Қабдеш жұмаділовтің "қозыкүрең" әңгімесінің қысқа мерзімді жоспары. 5 сынып

Құланды орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Нұрекешова Айжанның
5-сынып әдебиет пәнінен қысқа мерзімді жоспары
2013-2014 оқу жылы
Әңгіме мазмұнымен таныстыру.
Қазақ пен қырғыз арасындағы ұлттық құндылықтарды анықтау.
Әңгіменің мазмұнын ашады.
Қазақ пен қырғыз арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтар
Оқушының іс-әрекеті
(нәтиже)
Білім
Шығарманың тақырыбын аша отырып, оқушының қызығушылығын ояту
Теориялық білімін тексеру:
1. Неге шығарма Қозыкүрең деп аталған?
2. Қазақ әдебиетінде жылқы бейнесінің суреттелуі?
1. Шығарманың Қозыкүрең аталу себебін анықтау керек
2. Қазақ әдебиетінде жылқы бейнесінің суреттеу керек
Оқушылар ой қозғайды.
Шығарманың Қозыкүрең аталу себебін өз айтады.
Қазақ әдебиетінде кездесетін жылқы бейнелерін еске түсіреді.
Түсіну
Шығарманың толық мазмұнын түсіну
Қолдану
Жазушы идеясына зер салдырту
Басты оқиға не туралы?
Әңгімедегі кейіпкерлер бейнесі.
Отанға деген сағыныш ұғымын қалай түсінеміз?
Басты оқиғаны анықтау керек.
Кейіпкерлер бейнесін аша білуі керек.
Туған жерге деген сағыныштың қандай болатынын сезінуі керек
Басты оқиғаны анықтайды.
Кейіпкерлер бейнесін ашады.
Туған жерге деген сағынышты түсінеді.
Талдау
Қазақ пен қырғыз арасындағы ұлы достық
Қазақ пен қырғыз арасындағы достықты қалай бағалайсыңдар?
«Қазақ пен қырғыз бір туған» деген сөзді қалай түсінесіңдер?
Қазақ пен қырғыздарға ортақ қандай құндылықтар бар?
Қазақ пен қырғыз арасындағы достық туралы, ортақ құндылықтар туралы айту керек.
Қырғыздардың өздеріне тән қасиеттері жайлы айту керек.
Қазақ пен қырғыз достығын, ортақ қасиетін сипаттайды.
Қырғыздардың өздеріне тән қасиеттері жайлы әңгімелейді.
Жинақтау
Сағыныш сезімін ұғындыру
Сағыныш сөзінің мәнін қалай түсінесіңдер?
Кімдерді, нелерді сағынуға болады?
Сағыныш бүгінгі әңгімеге арқауы бола ала ма?
Сағыныш туралы кластер қорғау.
Әңгіменің негізгі түйінін ашу.
Бағалау
Шығармадағы негізгі ойды түйіндеу
«Өз жартыңды тап» ойыны.
Қима қағаздар арқылы сұрақтар мен жауаптарын сәйкестендіру. Жұппен жұмыс жүргізу.
Бағалау парақша-лары арқылы бағалау.
Оқушыларды мадақтау.
Құланды орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Нұрекешова Айжанның
5-сынып әдебиет пәнінен қысқа мерзімді жоспары
2013-2014 оқу жылы
Композициялық құрылымын ашу.
Шығармашылық ізденіске жетелеу.
Композициялық құрылымын талдай алады.
Шығармашылық қабілеттері дамиды.
Оқушының іс-әрекеті
(нәтиже)
Білу
Әңгіме құрылымын білу.
Миға шабуыл:
Оқиға қалай басталады?
Шығарманың ерекше әсерлі тұсы қандай?
Оқиға желісін білуі керек.
Шығармадан өзіне әсер еткен оқиғасы туралы ойын жеткізе білуі қажет.
Оқиғаны баяндап айтады.
Шығармадан алған әсері жайлы ой бөліседі.
Түсіну
Шығармада әңгіме болатын тарихи оқиға жайлы түсінік қалыптастыру.
Шығармада қазақ пен қырғызды жақындастырған қандай оқиға?
Қазақ халқының басынан қандай тарихи оқиғалар өткен?
Қолдану
Шығармашылық ізденіске жетелеу
Талдау
Шығарманың композициялық құрылымын талдау, көркемдегіш құралдарын табу.
«Оқу және талдау» әдісі:
1. Оқиғаның басталуы, шарықтау шегі, шиеленісуі, оқиғаның шешімі қандай көріністерде бейнеленеді?
2. Әңгіме желісінде тілдің көркемдегіш құралдарының қолданылуы
- Композициялық құрылымына талдау жасай білу керек
- Көркемдегіш құралдарын таба білу керек
- Оқушылар композициялық құрылымын талдайды.
- Көркемдегіш құралдарды табады
Жинақтау
Шығарманың композициялық құрылымы жайлы түсініктерін бекіту
Бағалау
Шығармашылық жұмыс жүргізу
Құланды орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Нұрекешова Айжанның
5-сынып әдебиет пәнінен қысқа мерзімді жоспары
2013-2014 оқу жылы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz