Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Қабдеш жұмаділовтің "қозыкүрең" әңгімесінің қысқа мерзімді жоспары. 5 сынып



Құланды орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Нұрекешова
Айжанның
5-сынып әдебиет пәнінен қысқа мерзімді жоспары
2013-2014 оқу жылы

|Сынып |5-сынып |
|Мерзімі |17.04.2014 жыл |
|Тақырыбы |Қабдеш Жұмаділов «Қозыкүрең» әңгімесін оқыту |
|Мақсаты |Әңгіме мазмұнымен таныстыру. |
| |Қазақ пен қырғыз арасындағы ұлттық құндылықтарды анықтау. |
|Күтілетін |Әңгіменің мазмұнын ашады. |
|нәтиже |Қазақ пен қырғыз арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтар |
|Ойлау құралдары|Интерактивті тақта, бағалау смайликтері, постер, маркер, жылқының суреті |
|Қажетті әдіс – |«Қарлы кесек» әдісі, Шеңбер әдісі, Өз жартыңды тап |
|тәсілдер | |
|Деңгейі, |Сұрақтар мен тапсырмалар(түрткі) |Талап |Оқушының іс-әрекеті|Уақыты |Бағалау |
|мақсаты | | | | | |
| | | |(нәтиже) | | |
|Ұйымдастыру |«Қажымұқан», «Сабалақ», «Ақырғы |Тапсырмалар |Тапсырмаларды |2 мин | |
|кезеңі |бәйге» топтарына бөлу. |берілген қима |дұрыс орындап, | | |
| | |қағаздар арқылы |топқа бөлінеді. | | |
| | |топқа бөліну керек | | | |
|Білім |Теориялық білімін тексеру: |1.Шығарманың |Оқушылар ой |5 мин |Өзара бағалау, |
|Шығарманың |1. Неге шығарма Қозыкүрең деп |Қозыкүрең аталу |қозғайды. | |өзін өзі бағалау |
|тақырыбын аша |аталған? |себебін анықтау |Шығарманың | | |
|отырып, |2.Қазақ әдебиетінде жылқы бейнесінің|керек |Қозыкүрең аталу | | |
|оқушының |суреттелуі? |2.Қазақ әдебиетінде |себебін өз айтады.| | |
|қызығушылығын | |жылқы бейнесінің | | | |
|ояту | |суреттеу керек |Қазақ әдебиетінде | | |
| | | |кездесетін жылқы | | |
| | | |бейнелерін еске | | |
| | | |түсіреді. | | |
|Түсіну |«Қарлы кесек» әдісі арқылы |1.Әңгіменің толық |Әңгіменің мазмұнын|15 мин |Оқушыларды |
|Шығарманың |тақырыпты түсіндіру |мазмұнын білуі керек|толық біледі. | |бағалау бетшелері|
|толық мазмұнын| | | | | |
|түсіну | | | | | |
|Қолдану |Басты оқиға не туралы? |Басты оқиғаны |Басты оқиғаны |3 мин |Формативті |
|Жазушы идеясына|Әңгімедегі кейіпкерлер бейнесі. |анықтау керек. |анықтайды. | |бағалау |
|зер салдырту |Отанға деген сағыныш ұғымын қалай |Кейіпкерлер бейнесін|Кейіпкерлер | | |
| |түсінеміз? |аша білуі керек. |бейнесін ашады. | | |
| | |Туған жерге деген |Туған жерге деген| | |
| | |сағыныштың қандай |сағынышты | | |
| | |болатынын сезінуі |түсінеді. | | |
| | |керек | | | |
|Талдау |Қазақ пен қырғыз арасындағы |Қазақ пен қырғыз |Қазақ пен қырғыз |5 мин |Сумативті бағалау|
|Қазақ пен |достықты қалай бағалайсыңдар? |арасындағы достық |достығын, ортақ | | |
|қырғыз |«Қазақ пен қырғыз бір туған» |туралы, ортақ |қасиетін | | |
|арасындағы ұлы|деген сөзді қалай түсінесіңдер? |құндылықтар туралы |сипаттайды. | | |
|достық |Қазақ пен қырғыздарға ортақ |айту керек. |Қырғыздардың | | |
| |қандай құндылықтар бар? |Қырғыздардың |өздеріне тән | | |
| | |өздеріне тән |қасиеттері жайлы | | |
| | |қасиеттері жайлы |әңгімелейді. | | |
| | |айту керек. | | | |
|Жинақтау |Сағыныш сөзінің мәнін қалай |Сағыныш туралы |Сағыныш туралы өз|6 мин |Топтық бағалау |
|Сағыныш сезімін|түсінесіңдер? |кластер қорғау. |ойларын ортаға | | |
|ұғындыру |Кімдерді, нелерді сағынуға |Әңгіменің негізгі |салып, топ болып | | |
| |болады? |түйінін ашу. |кластер қорғайды. | | |
| |Сағыныш бүгінгі әңгімеге арқауы | | | | |
| |бола ала ма? | | | | |
|Бағалау |«Өз жартыңды тап» ойыны. |Мәтінмен топ, жұп |Қима қағаздардағы |5 мин |Жұптық бағалау |
|Шығармадағы |Қима қағаздар арқылы сұрақтар мен|болып жұмыс істей |сұрақтар мен | | |
|негізгі ойды |жауаптарын сәйкестендіру. Жұппен |білу керек |жауаптарын | | |
|түйіндеу |жұмыс жүргізу. | |сәйкестендіріп, | | |
| | | |жұптық жұмыс | | |
| | | |жасайды. | | |
|Үйге тапсырма |Композициялық құрылымына талдау |Композициялық |Композициялық |1 мин | |
| | |құрылымына жіктеу. |құрылымына жіктейді| | |
|Бағалау |Кері байланыс жасау |Стикерлер |Стикерлерге |3 мин |Бағалау |
| | |таратылады |пікірлерін жазады | |парақша-лары |
| | | | | |арқылы бағалау. |
| | | | | |Оқушыларды |
| | | | | |мадақтау. |

Құланды орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Нұрекешова
Айжанның
5-сынып әдебиет пәнінен қысқа мерзімді жоспары
2013-2014 оқу жылы

|Сынып |5-сынып |
|Мерзімі |19.04.2014 жыл |
|Тақырыбы |«Қозыкүрең» әңгімесінің көркемдік ерекшелігі |
|Мақсаты |Композициялық құрылымын ашу. |
| |Шығармашылық ізденіске жетелеу. |
|Күтілетін |Композициялық құрылымын талдай алады. |
|нәтиже |Шығармашылық қабілеттері дамиды. |
|Қажетті |Компьютер, интерактивті тақта, постер, маркер |
|құралдар | |
|Қажетті әдіс –|«Миға шабуыл» әдісі, «Оқу және талдау» әдісі, ертегі жазу, «Білемін. Білдім. Білгім келеді» |
|тәсілдер | |
|Сабақ |Сұрақтар мен тапсырмалар(түрткі) |Талап |Оқушының іс-әрекеті|Уақыты |Бағалау |
|кезеңдері | | | | | |
| | | |(нәтиже) | | |
|Ұйымдастыру |«Молекула» әдісімен топқа бөлу. |«Молекула» әдісі |«Молекула» |2 мин | |
|кезеңі | |арқылы музыкамен топқа|әдісімен топқа | | |
| | |бөлу керек. |бөлінеді. | | |
|Білу |Миға шабуыл: |Оқиға желісін білуі |Оқиғаны баяндап |3 мин |Өзіндік бағалау |
|Әңгіме |Оқиға қалай басталады? |керек. |айтады. | | |
|құрылымын |Шығарманың ерекше әсерлі тұсы |Шығармадан өзіне әсер |Шығармадан алған | | |
|білу. |қандай? |еткен оқиғасы туралы |әсері жайлы ой | | |
| | |ойын жеткізе білуі |бөліседі. | | |
| | |қажет. | | | |
|Түсіну |Шығармада қазақ пен қырғызды |Қасіретті оқиғалардың |Қасіретті |3 мин |Смайликтермен |
|Шығармада |жақындастырған қандай оқиға? |қазақ тарихындағы орны|оқиғалардың қазақ | |бағалау |
|әңгіме |Қазақ халқының басынан қандай |жайлы білуі керек. |тарихындағы орны | | |
|болатын |тарихи оқиғалар өткен? | |жайлы біледі. | | |
|тарихи оқиға | | | | | |
|жайлы түсінік| | | | | |
|қалыптастыру. | | | | | |
|Қолдану |«Менің тұлпарым», «Туған жерге |«Менің тұлпарым», |«Менің тұлпарым», |7 мин |Критерий бойынша|
|Шығармашылық |келе жатқан Қозыкүрең» |«Туған жерге келе |«Туған жерге келе| |бағалау |
|ізденіске |тақырыбында сурет салу, сурет |жатқан Қозыкүрең» |жатқан Қозыкүрең» | | |
|жетелеу |бойынша әңгімелеу |тақырыбында сурет салу|тақырыбында сурет | | |
| | | |салады | | |
|Талдау | «Оқу және талдау» әдісі: |Композициялық құрылымына|Оқушылар |10 мин |Топтық бағалау |
|Шығарманың |1. Оқиғаның басталуы,шарықтау |талдау жасай білу керек |композициялық | | |
|композициялық |шегі,шиеленісуі, оқиғаның шешімі |Көркемдегіш құралдарын |құрылымын талдайды.| | |
|құрылымын |қандай көріністерде бейнеленеді? |таба білу керек |Көркемдегіш | | |
|талдау, |2. Әңгіме желісінде тілдің | |құралдарды табады | | |
|көркемдегіш |көркемдегіш құралдарының қолданылуы | | | | |
|құралдарын | | | | | |
|табу. | | | | | |
|Жинақтау |«Хаттар ұяшығы». Тақырып бойынша |Тақырып бойынша |Тақырып бойынша |3 мин |Смайликтермен |
|Шығарманың |сұрақтар жазып хаттар ұяшығына |бір-бірден сұрақ жазуы|хаттар ұяшығына | |бағалау |
|композициялық |салады. Сосын оқушылар сұрақтарды|керек. |салынған | | |
|құрылымы |алып, жауап береді. | |сұрақтарға жауап | | |
|жайлы | | |береді. | | |
|түсініктерін | | | | | |
|бекіту | | | | | |
|Сергіту сәті |Төрт түліктің төлдерді атап, |Төрт түліктің төлдерін |Төрт түлікті |2 мин |Формативті |
| |қимылдары мен дауыстарын салу |атап, қимылы мен |төлдерін атап, | |бағалау |
| | |дауыстарын салу керек.|қимылы мен | | |
| | | |дауыстарын салады.| | |
|Бағалау |«Қиялымдағы Қозыкүрең» ертегі |«Қиялымдағы Қозыкүрең» |«Қиялымдағы |10 мин | Критерийлер |
|Шығармашылық |жазу |тақырыбында ертегі |Қозыкүрең» | |бойынша бағалау |
|жұмыс жүргізу| |жазу керек |тақырыбында ертегі| | |
| | | |жазу керек | | |
|Үйге тапсырма |Қазақ тарихындағы жылқының алатын |Жылқының тарихи |Жылқының тарихи |1 мин | |
| |орны жайлы мәлімет жинақтау |оқиғаларда алатын орны|оқиғаларда алатын | | |
| | |жайлы мәлімет жинақтау|орны жайлы | | |
| | |керек. |мәлімет | | |
| | | |жинақтайды. | | |
|Бағалау |«Білемін. Білдім. Білгім келеді» |Кері байланыс парағын |Кері байланыс |4 мин |БББ |
| | |тарату |парағын толтырады.| | |

Құланды орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Нұрекешова
Айжанның
5-сынып әдебиет пәнінен қысқа мерзімді жоспары
2013-2014 оқу жылы

|Сынып |5-сынып |
|Мерзімі |22.04.2014 жыл |
|Тақырыбы |Әңгімедегі Қозыкүрең бейнесі |
|Мақсаты |Құлагер мен Қозыкүреңді салыстыру. Қозыкүрең бейнесін ашу |
| |Жылқы малының қасиеттілігін, адам өміріндегі маңызын ұғындыру |
|Күтілетін нәтиже|Өткен сабақтағы алған білімдерімен байланыстыра отырып салыстырады, |
| |Жылқы малының қасиеттілігін, адам өміріндегі маңызын дәлелдейді |
|Қажетті құралдар|Постер, маркер, стикер, интерактивті тақта, музыкалық аппарат, колонка |
|Қажетті әдіс – |«Миға шабуыл» әдісі, «Топтастыру» әдісі, «Инцерт» әдісі, Венн диаграммасы |
|тәсілдер | |
|Сабақ кезеңдері |Сұрақтар мен |Талап |Оқушының іс-әрекеті |Уақыты |Бағалау |
| |тапсырамалар(түрткі) | |(нәтиже) | | |
|Ұйымдастыру |Әндер бойынша бөлу. |Әндерден үзінділері |Әндерден үзінді | 1 мин | |
|кезеңі |(«Елім менің», «Сарыжайлау», |жазылған қима қағаздар |жазылған қима қағаздар | | |
| |«Анаға сәлем» әндері |арқылы топқа бөліну керек|арқылы топқа бөлінеді | | |
| |бойынша) | | | | |
|Білу |«Түртіп алу» |Шығарманы толық талдап |Шығарманы толық |4 мин |Смаликтермен |
|Қозыкүрең |Мәтінді топтарда толық |шығу керек |талдайды | |бағалау |
|бейнесін ашу |талқылау, Қозыкүрең бейнесін | | | | |
| |ашу | | | | |
|Түсіну |«Түйе – байлық, қой – мырзалық,|«Түйе – байлық, қой – |«Түйе – байлық, қой – |2 мин |Өзара бағалау|
|«Жылқы-сәндік» |жылқы – сәндік» сөзінің |мырзалық, жылқы – |мырзалық, жылқы – | | |
|сөзінің мәнін |мағынасын ашу. |сәндік» деген сөздің |сәндік» деген сөздің | | |
|түсіндіру. | |мағынасын түсіндіруі |мағынасын түсіндіреді. | | |
| | |керек. | | | |
|Қолдану |С э н к у э н әдісі бойынша |«Сэнкуэн» әдісі бойынша|«Сэнкуэн» әдісі бойынша|3 мин |Екі жұлдыз, |
|Жылқы. |«5 жол өлең» құрайды |өлең құрастыру керек. |өлең құрастырады. | |бір тілек |
|Қозыкүрең |1. Кім? Не? Жылқы. Қозыкүрең. | | | | |
|сөздерін |2. Қандай? 3. Не істейді? | | | | |
|қолданып өлең |4. Сөйлем. 5. Синоним. | | | | |
|құрастыру | | | | | |
|Талдау |1.Қазақ әдебиетіндегі қандай |1.Өткен тақырыптарға шолу|1.Өткен тақырыптарға шолу|5 мин |«Шаршы» |
|Қазақ |шығармаларда жылқы бейнесі |жасау керек |жасайды | | |
|әдебиетіндегі |кездеседі? |2.Венн диаграммасы арқылы|2.Венн диаграмасы арқылы | | |
|жылқы бейнесінің|2.Құлагермен Қозыкүрең бейнесін|салыстырып,Қозыкүреңнің |салыстырып,Қозыкүреңнің | | |
|тақырыптық |салыстырыңдар. Қозыкүреңнің |ерекшелігін анықтау керек|ерекшелігін анықтайды | | |
|үндестігін ашу |қандай ерекшелігін байқадыңдар?|3.Жылқы малына қатысты |3.Жылқы малына қатысты | | |
| |3.Жылқы малына қатысты қандай |мақал – мәтелдерді тауып,|мақал – мәтелдерді табады| | |
| |мақал – мәтелдерді білесіңдер? |мағынасын ашу керек |мағынасын ашады | | |
|Сергіту сәті |«Қара жорға» биіне билеу |Үш топтан бір-бірден |Үш топтан бір-бірден |3 мин | |
| | |оқушы шығып «Қара |оқушы шығып «Қара | | |
| | |жорға» биінің қимылын |жорға» биінің қимылын | | |
| | |салып, топ мүшелері |салады, қалған топ | | |
| | |соны қайталап билеуі |мүшелері соны қайталап | | |
| | |керек. |билейді. | | |
| Жинақтау |1.Қозыкүрең бейнесі арқылы |Оқушылар жылқының қандай|1.Оқушылар жылқының |15 мин |Өзін-өзі |
|Жылқы малының |жылқы малының қасиеттіліген |өзге жануарлардан |ерекшелігін біледі. | |бағалау, |
|қасиеттілігін, |дәлелдеу. |айырмашылығы бар екенін|2.Жылқыны жасына қарай | |топтық |
|пайдасын |2.Жылқының жасына қарай |айтуы керек. |жіктей алады. | |бағалау |
|ұғындыру |жіктеу. |Жылқыны жасына қарай |3.Жылқының қазақ | |парақшалары |
| |3.Жылқының қазақ қоғамындағы |жіктеу білуі. |қоғамындағы маңызын | | |
| |маңызын ашу (Жылқы-көлік, |Жылқының қазақ |ашып көрсетеді. | | |
| |жылқы-тағам, жылқы-бәйге) |қоғамындағы маңызын аша| | | |
| |Постер қорғау |білуі керек. | | | |
| | |Постер жасауы тиіс | | | |
|Бағалау | «Менің тұлпарым» |Өз қиялындағы |Өз қиялындағы |8 мин |«Шаршы» |
| | |тұлпарларының бейнесін |тұлпарларының бейнесін | |әдісімен |
| | |сипаттап, ойтолғау |сипаттап, ойтолғау | |бағалау |
| | |жазуы керек. |жазады. | | |
|Үйге тапсырма | Жылқы тақырыбында өлең шығарып|Өз ойларын өлеңмен |Өлең шығарып келеді. |1 мин | |
| |келу |жеткізу керек | | | |
|Бағалау |Инцерт әдісі | |Кері байланыс парағын |3 мин |Жиынтық |
| | | |іледі | |бағалау |
| | | | | |Сабаққа |
| | | | | |қатысушыларды |
| | | | | |мадақтау. |


Ұқсас жұмыстар
Топпен бағалау
Жылқы малы жайында білгенім
Сабақтың көрнекілігі. Сабақтың тақырыбы
Қабдеш жұмаділовтің "адасқан бала" әңгімесі
Қабдеш жұмаділов. қаздар қайтып барады әңгімесі
Сәкен жүнісов «ақырғы бәйге». 5 сынып
Төреқұлдың тағылымды әңгімесі
Олжас Сүлейменовтың өмірі мен шығармашылығы
Б.майлин “күлпаш”. с.торайғыров “кедей”
Бала мәншүк
Пәндер