Күш. 9-сынып

Қ. Б. Қансұлтанова.

Бұлдырты жалпы білім беретін орта мектебінің бірінші біліктіліктілік санатты, ІІІ деңгейлік курс және PIZA бағдарламасы бойынша сертификатталған физика пәні мұғалімі. Батыс Қазақстан облысы Сырым ауданы Бұлдырты ауылы.

Пән: физика, 9-сынып
Пән: физика, 9-сынып: Тақырыбы:
: §11, 12. Күш. Ньютонның екiншi заңы. Масса.
Пән: физика, 9-сынып: Мақсаты
: Денелердің механикалық қозғалысын зерттеу барысында ауырлық, серпімділік, үйкеліс күштері туралы түсіндіру. Механиканың заңдарының бірі Ньютонның екінші заңын тұжырымдау.
Пән: физика, 9-сынып: Күтілетін нәтиже
:

А. Оқыған материалды айтып береді.

В. Күштердің түрлерін, күш пен үдеудің арасындағы байланысты қорытып, мысалдар келтіреді.

С. Ньютонның екінші заңын тұжырымдап, есептер шығарады.

Пән: физика, 9-сынып: Керекті жабдықтар
: оқулық, ресурс парақтары, жұмыс дәптері, АКТ интернет желісі, суреттер топтамасы, бағалау парақтары, есептер жинағы, постерге критерий, Фличарт, өз жобаларын қорғау
Пән: физика, 9-сынып: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
: Диалогтық оқыту, зерттеушілік әңгіме, «қораптағы хат», кеңейтілген тапсырмалар, жоғары дәрежелі сұрақтар, «Ойлан. Жұптас. Бөліс», «Он сұрақ»
Пән: физика, 9-сынып: Сабақ кезеңдері
: Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Пән: физика, 9-сынып:

Кіріспе

12 мин

: Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу. 2 мин. Коңілді музыка қосамын, оқушылардың зейінін өзіме аударамын; Ынтымақтастық орта қалыптастыру. Оқушыларды жаңа тақырыпқа сай келетін сөздер бойынша топқа бөлу. Топтардың атауы: І топ:«Қыс», ІІ топ: «Жаз», ІІІ топ: «Күз», ІVтоп: «Көктем». 1 мин Топтағы оқушыларға бағалау парақтары беріледі. Үй тапсырмасын «қораптағы хат» әдісімен тексеремін. 9 мин. Сұрақтар:1. Қандай санақ жүйесі инерциялық деп аталады? 2. Ньютонның І заңын тұжырымда. 3. Галилей мен Ньютонның қозғалысқа көзқарасы олардың ізіашарларының көзқарасынан немен ерекшеленеді?4. Ньютонның І заңын дәлелдейтін мысалдар келтір. Денелердің жерге қатысты қозғалысының қандай жағдайларында инерция заңының бұзылуы байқалады?5. Оны классикалық механиканың атасы деп атаған. 6. Оны “сэр” деп атаған.

Мұғаліммен амандасады. Оқушылар сабақ құралдарын тексеріп, орналасады. Топтарға бөлінеді.

Топ мүшелері сұрақтардың жауабын айтады.

D:\ФОТО\IMG_5866.JPG

Пән: физика, 9-сынып:

Тұсау-

кесер 2мин

: 1. Суреттер топтамасы беріледі.
Жаңа тақырыпты болжап айтады.
Пән: физика, 9-сынып:

Негізгі бөлім

23мин

:

Оқулықпен, ресурс парақтарымен жұмыс.

Жаңа тақырыпты талқылау үшін суреттер топтамасы беріледі.

Ауырлық күші http://kzdocs.docdat.com/pars_docs/refs/12/11176/11176_html_m2696ad67.png серпімділік күші http://kzdocs.docdat.com/pars_docs/refs/12/11176/11176_html_79d62e6a.png үйкеліс күші http://kzdocs.docdat.com/pars_docs/refs/12/11176/11176_html_197ad871.png

http://kzdocs.docdat.com/pars_docs/refs/12/11176/11176_html_m2fc11654.png http://kzdocs.docdat.com/pars_docs/refs/12/11176/11176_html_m519f133b.png

Зерттеушілік әңгіме: Осы суреттер топтамасы бойынша әр топ жаңа тақырыппен танысып, постер қорғайды. Есептер:9-жаттығу (1, 3), 10-жаттығу(1, 2)

Оқушылар тақырыпты оқып

тапсырманы жеке орындап, топта талдайды.

D:\ФОТО\IMG_5881.JPG

Оқушылар постер қорғап, жұмыс дәптерімен жұмыс істейді, талқылайды Топтық жұмыс. диалог, зерттеушілік әңгіме, өзін-өзі және өзара бағалау

Пән: физика, 9-сынып: Қорытын-ды. 5минут
: «Соңғы 5 минут» әдісімен аяқтаймын.
Пән: физика, 9-сынып:

Үйге тапсырма

1мин

: Дайындық сұрақтары.

Үй тапсырмасын күнделікке жазады. §11, 12.

9, 10-жаттығуларды аяқтау.

Пән: физика, 9-сынып: Бағалау 2мин
:

Постерге критерий

«Екі жұлдыз, бір ұсыныс»
Пән: физика, 9-сынып:
:

Постерге критерий

Критерий
Дескриптор
Жетістік деңгейі
Критерий: А Мазмұны
Дескриптор: Тақырып мазмұны ашылмады
Жетістік деңгейі: 0
Критерий:
Дескриптор: Тақырып мазмұны ашылды, бірақ толықтыру қажет
Жетістік деңгейі: 1
Критерий:
Дескриптор: Тақырып мазмұны толық ашылды
Жетістік деңгейі: 2
Критерий: В Безендірілуі
Дескриптор: Бояуы қанық емес, сурет салмаған
Жетістік деңгейі: 1
Критерий:
Дескриптор: Әсемделген, бірақ эстетикалық талғамға сай келмейді
Жетістік деңгейі: 2
Критерий:
Дескриптор: Жақсы әсемделген, сурет, символ, белгілер қолданылған
Жетістік деңгейі: 3
Критерий: С Баяндау шеберлігі
Дескриптор: Ойды жеткізу тілі түсініксіз болды
Жетістік деңгейі: 1
Критерий:
Дескриптор: Ойды жеткізе білді, бірақ шешендік жетпеді немесе ой қайталана берді, қыстырма сөздер көп қолданылды
Жетістік деңгейі: 2
Критерий:
Дескриптор: Тіл байлығы жақсы, ойды жетік жеткізе білді, өз пікірін пайымдады
Жетістік деңгейі: 3
Критерий: Д Шығармашылық
Дескриптор: Тақырыпты өзге қырынан аша білді
Жетістік деңгейі: 3
Критерий:
Дескриптор: Жаңашылдық, идея болды
Жетістік деңгейі: 3

Ұқсас жұмыстар
Физикадан компьютерлік практикум
Үдеуі қанша
Сабақтар жинағы физика
КҮШ АУЫРЛЫҚ КҮШІ
Қысым тақырыбына есептер шығару.
Сабақ мақсатын анықтау
Тірек тапсырмалары
Архимед күші мен ауырлық күші
Серпінділік күші
Заттың көлем бірлігіндегі массасына тең физикалық шама
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz