Табиғат байлықтары. 8 орыс сыныбы

Павлодар қаласы, ПҚБАИ « Бекітемін»
II топ, қазақ тілінде Мектеп директоры: Т. С. Баизбаева.
Тыңдаушы: Жасқайратова С. Ж.
Пән: Қазақ тілі
Сынып : 8
Мерзімі: 06. 03. 2014
Сабақтың тақырыбы: Табиғат байлықтары
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың табиғат байлықтары тақырыбы аясында сөйлей біледі, алған білімдерін өмірде қолдана білуге дағдыланады. Табиғат байлығын сақтауға деген сүйіспеншілігін арттырады .
Міндеттері:
- Оқушылардың сөздік қорын арттыру, тілін дамыту;
- Табиғат ананы қорғап, аялауға, табиғат байлығын бағалай білуге үйрету.
Әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап, », Жигсо, «көрнекілік» стратегия, ізденушілік әдіс, рөлдік ойын. Ой қозғау, шығармашылық, жұппен, топпен, АКТ.
Көрнекіліктер: интербелсенді тақта, стикерлер, маркер, бағалау парағы, смайлик.
Сілтеме (деректер) : Оқулық - Қазақ тілі оқулығы. 8 орыс сынып, Т. Артыкова., Г. Ермекбаева., Алматы: «Атамұра», 2012.
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, Қазақстан географиясы, биология
Күтілетін нәтиже:
- Адамның табиғатта алатын ерекше орнын түсінеді.
- Сыни ойлау дағдылары артады.
- Өздігінен тақырыпты меңгереді.
- Қызығушылықтары артады.
-Табиғат байлығын сақтаудың мәнін түсініп, өз идеясын ұсынады.
Табыс критерий
-тақырып б-ша жұмыс істей алады;
-сыныпиастарын тыңдай алады;
-өз ойын мүмкіндігінше жеткізеді;
-қолжетімді сұрақтарға жауап береді;
-проблемалақ сұрақтар -ды қолданады.
Сабақтың барысы:
I деңгей - Білімдік.
Психологиял. ахуал тудыру.
ОЖТ, ОЖЕС
ОЖТ
СТОү, АКТ.
Диалог
ОүБжОБ
Психологиялық ахуал тудыру маақсатында .
«Ш аттық шеңбер»
Оқушыларды
«көктем, жаз» суреттері арқылы топқа бөліп, топ жұмысының талаптарымен таныстырамыз.
Қызығушылықты ояту.
«көрнекілік стратегиясы»
Оқушыларға табиғатқа байланысты суреттер таратылады. Суреттің келесі бетінде сұрақтар жазылады. (интербелсенді тақтада көрсетіледі)
Сұрақтар: «Иә, жоқ әдісі»
1. Адам табиғатсыз өмір сүре алады ма?
2. Бұл суреттің бүгінгі сабаққа қатысы бар ма?
3. Осы сурет туралы не айта аласың?
4. «Су- тіршілік көзі» -дейді. Келісесіз бе?
Осы суреттер арқылы жаңа тақырыпқа шығамын.
Оқушылар бір-бірінің қолдарын ұстап, сәттілік тілейді.
Сабаққа дайындықтарын көрсетеді.
Оқушылар көктем, жаз суреттерін алып, 2 топқа бөлінеді.
Берілген суреттерді сөйлетеді.
Сабақтың тақырыбын анықтайды.
Ендеше бүгінгі сабағымыз: Табиғат байлықтары.
Бағалау парағы беріледі.
Вербальды бағалау.
-Әр топ мәтінді оқып, аударады.
Жаңа сөздермен жұмыс.
-топта талдайды.
- постерге түсіреді, қорғайды.
Диалогтық О
ОүБжОБ
Балалар, енді етістіктің бұйрық райының жасалуын еске түсіріңдер.
Мына етістіктермен жұмыс жасаңдар.
-Жасалу, пайдалану, сақтау, қорғау.
А) Етістіктерден бұйрық рай формасын жаса.
В) Бұйрық рай етістікпен сөйлем құра.
С) Бұйрық райлы етістіктерді қолдана отырып,
бүгінігі тақырып бойынша ұран жаз.
Бұйрық райдың жасалу жолы туралы үлгі оқушылардың алдында жатады.
Бағалау парағы
А деңгейі - "3"
А, В деңгейлері - "4"
А, В, С деңгейлері - "5"
Проблемалық сұрақ:
Табиғат байлықтарын сақтау үшін менің қолымнан не келеді?
Қандай жаңа мәлімет алдың? -Не үйрендің?
-Саған не ұнады?
-Саған не оңай болды?
-Қандай қиындықтар болды?
Білімдерін мына сұрақтар арқылы бағалайды.
Қандай жаңа мәлімет алдың? -Не үйрендің?
-Саған не ұнады?
-Саған не оңай болды?
-Қандай қиындықтар болды?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz