Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Карл линнейдің эволюциялық көзқарасы
Пәні
Биология
Сынып
11<<б>>
Тақырыбы:
§5 Карл Линнейдің эволюциялық көзқарасы.Өсімдіктер мен жануарларды жіктеп жүйелеу бойыша К.Линнейдің жұмыстары.Ж.Кювье ,Сент Илердің еңбектері.
Мақсаты:
К Линней өсімдіктер мен жануарларды жүйелеудегі жетістіктері мен кемшіліктері туралы түсінігін дамыту.Сент Илер және Ж.Кювье - нің тірі ағзалардың дамуындағы эволюциялық көзқарастары туралы мәлімет беру.
Міндеттері:
К Линней жетістіктері мен кемшіліктерін нақты көрсете отырып қорытынды жасауға дағдыландыру.
Күтілетін нәтиже:
К Линней ілімдерінің жетістіктері мен кемшіліктерін нақты көрсете білуге дағдыланды.
Түйінді сөздер
Эволюция, жасанды жүйе.катастрафизм.бинарлық номенклатура .
САБАҚТЫҢ ӨТУ БАРЫСЫ
Сабақ кезеңдері, модульдер
Мұғалім әрекеті
Тапсырма мазмұны
Оқушы әрекеті
Бағалау
Ресурстар
ІІ. Негізгі бөлімі
(оқушылардың тарау бойынша оқып-үйренген білімдерін қорыту)
* Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер;
* Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;
* Білім беруде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану;
* Талантты және дарынды балаларды оқыту;
* Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру
ІІІ Сергіту сәті
IVЗерттеу бөлімі
V.Сабақты қорытындылау.
Үй тапсырмасын тексеру:
Бологиялық диктант.
Сұрақтарға жауап беру.
Жаңа тақырыпты ашу.Электрондық оқулық бойынша.
Тақырыпқа қызықтырып бағыттайды.
Топтағы оқушыларға бағыт-бағдар береді.
Зерттеуде ең құнды нәрсені анықтауды ұсынады. Ой қорытуға бағыттайды. Қосымша ресурстар таратады
Бүгінгі сабақты қорытындылау, оқушыларды бағалау, үйге тапсырма беріледі.
Сабақтан алған әсерін жазып көрсетуге стикер таратады.
І тапсырма.
Интерактивті тақтадан берілген сұрақтарға жауап беру.
ІІ тапсырма.
Әр топқа тапсырмалар беріледі:
І-топ К.Линнейдіңөмір баяны.
ІІ-топ. К.Линнейдің биология ғылымына қосқан жетістіктері.
ІІІ-топ К.Линнейдің кемшіліктері.
ІV-топ Сент Илер және Ж.Кювьенің эволюциялық көзқарастары.
Жаңа тақырып бойынша білімін тексеру.1.биологиялық диктант
2.кесте толтыру.
3.Линнейдің жүйелеу әдісін қазіргі кезбен салыстыру.
Оқушылардың пікірі. Видеокөрсетілім
Үйге тапсырма: КЛиннейдің эволюциялық көзқарасы.§5
Сұрақтар мен тапсырмаларға жауап беру,
Қасымша материалдар қолдану.
Жеке және топтық жұмыс.
Тақырып бойынша материалдармен жұмыс жасайды.
Топтық жұмыс. Топта жұмыс жасайды және қорғайды.
Жұптық талқылау.
Әрбір топ берілген тақырып бойынша постер қорғайды.
Интернет желісі арқылы Сент Илер және Кювенің еңбектерімен танысу.
К.Линнейдің өмірбаяны.
Рефлексия: <<Бүгінгі сабақтан алған әсерім>>..
Формативті бағалау.
Топтардың бірін-бірі бағалауы.
Бағалау парағы арқылы бағалауы.
Бағдаршам әдісі бойынша өзін-өзі бағалау.
Жиынтық бағалау:
Бақылау жұмысын алу.
Дидактикалық материалдар.
Электрондық оқулық
Ламарк, Линней,Дарвиннің суреттері.
Интерактивті тақта.
Көрсетілім.
Интернет желісі.
Бағалау парағы, стикерлер тарату
Биология
Сынып
11<<б>>
Тақырыбы:
§5 Карл Линнейдің эволюциялық көзқарасы.Өсімдіктер мен жануарларды жіктеп жүйелеу бойыша К.Линнейдің жұмыстары.Ж.Кювье ,Сент Илердің еңбектері.
Мақсаты:
К Линней өсімдіктер мен жануарларды жүйелеудегі жетістіктері мен кемшіліктері туралы түсінігін дамыту.Сент Илер және Ж.Кювье - нің тірі ағзалардың дамуындағы эволюциялық көзқарастары туралы мәлімет беру.
Міндеттері:
К Линней жетістіктері мен кемшіліктерін нақты көрсете отырып қорытынды жасауға дағдыландыру.
Күтілетін нәтиже:
К Линней ілімдерінің жетістіктері мен кемшіліктерін нақты көрсете білуге дағдыланды.
Түйінді сөздер
Эволюция, жасанды жүйе.катастрафизм.бинарлық номенклатура .
САБАҚТЫҢ ӨТУ БАРЫСЫ
Сабақ кезеңдері, модульдер
Мұғалім әрекеті
Тапсырма мазмұны
Оқушы әрекеті
Бағалау
Ресурстар
ІІ. Негізгі бөлімі
(оқушылардың тарау бойынша оқып-үйренген білімдерін қорыту)
* Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер;
* Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;
* Білім беруде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану;
* Талантты және дарынды балаларды оқыту;
* Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру
ІІІ Сергіту сәті
IVЗерттеу бөлімі
V.Сабақты қорытындылау.
Үй тапсырмасын тексеру:
Бологиялық диктант.
Сұрақтарға жауап беру.
Жаңа тақырыпты ашу.Электрондық оқулық бойынша.
Тақырыпқа қызықтырып бағыттайды.
Топтағы оқушыларға бағыт-бағдар береді.
Зерттеуде ең құнды нәрсені анықтауды ұсынады. Ой қорытуға бағыттайды. Қосымша ресурстар таратады
Бүгінгі сабақты қорытындылау, оқушыларды бағалау, үйге тапсырма беріледі.
Сабақтан алған әсерін жазып көрсетуге стикер таратады.
І тапсырма.
Интерактивті тақтадан берілген сұрақтарға жауап беру.
ІІ тапсырма.
Әр топқа тапсырмалар беріледі:
І-топ К.Линнейдіңөмір баяны.
ІІ-топ. К.Линнейдің биология ғылымына қосқан жетістіктері.
ІІІ-топ К.Линнейдің кемшіліктері.
ІV-топ Сент Илер және Ж.Кювьенің эволюциялық көзқарастары.
Жаңа тақырып бойынша білімін тексеру.1.биологиялық диктант
2.кесте толтыру.
3.Линнейдің жүйелеу әдісін қазіргі кезбен салыстыру.
Оқушылардың пікірі. Видеокөрсетілім
Үйге тапсырма: КЛиннейдің эволюциялық көзқарасы.§5
Сұрақтар мен тапсырмаларға жауап беру,
Қасымша материалдар қолдану.
Жеке және топтық жұмыс.
Тақырып бойынша материалдармен жұмыс жасайды.
Топтық жұмыс. Топта жұмыс жасайды және қорғайды.
Жұптық талқылау.
Әрбір топ берілген тақырып бойынша постер қорғайды.
Интернет желісі арқылы Сент Илер және Кювенің еңбектерімен танысу.
К.Линнейдің өмірбаяны.
Рефлексия: <<Бүгінгі сабақтан алған әсерім>>..
Формативті бағалау.
Топтардың бірін-бірі бағалауы.
Бағалау парағы арқылы бағалауы.
Бағдаршам әдісі бойынша өзін-өзі бағалау.
Жиынтық бағалау:
Бақылау жұмысын алу.
Дидактикалық материалдар.
Электрондық оқулық
Ламарк, Линней,Дарвиннің суреттері.
Интерактивті тақта.
Көрсетілім.
Интернет желісі.
Бағалау парағы, стикерлер тарату
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz