Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Көп таңбалы сандарды көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау
Тақырыбы: Көп таңбалы сандарды көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау
Мақсаты:1.Білімділік: көп таңбалы сандармен есептеу дағдыларын жетілдіру, қозғалысқа берілген есептерді шығару және өлшем бірліктерге өрнектеуді меңгерту,
2.Дамытушылық: шапшаң есептеу қабілетін нығайту; ; өздігінен жұмыс істеуге, зерделі болуға үйрету,пәнге қызығушылығын,белсенділігін арттыру,математикалық тілде сөйлеуін қалыптастыру.
3.Тәрбиелік:Бірін-бірі тыңдауға,сыйлауға тәрбиелеу
Әдісі: сұрақ-жауап, талдау, іздену
Көрнекілігі: кестелер, суреттер, сызбалар.
Барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: Қызығушылықты ояту
Күнге қолдарыңды созыңдар. Күннің жомарт сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды, сыйпалайды, жылытады.
Барлығы: Күн жарығын алақанға саламын
Жүрегіме басып ұстап қаламын
Ізгі әрә нәзік, мейрімді
Болып кетер сонда дереу жан-жағым
-Міне,жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз.
I. Топқа бөліну
225*2= 380+250= 260*2=
350+100= 315*2= 300+220=
596-146 = 500+130= 285+235=
150*3= 315+315= 456+64=
90*5= 210*3= 130*4=
120+330= 600+30= 640-110=
450 630 520
Топ басшысын сайлау. Әр топқа жұмбақ есеп жасырылады. Бірінші шешкен оқушы топ басшы болып сайланады
1.
Егіз туған қос жүйрік,Жарыса шауып терлейді.Бірін - бірі көрмейдіДамылсыз қанша шапсада,Бір мәреге келмейді. (Параллель түзулер)
2.
Атадан он баламыз,Бір - бір жастан арамыз,Қосылып кейде басымыз,Азайып кейде қаламыз.Бөлініп кейде арамыз,Көбейіп те аламыз. Ол не? (0 мен 9 арасындағы сандар)
3.
12 бұтағы бар алып емен.52 шыбық тарап, өсіп өнген.Шыбық сайын 7 - ден жапырағыБар ма еді, сондай ағаш көзін көрген. (Жыл, 12 ай, 52 апта, 7 күн)
II.Үй тапсырмасын тексеру №6 есеп
III.Мағынаны тану кезеңі:Қызығушылығын ояту №2 есеп Дұрыстығын тексеру
IV.Жаңа сабақ:Көп таңбалы сандарды көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау
Картамен жұмыс
Топтық жұмыс
1-қадам:№8 есеп Ш971м+54м=1025м 5600м-4800м=800м 5900м
Ш:376000км -339500км=36500км Ж:1025м -5600м=300м 6400м-5900м
Ж:36500км =500м 7010м-6400м=610м
2-қадам
№7 есеп Постер Радиустері 7см 3 мм және 2 см 5мм шеңбер сызу
Диаметрін табу 7 см 3мм*2=14см 6мм
2см 5мм*2=5см
Әр топ жазғандарын қорғайды.Қай топтың орындағаны дұрыс соны дәптерлеріңе көшіріңдер.
3-Қадам.№5 есеп.Топтық жұмыс./Өздерін өздері бағалайды/Өзіңді өзің тексер
3 топқа тапсырмалар бөлініп беріледі.
1-топ 6км90м=6090м 8м254дм2=85400см2 486с=8мин 6с 5сағ8мин=308мин
2-топ 6м2=60000см2 72сағ=3тәул. 2600г=2кг600г 52 ай=4ж.4ай
3-топ 8т2ц=8200кг 60000кг=600ц 1сағ5мин=65мин 2ай25тәул.=85тәул.
Жауабы тексеріледі.
V.Сергіту сәті.
VI.4-қадам. №4 есеп а\ ауызша талдау
Ә) постер қорғау.(әр топ бірін-бірі бағалайды)
Ш: 96км/6сағ-4км/сағ=12км/сағ 96км/12км/сағ=8сағ
Ж:8сағ
VII.5-қадам. Жұптық тапсырма .(Жұптар бірін-бірі бағалайды)
2597х32+280448/56=88112
2700+20124/387-509=2243
750+(11267+1522)/203=813
3568+(36532+860)/456=3650
800+115023/23+2600x345=901201
511785/17x29-836250/625=871707
Логикалық есептер:
VIII. Сабақты қорыту: Не білдім? Не түсіндім? Нені ойға түйдім?
Үйге тапсырма: №6
Бағалау: Топ басшыларының бағалары.(бағаны не үшін қойды, қысқаша сипаттап айтып өтеді. )
Рефлексия: Стикерлер тарату, бүгінгі сабақта өздерін бағалау
Мақсаты:1.Білімділік: көп таңбалы сандармен есептеу дағдыларын жетілдіру, қозғалысқа берілген есептерді шығару және өлшем бірліктерге өрнектеуді меңгерту,
2.Дамытушылық: шапшаң есептеу қабілетін нығайту; ; өздігінен жұмыс істеуге, зерделі болуға үйрету,пәнге қызығушылығын,белсенділігін арттыру,математикалық тілде сөйлеуін қалыптастыру.
3.Тәрбиелік:Бірін-бірі тыңдауға,сыйлауға тәрбиелеу
Әдісі: сұрақ-жауап, талдау, іздену
Көрнекілігі: кестелер, суреттер, сызбалар.
Барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: Қызығушылықты ояту
Күнге қолдарыңды созыңдар. Күннің жомарт сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды, сыйпалайды, жылытады.
Барлығы: Күн жарығын алақанға саламын
Жүрегіме басып ұстап қаламын
Ізгі әрә нәзік, мейрімді
Болып кетер сонда дереу жан-жағым
-Міне,жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз.
I. Топқа бөліну
225*2= 380+250= 260*2=
350+100= 315*2= 300+220=
596-146 = 500+130= 285+235=
150*3= 315+315= 456+64=
90*5= 210*3= 130*4=
120+330= 600+30= 640-110=
450 630 520
Топ басшысын сайлау. Әр топқа жұмбақ есеп жасырылады. Бірінші шешкен оқушы топ басшы болып сайланады
1.
Егіз туған қос жүйрік,Жарыса шауып терлейді.Бірін - бірі көрмейдіДамылсыз қанша шапсада,Бір мәреге келмейді. (Параллель түзулер)
2.
Атадан он баламыз,Бір - бір жастан арамыз,Қосылып кейде басымыз,Азайып кейде қаламыз.Бөлініп кейде арамыз,Көбейіп те аламыз. Ол не? (0 мен 9 арасындағы сандар)
3.
12 бұтағы бар алып емен.52 шыбық тарап, өсіп өнген.Шыбық сайын 7 - ден жапырағыБар ма еді, сондай ағаш көзін көрген. (Жыл, 12 ай, 52 апта, 7 күн)
II.Үй тапсырмасын тексеру №6 есеп
III.Мағынаны тану кезеңі:Қызығушылығын ояту №2 есеп Дұрыстығын тексеру
IV.Жаңа сабақ:Көп таңбалы сандарды көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау
Картамен жұмыс
Топтық жұмыс
1-қадам:№8 есеп Ш971м+54м=1025м 5600м-4800м=800м 5900м
Ш:376000км -339500км=36500км Ж:1025м -5600м=300м 6400м-5900м
Ж:36500км =500м 7010м-6400м=610м
2-қадам
№7 есеп Постер Радиустері 7см 3 мм және 2 см 5мм шеңбер сызу
Диаметрін табу 7 см 3мм*2=14см 6мм
2см 5мм*2=5см
Әр топ жазғандарын қорғайды.Қай топтың орындағаны дұрыс соны дәптерлеріңе көшіріңдер.
3-Қадам.№5 есеп.Топтық жұмыс./Өздерін өздері бағалайды/Өзіңді өзің тексер
3 топқа тапсырмалар бөлініп беріледі.
1-топ 6км90м=6090м 8м254дм2=85400см2 486с=8мин 6с 5сағ8мин=308мин
2-топ 6м2=60000см2 72сағ=3тәул. 2600г=2кг600г 52 ай=4ж.4ай
3-топ 8т2ц=8200кг 60000кг=600ц 1сағ5мин=65мин 2ай25тәул.=85тәул.
Жауабы тексеріледі.
V.Сергіту сәті.
VI.4-қадам. №4 есеп а\ ауызша талдау
Ә) постер қорғау.(әр топ бірін-бірі бағалайды)
Ш: 96км/6сағ-4км/сағ=12км/сағ 96км/12км/сағ=8сағ
Ж:8сағ
VII.5-қадам. Жұптық тапсырма .(Жұптар бірін-бірі бағалайды)
2597х32+280448/56=88112
2700+20124/387-509=2243
750+(11267+1522)/203=813
3568+(36532+860)/456=3650
800+115023/23+2600x345=901201
511785/17x29-836250/625=871707
Логикалық есептер:
VIII. Сабақты қорыту: Не білдім? Не түсіндім? Нені ойға түйдім?
Үйге тапсырма: №6
Бағалау: Топ басшыларының бағалары.(бағаны не үшін қойды, қысқаша сипаттап айтып өтеді. )
Рефлексия: Стикерлер тарату, бүгінгі сабақта өздерін бағалау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz