Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жақсылықтан жақсылыққа
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Боранқұл селосы
<<Опорный орта мектебі>> мемлекеттік мекемесі бастауыш сынып мұғалімі
Сапарова Гаухардың 4 сыныпқа арналған өзін-өзі тану пәнінен
қысқа мерзімді жоспары
Сабақтың тақырыбы: Жақсылықтан жақсылыққа
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың <<жақсылық>> құндылығы туралы ұғымдарын кеңейту.
Міндеті:
-жақсылық жасаудың адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру;
-жақсылық жасау іскерліктерін дамыту;
-имандылыққа,ізгілікке тәрбиелеу.
Оқытудың нәтижелері:
* Жаңа тақырып жөнінде түсінік қалыптасады.
* Берілген тақырыптың мағынасы мен мазмұнын түсінеді.
* Топпен пікірлесіп, тапсырмаларды орындайды.
* Өз ойын еркін жеткізе алады.
Сілтеме: Оқулық,өзін-өзі тану әдістемесі,слайд, постер, кеспе парақшалар, суретті парақшалар, тамшылар, жүрекшелер.
Қамтылған модульдер:
1-модуль оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл (топтық жұмыс), 2-модуль сыни тұрғыдан ойлауға үйрету (ассоциация, мозайка құрастыру, мақал-мәтелдер), 3-модуль - бағалау,
4-модуль - АКТ пайдалану,7-модуль - көшбасшылық ( топты басқару және барлық сабақтарда белсенділікпен қатысып отыру)
Қадамдар:
* Өткенді қайталау
* Интерактивті тақтамен жұмыс
* Топпен жұмыс
* Рефлексия
* Бағалау
Сабақ барысы:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
* Ұйымдастыру
* Оқушының зейінін сабаққа аудару
* Топқа бөлу
* Тапсырма беру
Оқушының іс-әрекеті:
Ұйымдастыру
Шаттық шеңбері
Балалар шеңбер құрып тұрады. Бір-біріне жақсы тілектер тілейді. Бәрі қосылып көңілді ән шырқайды. <<Достық әні>>
1-тапсырма. Модуль АКТ (топтық жұмыс)
Топқа бөлу
Музыка ақырын ойнап тұрады. Оқушылар көздерін жұмады.
-Балалар, бүгін біз таңданарлық сапарға шығамыз. Денелеріңді түзу ұстап, орындыққа ыңғайланып отырыңдар. Біз ертегілер еліне сендермен барамыз.Ол ел өте ерекше, себебі
ол елде жамандық деген мүлдем жоқ. Ол елде көп сиқыршылар тұрады. Ақырын көздеріңді ашыңдар.
-Балалар, сендер ертегі елінің сиқыршысымын деп сезіндіңдер ме?
-Сиқыршылар кеудесінде қандай сезім пайда болды?
- Мына әлем неліктен сиқырлы? (Бұл әлемде жамандық болмайды. Адамдар да, жануарлар да көңілді.)
-Бұл қандай ел деп ойлайсыңдар?
Жасыл, қызыл, сары стикерлер арқылы оқушыларды топқа бөлінеді.
3 топқа 3 сурет беріледі. Сурет бойынша жұмыс
2-тапсырма. Ассоциация (постерде қорғалады)
- Жақсылық жасау үшін адам бойында қандай сезімдер, қасиеттер болу керек?
жақсылық
Адамдарға қуаныш сыйлайтын сендер сияқты мейірімді қайырымды сиқыршылар болған қандай керемет! Жақсы жандар адамдарға қажет, әлемге өте қажет, біз өмір сүретін ғаламшарға қажет.
3-тапсырма. Жаңа сабақтың мазмұнын ашу. Модуль. Диалогтық оқыту
Мәтінмен жұмыс.
Бұлақ сылдыры. М. Көккөзов.
Ойланайық, пікірлесейік. /топпен жұмыс/
<<Қызылдар>> тобы
1.Шалдың әрекеті туралы не айта аласыңдар?
<<Сарылар>> тобы
1.Сендер солай жасай алар ма едіңдер?
<<Жасылдар>> тобы
1.Шалдың жасаған жақсылығы қандай жақсылық боп оралды?
Дәйексөз.
<< Ешқандай жақсылық зая кетпейді>> дегенді қалай түсінесіңер?
4-тапсырма. Модуль СТО, әдісі: мозайка құрастыру
Оқушылар топқа бөлінеді. Әр топқа /мозайка құрастыру/ қима қағаздарды құрастыру. Құрастырған қағаздағы тапсырманы орындау. Сюжетті суреттерге әңгіме құрастыру. Топтан бір оқушы қорғайды.
5-тапсырма.
Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып мақал-мәтелдерді оқыңдар.
<<Адамгершілік>> тобы
1.Жақсы -...,
Әлемге бірдей.
<<Мейірімділік>> тобы
2. Жақсыкелдідегенше,
... келдідесейші.
... нышанын
Алыпкелдідесейші.
<<Қайырымдылық>> тобы
3. ... үлгісі
Жаныптұрған ... .
... - ортақ, ... - ортақ, ... - ортақ.
Керекті сөздер: жақсылардың, күн, ай, шамдай, жақсы, жарық, ай мен күндей, жақсылықтың.
Жаңа ақпарат. Суреттер көрсету
Жақсылық жасау-әр адамның қолынан келеді. Жылы жүрек, ақ ниет, нәзік сезім адамды жақсылыққа бастайды. Жақсылықтан жақсылыққа ұмтылу адамды игілікке жеткізеді.
Тапсырма/Оқушыларға тамшылар үлестіріледі./
Өздерің жасаған жақсылықтарың туралы тамшы қиындысына жазып, тақтаға іліңдер.
-Балалар, әрқайсысыңның тамшыдай жасаған жақсылықтарыңды қосқанда үлкен дарияға айналады. Яғни , әр адамның жаны жақсылыққа толы болса, жер бетінде бейбітшілік орнап, адамдар бақытты өмір сүреді.
Рефлексия (смайликтер арқылы)
Мадақтау
Жүректен жүрекке. Ортада қобдиша тұр. Онда түрлі-түсті жүрекшелер бар. Кімге қай түсті жүрекше ұнайды, соны алайық. Шеңберге шақырамын.
Қызыл-адамгершілік, сары-адалдық, қызғылт-мейірімділік, көгілдір- сүйіспеншілік, жасыл-әдептілік, көк-ізеттілік, ақ- қайырымдылық. Осы қасиеттер бойымызда дари берсін.
<<Опорный орта мектебі>> мемлекеттік мекемесі бастауыш сынып мұғалімі
Сапарова Гаухардың 4 сыныпқа арналған өзін-өзі тану пәнінен
қысқа мерзімді жоспары
Сабақтың тақырыбы: Жақсылықтан жақсылыққа
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың <<жақсылық>> құндылығы туралы ұғымдарын кеңейту.
Міндеті:
-жақсылық жасаудың адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру;
-жақсылық жасау іскерліктерін дамыту;
-имандылыққа,ізгілікке тәрбиелеу.
Оқытудың нәтижелері:
* Жаңа тақырып жөнінде түсінік қалыптасады.
* Берілген тақырыптың мағынасы мен мазмұнын түсінеді.
* Топпен пікірлесіп, тапсырмаларды орындайды.
* Өз ойын еркін жеткізе алады.
Сілтеме: Оқулық,өзін-өзі тану әдістемесі,слайд, постер, кеспе парақшалар, суретті парақшалар, тамшылар, жүрекшелер.
Қамтылған модульдер:
1-модуль оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл (топтық жұмыс), 2-модуль сыни тұрғыдан ойлауға үйрету (ассоциация, мозайка құрастыру, мақал-мәтелдер), 3-модуль - бағалау,
4-модуль - АКТ пайдалану,7-модуль - көшбасшылық ( топты басқару және барлық сабақтарда белсенділікпен қатысып отыру)
Қадамдар:
* Өткенді қайталау
* Интерактивті тақтамен жұмыс
* Топпен жұмыс
* Рефлексия
* Бағалау
Сабақ барысы:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
* Ұйымдастыру
* Оқушының зейінін сабаққа аудару
* Топқа бөлу
* Тапсырма беру
Оқушының іс-әрекеті:
Ұйымдастыру
Шаттық шеңбері
Балалар шеңбер құрып тұрады. Бір-біріне жақсы тілектер тілейді. Бәрі қосылып көңілді ән шырқайды. <<Достық әні>>
1-тапсырма. Модуль АКТ (топтық жұмыс)
Топқа бөлу
Музыка ақырын ойнап тұрады. Оқушылар көздерін жұмады.
-Балалар, бүгін біз таңданарлық сапарға шығамыз. Денелеріңді түзу ұстап, орындыққа ыңғайланып отырыңдар. Біз ертегілер еліне сендермен барамыз.Ол ел өте ерекше, себебі
ол елде жамандық деген мүлдем жоқ. Ол елде көп сиқыршылар тұрады. Ақырын көздеріңді ашыңдар.
-Балалар, сендер ертегі елінің сиқыршысымын деп сезіндіңдер ме?
-Сиқыршылар кеудесінде қандай сезім пайда болды?
- Мына әлем неліктен сиқырлы? (Бұл әлемде жамандық болмайды. Адамдар да, жануарлар да көңілді.)
-Бұл қандай ел деп ойлайсыңдар?
Жасыл, қызыл, сары стикерлер арқылы оқушыларды топқа бөлінеді.
3 топқа 3 сурет беріледі. Сурет бойынша жұмыс
2-тапсырма. Ассоциация (постерде қорғалады)
- Жақсылық жасау үшін адам бойында қандай сезімдер, қасиеттер болу керек?
жақсылық
Адамдарға қуаныш сыйлайтын сендер сияқты мейірімді қайырымды сиқыршылар болған қандай керемет! Жақсы жандар адамдарға қажет, әлемге өте қажет, біз өмір сүретін ғаламшарға қажет.
3-тапсырма. Жаңа сабақтың мазмұнын ашу. Модуль. Диалогтық оқыту
Мәтінмен жұмыс.
Бұлақ сылдыры. М. Көккөзов.
Ойланайық, пікірлесейік. /топпен жұмыс/
<<Қызылдар>> тобы
1.Шалдың әрекеті туралы не айта аласыңдар?
<<Сарылар>> тобы
1.Сендер солай жасай алар ма едіңдер?
<<Жасылдар>> тобы
1.Шалдың жасаған жақсылығы қандай жақсылық боп оралды?
Дәйексөз.
<< Ешқандай жақсылық зая кетпейді>> дегенді қалай түсінесіңер?
4-тапсырма. Модуль СТО, әдісі: мозайка құрастыру
Оқушылар топқа бөлінеді. Әр топқа /мозайка құрастыру/ қима қағаздарды құрастыру. Құрастырған қағаздағы тапсырманы орындау. Сюжетті суреттерге әңгіме құрастыру. Топтан бір оқушы қорғайды.
5-тапсырма.
Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып мақал-мәтелдерді оқыңдар.
<<Адамгершілік>> тобы
1.Жақсы -...,
Әлемге бірдей.
<<Мейірімділік>> тобы
2. Жақсыкелдідегенше,
... келдідесейші.
... нышанын
Алыпкелдідесейші.
<<Қайырымдылық>> тобы
3. ... үлгісі
Жаныптұрған ... .
... - ортақ, ... - ортақ, ... - ортақ.
Керекті сөздер: жақсылардың, күн, ай, шамдай, жақсы, жарық, ай мен күндей, жақсылықтың.
Жаңа ақпарат. Суреттер көрсету
Жақсылық жасау-әр адамның қолынан келеді. Жылы жүрек, ақ ниет, нәзік сезім адамды жақсылыққа бастайды. Жақсылықтан жақсылыққа ұмтылу адамды игілікке жеткізеді.
Тапсырма/Оқушыларға тамшылар үлестіріледі./
Өздерің жасаған жақсылықтарың туралы тамшы қиындысына жазып, тақтаға іліңдер.
-Балалар, әрқайсысыңның тамшыдай жасаған жақсылықтарыңды қосқанда үлкен дарияға айналады. Яғни , әр адамның жаны жақсылыққа толы болса, жер бетінде бейбітшілік орнап, адамдар бақытты өмір сүреді.
Рефлексия (смайликтер арқылы)
Мадақтау
Жүректен жүрекке. Ортада қобдиша тұр. Онда түрлі-түсті жүрекшелер бар. Кімге қай түсті жүрекше ұнайды, соны алайық. Шеңберге шақырамын.
Қызыл-адамгершілік, сары-адалдық, қызғылт-мейірімділік, көгілдір- сүйіспеншілік, жасыл-әдептілік, көк-ізеттілік, ақ- қайырымдылық. Осы қасиеттер бойымызда дари берсін.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz