Пернетақтамен жұмыс. қысқа мерзімді жоспар, 5 сынып

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні
Ермағамбетова Ұ. Т
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Өткізген күні

Сыныбы:

Ермағамбетова Ұ. Т:

13. 10. 14

5 сыныптар
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақтың тақырыбы
Ермағамбетова Ұ. Т: Пернетақтамен танысу
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сілтеме
Ермағамбетова Ұ. Т: 5 сынып оқулығы
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Жалпы мақсаты
Ермағамбетова Ұ. Т:

Пернетақтаның жалпы жұмыс атқаруы туралы түсінік беру, неше бөліктен тұратыны және әрбір бөліктің міндетін ұғындыру

Оқушылардың шығармашылықпен жұмыс істеуіне ықпал ету,

Оқушылардың ақпараттық мәдениеттілігін арттыру, компьютерді қолдануда ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу;

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Міндеттер:
Ермағамбетова Ұ. Т:

1. Жаңа тақырыпты түсіну деңгейлерін анықтау;

2. Оқушылардың өздік жұмыстары арқылы білім беруге ықпал жасау, диалогтік оқыту арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау;

3. Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Мұғалім үшін оқу нәтижелері
Ермағамбетова Ұ. Т:

1. Теорияны практикада қолдану дағдыларын қалыптастыру;

2. Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау;

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Сабақтың түрі, әдіс

тәсілдері.

Ермағамбетова Ұ. Т:

Жаңа сабақ.

Зерттеу, жүйелеу, түсіндіру, сұрақ-жауап. Топпен жұмыс, жеке жұмыс

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақтың көрнекілігі
Ермағамбетова Ұ. Т: Интерактивті тақта, әдістемелік құралдар, бағалау парағы
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Тапсырмалар
Ермағамбетова Ұ. Т: Постер құрастыру, кумулятивтік әңгіме
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Күтілетін нәтиже
Ермағамбетова Ұ. Т:

Теориялық білімдерін тәжірибеде қолдана алады.

Алған білімдерін өмірде дұрыс пайдалана алады

Пернетақтаның әрбір пернесін дұрыс басқара алады

Өзгені, өзін дұрыс бағалай алады

Кезеңдері
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Кезеңдері: Ұйымдастыру (2 мин. )
Мұғалім іс-әрекеті: Амандасу. Түрлі түсті қағаздар арқылы 3 топқа бөлу.
Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар түстері арқылы топқа бөлінеді
Бағалау:
Ресурстар: Қиылған қағаздар
Кезеңдері: Үй тапсырмасын тексеру (5мин. )
Мұғалім іс-әрекеті: Сұрақ-жауап;
Оқушы іс-әрекеті: Әр топтан оқушылар тақтаға шығып, кластер толтырады
Бағалау: Формативті бағалау
Ресурстар: Оқулық, ватман
Кезеңдері:

Бағалау критерийлерін құру.

(1 мин)

Мұғалім іс-әрекеті: Оқушылармен бірлесе отырып, критерийлер құру, топ басшыларына беру
Оқушы іс-әрекеті: Мұғаліммен бірлесе отырып, критерийлер құру
Бағалау:
Ресурстар:
Кезеңдері:

Жаңа сабақ.

1. Ой қозғау

(3 мин. )

Мұғалім іс-әрекеті:

Оқушылар назарын Интербелсенді тақтаға аудару.

Интербелсенді тақтадағы суреттер арқылы пернетақтаға тоқталады

Оқушы іс-әрекеті:

Әр топ тақтадағы суреттер арқылы өз ойларын айтады

сипаттайды

Бағалау: Формативті бағалау
Ресурстар: Интер белсенді тақта, слайд
Кезеңдері: 2. Мәтінмен жұмыс. (5мин. )
Мұғалім іс-әрекеті: Пернелер және қызметі
Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар негізгі түйінді дәптерлеріне жазады.
Бағалау:
Ресурстар: Оқулық
Кезеңдері: 3 . Жұппен жұмыс. (3мин. )
Мұғалім іс-әрекеті: «пернелер туралы не білдім?» (Кумулятивтік әңгіме)
Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар сұхбаттасады.
Бағалау: Формативті бағалау
Ресурстар:
Кезеңдері:

4. Сергіту сәті.

(2 мин)

Мұғалім іс-әрекеті: «Сергіту» биін көрсету
Оқушы іс-әрекеті: Би қимылдары арқылы бойларын сергіту
Бағалау:
Ресурстар:
Кезеңдері:

5. Практикалық жұмыс.

(15 мин)

Мұғалім іс-әрекеті: Компьютерлерге отырғызу
Оқушы іс-әрекеті:

Жеке жұмыс, әрқайсысына «Кім болғың келеді?» тақырыпта шағын шығарма жазу

.

Бағалау: Формативті бағалау
Ресурстар:
Кезеңдері:

Сабақты бекіту.

(5)

(«Сазды қобдиша» әдісі арқылы)

Мұғалім іс-әрекеті: Қобдишаға салынған сұрақтарды ұсыну.
Оқушы іс-әрекеті: Қораптан алынған сұрақтарға жауап беру
Бағалау:
Ресурстар: «Сазды қобдиша»
Кезеңдері:

Бағалау

(2 мин)

Мұғалім іс-әрекеті: Бағалау критерийлері бойынша оқушылармен бірігіп бағалау
Оқушы іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар:
Кезеңдері:

Үйге тапсырма.

(1 мин)

Мұғалім іс-әрекеті:

Үй тапсырмасын тақтаға жазу. Түсіндіру.

.

Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар үй тапсырмасын жазу
Бағалау:
Ресурстар:
Кезеңдері:

Кері байланыс

(1 мин) .

Мұғалім іс-әрекеті: Оқушыларға парақшалар үлестіру.
Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар кері байланыс бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру
Бағалау:
Ресурстар: Парақшалар

Ұқсас жұмыстар
Мәтіндік процессор жайлы жалпы мағлұмат. Программаның интерфейсі
Информатика. Ақпарат Сілтеме
Орта мерзімді сабақ жоспарын жасаудың тиімділігі
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Басбармақпен бағалау
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру
Сабақ жоспарларының түрлері
Мұғалімге қысқа мерзімді сабақты жоспарлау арқылы барлық педагогикалық қуатты құралдарды іске асыруға көмек көрсету
Мақсат үстеулері
Тақырып 4 санын қосу кестесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz