Жылулық қозғалыс. броундық қозғалыс. диффузия. 8 сынып

8 сынып

Физика
Күні 05. 09. 2014 жыл
Сабақ
Физика: Сабақтың тақырыбы
Күні 05. 09. 2014 жыл: Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия
Физика: Мақсаты
Күні 05. 09. 2014 жыл: Оқушыларға жылулық қозғалыс туралы мәліметтерді оқытудың жаңа әдіс -тәсілдерін пайдалана отырып түсіну.
Физика: Жұмыс нәтижесі
Күні 05. 09. 2014 жыл:

Жаңа тақырып жөнінде түсінік қалыптастырып, тақырыптың мағынасы мен мазмұнын тереңірек білу.

Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу.

Физика: Сілтеме
Күні 05. 09. 2014 жыл: Б. М. Дүйсембаев, Г. З. Байжасарова, А. А. Медетбекова Физика. 8-сынып. Алматы «Мектеп» 2012 жыл. 8-11 беттер.
Физика: Әдіс-тәсілдер
Күні 05. 09. 2014 жыл: Формативтік бағалау, өзін-өзі бағалауға ықпал ету. Жаңа әдіс - тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлау. АКТ слайдтар
Физика: Ресурстар
Күні 05. 09. 2014 жыл: Постер, оқулық, слайд, мұғалімге арналған нұсқаулық, АКТ, стикерлер, флипчарт, маркерлер
Физика: Сабақтың өтілетін уақыты
Күні 05. 09. 2014 жыл: 45 минут
Физика: Сабақ жоспары
Күні 05. 09. 2014 жыл:
  1. Ұйымдастыру: топқа бөлу, мақсат қою
  2. Сабақ барысы: Блум таксаномиясы бойынша
  3. Рефлексия
  4. Үйге тапсырма
Физика: Үйге тапсырма
Күні 05. 09. 2014 жыл: ЕК § 1

Ойлауды Блум

бойынша жіктеу

Мақсат

Тапсырма түрі.

Түрткілер.

Нәтиже
Бағалау
критерийлер
дескриптор
Ұпай
Жиынтық баға
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Білу
Мақсат:

Үй тапсырмасын сұрауда экспери-менттік тапсыр-малар беру арқылы білімін анықтау

Қызығушылығын ояту.

Тапсырма түрі.Түрткілер.: Оқушылардың қызығушылықтарын арттыру үшін «Күлегештер» әдісін пайдаланып, 4 топқа бөлемін. Эксперименттік тапасырма
Нәтиже: Эксперименттік тапсырма жасау арқылы қызығушылығы оянады, білімін көрсетеді.
Бағалау: Білім деңгейін зерделеу
Эксперименттік тапсырма толық жасалды
3
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Эксперименттік тапсырма жартылай жасалды
Мақсат: 2
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Эксперименттік тапсырма жасалмады
Мақсат: 1
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Түсіну
Мақсат:

Стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жасай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)

Арқылы тақырыптың идеясын түсіну

Тапсырма түрі.Түрткілер.: Жылулық, броундық, диффузия құбылыстары туралы білімдерін анықтап, түсініктерін кеңейту
Нәтиже: АКТ ны пайдалана отырып, электронды оқулықтан видео көрсету
Бағалау: Тақырыптың басты идеясын табу
Тапсырмаларды толық орындады
3
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Тапсырмаларды жартылай орындады
Мақсат: 2
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Мүлдем орындай алмады
Мақсат: 1
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Қолдану
Мақсат: Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру.
Тапсырма түрі.Түрткілер.:

Топтық жұмыстарын талдау

Сергіту

Нәтиже:

І -ІІ топтар

Броундық қозғалыс туралы тәжірибе көрсетеді

ІІІ - ІҮ топтар

Диффузия құбылысына тәжірибе көрсетеді

Бағалау: Іс-тәжірибеде үйлестіре алды
Есептерді толық орындады
3
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Есептерді жартылай орындады
Мақсат: 2
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Орындай алмады
Мақсат: 1
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Талдау
Мақсат:

Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау,

ой шешімін табу.

Тапсырма түрі.Түрткілер.: Жасаған тәжірибелерін әр топ талдайды
Нәтиже: Әр топ бүгінгі тақырып бойынша жаңа мағлұмат іздейді (ұялы телефон, ғаламтор пайдалану)
Бағалау: Салыстырады, сараптайды
диалог құрып, қорытынды жасайды
3
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: тек диалог құрайды
Мақсат: 2
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: жұмысқа қатыспайды
Мақсат: 1
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Жинақтау
Мақсат: Алған білімдерін жинақтайды
Тапсырма түрі.Түрткілер.: Топтарға тапсырма беру. Әр топ сұрақ-жауап арқылы ойларын жинақтайды
Нәтиже: Білімдерін жинақтайды, сараптайды
Бағалау: Жағдаяттан шыға білу құзыреті
Толық шықты
3
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Қиналды
Мақсат: 2
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Шаға алмады
Мақсат: 1
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Бағалау
Мақсат: Дүниетанымын кеңейту.
Тапсырма түрі.Түрткілер.:

§1 тапсырмасын

орындау

Нәтиже: Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді.
Бағалау: «Екі жұлдыз бір тілек» арқылы
Креативті
3
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Ойы жүйелі, тың ойлы емес
Мақсат: 2
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Жалпыға ортақ ой
Мақсат: 1

Ұқсас жұмыстар
Молекула - кинетикалық теорияның негіздері
Қысқа мерзімді жоспар 8 сынып
Орта мерзімді жоспар физика 8 сынып
Температураны өлшеу әдістері
Температура.Температураны өлшеу әдістері
Молекулалық- кинетикалық теория негіздері (МКТ) тақырыбын жаңа ақпараттық технологиялар негізінде қайталау
Практикалық жұмыс 1
Жүзден жүйрік
Шолпандағы орташа температура
Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz