5-сыныпқа арналған Пернетақтамен танысу сабақ жоспары

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні
Ермағамбетова Ұ. Т
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Өткізген күні

Сыныбы:

Ермағамбетова Ұ. Т:

13. 10. 14

5 сыныптар
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақтың тақырыбы
Ермағамбетова Ұ. Т: Пернетақтамен танысу
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сілтеме
Ермағамбетова Ұ. Т: 5 сынып оқулығы
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Жалпы мақсаты
Ермағамбетова Ұ. Т:

Пернетақтаның жалпы жұмыс атқаруы туралы түсінік беру, неше бөліктен тұратыны және әрбір бөліктің міндетін ұғындыру

Оқушылардың шығармашылықпен жұмыс істеуіне ықпал ету,

Оқушылардың ақпараттық мәдениеттілігін арттыру, компьютерді қолдануда ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу;

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Міндеттер:
Ермағамбетова Ұ. Т:

1. Жаңа тақырыпты түсіну деңгейлерін анықтау;

2. Оқушылардың өздік жұмыстары арқылы білім беруге ықпал жасау, диалогтік оқыту арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау;

3. Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Мұғалім үшін оқу нәтижелері
Ермағамбетова Ұ. Т:

1. Теорияны практикада қолдану дағдыларын қалыптастыру;

2. Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау;

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Сабақтың түрі, әдіс

тәсілдері.

Ермағамбетова Ұ. Т:

Жаңа сабақ.

Зерттеу, жүйелеу, түсіндіру, сұрақ-жауап. Топпен жұмыс, жеке жұмыс

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақтың көрнекілігі
Ермағамбетова Ұ. Т: Интерактивті тақта, әдістемелік құралдар, бағалау парағы
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Тапсырмалар
Ермағамбетова Ұ. Т: Постер құрастыру, кумулятивтік әңгіме
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Күтілетін нәтиже
Ермағамбетова Ұ. Т:

Теориялық білімдерін тәжірибеде қолдана алады.

Алған білімдерін өмірде дұрыс пайдалана алады

Пернетақтаның әрбір пернесін дұрыс басқара алады

Өзгені, өзін дұрыс бағалай алады

Кезеңдері
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Кезеңдері: Ұйымдастыру (2 мин. )
Мұғалім іс-әрекеті: Амандасу. Түрлі түсті қағаздар арқылы 3 топқа бөлу.
Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар түстері арқылы топқа бөлінеді
Бағалау:
Ресурстар: Қиылған қағаздар
Кезеңдері: Үй тапсырмасын тексеру (5мин. )
Мұғалім іс-әрекеті: Сұрақ-жауап;
Оқушы іс-әрекеті: Әр топтан оқушылар тақтаға шығып, кластер толтырады
Бағалау: Формативті бағалау
Ресурстар: Оқулық, ватман
Кезеңдері:

Бағалау критерийлерін құру.

(1 мин)

Мұғалім іс-әрекеті: Оқушылармен бірлесе отырып, критерийлер құру, топ басшыларына беру
Оқушы іс-әрекеті: Мұғаліммен бірлесе отырып, критерийлер құру
Бағалау:
Ресурстар:
Кезеңдері:

Жаңа сабақ.

1. Ой қозғау

(3 мин. )

Мұғалім іс-әрекеті:

Оқушылар назарын Интербелсенді тақтаға аудару.

Интербелсенді тақтадағы суреттер арқылы пернетақтаға тоқталады

Оқушы іс-әрекеті:

Әр топ тақтадағы суреттер арқылы өз ойларын айтады

сипаттайды

Бағалау: Формативті бағалау
Ресурстар: Интер белсенді тақта, слайд
Кезеңдері: 2. Мәтінмен жұмыс. (5мин. )
Мұғалім іс-әрекеті: Пернелер және қызметі
Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар негізгі түйінді дәптерлеріне жазады.
Бағалау:
Ресурстар: Оқулық
Кезеңдері: 3 . Жұппен жұмыс. (3мин. )
Мұғалім іс-әрекеті: «пернелер туралы не білдім?» (Кумулятивтік әңгіме)
Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар сұхбаттасады.
Бағалау: Формативті бағалау
Ресурстар:
Кезеңдері:

4. Сергіту сәті.

(2 мин)

Мұғалім іс-әрекеті: «Сергіту» биін көрсету
Оқушы іс-әрекеті: Би қимылдары арқылы бойларын сергіту
Бағалау:
Ресурстар:
Кезеңдері:

5. Практикалық жұмыс.

(15 мин)

Мұғалім іс-әрекеті: Компьютерлерге отырғызу
Оқушы іс-әрекеті:

Жеке жұмыс, әрқайсысына «Кім болғың келеді?» тақырыпта шағын шығарма жазу

.

Бағалау: Формативті бағалау
Ресурстар:
Кезеңдері:

Сабақты бекіту.

(5)

(«Сазды қобдиша» әдісі арқылы)

Мұғалім іс-әрекеті: Қобдишаға салынған сұрақтарды ұсыну.
Оқушы іс-әрекеті: Қораптан алынған сұрақтарға жауап беру
Бағалау:
Ресурстар: «Сазды қобдиша»
Кезеңдері:

Бағалау

(2 мин)

Мұғалім іс-әрекеті: Бағалау критерийлері бойынша оқушылармен бірігіп бағалау
Оқушы іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар:
Кезеңдері:

Үйге тапсырма.

(1 мин)

Мұғалім іс-әрекеті:

Үй тапсырмасын тақтаға жазу. Түсіндіру.

.

Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар үй тапсырмасын жазу
Бағалау:
Ресурстар:
Кезеңдері:

Кері байланыс

(1 мин) .

Мұғалім іс-әрекеті: Оқушыларға парақшалар үлестіру.
Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар кері байланыс бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру
Бағалау:
Ресурстар: Парақшалар

Ұқсас жұмыстар
7-а сыныпқа арналған Компьютермен танысу: жүйелік блок пен ішкі құрылымы бойынша сабақ жоспары
3-сыныпқа арналған панорамалық сабақ: Жануарлардың көптүрлігі және қорықтармен танысу
CorelDRAW бағдарламасының ішкі ортасымен танысу: сабақ жоспары
Microsoft Access бағдарламасымен танысу: практикалық өндірістік сабақ жоспары
5-сыныпқа арналған Информатика және ақпарат сабақ жоспары
Сабақ жоспары: Блокнот қолданбасымен танысу және WordPad редакторымен салыстыру
Бейнелеу өнерінің түрлері: 5-сыныпқа арналған сабақ жоспары
5-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Ортағасырлық Қазақстан қалалары
5-сыныпқа арналған Қазақстан тарихынан әңгімелер пәні сабақ жоспары - Сәулет ескерткіштері
8-сынып информатика сабақ жоспары: Microsoft Excel кестелік процессорымен танысу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz