Кембридж тәсілімен оқыту тәжіиибе және ізденіс

Кембридж тәсілімен оқыту тәжірибие және ізденіс

Жанерке Құрметжанова,

Аршаты орта мектебінің физика пәнінің мұғалімі,

Шығыс Қазақстан облысы,

Катонқарағай ауданы

Қазақстанның тәуелсіз мемлекет ретінде қалыптасуы орта білім беру жүйесінің дамуымен тығыз байланысты. Қай халықтың, қай ұлттың болсын толығып өсуіне, рухани әрі мәдени дамуына басты ықпал жасайтын тірегі де, түп қазығыда - мектеп. Қазіргі кезде білім алу барысында жоғарғы білім сапасын қамтамасыз ету үшін өмірге көптеген жаңа оқыту технологиялары келуде.

Білім беру технологиясы - бұл: Оқытудың жоспарланған нәтижесіне жету үрдісін суреттеу, (И. П. Волков), өнер, шеберлік, біліктілік, жағдайды өзгерту, қайта өңдеу әдістерінің жиынтығы (В. М. Шепель) . Қазіргі болып жатқан саяси - экономикалық, мәдени - әлеуметтік өзгерістер халыққа білім беру жүйесінің барлық буындарында білім беру ісін жаңа сатыға көтеруді талап етіп отыр. Осыған орай жаңа кезеңдегі озық педагогикалық және әдістемелік идеяларды ой елегінен өткізіп, бүгінгі заман талабына сай, біршама өзгерген және жаңа жағдайларды қолдану ерекше маңызға ие болып отыр.
Сол себепті болып жатқан білім беру саласындағы өзгерістерге, қоғам сұранысына байланысты жоғары мәдениетті білімді де білікті жеке тұлға қалыптастыру бүгінгі күнде өзекті мәселе.
Біліктілікті арттыру жүйесі қоғам сұраныстарын дер кезінде жауап беруге мүмкіндігі бар үздіксіз білімнің ең бір оралымды құрылымдарының бірі. Маман үшін ол - қалыптасқан кәсіби іс - әрекетіне өзгерістер енгізу, өз тәжірбиесін басқа нақты адамдардың, қоғамда жинақталған тәжірбиемен байланыстыру, біріктіру, кәсіби құзырлықты қалыптастыру.
Білімнің әлеуметтік және өмірлік рөлінің, адамның танымдық - шығармашылық мүмкіндігінің өзгеруі оқытудың ақпараттық құзыреттілігін дамыту деңгейіндегі, үздіксіз білім жүйесіндегі білім беру ісін жаңаша ұйымдастыруды талап етуде. Басты мәселе білім алушыны айналаны танып білу, одан өзіне қажеттісін таңдай алу, өз бетінше ізденіп білімін, тәжірбиесін молайту жағдайына қоя білу болып отыр. Тек осылайша ұйымдастырылған оқу ғана тұлғаның жекелік, ақпараттық, кәсіби деңгейін арттырып, дамуына жол ашады.

Соңғы уақытта пайдаланылып жүрген технологиялардың бірі: Кембридж тәсілімен оқыту. Егер дәстүрлі оқытуда оқу - тәрбие үрдісінде басыңқы рөл мұғалімде болса, осы әдісте белсенді қызыметті оқушы атқарады, оны оқытпайды, ол өзі оқиды.

Дәстүрлі оқытуда мұғалім оқушыға дайын, дұрыс ақпаратты берген, оқушы тек тыңдап, ақпаратты қабылдап отырған. Сабақта көбінесе репродуктивті әдістер қолданылған (лекция, сұрақ-жауап, жаттығулар орындау, т. б)

Кембридж тәсілімен оқытуда оқытудың жеті модульін (Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары, талантты және дарынды оқушылармен жұмыс, ақпаратты компьютерлік технология, көшбасшылық және басқару, диалогтік оқыту және оқу, жас ерекшеліктері, формативті бағалау) қолдана отырып оқушы өзі ізденіп, өзі оқып, өзі үйренеді. САбақта проблемалық оқыту іске асырылады. Мысалы: жағдайатты шешу, балаға ой тастау, «миға шабуыл», дебаттар, т. б. Мұғалім сабақта бағыттаушылық міндеттер атқарады, оқушыға бағыт-юағдар беріп тұрады. Негізгі көңіл әр оқушының жеке мүмкіндіктерін, қабілеттерін, қызығушылықтарын анықтауға бөлінеді. Осы әдісті қолдануда топтық жұмыс негізгі ролді атқарады. Бұл оқыту әдістемесінде индивидуалды және топтық оқыту

түрлері негіз болып табылады. Топтық оқытудың негізгі мқсаты - оқушыларды шағын бірлескен топтағы жұмысқа тарту. Қажетті жағдайды оқушылар бір-бірінен көмек сұрай алады, ортақ міндеттерді шешеді т. б бұл жағдайда әрбір оқушы тек өзінің жетістіктерін бағалап немесе кемшіліктерін түсініп қана қоймайды, сонымен бірге ортақ нәтижеге өзі қалай әсер ететінін көре алады.

Оқушының қызметі көптеген тұлғалық қасиеттеріне қарай бағаланады. Әр оқушының дамуы басқа оқушымен емес, өзімен салыстырылады. Оқушыға өзін-өзі бағалауға мүмкіншілік беріледі. Оқытудың бұл түрінің негізгісі - оқушыға сенімділік, өзіне жауап беру қабілетіне сүйену, ар-намыс өзін-өзі сыйлау қасиеттеріне ынталандыру.

Өз іс - тәжірибемде кембридж тәсілімен оқытуды қолданып жүрмін. Осы әдіс бойынша 11-сыныпта өткізілен сабақтардың физикадан орта және қысқа мерзімді жоспар үлгілерін ұсынамын.

№:
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: 1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: 2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
3. Физика пәнін үйренудегі кедергілерді жеңу: 3. Физика пәнін үйренудегі кедергілерді жеңу
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: 4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: 5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау
Бәрін қоса есептегенде: Бәрін қоса есептегенде
Негізгі дереккөздер: Негізгі дереккөздер
№:
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Тараудың тақырыбы:

Айнымалы тоқ. Электр энергиясын өндіру, жеткізу және тұтыну

2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
3. Физика пәнін үйренудегі кедергілерді жеңу:
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:
Бәрін қоса есептегенде:
Негізгі дереккөздер:
№: 1
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Сабақтың тақырыбы: Айнымалы тоқ тізбегіндегі сыйымдылық және индуктивтілік кедергі
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмыс

Сыни тұрғыдан ойлау

Акт

Өзін-өзі реттеу тәсілі

3. Физика пәнін үйренудегі кедергілерді жеңу: Топпен тиімді жұмыс жасау
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:

Топтық қарым-қатынасты бақылау

Оқушылардың белсенділігін анықтау

Сыныпта болып жатқан өзгерісті анықтау

5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Формативті бағалау(оқушылардың өзін-өзі бағалау, өзара бағалау, қолдау көрсету) жиынтық бағалау.
Бәрін қоса есептегенде:

Топтық жұмыста ұйымшылдықтарын көрсетті

Кері байланыс парағы арқылы оқушылардың осы сабаққа қызығушылықтарының артқаны көрінді.

Негізгі дереккөздер:

Физика пәнінен әдістемелік құрал

11-сынып оқулығы

№: 2
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Сабақтың тақырыбы:Айнымалы тоқ тізбегіндегі қуат
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық тәсіл

Өзін-өзі реттеу тәсілі Бірлескен оқу

Сыни тұрғыдан ойлау

Акт

3. Физика пәнін үйренудегі кедергілерді жеңу: Мәселелік жағдай туғызу
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:

Сыныпта не болып жатқанын анықтау

Ұжымдық қарым қатынасты бақылау

Оқушы белсенділігін анықтау

5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Формативті бағалау(оқушылардың критерийлер бойынша. өзін-өзі, өзара бағалау, топ басшысының бағалауы, мадақтау) Жиынтық бағалау.
Бәрін қоса есептегенде: Бірінші топта, кейін жеке-жеке орындау барысында да сол критериді сақтады және бірін бірі бағалаулары да нақты бола бастады. Оқушылардың тақырыпты қалай меңгергенін топпен «Кім жылдам» ойыны арқылы тексерілді
Негізгі дереккөздер:

Физика пәнінен әдістемелік құрал, интернет ресурстары,

11-сынып оқулығы

№:

3

1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Сабақтың тақырыбы: Айнымалы тоқ генераторы. Трансформатор
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық тәсіл

Жұптық жұмыс

Өзін-өзі реттеу тәсілі Сыни тұрғыдан ойлау

Оқытудағы басқару және көшбасшылық

3. Физика пәнін үйренудегі кедергілерді жеңу: Түрткі болу, сынақтан өткізу, қайта бағыттау сұрақтарын қою
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:

Топпен жұмыс жасай білу

Берілген есепке формуланың қажеттісін қолдана білу, өз ойын еркін айта білу

5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Формативті бағалау(критерийлер бойынша өзін-өзі бағалау, өзара бағалау, топ басшысының, мұғалімнің бағалауы) Жиынтық бағалау
Бәрін қоса есептегенде: Топтық, жұптық жұмыста оқушылар өз білімдерін көрсете алды. Ментальды карта жасауда, деңгейлік тапсырмаларды орындауда өздерінің шығармашылықпен жұмыс жасағаны білініп тұрды.
Негізгі дереккөздер:

Физика пәнінен әдіст. құрал,

11-сынып оқулығы, Физика және астрономия журналы

№: 4
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Сабақтың тақырыбы: Электр энергиясын өндіру және жеткізу
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Пікір талас

Өзін-өзі реттеу тәсілі

Сыни тұрғыдан ойлау

Акт

Ақылдың алты қалпағы

3. Физика пәнін үйренудегі кедергілерді жеңу: Тапсырмаларда жүйелі түрде, деңгейлеп құрастыру
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Өз ойын еркін айта білу, Ойлау қабілеті артып, ойларын дәлелдеуге үйренді Қойылған сұрақ бойынша өз бетінше іздене алу, шығармашылыққа, өзіндік үлгісін жасай алу
5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:

Формативті бағалау(критерийлер бойынша өзін-өзі бағалау, өзара бағалау, топ басшысының бағалауы) Жиынтық бағалау

Бәрін қоса есептегенде: Олар алдыңғы сабақтарға қарағанда біршама төселіп қалғандары байқалды. «Білімге жету парағы» арқылы оқушылар өзін-өзі бағалады, пікір талас және ақылдың алты қалпағы кезеңдерінде оқушылар өз ойларын еркін жеткізе білді, одан қаншалықты тақырыпты меңгергендері көрініп тұрды.
Негізгі дереккөздер:

Физика пәнінен әдістемелік құрал, интернет ресурстары,

11-сынып оқулығы

Физика пәнінен «Айнымалы тоқ. Электр энергиясын өндіру және жеткізу» тарауына арналған орта мерзім жоспары

11-сынып

Физика пәнінен қысқа мерзім жоспары

11-сынып

№1 сабақ

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні
Құрметжанова Жанерке Құрметжановна
физика
11-сынып
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақтың тақырыбы:
Құрметжанова Жанерке Құрметжановна: Айнымалы тоқ тізбегіндегі сыйымдылық және индуктивтік кедергі
физика:
11-сынып:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Жалпы мақсаты :
Құрметжанова Жанерке Құрметжановна:
  1. Білімділік мақсаты:Оқушылар айнымалы ток. Айнымалы ток тізбегіндегі актив кедергі, конденсатор және индуктивтік кедергілер туралы білім алады.

2. Дамытушылық мақсаты: Оқу материалын талдай білу дағдысын дамыту, бақылау, салыстыру, оқылған құбылыстар мен фактілерді салыстыра білу, қорытынды жасай білу дағдылары жетілдіріледі

3. Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілік, әділдік, ұжымдық қарым - қатынас жасай білу қабілеттерге

тәрбиеленеді

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Табыс критерийлері:
Құрметжанова Жанерке Құрметжановна: Өз бетімен жаңа сабақты түсініп, өмірде қолдана алады, топпен жұмыс жасау дағдылары жетілдіріледі
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Күтілетін нәтиже. Оқушыларға айнымалы тоқ тізбегіндегі сыйымдылық және индуктивтілік кедергі формулалары, өлшем бірліктері зияны туралы түсінік беру. Физикалық тілде сөйлеу дағдысы қалыптасады және ойлау, есте сақтау, байқағыштық, тапқырлық қабілеттері дамиды.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Әдіс -тәсілдер:
Құрметжанова Жанерке Құрметжановна: Топтық жұмыс, сын тұрғысынан ойлау
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақтың түрі:
Құрметжанова Жанерке Құрметжановна: Аралас сабақ
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Уақыты
Құрметжанова Жанерке Құрметжановна: Мұғалім іс -әрекеті
физика: Оқушылар іс-әрекеті
11-сынып: Жұмыс түрі
: Бағалау . Формативті бағалау
: Ресурстар, көрнекі құралдар
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Ұйымдастыру

4 мин

Құрметжанова Жанерке Құрметжановна:

Оқушылармен сәлемдесу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Топқа бөлу

физика:

Мұғаліммен сәлемдесу. Шаттық шеңберін жасап, оқушылар бір-біріне тілектер айтады.

Кәмпиттердің түстері арқылы топқа бөлінеді

11-сынып: Шаттық шеңбер құру
:
: Смайликтер
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Үй тапсырмасын сұрау

8 мин

Құрметжанова Жанерке Құрметжановна: Лоторея ойыны
физика: Әр оқушы сұрақ таңдап, сұрақты келесі топқа қояды, жауап береді
11-сынып: Деңгейлік тапсырмалар
:

Фишкалар арқылы бағаланады.

Қызыл-өте жақсы

Көк-жақсы

Сары -орташа

: Қима қағаздары
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Сабақ мақсатын хабарлау

2 минут

Құрметжанова Жанерке Құрметжановна:
физика: Сабақ мақсатын белгілейді
11-сынып: Миға шабуыл Топқа бөлу арқылы жаңа тақырыптың атын табу
:
:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Жаңа сабақ

10 мин

Құрметжанова Жанерке Құрметжановна: Екі топ жеке тақырыптар беріп постер құрау
физика:

1 топ «Айнымалы тоқ тізбегіндегі сыйымдылық кедергі»

2 топ «Айнымалы тоқ тізбегіндегі индуктивтік кедергі»

11-сынып: Топтастыру
: Топ басшысы топ мүшелерін бағалайды
: Ватман, түрлі түсті қаламдар, стикерлер
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Жаңа сабақты бекіту

7 мин

Құрметжанова Жанерке Құрметжановна:

1) Формулаларды таратып беру

2) Сәйкестендіру тестін таратып беру

физика:

«Өз үйіңді адаспай тап» Ойын

Әркім өзіне берілген формуланың сыңарын табады

2) Сәйкестендіру тестін орындайды

11-сынып:

1) Ойын

2) Сәйкестендіру тесті

:

Жұптар бірін-бірі бағалайды

Фишкалар арқылы

: Формула жазылған беттер
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Сергіту сәті

2 мин

Құрметжанова Жанерке Құрметжановна:
физика: Билейді
11-сынып:
:
: Интерактивті тақта
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Жаңа сабақты қорытындылау

8 мин

Құрметжанова Жанерке Құрметжановна: Оқулықтан есептің номерін беру
физика:

Оқулықпен жұмыс . Екі топқа екі түрлі есеп беріледі. Жұпен ауысып бір-біріне көмектеседі Бұрыннан білемін

Жаңа ақпарат

Әлі де ізденгім келеді

11-сынып:

1) Есептер шығару

2) Инсерт кестесін толтыру

:

Жұптар бірін-бірі бағалайды

Фишкалар арқылы

: Оқулық
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Үйге тапсырмасын беру

2 мин

Құрметжанова Жанерке Құрметжановна:
физика: §2. 4-2. 5 № 2. 3
11-сынып: Оқулықпен жұмыс
:
:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Бағалау

2 мин

Құрметжанова Жанерке Құрметжановна: Сумативті бағалау
физика:

Топ басшысы қойылған

Бағаларды түсіндіреді

11-сынып: Топтардағы бағалар арқылы ортақ баға шығарылады
:
:

№4 сабақ


Ұқсас жұмыстар
Білім берудегі кембридж тәсілінің теориялық негіздері
Семантикалық карта функция
жуан дауысты дыбыстар. Қадыр Мырза Әли Қыс
Жаңа заман, жаңа талап, жаңашыл ұстаз
Құстар. Үй құстары
Мінездеме үлгісі
ІІІ топ
Лездік тапсырмалар
Разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға бөлу
Курстан кейін мен көшбасшылықты қалай жүзеге асырып жүрмін
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz