Сабақ жоспары :: Физика
Файл қосу
Ньютонның і заңы
|Пән: физика, 9-сынып | |
|Тақырыбы: | §10. Ньютонның бірінші заңы. Инерциялық санақ |
| |жүйесі. |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Мақсаты |Санақ денесі, санақ жүйесі, инерция, Ньютонның |
| |бірінші заңы туралы түсінік алуға жағдай жасау. |
| |Оқушылардың ғылыми дүниетанымын қалыптастыру. |
|Күтілетін нәтиже |А. Инерциялық санақ жүйесі, Ньютонның бірінші заңы|
| |туралы біледі. |
| |В. Ньютонның бірінші заңы орындалатын санақ |
| |жүйелері инерциялық санақ жүйелері екенін өмірмен |
| |байланыстыра отырып мысалдар келтіріп, түсінеді. |
| |С. Ньютонның бірінші заңы қандай санақ жүйесінде |
| |орындалатынын анықтап есептер шығарады. |
|Керекті жабдықтар |оқулық, маршруттық карта, ресурс парақтары, жұмыс|
| |дәптері, АКТ интернет желісі, суреттер бойынша |
| |«Стоп кадр»,бағалау парақтары, кестелер. |
|Қолданылатын әдіс-тәсілдер |Диалогтық оқыту, зерттеушілік әңгіме, «Стикердегі |
| |диалог»,кеңейтілген тапсырмалар,жоғары дәрежелі |
| |сұрақтар, «Ойлан.Жұптас.Бөліс», «Кезбе тілші» |
|Сабақ |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Кіріспе |Ұйымдастыру.Оқушылармен амандасу. 2 мин. |Мұғаліммен амандасады.|
|11 мин |Ынтымақтастық орта қалыптастыру. Оқушыларды |Оқушылар сабақ |
| |жаңа тақырыпқа сай келетін сөздер бойынша |құралдарын тексеріп, |
| |топқа бөлу. Топтардың атауы: |орналасады.Топтарға |
| |І топ:«Инерция», ІІ топ: «Ньютон», ІІІ топ: |бөлінеді. |
| |«Санақ денесі»,ІVтоп: «Санақ жүйесі». 1 мин | |
| |Топтағы оқушыларға бағалау парақтары беріледі. | |
| |Үй тапсырмасын «Кинематика» тарауын | |
| |қорытындылау үшін «Стикердегі диалог» әдісімен |Топ мүшелері |
| |тексеремін. |сұрақтардың жауабын |
| |Сұрақтар: |айтады. |
| |Қандай қозғалыс механикалық қозғалыс деп | |
| |аталады ? | |
| |Векторлық шамаларға мысалдар келтіріңдер | |
| |3. Бірқалыпты қозғалыс жылдамдығының | |
| |анықтамасын беріңдер. | |
| |4. Үдеу дегеніміз не? | |
| |5. Материялық нүкте деген не? | |
| |6.Векторлық шамалар қалай қосылады? | |
| |7. Бірқалыпты қозғалыстағы орын ауыстырудың | |
| |формуласы. | |
| |8. Центрге тартқыш үдеудің формуласын жаз. 5 | |
| |минут | |
|Тұсау- |1.«Стоп кадр» арқылы И.Ньютонның суреті |Жаңа тақырыпты болжап |
|кесер 2мин |көрсетіледі. |айтады. |
|Негізгі |Оқулықпен, ресурс парақтарымен жұмыс. |Тақырыпты оқып, топта |
|бөлім |Жаңа тақырыпты талқылау үшін |талдайды. АКТ-ны |
|24 мин |Маршруттық карта бойынша 10 минут уақыт |қолдана отырып, |
| |беріледі. |И.Ньютонның |
| |«Ойлан.Жұптас.Бөліс» арқылы түсінеді, талдайды.|өмірбаянымен танысады.|
| |1.АКТ-ны қолдана отырып, И.Ньютонның | |
| |өмірбаянымен танысады. 3 минут. | |
| |2. Оқушылар жұмыс дәптерімен жұмыс істейді | |
| |берілген кестені толтырады,талқылайды Топтық | |
| |жұмыс. диалог Өзін-өзі және өзара бағалау | |
| |Кестемен жұмыс:3мин |Оқушылар тапсырманы |
| |Топ |жеке орындап,топта |
| |Берілетін ұғымдар |талдайды. |
| |Менің түсінігім | |
| | | |
| |I | |
| |санақ денесі | |
| | | |
| | | |
| |II | |
| |санақ жүйесі, | |
| | | |
| | |Оқушылар жұмыс |
| |III |дәптерімен жұмыс |
| |инерция |істейді берілген |
| | |кестені |
| | |толтырады,талқылайды |
| |IY |Топтық жұмыс. диалог ,|
| |Ньютонның бірінші заңы |зерттеушілік |
| | |әңгіме,өзін-өзі және |
| | |өзара бағалау |
| | | |
| |3.Өмірмен байланыстырып, мысал келтір. | |
| | | |
| |Қандай жүйе | |
| |ережесі | |
| | | |
| |Мысал келтір | |
| | | |
| |Инерциялы | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Инерциялы емес | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Санақ жүйесі | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Ньютонның бірінші заңы | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Жаңа тақырып бойынша сұрақтарды қайта бағыттап | |
| |немесе түрткі сұрақтар арқылы жауапты | |
| |нақтылауға ұмтылдырамын.3мин. | |
| |1.Инерциялы санақ жүйелері деп | |
| |----атаймыз.2.-----құбылысын инерция деп | |
| |атайды.3.Ньютон Ізаңын тұжырымдап, мысал | |
| |келтіріңдер.4.Ньютонның І заңының анықтамасын | |
| |жазып, мысал келтіріңдер. | |
| |4.Ой толғау. 4 мин 8-жаттығу есептері | |
| |.№1Салт атты шауып келе жатыр. Егер ат сүрініп | |
| |кетсе немесе оқыс тоқтаса, онда қандай жағдай | |
| |байқалуы мүмкін? | |
| |№3 Неліктен сүрініп кеткен адам алға қарай | |
| |құлайды? | |
| |№115. Автомобиль горизонталь тас жолмен | |
| |двигателі сөндірілуі тұрғанда бір қалыпты | |
| |қозғалыс жасай ала ма?(автомобиль жолдың | |
| |горизонталь бөлігімен бірқалыпты қозғала | |
| |алмайды, себебі оған басқа денелердің әсері | |
| |теңгерілмейді. Автомобильге Жер (төмен қарай | |
| |тартады), жол жабындысы (серпімді түрде жоғары | |
| |итереді және горизонтальды қозғалысқа | |
| |үйкеліспен кедергі жасайды), ауа (қозғалысқа | |
| |әсер етеді). Жердің тартуы және жолдың серпімді| |
| |реакциясы вертикаль бойымен әсер ететін өзара | |
| |теңгеріледі, горизонталь әсер ететін жол және | |
| |ауа кедергісі теңгерілмейді. | |
| | | |
|Қорытынды |«Кезбе тілші» әдісімен аяқтаймын. 3мин | |
| | | |
|Үйге | |Үй тапсырмасын |
|тапсырма |Дайындық сұрақтары. |күнделікке жазады. |
|1мин | |§ 10, 8-жаттығу(2,4) |
| | | |
|Рефлексия |Аты-жөні | |
|2мин |«Сабақтағы жұмысыңды бағала» | |
|Бағалау |1.Мен бүгін сабақта білдім (не) | |
|2мин |2.Мен бүгінгі сабақта үйрендім(нені) | |
| |3.Бүгінгі сабақта жақсы орындап үйрендім(нені) | |
| |4.Бүгінгі сабақта мен үшін жаңалық болды(не) | |
| |5.Мен үшін түсініксіз болды(не) | |
| |6.Мен бұл сабақта қандай оқушы болдым | |
| | | |
-----------------------
Қ.Б.Қансұлтанова.
Бұлдырты жалпы білім беретін орта мектебінің бірінші біліктіліктілік
санатты, ІІІ деңгейлік курс және PIZA бағдарламасы бойынша
сертификатталған физика пәні мұғалімі. Батыс
Қазақстан облысы Сырым ауданы Бұлдырты ауылы.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz