«қамбар батыр» жыры кейіпкерлер бейнесіне талдау

Қызылорда қаласы № 4 С. Сейфуллин атындағы орта мектебінің
Қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімі: Жанабаева Ф. Т
Кейіпкерлер іс-әрекетін саралп, топта оқып, талдап түсіну;
Оқушылардың пікірлерін дәлелді түрде жеткізе білу;
Жырдың кейіпкерлеріне талдай білу;
Өзін-өзі реттеу
Өз ойларын дәлелді түрде жетізе білу
Сөйлеу дағдыларын дамыту
Белсенділігін арттыру
Топтық жұмыс
Оқушыларды топтарға бөлу
«Кім жылдам?» сұрақ-жауап
Кейіпкерлер бейнесіне талдау
Топтық тапсырма мінездеме беру
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру
І топ - «Алпамыс батыр»
ІІ топ - «Қобланды батыр»
ІІІ топ - « Қамбар батыр»
ІІ. Өткен тақырыпты қайталау
Тапсырма №1
І «Кім жылдам?» сұрақ-жауап
ІІІ Жаңа сабақ
Тапсырма №2 Тақырыпты оқып жұппен талдау, сұрақ қою.
Мәтінмен жұмыс
І топ-Қамбар образы
ІІ топ-Назым образы
ІІІ топ-Қараман мен Келмембет
Мазмұнын меңгеруге бағытталған өзіндік тапсырма
Басты эпизодтар :Назымның күйеу таңдауы
Сұрақтар -Назым кім?
Оның сипаты қалай берілген?
Қамбарға Назымның ғашық болуы
Сұрақтар -Қамбар туралы хабарды қайда естиді?
Қамбар туралы жырда не айтылады? Оның сипаты жырда қалай беріледі?
-Назымға неге қарамайды? Себебін айт. Жырдан үзінді келтір.
Поэмадағы басқыншылық саясаты
-Қараман, оның басқыншылары (Қалмақ батыры туралы өз пікірің)
Қараманға қандай мінездеме берер едің?
Жырдан үзінді келтір .
Тапсырма № 3 Үш топқа тақырыпты бөліп беріп, флипчартқа ойларын бейнелеп түсіріп, постерді қорғайды.
1 топ
« Халық алдында батырдың, елім деген тұлғалардың міндеті қандай?»
II топ
Назым-ел мәселесін саналы түрде ашық айтқан қыз
III топ
Қараман -басқыншылық өкілі.
Бағалау: Бір-бірін смайлик арқылы бағалау
Бекіту сұрақтары. Кім жылдам?
Үй тапсырмасы: 1 «Қамбар батыр» жырының кейіпкерлері
2. Өзіңе ұнаған кейіпкерге мінездеме
Сабақты талдау
- проблемалық сұрақ қойып оқушылардың қызығушылығын ояттым;
- «Кім жылдам ?» сұрақтар арқылы танымдық, шығармашылық қабілеті артты;
- оқушылар тақырыпты өздері ашып, нәтижеге қол жеткізді.
- өзін-өзі реттеу, өзін-өзі бағалау жүргізілді;
- бір-бірінің пікірін тыңдай білуге, сыйлау білуге дағдыланды.
Не сәтті болды? Смайлик арқылы бағалау, тәжірибені қорытындылауда
Не сәтсіз болды?
Ашық сұрақтарды құрастыруда қиындықтар болды
Нені өзгерткім келеді?
АКТ -ні сабақта тиімді пайдалану
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz