңдар,ішінде сын есім болу керек.
Экраннан іргетасы салынған мектеп суреті көрсетіледі.
-Міне,мектептің іргетасы да салынып бітті,жақсы жұмыс істеген құрылысшылардың еңбекақысын беруге болады.
ІІ кезең 10000т
Жаңа сабақ.
1)-Мониторға қарайық.
-Мына адамныңбет әлпетіне қарап не айтуға болады?
-көңілді-көңілсіз,ащы-тәтті,пысық-жалқау,әдепті-әдепсіз.
-Енді осы сөздердің мағынасына көңіл аударайық.Мағыналары қандай?
-Қарама-қарсы.

-669290-248285
00

4715510-375285
00
4804410-413385-Осы сөздерге сұрақ қойып көрейік.
-Ендеше қандай сын есім деп айтуға болады?
-Қарсы мәндес сын есім .
-Олай болса, бүгінгі өтетін тақырыбымыз-<<Қарсы мәндес сын есім>>
2)436-жаттығу.
3)437-жаттығу (сыңарын табу)
Сергіту сәті
-Сергіту сәтінің ішінде сын есімдер бар ма,олар қай сөз табынан?
-Енді мектебіміздің қалай қаланып жатқанын көрейік. Еңбекақыларын тарату.
ІІІ кезең 15000т
* 438-жаттығу
* Ойдан қарсы мәндес сын есімі бармақал жазу.
-Міне,мектебіміз де салынып бітті.Еңбекақыларын беру.
ІҮ кезең 20000т
1)-Енді әрлеу,сырлау жұмыстары қалды.
-Балалар,енді өздерің жаңа мектеп пен өз мектебімізді салыстыра отырып,екі - үш сөйлем құраңдар.Сөйлемдеріңде қарсы мәндес сын есім болу керек.
2)Оқушыларға суреттер тарату.Сурет бойынша әңгіме құрастыру, ішінде сын есімнің түрлері болу керек.
<<Бозай>> мектебі толық аяқталды. Еңбекақыларын беру.
4. Қорытындылау.
-Міне,балалар,сендердің күштеріңмен аулымызға жаңа мектеп салынды. Осы қарқынмен ауылды көркейтуге сендер де үлес қосады деп сенемін.Елбасымыз жолдауында <<Туған жерге тағзым>> атты іс-шара бойынша әр кәсіпкердің өз туған жеріне көмек көрсетуін тапсырды.
5.Бағалау.Жинаған ақшалары бойынша бағалау.

00-Осы сөздерге сұрақ қойып көрейік.
-Ендеше қандай сын есім деп айтуға болады?
-Қарсы мәндес сын есім .
-Олай болса, бүгінгі өтетін тақырыбымыз-<<Қарсы мәндес сын есім>>
2)436-жаттығу.
3)437-жаттығу (сыңарын табу)
Сергіту сәті
-Сергіту сәтінің ішінде сын есімдер бар ма,олар қай сөз табынан?
-Енді мектебіміздің қалай қаланып жатқанын көрейік. Еңбекақыларын тарату.
ІІІ кезең 15000т
* 438-жаттығу
* Ойдан қарсы мәндес сын есімі бармақал жазу.
-Міне,мектебіміз де салынып бітті.Еңбекақыларын беру.
ІҮ кезең 20000т
1)-Енді әрлеу,сырлау жұмыстары қалды.
-Балалар,енді өздерің жаңа мектеп пен өз мектебімізді салыстыра отырып,екі - үш сөйлем құраңдар.Сөйлемдеріңде қарсы мәндес сын есім болу керек.
2)Оқушыларға суреттер тарату.Сурет бойынша әңгіме құрастыру, ішінде сын есімнің түрлері болу керек.
<<Бозай>> мектебі толық аяқталды. Еңбекақыларын беру.
4. Қорытындылау.
-Міне,балалар,сендердің күштеріңмен аулымызға жаңа мектеп салынды. Осы қарқынмен ауылды көркейтуге сендер де үлес қосады деп сенемін.Елбасымыз жолдауында <<Туған жерге тағзым>> атты іс-шара бойынша әр кәсіпкердің өз туған жеріне көмек көрсетуін тапсырды.
5.Бағалау.Жинаған ақшалары бойынша бағалау.

-580390-273685 Қызықты математика 4-сынып
Тақырыбы:Деректер бойынша есептер құрастыру.
Мақсаты:математика пәнінің теориялық материалын сапалы түрде меңгерту,өздерінің есеп құрастыруы арқылы шығармашылығын дамыту,қоршаған ортаны сүйіп,аялап,адамдардың тіршілігі табиғатпен байланысты екенін түсіну,пәнді қоршаған ортамен сәйкестендіре өту,оқушылардың табиғат алдындағы жауапкершілігін арттыру.
Көрнекілігі:парашюттер,жазылған сөздер,деректер,слайд,ағаш діңдері.
Сабақтың түрі:конференция
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру.
2.Сабақтың тақырыбымен таныстыру.Балалар екі топқа бөлінеді.
-Балалар,сабағымыздың тақырыбы <<Деректер бойынша есептер құрастыру>>.Сабағымыз табиғатқа байланысты болмақ.Ендеше тақтадағы мына бір өлең шумағына көңіл аударайық:
Пір тұтып табиғат ананы,
Пұшайман күйге оны түсірме.
Пайдалы іс істе саналы,
Пәк болып,жер-суға түсірме.
-Өлеңнен не түсіндік?Оқушылардың ойын тыңдау.
3.Осы кезде аспаннан парашюттер түсіріледі,онда <<Эколог,орманшы ,жасыл ел бағдарламасының өкілі>> деп жазылған.Сонымен бірге хат жіберілген.
Хатта:
-Балалар,бұл табиғатымыздыңжағдайы күннен-күнге нашарлап бара жатқандықтан,сендер жауапкершілікпен қарасын деп,

00 Қызықты математика 4-сынып
Тақырыбы:Деректер бойынша есептер құрастыру.
Мақсаты:математика пәнінің теориялық материалын сапалы түрде меңгерту,өздерінің есеп құрастыруы арқылы шығармашылығын дамыту,қоршаған ортаны сүйіп,аялап,адамдардың тіршілігі табиғатпен байланысты екенін түсіну,пәнді қоршаған ортамен сәйкестендіре өту,оқушылардың табиғат алдындағы жауапкершілігін арттыру.
Көрнекілігі:парашюттер,жазылған сөздер,деректер,слайд,ағаш діңдері.
Сабақтың түрі:конференция
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру.
2.Сабақтың тақырыбымен таныстыру.Балалар екі топқа бөлінеді.
-Балалар,сабағымыздың тақырыбы <<Деректер бойынша есептер құрастыру>>.Сабағымыз табиғатқа байланысты болмақ.Ендеше тақтадағы мына бір өлең шумағына көңіл аударайық:
Пір тұтып табиғат ананы,
Пұшайман күйге оны түсірме.
Пайдалы іс істе саналы,
Пәк болып,жер-суға түсірме.
-Өлеңнен не түсіндік?Оқушылардың ойын тыңдау.
3.Осы кезде аспаннан парашюттер түсіріледі,онда <<Эколог,орманшы ,жасыл ел бағдарламасының өкілі>> деп жазылған.Сонымен бірге хат жіберілген.
Хатта:
-Балалар,бұл табиғатымыздыңжағдайы күннен-күнге нашарлап бара жатқандықтан,сендер жауапкершілікпен қарасын деп,

-593090-362585
00

4715510-324485
00
4791710-324485Тапсырмалар беріп,оның салдарын түсінсін деген мақсатпен жазып отырмыз.>> -деп жазған.
-Балалар,табиғат қорғаушылары бізге мынадай тапсырмаларын беріп жіберген екен.Мұнда тек деректер берілген,екен,осыған өзіміз сұрақ қойып,салдарын анықтап көрейік.
-Енді мына суретке көңіл аударайық.Монитордан орман суреті көрсетіледі.
-Орманның қандай түрлерін өттік?
-Ормандар не себепті азаюы мүмкін?
Орманшы тапсырмасы:Бір жылда 2га жердің орманы кесіледі.Балалар осы дерек бойынша есеп құрастырады.
Есептер тыңдалып,құрастырылған есептердің ең қиыны алынады.
Оқушыларды сұрақтары:10 жылда қанша? 100 жылда қанша?
-Суреттегі ағаштар қандай ағаштар?
-Ағаштың биіктігіне байланысты есептер құрастырайық.
Экологтың тапсырмасы:Ағаштардың биіктігі:қайың-20м, емен-40м,шырша -30м,қараағай -36м.
Оқушылардың сұрақтары:Қайың қарағайдан қанша метр аласа? Емен қайыңнан неше есе биік?
Сергіту сәті: <<Ағашқа неше жас?>> ойыны.Берілген дің бойынша жасын анықтайды.
Суреттен ағаштар көрсетіледі,тақтаға тапсырма ілінеді.
Жасыл ел бағдарламасының өкілі:Шырша-300жыл,қарағай-350ж,балқарағай-850ж,терек-100ж өмір сүреді.
Оқушылардың сұрақтары:Шырша теректен неше есе ұзақ жасайды?Балқарағай қарағайдан қанша жыл артық жасайды?
Монитордан <<Барсакелмес>> қорығы,аңдары ,өсімдіктері көрсетіледі.

00Тапсырмалар беріп,оның салдарын түсінсін деген мақсатпен жазып отырмыз.>> -деп жазған.
-Балалар,табиғат қорғаушылары бізге мынадай тапсырмаларын беріп жіберген екен.Мұнда тек деректер берілген,екен,осыған өзіміз сұрақ қойып,салдарын анықтап көрейік.
-Енді мына суретке көңіл аударайық.Монитордан орман суреті көрсетіледі.
-Орманның қандай түрлерін өттік?
-Ормандар не себепті азаюы мүмкін?
Орманшы тапсырмасы:Бір жылда 2га жердің орманы кесіледі.Балалар осы дерек бойынша есеп құрастырады.
Есептер тыңдалып,құрастырылған есептердің ең қиыны алынады.
Оқушыларды сұрақтары:10 жылда қанша? 100 жылда қанша?
-Суреттегі ағаштар қандай ағаштар?
-Ағаштың биіктігіне байланысты есептер құрастырайық.
Экологтың тапсырмасы:Ағаштардың биіктігі:қайың-20м, емен-40м,шырша -30м,қараағай -36м.
Оқушылардың сұрақтары:Қайың қарағайдан қанша метр аласа? Емен қайыңнан неше есе биік?
Сергіту сәті: <<Ағашқа неше жас?>> ойыны.Берілген дің бойынша жасын анықтайды.
Суреттен ағаштар көрсетіледі,тақтаға тапсырма ілінеді.
Жасыл ел бағдарламасының өкілі:Шырша-300жыл,қарағай-350ж,балқарағай-850ж,терек-100ж өмір сүреді.
Оқушылардың сұрақтары:Шырша теректен неше есе ұзақ жасайды?Балқарағай қарағайдан қанша жыл артық жасайды?
Монитордан <<Барсакелмес>> қорығы,аңдары ,өсімдіктері көрсетіледі.

-593090-400685-Суретте қай қорық көрсетілген?
-Енді осы қорыққа байланысты орманшының деректерімен танысайық.
Орманшы:Барсакелмес қорығында 1948жылы қарақұйрықтар саны 2000-ға жуық жетті.1949ж қыстың қатты болуынан 60 бас қана қалды.
Оқушылардың сұрақтары:Қанша бас қарақұйрық қырылды?
-Сендер білесіңдер,біздің жерімізде 40жыл бойы атом бомбасының сыналғандығын,оның әкелген зардаптарын.Соған байланысты көріністерге зер салайық.
Атом жарылыстары ауада,жер бетінде,жер астында сыналған екен.Олай болса экологтың мына деректеріне сүйене отырып,есеп құрастырыңдар.
Эколог:1949-1963ж дейін жер бетінде 160 жарылыс,1963-1988ж арлығында жер астында жылына 18 атом жарылысы болып отырған.
Оқушылардың сұрақтары:1949жылдан 1988 жылға дейін қанша жарылыс болды?
1949-1963 жылмен салыстырғанда 1963-1988 жылда болған жарылыс қанша?
Орманшы:64 млн. га жер жылына эрозияға ұшырайды екен.
Оқушылардың сұрақтары:10жылда қанша?
4. <<Тез есепте>> ойыны.Оқушыларға алдын ала есептеуге арналған өлеңдер құрастырып келу берілді.Балалар бір-бірінің өлеңдерін оқып шешеді.
1) Ұшып келді бес торғай,
Ұшып кетті бес торғай.
Қайтып келді екі торғай,
Бұтақта тұр неше торғай?
00-Суретте қай қорық көрсетілген?
-Енді осы қорыққа байланысты орманшының деректерімен танысайық.
Орманшы:Барсакелмес қорығында 1948жылы қарақұйрықтар саны 2000-ға жуық жетті.1949ж қыстың қатты болуынан 60 бас қана қалды.
Оқушылардың сұрақтары:Қанша бас қарақұйрық қырылды?
-Сендер білесіңдер,біздің жерімізде 40жыл бойы атом бомбасының сыналғандығын,оның әкелген зардаптарын.Соған байланысты көріністерге зер салайық.
Атом жарылыстары ауада,жер бетінде,жер астында сыналған екен.Олай болса экологтың мына деректеріне сүйене отырып,есеп құрастырыңдар.
Эколог:1949-1963ж дейін жер бетінде 160 жарылыс,1963-1988ж арлығында жер астында жылына 18 атом жарылысы болып отырған.
Оқушылардың сұрақтары:1949жылдан 1988 жылға дейін қанша жарылыс болды?
1949-1963 жылмен салыстырғанда 1963-1988 жылда болған жарылыс қанша?
Орманшы:64 млн. га жер жылына эрозияға ұшырайды екен.
Оқушылардың сұрақтары:10жылда қанша?
4. <<Тез есепте>> ойыны.Оқушыларға алдын ала есептеуге арналған өлеңдер құрастырып келу берілді.Балалар бір-бірінің өлеңдерін оқып шешеді.
1) Ұшып келді бес торғай,
Ұшып кетті бес торғай.
Қайтып келді екі торғай,
Бұтақта тұр неше торғай?
-605790-400685
00

4766310-3371852)Отыр едік үш адам
Жетіп келді бес адам.
Ренжіп кетті атам да,
Кіріп келді апам да,
Адам санын санашы,
Біліміңді сынашы.
3)Екі ешкіде төрт лақ,
Бір ешкіде екі лақ.
Өліп қалды бір лақ,
Малдың санын өзің тап. Бақтыбекова М.
4)Тал үстінде қос торғай,
Ұшып келді бес торғай.
Осылайша жеті есе,
Қанша болды бұл торғай? Дәлелбекова Жаңагүл
5)Отбасында бес адам,
Кетіп қалды екі адам.
Қонаққа келді жеті адам,
Отбасында неше адам?
6) Бір-бірімен жарысқа
Түсті аңдар барын сап.
Төрт аю,бір арыстан,
Екі қой мен бір түлкі.
Бәрі нешеукім білді? Захариянова А.
7)Бір сыныпта алты қызбыз,
Ұлдардан келді үшеуі.
Қыздардан кетті екеуі.
Қалды сонда нешеуі.
002)Отыр едік үш адам
Жетіп келді бес адам.
Ренжіп кетті атам да,
Кіріп келді апам да,
Адам санын санашы,
Біліміңді сынашы.
3)Екі ешкіде төрт лақ,
Бір ешкіде екі лақ.
Өліп қалды бір лақ,
Малдың санын өзің тап. Бақтыбекова М.
4)Тал үстінде қос торғай,
Ұшып келді бес торғай.
Осылайша жеті есе,
Қанша болды бұл торғай? Дәлелбекова Жаңагүл
5)Отбасында бес адам,
Кетіп қалды екі адам.
Қонаққа келді жеті адам,
Отбасында неше адам?
6) Бір-бірімен жарысқа
Түсті аңдар барын сап.
Төрт аю,бір арыстан,
Екі қой мен бір түлкі.
Бәрі нешеукім білді? Захариянова А.
7)Бір сыныпта алты қызбыз,
Ұлдардан келді үшеуі.
Қыздардан кетті екеуі.
Қалды сонда нешеуі.
4690110-337185
00



-605790-349885
00
-605790-248285Болды бес алма,
Алма алды екі алма.
Мен де жедім үш алма,
Әжем әкелді бес алма.
Әпкем берді алты алма,
Сонда қалды неше алма. Ермұхамедова Ж.
8)Су құйдым мен астауға,
Бес қаз ұшып келеді.
Бес қаз ұшып кетеді,
Қалды сонда нешеуі?
9)Жайылып жүр алты лақ,
Қосылды кеп жеті ат.
Бөбектерім айтыңдар,
Қанша болды бар тұяқ. Қалкенова Ш.
-Міне,балалар, өздерің көріп отырғандай табиғат осылай құлдырай беретін болса,бүкіл халық көз жұмып қарап отыра бретін болсақ,ертеңгі күніміздің не болатынын ойлаудыңөзі қорқынышты.Бұған қалай жауап берер едіңдер?
Балалар хормен:Ұлан-байтақ дала-туған ұямыз,
Ұямыздан қанаттанар ұланбыз.
Ұранымыз <<Туған жерді түлету>>,
Ұямыздың қорғаны да мына біз.
5.Бағалау.
Қазақ тілі. 4-сынып.
Тақырыбы:Жаттығу жұмысы.
Мақсаты:жаттығулар мен тапсырмалар арқылы зат есімнің жай түрі мен тәуелдеулі түрінің септелуін салыстыра отырып таныту,тәуелденіп барып септелген зат есімдерді мәтіннен аықтай білуге машықтау,шығ-лықойын дамыту,
00Болды бес алма,
Алма алды екі алма.
Мен де жедім үш алма,
Әжем әкелді бес алма.
Әпкем берді алты алма,
Сонда қалды неше алма. Ермұхамедова Ж.
8)Су құйдым мен астауға,
Бес қаз ұшып келеді.
Бес қаз ұшып кетеді,
Қалды сонда нешеуі?
9)Жайылып жүр алты лақ,
Қосылды кеп жеті ат.
Бөбектерім айтыңдар,
Қанша болды бар тұяқ. Қалкенова Ш.
-Міне,балалар, өздерің көріп отырғандай табиғат осылай құлдырай беретін болса,бүкіл халық көз жұмып қарап отыра бретін болсақ,ертеңгі күніміздің не болатынын ойлаудыңөзі қорқынышты.Бұған қалай жауап берер едіңдер?
Балалар хормен:Ұлан-байтақ дала-туған ұямыз,
Ұямыздан қанаттанар ұланбыз.
Ұранымыз <<Туған жерді түлету>>,
Ұямыздың қорғаны да мына біз.
5.Бағалау.
Қазақ тілі. 4-сынып.
Тақырыбы:Жаттығу жұмысы.
Мақсаты:жаттығулар мен тапсырмалар арқылы зат есімнің жай түрі мен тәуелдеулі түрінің септелуін салыстыра отырып таныту,тәуелденіп барып септелген зат есімдерді мәтіннен аықтай білуге машықтау,шығ-лықойын дамыту,

4817110-349885Нарық экономикасының даму ұстанымдарына сәйкес жас ұрпақты тәрбиелеу,өз ахуалын жақсарта алатын өзіндік өмірге дайындау.
Көрнекілігі:теңгелер,сөзжұмбақ,септіктер,әр ұжымның жоспары,кесте,ұпайлар қойылатын кесте.
Сабақтың типі:білімді пысықтау
Сабақтың түрі:нарық ойыны
Сабақтың әдіс-тәсілі:топтық жұмыс.
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі
2.Үй тапсырмасын сұрау.
Оқушыларды үш топқа бөлу.Үш кәсіпкер өз ұжымымен қатысады.Әр кәсіпкер өзінің жасап әкелген "Бизнес" жоспарымен таныстырады.Комиссия мүшелері жоспарларын тексеріп,несие алуға рұқсат береді.
Егін шаруашылығының бизнес жоспары:
1.Үкіметтен несие аламын
2.Қажетті құрал-жабдықтар аламын
3.Көлік сатып аламын
4.Жұмысқа адамдар қабылдймын
5.Егін егіп,өнімді сатамын.
Мал шаруашылығының бизнес жоспары:
1.Үкіметтен несие аламын
2.Қажетті құрал-жабдықтар аламын
3.Көлік сатып аламын
4.Жұмысқа адамдар қабылдймын
5.Мал өсіріп,сатамын.
Тігін фабрикасының бизнес жоспары
1.Үкіметтен несие аламын
2.Қажетті құрал-жабдықтар аламын
3.Ғимарат сатып аламын
4.Жұмысқа адамдар қабылдймын
5.Дүкендермен келісім шартқа отырып,киімдерді өткіземін.

00Нарық экономикасының даму ұстанымдарына сәйкес жас ұрпақты тәрбиелеу,өз ахуалын жақсарта алатын өзіндік өмірге дайындау.
Көрнекілігі:теңгелер,сөзжұмбақ,септіктер,әр ұжымның жоспары,кесте,ұпайлар қойылатын кесте.
Сабақтың типі:білімді пысықтау
Сабақтың түрі:нарық ойыны
Сабақтың әдіс-тәсілі:топтық жұмыс.
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі
2.Үй тапсырмасын сұрау.
Оқушыларды үш топқа бөлу.Үш кәсіпкер өз ұжымымен қатысады.Әр кәсіпкер өзінің жасап әкелген "Бизнес" жоспарымен таныстырады.Комиссия мүшелері жоспарларын тексеріп,несие алуға рұқсат береді.
Егін шаруашылығының бизнес жоспары:
1.Үкіметтен несие аламын
2.Қажетті құрал-жабдықтар аламын
3.Көлік сатып аламын
4.Жұмысқа адамдар қабылдймын
5.Егін егіп,өнімді сатамын.
Мал шаруашылығының бизнес жоспары:
1.Үкіметтен несие аламын
2.Қажетті құрал-жабдықтар аламын
3.Көлік сатып аламын
4.Жұмысқа адамдар қабылдймын
5.Мал өсіріп,сатамын.
Тігін фабрикасының бизнес жоспары
1.Үкіметтен несие аламын
2.Қажетті құрал-жабдықтар аламын
3.Ғимарат сатып аламын
4.Жұмысқа адамдар қабылдймын
5.Дүкендермен келісім шартқа отырып,киімдерді өткіземін.

4740910-413385
00

-542290-349885Несие алу үшін сөзжұмбақ шешеді.Жауабы: Дос
І топ:Дос сөзін септейді.
ІІ топ: ІІжақта тәуелдеп,септейді.
ІІІ топ:ІІІ жақта тәуелдеп,септейді.Тақтаға орындайды.
Орында отырғандарға перфокарталар таратылады.Әр топтың септеулерін салыстыру,талдау.Барыс септігінде,жатыс,табыс септігіндегі жалғаулардың өзгерісін анықтау.
ІІІ жақта барыс септігінің жалғауы - на,-не,ал табыс септігінің жалғауы - н, жатыс септігініңжалғауы - нда,-нде болып өзгеретінін айтқызу.Осыдан соң әр кәсіпкерге 1000т несие беріледі.
1).360-жаттығу.Бұл топқа 30т беріледі.Сөздер жұмбақ түрінде беріледі.
І топ:Білім ордасы-мектеп.(І жақтатәелде,барыс септігіне қой)
ІІ топ: Дос сөзінің мағыналас қатары-жолдас.
(ІІ жақта тәуелде,барыс септігіне қой)
ІІІ топ:Адам көркі - шүберек-киім.(ІІІ жақта тәуелдеу,б.с,ж.с,т.с. қой)
2)362-жаттығу. 20т беріледі.
Өлеңді жатқа айтып,қарамен жазылған сөздердің қай септікте тұрғанын айтады.
3)363-жаттығу. 20т беріледі.
І топ:Үйі сөзін септеу.
ІІ топ:Жолдасы сөзін септейді.
ІІІ топ:Зат есімді үшінші жақта тәуелдеп септеу.
4) І топ:367-жаттығу. 20тберіледі.
ІІ топ:Сурет бойынша сөйлем құрау,ішінде тәуелденіп барып септелген сөздер болу керек.
ІІІ топ:Тәуелденіп барып септелген сөздері бар сөйлем жазу керек. 30т беріледі.
00Несие алу үшін сөзжұмбақ шешеді.Жауабы: Дос
І топ:Дос сөзін септейді.
ІІ топ: ІІжақта тәуелдеп,септейді.
ІІІ топ:ІІІ жақта тәуелдеп,септейді.Тақтаға орындайды.
Орында отырғандарға перфокарталар таратылады.Әр топтың септеулерін салыстыру,талдау.Барыс септігінде,жатыс,табыс септігіндегі жалғаулардың өзгерісін анықтау.
ІІІ жақта барыс септігінің жалғауы - на,-не,ал табыс септігінің жалғауы - н, жатыс септігініңжалғауы - нда,-нде болып өзгеретінін айтқызу.Осыдан соң әр кәсіпкерге 1000т несие беріледі.
1).360-жаттығу.Бұл топқа 30т беріледі.Сөздер жұмбақ түрінде беріледі.
І топ:Білім ордасы-мектеп.(І жақтатәелде,барыс септігіне қой)
ІІ топ: Дос сөзінің мағыналас қатары-жолдас.
(ІІ жақта тәуелде,барыс септігіне қой)
ІІІ топ:Адам көркі - шүберек-киім.(ІІІ жақта тәуелдеу,б.с,ж.с,т.с. қой)
2)362-жаттығу. 20т беріледі.
Өлеңді жатқа айтып,қарамен жазылған сөздердің қай септікте тұрғанын айтады.
3)363-жаттығу. 20т беріледі.
І топ:Үйі сөзін септеу.
ІІ топ:Жолдасы сөзін септейді.
ІІІ топ:Зат есімді үшінші жақта тәуелдеп септеу.
4) І топ:367-жаттығу. 20тберіледі.
ІІ топ:Сурет бойынша сөйлем құрау,ішінде тәуелденіп барып септелген сөздер болу керек.
ІІІ топ:Тәуелденіп барып септелген сөздері бар сөйлем жазу керек. 30т беріледі.
-618490-413385
00

ссссссссттттт
4702810-540385
5) <<Орнын тап>> ойыны.Тақтаға кесте ілу.Әр топқа сөздер беру.
І топ:Қоғабынан
ІІ топ:Тақияма
ІІІ топ:Кітабын
Осы сөздерді талдап,кестеге түсіру.
Түрі

Септік

Іж
ІІж
ІІІж
Жалқы

Атау

Жалпы

Ілік

Негізгі

Барыс

Туынды

Табыс

Тәуелденген

Жатыс

Септелген

Шығыс

Көмектес

Отырған оқушыларға да перфокарталар тарату.
Достарымен сөзін талдайды.
Түбірі

Көптік жалғ.

Тәуелдік жалғауы

Септік жалғ.

Жіктік жалғ.
дос

тар
І
ІІ
ІІІ

ы
А
І
Б
Т
Ж
Ш
К

мен
І
ІІ
ІІІ

6)Ұжым мүшелері жинаған ақшаларын санап,100тенгені кірістен шығарып тастайды,банкке өткізеді.Қалған ақша сол ұжымның тапқан табысы болып есептеледі.Балалардың жинаған ұпайы бағалау парағына жазылып,ең көп жинаған оқушылар марапатталады.ЕҢ КӨП КІРІС ЖИНАҒАН КӘСІПКЕР МАРАПАТТАЛАДЫ.
00
5) <<Орнын тап>> ойыны.Тақтаға кесте ілу.Әр топқа сөздер беру.
І топ:Қоғабынан
ІІ топ:Тақияма
ІІІ топ:Кітабын
Осы сөздерді талдап,кестеге түсіру.
Түрі

Септік

Іж
ІІж
ІІІж
Жалқы

Атау

Жалпы

Ілік

Негізгі

Барыс

Туынды

Табыс

Тәуелденген

Жатыс

Септелген

Шығыс

Көмектес

Отырған оқушыларға да перфокарталар тарату.
Достарымен сөзін талдайды.
Түбірі

Көптік жалғ.

Тәуелдік жалғауы

Септік жалғ.

Жіктік жалғ.
дос

тар
І
ІІ
ІІІ

ы
А
І
Б
Т
Ж
Ш
К

мен
І
ІІ
ІІІ

6)Ұжым мүшелері жинаған ақшаларын санап,100тенгені кірістен шығарып тастайды,банкке өткізеді.Қалған ақша сол ұжымның тапқан табысы болып есептеледі.Балалардың жинаған ұпайы бағалау парағына жазылып,ең көп жинаған оқушылар марапатталады.ЕҢ КӨП КІРІС ЖИНАҒАН КӘСІПКЕР МАРАПАТТАЛАДЫ.
4690110-476885
00



-453390-273685 Ата-ана пікірлері:

Қызымның ұстазы Бақытгүл Төкенқызы өз ісінің шебері деп айтуыма болады.Ұстазының биік талабы мен білімінің арқасында балам көп жетістіктерге жетті.Баламның сабаққа деген ынтасын арттырып,білімін дамытып,қабілетін тура бағалай білді.Бақытгүлдің дайындаған оқушылары байқаулардан үнемі жүлделі орындармен оралады.Бала жанын түсіне білетін парасатты болумен қатар бала болашағына оң жол сілтей білетін ұстаз деп білемін.
Шагирова Алтынгүл Бйбатырқызы.

00 Ата-ана пікірлері:

Қызымның ұстазы Бақытгүл Төкенқызы өз ісінің шебері деп айтуыма болады.Ұстазының биік талабы мен білімінің арқасында балам көп жетістіктерге жетті.Баламның сабаққа деген ынтасын арттырып,білімін дамытып,қабілетін тура бағалай білді.Бақытгүлдің дайындаған оқушылары байқаулардан үнемі жүлделі орындармен оралады.Бала жанын түсіне білетін парасатты болумен қатар бала болашағына оң жол сілтей білетін ұстаз деп білемін.
Шагирова Алтынгүл Бйбатырқызы.

-529590-324485
00

-

Аты-жөні
Мұсұрманова Бақытгүл Төкенқызы
Туған жылы
16.03.1972ж
Мамандығы
Бастауыш сынып мұғалімі
Оқу орны
Семей мемлекеттік университеті
Беретін пәні
Бастауыш класс
Пед. стаж
23жыл
Санаты
Ісанат
Жүктемесі
18сағ
4639310-34988500

5198110-1108075Жаңаша оқыту-
заман талабы
00 Жаңаша оқыту-
заман талабы
6798310-70485004652010-6403975


Сергиополь жалпы білім беретін орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Мұсұрманова Бақытгүл Төкенқызының іс-тәжірибесінен.


00


Сергиополь жалпы білім беретін орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Мұсұрманова Бақытгүл Төкенқызының іс-тәжірибесінен.


4004310-29908500
4690110-375285

Қолданған әдебиеттер:

<<Қазақстан мектебі>>2004ж
<<Егемен Қазақстан>>газеті

00

Қолданған әдебиеттер:

<<Қазақстан мектебі>>2004ж
<<Егемен Қазақстан>>газеті

Бақытгүл Төкенқызына айтар алғысымыз
шексіз,себебі менің қызым Жаңагүл осы
ұстаздан білім алып, тәрбиеленді .
Ұстазының терең білімі мен ұлағатты тәлім -
тәрбиесінің арқасында сыныптатарының алды
болды.Бақытгүл ұстаздардың ортасында
беделді ,өз ісіне ұқыптылықпен қарайтын
жан.Оқушылары сыныптан тыс іс-шараларға
белсенділікпен қатысып,ән-би өнерін де жақсы
меңгеріп алған.Осының барлығы талмай еңбек
етуінің,ізденімпаз шебер екендігін көрсетеді.
Қызбаева Нұргүл Мелсқызы



199771023431500-38989023431500-580390-337185Көрнекі құралдары:

00Көрнекі құралдары:

2239010375920000-4279903759200002239010191452500-478790191770000
48298103409315004677410-6293485Сыныптан тсы жұмыстар:

00Сыныптан тсы жұмыстар:

482981012001500
-504190-286385 Сынып жетістіктері:

00 Сынып жетістіктері:

-52959025971500
-85090335280000
4728210-286385 Математика 3-сынып.
Тақырыбы:

00 Математика 3-сынып.
Тақырыбы:


Ұқсас жұмыстар
Кітаптары - мыз
Буын және тасымал. 14-18 жаттығулар
Дағдыларды дамыту
Біздің ту. 76-77-жаттығу
Ең кіші ортақ еселікке есептер шығару
Дауысты дыбыс әріптері
Жай бөлшектер мен ондық бөлшектерге амалдар қолдануға есептер шығару
Мынау әкеңнің майданнан жіберген киімдері
Өрнекті ықшамда
Буын және тасымал
Пәндер