Қабдеш жұмаділовтің "қозыкүрең" әңгімесінің қысқа мерзімді жоспары. 5 сынып

Құланды орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Нұрекешова Айжанның

5-сынып әдебиет пәнінен қысқа мерзімді жоспары

2013-2014 оқу жылы

Сынып
5-сынып
Сынып: Мерзімі
5-сынып: 17. 04. 2014 жыл
Сынып: Тақырыбы
5-сынып: Қабдеш Жұмаділов «Қозыкүрең» әңгімесін оқыту
Сынып: Мақсаты
5-сынып:

Әңгіме мазмұнымен таныстыру.

Қазақ пен қырғыз арасындағы ұлттық құндылықтарды анықтау.

Сынып: Күтілетін нәтиже
5-сынып:

Әңгіменің мазмұнын ашады.

Қазақ пен қырғыз арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтар

Сынып: Ойлау құралдары
5-сынып: Интерактивті тақта, бағалау смайликтері, постер, маркер, жылқының суреті
Сынып: Қажетті әдіс - тәсілдер
5-сынып: «Қарлы кесек» әдісі, Шеңбер әдісі, Өз жартыңды тап
Сынып: Деңгейі, мақсаты
5-сынып: Сұрақтар мен тапсырмалар(түрткі)
Талап

Оқушының іс-әрекеті

(нәтиже)

Уақыты
Бағалау
Сынып: Ұйымдастыру кезеңі
5-сынып: «Қажымұқан», «Сабалақ», «Ақырғы бәйге» топтарына бөлу.
Тапсырмалар берілген қима қағаздар арқылы топқа бөліну керек
Тапсырмаларды дұрыс орындап, топқа бөлінеді.
2 мин
Сынып:

Білім

Шығарманың тақырыбын аша отырып, оқушының қызығушылығын ояту

5-сынып:

Теориялық білімін тексеру:

1. Неге шығарма Қозыкүрең деп аталған?

2. Қазақ әдебиетінде жылқы бейнесінің суреттелуі?

1. Шығарманың Қозыкүрең аталу себебін анықтау керек

2. Қазақ әдебиетінде жылқы бейнесінің суреттеу керек

Оқушылар ой қозғайды.

Шығарманың Қозыкүрең аталу себебін өз айтады.

Қазақ әдебиетінде кездесетін жылқы бейнелерін еске түсіреді.

5 мин
Өзара бағалау, өзін өзі бағалау
Сынып:

Түсіну

Шығарманың толық мазмұнын түсіну

5-сынып: «Қарлы кесек» әдісі арқылы тақырыпты түсіндіру
1. Әңгіменің толық мазмұнын білуі керек
Әңгіменің мазмұнын толық біледі.
15 мин
Оқушыларды бағалау бетшелері
Сынып:

Қолдану

Жазушы идеясына зер салдырту

5-сынып:

Басты оқиға не туралы?

Әңгімедегі кейіпкерлер бейнесі.

Отанға деген сағыныш ұғымын қалай түсінеміз?

Басты оқиғаны анықтау керек.

Кейіпкерлер бейнесін аша білуі керек.

Туған жерге деген сағыныштың қандай болатынын сезінуі керек

Басты оқиғаны анықтайды.

Кейіпкерлер бейнесін ашады.

Туған жерге деген сағынышты түсінеді.

3 мин
Формативті бағалау
Сынып:

Талдау

Қазақ пен қырғыз арасындағы ұлы достық

5-сынып:

Қазақ пен қырғыз арасындағы достықты қалай бағалайсыңдар?

«Қазақ пен қырғыз бір туған» деген сөзді қалай түсінесіңдер?

Қазақ пен қырғыздарға ортақ қандай құндылықтар бар?

Қазақ пен қырғыз арасындағы достық туралы, ортақ құндылықтар туралы айту керек.

Қырғыздардың өздеріне тән қасиеттері жайлы айту керек.

Қазақ пен қырғыз достығын, ортақ қасиетін сипаттайды.

Қырғыздардың өздеріне тән қасиеттері жайлы әңгімелейді.

5 мин
Сумативті бағалау
Сынып:

Жинақтау

Сағыныш сезімін ұғындыру

5-сынып:

Сағыныш сөзінің мәнін қалай түсінесіңдер?

Кімдерді, нелерді сағынуға болады?

Сағыныш бүгінгі әңгімеге арқауы бола ала ма?

Сағыныш туралы кластер қорғау.

Әңгіменің негізгі түйінін ашу.

Сағыныш туралы өз ойларын ортаға салып, топ болып кластер қорғайды.
6 мин
Топтық бағалау
Сынып:

Бағалау

Шығармадағы негізгі ойды түйіндеу

5-сынып:

«Өз жартыңды тап» ойыны.

Қима қағаздар арқылы сұрақтар мен жауаптарын сәйкестендіру. Жұппен жұмыс жүргізу.

Мәтінмен топ, жұп болып жұмыс істей білу керек
Қима қағаздардағы сұрақтар мен жауаптарын сәйкестендіріп, жұптық жұмыс жасайды.
5 мин
Жұптық бағалау
Сынып: Үйге тапсырма
5-сынып: Композициялық құрылымына талдау
Композициялық құрылымына жіктеу.
Композициялық құрылымына жіктейді
1 мин
Сынып: Бағалау
5-сынып: Кері байланыс жасау
Стикерлер таратылады
Стикерлерге пікірлерін жазады
3 мин

Бағалау парақша-лары арқылы бағалау.

Оқушыларды мадақтау.

Құланды орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Нұрекешова Айжанның

5-сынып әдебиет пәнінен қысқа мерзімді жоспары

2013-2014 оқу жылы

Сынып
5-сынып
Сынып: Мерзімі
5-сынып: 19. 04. 2014 жыл
Сынып: Тақырыбы
5-сынып: «Қозыкүрең» әңгімесінің көркемдік ерекшелігі
Сынып: Мақсаты
5-сынып:

Композициялық құрылымын ашу.

Шығармашылық ізденіске жетелеу.

Сынып: Күтілетін нәтиже
5-сынып:

Композициялық құрылымын талдай алады.

Шығармашылық қабілеттері дамиды.

Сынып: Қажетті құралдар
5-сынып: Компьютер, интерактивті тақта, постер, маркер
Сынып: Қажетті әдіс - тәсілдер
5-сынып: «Миға шабуыл» әдісі, «Оқу және талдау» әдісі, ертегі жазу, «Білемін. Білдім. Білгім келеді»
Сынып: Сабақ кезеңдері
5-сынып: Сұрақтар мен тапсырмалар(түрткі)
Талап

Оқушының іс-әрекеті

(нәтиже)

Уақыты
Бағалау
Сынып: Ұйымдастыру кезеңі
5-сынып: «Молекула» әдісімен топқа бөлу.
«Молекула» әдісі арқылы музыкамен топқа бөлу керек.
«Молекула» әдісімен топқа бөлінеді.
2 мин
Сынып:

Білу

Әңгіме құрылымын білу.

5-сынып:

Миға шабуыл:

Оқиға қалай басталады?

Шығарманың ерекше әсерлі тұсы қандай?

Оқиға желісін білуі керек.

Шығармадан өзіне әсер еткен оқиғасы туралы ойын жеткізе білуі қажет.

Оқиғаны баяндап айтады.

Шығармадан алған әсері жайлы ой бөліседі.

3 мин
Өзіндік бағалау
Сынып:

Түсіну

Шығармада әңгіме болатын тарихи оқиға жайлы түсінік қалыптастыру.

5-сынып:

Шығармада қазақ пен қырғызды жақындастырған қандай оқиға?

Қазақ халқының басынан қандай тарихи оқиғалар өткен?

Қасіретті оқиғалардың қазақ тарихындағы орны жайлы білуі керек.
Қасіретті оқиғалардың қазақ тарихындағы орны жайлы біледі.
3 мин
Смайликтермен бағалау
Сынып:

Қолдану

Шығармашылық ізденіске жетелеу

5-сынып: «Менің тұлпарым», «Туған жерге келе жатқан Қозыкүрең» тақырыбында сурет салу, сурет бойынша әңгімелеу
«Менің тұлпарым», «Туған жерге келе жатқан Қозыкүрең» тақырыбында сурет салу
«Менің тұлпарым», «Туған жерге келе жатқан Қозыкүрең» тақырыбында сурет салады
7 мин
Критерий бойынша бағалау
Сынып:

Талдау

Шығарманың композициялық құрылымын талдау, көркемдегіш құралдарын табу.

5-сынып:

«Оқу және талдау» әдісі:

1. Оқиғаның басталуы, шарықтау шегі, шиеленісуі, оқиғаның шешімі қандай көріністерде бейнеленеді?

2. Әңгіме желісінде тілдің көркемдегіш құралдарының қолданылуы

  1. Композициялық құрылымына талдау жасай білу керек
  2. Көркемдегіш құралдарын таба білу керек
  1. Оқушылар композициялық құрылымын талдайды.
  2. Көркемдегіш құралдарды табады
10 мин
Топтық бағалау
Сынып:

Жинақтау

Шығарманың композициялық құрылымы жайлы түсініктерін бекіту

5-сынып: «Хаттар ұяшығы». Тақырып бойынша сұрақтар жазып хаттар ұяшығына салады. Сосын оқушылар сұрақтарды алып, жауап береді.
Тақырып бойынша бір-бірден сұрақ жазуы керек.
Тақырып бойынша хаттар ұяшығына салынған сұрақтарға жауап береді.
3 мин
Смайликтермен бағалау
Сынып: Сергіту сәті
5-сынып: Төрт түліктің төлдерді атап, қимылдары мен дауыстарын салу
Төрт түліктің төлдерін атап, қимылы мен дауыстарын салу керек.
Төрт түлікті төлдерін атап, қимылы мен дауыстарын салады.
2 мин
Формативті бағалау
Сынып:

Бағалау

Шығармашылық жұмыс жүргізу

5-сынып: «Қиялымдағы Қозыкүрең» ертегі жазу
«Қиялымдағы Қозыкүрең» тақырыбында ертегі жазу керек
«Қиялымдағы Қозыкүрең» тақырыбында ертегі жазу керек
10 мин
Критерийлер бойынша бағалау
Сынып: Үйге тапсырма
5-сынып: Қазақ тарихындағы жылқының алатын орны жайлы мәлімет жинақтау
Жылқының тарихи оқиғаларда алатын орны жайлы мәлімет жинақтау керек.
Жылқының тарихи оқиғаларда алатын орны жайлы мәлімет жинақтайды.
1 мин
Сынып: Бағалау
5-сынып: «Білемін. Білдім. Білгім келеді»
Кері байланыс парағын тарату
Кері байланыс парағын толтырады.
4 мин
БББ

Құланды орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Нұрекешова Айжанның

5-сынып әдебиет пәнінен қысқа мерзімді жоспары

2013-2014 оқу жылы


Ұқсас жұмыстар
Топпен бағалау
Жылқы малы жайында білгенім
Сабақтың көрнекілігі. Сабақтың тақырыбы
Қабдеш жұмаділовтің "адасқан бала" әңгімесі
Қабдеш жұмаділов. қаздар қайтып барады әңгімесі
Сәкен жүнісов «ақырғы бәйге». 5 сынып
Төреқұлдың тағылымды әңгімесі
Олжас Сүлейменовтың өмірі мен шығармашылығы
Б.майлин “күлпаш”. с.торайғыров “кедей”
Бала мәншүк
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz