Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін шешу. 6 сынып

Кусаинова Гульнар Ибрагимовна, Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, Қазақ мектеп - гимназиысының математика пәні мұғалімі

Күні/айы 23. 04

Пәні математика

6 а сыныбы

Сабақ №178
Күні/айы 23. 04: Сабақтың тақырыбы
Пәні математика6 а сыныбы: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешу
Күні/айы 23. 04: Жалпы мақсаты
Пәні математика6 а сыныбы: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік, алмастыру, қосу тәсілдерін қолданып шешу
Күні/айы 23. 04: Сабақтың түрі
Пәні математика6 а сыныбы: қорытынды
Күні/айы 23. 04: Оқыту әдістері
Пәні математика6 а сыныбы: Ыстық орындық. Жеке, жұптық, топтық.
Күні/айы 23. 04: Күтілетін нәтижелер
Пәні математика6 а сыныбы: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік, алмастыру, қосу тәсілдерін қолданып шеше алады
Күні/айы 23. 04: Ресурстар
Пәні математика6 а сыныбы: Оқулық, таратпалар,
Күні/айы 23. 04: Сабақ кезеңдері
Пәні математика6 а сыныбы: Мұғалім әрекеті
Сабақ №178: Оқушы әрекеті
Күні/айы 23. 04: Ұйымдастыру кезеңі
Пәні математика6 а сыныбы:

1. Оқушыларды қарсы алу.

Топқа бөліу ережесімен таныстырады.

Бүгінгі сабаққа, оқушыларға сәттілік тілейді.

Бүгінгі күндерің сәттілікке толы болсын!

Бағалау парағымен таныстырады

Топ көшбасшысын, хатшысы мен уақыт қадағалаушыны сайлауларын сұрайды.

Сабақ №178:

Оқушылар сыныпқа енеді. Орындықтарға отырады.

Стол үстіндегі 1, 2, 3, 4, 5, 6 цифрлары жазылған кеудеге қадағыштар теріс қаратып орнатылған, соларды бір-бірден ала отыра түстеріне байланысты төрт топқа бөлінеді.

Әр топ басқа топтарға тілектерін айтады.

Барлықтарыңа жақсы баға тілейміз.

Мектебімізге хош келдіңіздер, қонақтар!

Әрқашан жүздерің жарқын болсын.

Математика сабағы жақсы өтсін.

1, 2, 3, 4, 5, 6 цифрлары жазылған нумерацияларды оқушылар кеуделеріне қадайды

Бағалау парағына оқушылар аты-жөндерін жазып қояды.

Дәптерлеріне:

Сәуірдің 23-і.

Сынып жұмысы

Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін шешу.

Күні/айы 23. 04: Сабақтың тақырыбын хабарлау. Мақсатымен таныстыру.
Пәні математика6 а сыныбы:

Мұғалім: Бүгін сәуірдің 23-і, ерекше күн. Осы күннің ерекшелігі неде екендігін интернеттен іздеп көріңдер.

Кітапханашы: 23- сәуір Дүкілдүниежүзілік кітап және автор құқығын қорғау күні. Бұл мерекені 1996 жылы ЮНЕСКО Уильям Шекспир (1564-1616), Мигель де Сервантес (1547-1616) және жазушы - тарихшы Инко Гарсиласо де ла Веганы (1539-1616) еске алу мақсатында бекітті. Бұл үш жазушыны біріктіріп тұрған олардың өмірден қайтқан күндері - 1616 жылғы сәуірдің 23-і.

Мұғалім: Сондықтан да бүгінгі сабағымыз кітапханада, кітаптар арасында өтеді. Сабақтың мақсаты: Бүгінгі сабағымызда екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін шешуде әртүрлі тәсілдерді қолданамыз. Ал кітапханашы апайларың кітаптардың ерекше түрлерімен таныстырады. .

Сабақ №178:

Интернеттен бүгінгі күннің ерекшелігін іздейді.

Дүкілдүниежүзілік кітап және автор құқығын қорғау күні.

Күні/айы 23. 04: Үй жұмысын тексеру
Пәні математика6 а сыныбы:

Ыстық орындық

Бір оқушы ортаға шақырылады. Үй тапсырмасының жауаптарын оқиды.

Бағалау парақтарын толтырады

Сабақ №178:

Үй жұмысын тексереді. Ыстық орында отырған оқушының жауабымен келіссе - жасыл жалаушаларын, келіспесе - қызыл жалаушаларын көтереді.

Әр оқушы бағалау парағындағы “Үй жұмысы” пунктін толтырады.

Күні/айы 23. 04:

Теориялық материалдарды талдау

Білу, түсіну

Пәні математика6 а сыныбы: Әр топ өз топтарына бөлінген сұрақ бойынша теориялық материалды қайталайды, сыныпқа хабарлайды, теорияға сай мысалдарының шешу жолын көрсетеді
Сабақ №178:

1 топ. Графиктік тәсіл

2 топ. Алмастыру тәсілі

3 топ. Қосу тәсілі: бірінші, екінші жағдайлары

4 топ. Қосу тәсілі: үшінші жағдай

Күні/айы 23. 04: Қолдану
Пәні математика6 а сыныбы:

Жеке жұмысты орындау тәртібімен таныстырады.

1. Әр топтан бірінші номерлі оқушылар орындарынан тұрып жауаптарын оқиды.

{ x + y = 0 3 x + 2 y = 2 \left\{ \begin{matrix} x + y = 0 \\ 3x + 2y = - 2 \end{matrix} \right. \ Жауабы: x=-2; y=2

2. Әр топтан екінші номерлі оқушылар орындарынан тұрып жауаптарын оқиды.

{ 2 x + y = 4 5 x 2 y = 1 \left\{ \begin{matrix} 2x + y = 4 \\ 5x - 2y = 1 \end{matrix} \right. \ Жауабы: x=1; y=2

3. Әр топтан үшінші номерлі оқушылар орындарынан тұрып жауаптарын оқиды.

{ x + 2 y = 4 1. 5 + y = 6 \left\{ \begin{matrix} x + 2y = 4 \\ - 1. 5 + y = 6 \end{matrix} \right. \ Жауабы: x=-2; y=3

4. Әр топтан төртінші номерлі оқушылар орындарынан тұрып жауаптарын оқиды.

{ 2 x y = 0 3 x 2 y = 2 \left\{ \begin{matrix} 2x - y = 0 \\ 3x - 2y = - 2 \end{matrix} \right. \ Жауабы: x=2; y=4

5. Әр топтан бесінші номерлі оқушылар орындарынан тұрып жауаптарын оқиды.

{ x + y = 7 x + 2 y = 4 \left\{ \begin{matrix} x + y = 7 \\ - x + 2y = - 4 \end{matrix} \right. \ Жауабы: x=6; y=1

6. Әр топтан алтыншы номерлі оқушылар орындарынан тұрып жауаптарын оқиды.

{ x y = 2 5 x 2 y = 2 \left\{ \begin{matrix} x - y = - 2 \\ 5x - 2y = 2 \end{matrix} \right. \ Жауабы: x=2; y=4

Кітапханашы:

Әлемдегі ең үлкен кітап «Жер» деп аталады. Ені 2 метр, ұзындығы 3 метр . Бұл кітаптың әр томы 100 мың долларға бағаланады. Алып кітап барлығы 31 том­нан тұрады. Әр томның салмағы 35 келіден асады. «Жер» жинағына әлем­нің қазіргі заманғы география­лық картасы және дүниежүзінің көрнекті орындарының фотосуреттері топтастырылған

Әлемдегі ең кішкентай кітап. Бұл кітапта не жазылғандығын жай оқу мүмкін емес. Оның тым майда жазылғандығы сонша, тек 600 рет жақындатқанда ғана көруге болады.

Сабақ №178:

Топтың бірдей номерлі оқушыларына бірдей тапсырмалар беріледі. Тапсырма екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешуге негізделген.

Әр оқушы бағалау парағын толтырып отырады.

Күні/айы 23. 04: Талдау
Пәні математика6 а сыныбы:

Жұптық жұмысты орындау.

1 және 2 номерлі оқушылар бірінші жұп, 3 және 4 номерлі оқушылар екінші жұп, 5 және 6 номерлі оқушылар үшінші жұп.

Әр топтан бірінші жұп орындарынан тұрып жауаптарын оқиды.

{ x 2 y 3 = 1 x 5 y 4 = 1 \left\{ \begin{matrix} \frac{x}{2} - \frac{y}{3} = 1 \\ \frac{x}{5} - \frac{y}{4} = - 1 \end{matrix} \right. \ Жауабы: x=10, y=12

Әр топтан екінші жұп орындарынан тұрып жауаптарын оқиды.

{ x 3 y 2 = 3 x 2 + y 5 = 5 \left\{ \begin{matrix} \frac{x}{3} - \frac{y}{2} = - 3 \\ \frac{x}{2} + \frac{y}{5} = 5 \end{matrix} \right. \ Жауабы: x=6, y=10

Әр топтан үшінші жұп орындарынан тұрып жауаптарын оқиды.

{ x 6 + y 2 = 5 x 3 + y 4 = 4 \left\{ \begin{matrix} \frac{x}{6} + \frac{y}{2} = 5 \\ \frac{x}{3} + \frac{y}{4} = 4 \end{matrix} \right. \ Жауабы: x=6, y=8

Кітапханашы: Адам құқығын қорғайтын кітап бар, ол Қазақстан Республикасының Конституция кітабы. Бұл кітапта барлық заңдар мен баптар жазылған

Адам құқығын қорғайтын кітап бар болса, жоғалуға аз қалған жануарлар мен өсімдіктерді қорғайтын Қызыл кітап 1963 жылы жарық көрді. Бұл адамзаттың табиғатты қорғау үшін жасаған алғашқы қадамдарының бірі болатын

Қызыл кітаптың ішінде Қара кітап бар. Немесе қара тізім. Жер бетінен мүлде құрып, жойылып кеткен тіршілік иелері осы кітапта хатталып қалған.

Енді сендерге жұмбақ жасырайын. Аты Қызыл кітапқа енген, бамбук ағашының жапырағы мен тамыры арқылы қоректенетін, өздерің кішкене кездеріңде сүйіп көретін кунг-фумен айналысатын мультфильм кейіпкерін атай аласыңдар ма?

Ия, бұл панда аюы, ол сендерге бойларыңды сергітіп, жаттығулар жасауға шақырады.

Сабақ №178:

Әр жұп теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен орындайды.

Жауаптарын тексерген соң бағалау парағын толтырып отырады.

Панда аюымен ілесіп, сергіту сәтін өткізеді.

Күні/айы 23. 04: Синтез
Пәні математика6 а сыныбы:

Топтық жұмыс.

Кезектесіп әр топ жауаптарымен таныстырады.

Екі тік төртбұрыш берілген. Бірінші тік төртбұрыштың ені 7 см, ал екінші тік төртбұрыштың ені 13 см. Екеуінің аудандарының қосындысы 146 с м 2 {см}^{2} . Бірінші тік төртбұрыштың ені 3 есе арттырылды, ал екінші тіктөртбұрыштың ені 5 см қысқартылды. Сонда екі тік төртбұрыштың аудандарының қосындысы алғашқыдан 44 с м 2 {см}^{2} артық болды. Тік төртбұрыштардың әрқайсысының ұзындығын табыңдар.

Жауабы: 6 см, 8 см.

Кітапханашы:

Халықаралық, республикалық ғылыми жобалар жеңімпаздары, олимпиада жүлдегерлерінің жетістіктері республикалық “Надежды Казахстана” кітабында жазылады. Біздің мектебімізден 11 сынып оқушылары Найман Аманбол, Ермек Саят, Нүрпеисов Батыржан халықаралық жоба, республикалық олимпиада жеңімпаздары, олардың есімдері осы кітапта жарияланатын болады. Сендердің сыныптастарың Ибрагимова Аида және Калыкова Елдана да республикалық “Зерде” ғылыми жобалар сайысының жеңімпаздары. Болашақта сендердің де есімдерің осы кітапта жазылатын болсын.

Сабақ №178:

Топ бірлесіп тапсырманы орындайды. Хатшы есептің шешімін жазады. Уақыт бақылаушы уақыт мөлшерін айтып отырады.

Топтық жұмыста қай оқушының көмегі көп болды, сол оқушының есімін жазады.

Күні/айы 23. 04: Бағалау:
Пәні математика6 а сыныбы:

Бағалау парағының қорытындысы шығарылады.

1 топ: Бүгінгі сабақта саған не ұнады?

2 топ: Бүгінгі сабақта не ұнамады?

3 топ: Өз мүмкіншілігіңді толық қолдана алдың ба?

3 топ: Келесі сабақта не өзгертер едің?

Кітапханашы:

Біздің мектебіміздің кітапханасынан сендердің сыныптарың бойынша ең көп кітап алып оқитын оқырманды анықтадық. Сол оқушылардың есімдерін атап өтейік.

Марапаттау.

23-сәуір халықаралық кітап күнінде ең үздік кітапхана оқырманы 6 А сынып оқушысы Қалықова Елдана және Қанағат Қарлығаш марапатталады.

Күні/айы 23. 04: Үй жұмысы
Пәні математика6 а сыныбы: №1562
Күні/айы 23. 04: Қосымша оқу
Пәні математика6 а сыныбы: Кітаптың шығу тарихымен танысу
Күні/айы 23. 04: Оқушылардың рефлексиясы
Пәні математика6 а сыныбы: Оқушылар сабақ басында алған стикерлеріне бүгінгі сабақтың қорытындысын жазып, білім кітабын толтырады.
Күні/айы 23. 04: Рефлексия
Пәні математика6 а сыныбы: Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз
Күні/айы 23. 04:

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Сабақ мақсатына жетті деп ойлаймын, оның дәлелі ретінде келген қонақтардың сабақ соңында берген бағасын айтуға болады. Оқыту мақсаты шынайы, қолжетімді болды. Оқушыға таныс емес іс-әрекеттер болған жоқ. Бүгін оқушылар екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін шешудің бірнеше әдістерін көрсетті. Оқыту ортасы бірқалыпты, балаларға қысым түсіретіндеі әрекеттер болған жоқ, оқушылар өздерін еркін сезінді, қажет уақытында орындарынан тұрып, ақпарттық столдан өздеріне түсініксіз сұрақтардың жауаптарын да ала білді. Уақыт ұтымды пайдаланды. Жоспарланған кезеңдер толығымен жүзеге асты.

Күні/айы 23. 04:

Ең жақсы өткен екі дүниені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1. оқушылардың өзін-өзі бағалауы

2. сабақтың өмірмен байланысы

Күні/айы 23. 04:

Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты

1. Оқушылардың қаншалықты тақырыпты меңгеренін келген қонақтар да, ұстаз да олардың жауаптары бойынша анықтай білді

2. оқушылардың дәптерде жұмыс атқаруларын жекелеген ұстаздар ғана аралап көріп шықты. Барлығына бірдей көрнекті болу үшін тақтада көрстіп жіберген де дұрыс болар еді.

Күні/айы 23. 04:

Осы сабақтың


Ұқсас жұмыстар
АЛГЕБРАЛЫҚ ТЕҢДЕУЛЕР ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ШЕШУ ӘДІСТЕРІ
Жоспар орта мерзім.6 сынып. математика
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесі
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешу
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешу
Интерактивті тақта
Сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен және алмастыру тәсілімен шешу
Қорытынды сабақ. 6 сынып. математика
Күнтізбелік жоспарлау. 6 бағдарлы сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz