Сабақ жоспары :: Физика
Файл қосу
Жылулық қозғалыс. броундық қозғалыс. диффузия. 8 сынып
8 сынып
Физика
Күні 05.09.2014 жыл
Сабақ
Сабақтың тақырыбы
Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия
Мақсаты
Оқушыларға жылулық қозғалыс туралы мәліметтерді оқытудың жаңа әдіс - тәсілдерін пайдалана отырып түсіну.
Жұмыс нәтижесі
Жаңа тақырып жөнінде түсінік қалыптастырып, тақырыптың мағынасы мен мазмұнын тереңірек білу.
Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу.
Сілтеме
Б.М.Дүйсембаев, Г.З.Байжасарова, А.А. Медетбекова Физика. 8-сынып. Алматы <<Мектеп>> 2012 жыл. 8-11 беттер.
Әдіс-тәсілдер
Формативтік бағалау, өзін-өзі бағалауға ықпал ету.Жаңа әдіс - тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлау. АКТ слайдтар
Ресурстар
Постер,оқулық, слайд,мұғалімге арналған нұсқаулық,АКТ, стикерлер, флипчарт, маркерлер
Сабақтың өтілетін уақыты
45 минут
Сабақ жоспары
* Ұйымдастыру: топқа бөлу, мақсат қою
* Сабақ барысы: Блум таксаномиясы бойынша
* Рефлексия
* Үйге тапсырма
Үйге тапсырма
ЕК § 1
Ойлауды Блум
бойынша жіктеу
Мақсат
Тапсырма түрі.
Түрткілер.
Нәтиже
Бағалау
критерийлер
дескриптор
Ұпай
Жиынтық баға
Білу
Үй тапсырмасын сұрауда экспери-менттік тапсыр-малар беру арқылы білімін анықтау
Қызығушылығын ояту.
Оқушылардың қызығушылықтарын арттыру үшін <<Күлегештер>> әдісін пайдаланып, 4 топқа бөлемін. Эксперименттік тапасырма
Эксперименттік тапсырма жасау арқылы қызығушылығы оянады, білімін көрсетеді.
Білім деңгейін зерделеу
Эксперименттік тапсырма толық жасалды
3
Эксперименттік тапсырма жартылай жасалды
2
Эксперименттік тапсырма жасалмады
1
Түсіну
Стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жасай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)
Арқылы тақырыптың идеясын түсіну
Жылулық, броундық, диффузия құбылыстары туралы білімдерін анықтап, түсініктерін кеңейту
АКТ ны пайдалана отырып,электронды оқулықтан видео көрсету
Тақырыптың басты идеясын табу
Тапсырмаларды толық орындады
3
Тапсырмаларды жартылай орындады
2
Мүлдем орындай алмады
1
Қолдану
Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру.
Топтық жұмыстарын талдау
Сергіту
І - ІІ топтар
Броундық қозғалыс туралы тәжірибе көрсетеді
ІІІ - ІҮ топтар
Диффузия құбылысына тәжірибе көрсетеді
Іс-тәжірибеде үйлестіре алды
Есептерді толық орындады
3
Есептерді жартылай орындады
2
Орындай алмады
1
Талдау
Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау,
ой шешімін табу.
Жасаған тәжірибелерін әр топ талдайды
Әр топ бүгінгі тақырып бойынша жаңа мағлұмат іздейді (ұялы телефон, ғаламтор пайдалану)
Салыстырады, сараптайды
диалог құрып,қорытынды жасайды
3
тек диалог құрайды
2
жұмысқа қатыспайды
1
Жинақтау
Алған білімдерін жинақтайды
Топтарға тапсырма беру. Әр топ сұрақ-жауап арқылы ойларын жинақтайды
Білімдерін жинақтайды, сараптайды
Жағдаяттан шыға білу құзыреті
Толық шықты
3
Қиналды
2
Шаға алмады
1
Бағалау
Дүниетанымын кеңейту.
2149896294700§1 тапсырмасын
орындау
Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді.
<<Екі жұлдыз бір тілек>> арқылы
Креативті
3
Ойы жүйелі, тың ойлы емес
2
Жалпыға ортақ ой
1
Физика
Күні 05.09.2014 жыл
Сабақ
Сабақтың тақырыбы
Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия
Мақсаты
Оқушыларға жылулық қозғалыс туралы мәліметтерді оқытудың жаңа әдіс - тәсілдерін пайдалана отырып түсіну.
Жұмыс нәтижесі
Жаңа тақырып жөнінде түсінік қалыптастырып, тақырыптың мағынасы мен мазмұнын тереңірек білу.
Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу.
Сілтеме
Б.М.Дүйсембаев, Г.З.Байжасарова, А.А. Медетбекова Физика. 8-сынып. Алматы <<Мектеп>> 2012 жыл. 8-11 беттер.
Әдіс-тәсілдер
Формативтік бағалау, өзін-өзі бағалауға ықпал ету.Жаңа әдіс - тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлау. АКТ слайдтар
Ресурстар
Постер,оқулық, слайд,мұғалімге арналған нұсқаулық,АКТ, стикерлер, флипчарт, маркерлер
Сабақтың өтілетін уақыты
45 минут
Сабақ жоспары
* Ұйымдастыру: топқа бөлу, мақсат қою
* Сабақ барысы: Блум таксаномиясы бойынша
* Рефлексия
* Үйге тапсырма
Үйге тапсырма
ЕК § 1
Ойлауды Блум
бойынша жіктеу
Мақсат
Тапсырма түрі.
Түрткілер.
Нәтиже
Бағалау
критерийлер
дескриптор
Ұпай
Жиынтық баға
Білу
Үй тапсырмасын сұрауда экспери-менттік тапсыр-малар беру арқылы білімін анықтау
Қызығушылығын ояту.
Оқушылардың қызығушылықтарын арттыру үшін <<Күлегештер>> әдісін пайдаланып, 4 топқа бөлемін. Эксперименттік тапасырма
Эксперименттік тапсырма жасау арқылы қызығушылығы оянады, білімін көрсетеді.
Білім деңгейін зерделеу
Эксперименттік тапсырма толық жасалды
3
Эксперименттік тапсырма жартылай жасалды
2
Эксперименттік тапсырма жасалмады
1
Түсіну
Стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жасай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)
Арқылы тақырыптың идеясын түсіну
Жылулық, броундық, диффузия құбылыстары туралы білімдерін анықтап, түсініктерін кеңейту
АКТ ны пайдалана отырып,электронды оқулықтан видео көрсету
Тақырыптың басты идеясын табу
Тапсырмаларды толық орындады
3
Тапсырмаларды жартылай орындады
2
Мүлдем орындай алмады
1
Қолдану
Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру.
Топтық жұмыстарын талдау
Сергіту
І - ІІ топтар
Броундық қозғалыс туралы тәжірибе көрсетеді
ІІІ - ІҮ топтар
Диффузия құбылысына тәжірибе көрсетеді
Іс-тәжірибеде үйлестіре алды
Есептерді толық орындады
3
Есептерді жартылай орындады
2
Орындай алмады
1
Талдау
Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау,
ой шешімін табу.
Жасаған тәжірибелерін әр топ талдайды
Әр топ бүгінгі тақырып бойынша жаңа мағлұмат іздейді (ұялы телефон, ғаламтор пайдалану)
Салыстырады, сараптайды
диалог құрып,қорытынды жасайды
3
тек диалог құрайды
2
жұмысқа қатыспайды
1
Жинақтау
Алған білімдерін жинақтайды
Топтарға тапсырма беру. Әр топ сұрақ-жауап арқылы ойларын жинақтайды
Білімдерін жинақтайды, сараптайды
Жағдаяттан шыға білу құзыреті
Толық шықты
3
Қиналды
2
Шаға алмады
1
Бағалау
Дүниетанымын кеңейту.
2149896294700§1 тапсырмасын
орындау
Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді.
<<Екі жұлдыз бір тілек>> арқылы
Креативті
3
Ойы жүйелі, тың ойлы емес
2
Жалпыға ортақ ой
1
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz