Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Табиғат байлықтары. 8 орыс сыныбы
Павлодар қаласы, ПҚБАИ
« Бекітемін»___________
II топ,қазақ тілінде
Мектеп директоры: Т.С.
Баизбаева.
Тыңдаушы: Жасқайратова С.Ж.
Пән: Қазақ тілі
Сынып : 8
Мерзімі: 06.03.2014
Сабақтың тақырыбы: Табиғат байлықтары
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың табиғат байлықтары тақырыбы аясында сөйлей
біледі, алған білімдерін өмірде қолдана білуге дағдыланады. Табиғат
байлығын сақтауға деген сүйіспеншілігін арттырады.
Міндеттері:
- Оқушылардың сөздік қорын арттыру, тілін дамыту;
- Табиғат ананы қорғап, аялауға, табиғат байлығын бағалай
білуге үйрету.
Әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап,», Жигсо, «көрнекілік» стратегия, ізденушілік
әдіс, рөлдік ойын. Ой қозғау, шығармашылық, жұппен,топпен, АКТ.
Көрнекіліктер: интербелсенді тақта, стикерлер, маркер, бағалау парағы,
смайлик.
Сілтеме (деректер): Оқулық – Қазақ тілі оқулығы. 8 орыс сынып, Т.Артыкова.,
Г.Ермекбаева., Алматы: «Атамұра», 2012.
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, Қазақстан географиясы,биология
Күтілетін нәтиже:
- Адамның табиғатта алатын ерекше орнын түсінеді.
- Сыни ойлау дағдылары артады.
- Өздігінен тақырыпты меңгереді.
- Қызығушылықтары артады.
-Табиғат байлығын сақтаудың мәнін түсініп, өз идеясын ұсынады.
Табыс критерий
-тақырып б-ша жұмыс істей алады;
-сыныпиастарын тыңдай алады;
-өз ойын мүмкіндігінше жеткізеді;
-қолжетімді сұрақтарға жауап береді;
-проблемалақ сұрақтар –ды қолданады.
Сабақтың барысы:
|Деңгейлер |Уақыт|Модуль |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Бағалау |
|I деңгей – |5 мин|ОЖТ, |Психологиялық ахуал тудыру маақсатында . |Оқушылар бір-бірінің қолдарын |Бағалау парағы |
|Білімдік. | |ОЖЕС |«Шаттық шеңбер» |ұстап, сәттілік тілейді. |беріледі. |
|Психологиял.| | | | | |
|ахуал | | | |Сабаққа дайындықтарын көрсетеді.| |
|тудыру. | | |Оқушыларды | | |
| | | |«көктем, жаз» суреттері арқылы топқа | | |
| | | |бөліп, топ жұмысының талаптарымен | | |
| | | |таныстырамыз. | | |
| | | | | | |
| | | |Қызығушылықты ояту. |Оқушылар көктем, жаз суреттерін | |
| | |ОЖТ |«көрнекілік стратегиясы» |алып, 2 топқа бөлінеді. | |
| | | |Оқушыларға табиғатқа байланысты суреттер | | |
| | | |таратылады. Суреттің келесі бетінде | |Вербальды |
| | | |сұрақтар жазылады. (интербелсенді тақтада | |бағалау. |
| | | |көрсетіледі) | | |
| | | |Сұрақтар: «Иә, жоқ әдісі» |Берілген суреттерді сөйлетеді. |[pic] |
| | | |1. Адам табиғатсыз өмір сүре алады ма? |[pic][pic] | |
| | |СТОү, |2. Бұл суреттің бүгінгі сабаққа қатысы |[pic][pic] | |
| | |АКТ. |бар ма? |Сабақтың тақырыбын анықтайды. | |
| | |Диалог |3. Осы сурет туралы не айта аласың? | | |
| | |ОүБжОБ |4. «Су- тіршілік көзі» -дейді. Келісесіз |Ендеше бүгінгі сабағымыз: | |
| | | |бе? |Табиғат байлықтары. | |
| | | |Осы суреттер арқылы жаңа тақырыпқа | | |
| | | |шығамын. | | |
|II деңгей – |15-ми|ОБжК, |«Табиғат байлықтары» мәтіні таратылады. |-Әр топ мәтінді оқып, аударады. |Формативті |
|Түсіну |н |ОүБжОБ |191 бет. «Жигсо» стратегиясы. |Жаңа сөздермен жұмыс. |бағалау. |
| | | | |-топта талдайды. |Стикермен |
| | | | |- постерге түсіреді,қорғайды. |бағалау. |
|III деңгей –|5мин |Диалогты|Рөлдік ойын. |Әр топ бір сұрақтан жазады. |Бірін -бірі |
|Қолдану | |қ О | |Сандықшаға салып, араластырады. |бағалау |
| | |ОүБжОБ | |Кезекпен алып, сұрақтарға жауап | |
| | | | |береді. | |
| |1мин | Сергіту сәті «Қызықты жаттығу» |
|IV деңгей – |10мин|СТО,ТжДБ|Балалар, енді етістіктің бұйрық райының |Бұйрық райдың жасалу жолы туралы|Смайлик арқылы |
|Талдау | |о |жасалуын еске түсіріңдер. |үлгі оқушылардың алдында жатады.|бағалау. |
| | | |Мына етістіктермен жұмыс жасаңдар. | | |
| | | |-Жасалу, пайдалану,сақтау,қорғау. |Жекеше | |
| | | |А)Етістіктерден бұйрық рай формасын жаса. |көпше | |
| | | |В) Бұйрық рай етістікпен сөйлем құра. | | |
| | | |С) Бұйрық райлы етістіктерді қолдана |I Мен | |
| | | |отырып, |-айын,- ейін. | |
| | | |бүгінігі тақырып бойынша ұран жаз. |-айық, -ейік. | |
| | | | | | |
| | | | |II Сен | |
| | | | |---- | |
| | | | |-ыңдар, -іңдер. | |
| | | | | | |
| | | | |Сіз | |
| | | | |-ыңыз, - іңіз. | |
| | | | |-ыңыздар,- іңіздер. | |
| | | | | | |
| | | | |III Ол | |
| | | | |-сын, -сін. | |
| | | | |-сын, -сін. | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | |Бағалау парағы | |
| | | | |А деңгейі - "3" | |
| | | | |А, В деңгейлері - "4" | |
| | | | |А, В, С деңгейлері - "5" | |
| | | | | | |
| | | | |Оқушы | |
| | | | |А деңгейі | |
| | | | |В деңгейі | |
| | | | |С деңгейі | |
| | | | |Барлығы | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
|V деңгей – |5мин |ОБжК, |Проблемалық сұрақ: |3-5 сөйлем |Ишарамен бағалау |
|Синтездеу | |СТО,ТжДБ|Табиғат байлықтарын |төңірегінде ой | |
| | |о |сақтау үшін менің |тұжырым, | |
| | | |қолымнан не келеді? |ұсыныс.Эссе жазу. | |
|Бағалау |2мин | |Қандай жаңа мәлімет |Білімдерін мына |Екі жұлдыз, бір тілек. |
| | | |алдың? -Не үйрендің? |сұрақтар арқылы | |
| | | |-Саған не ұнады? |бағалайды. | |
| | | |-Саған не оңай болды? |Қандай жаңа мәлімет| |
| | | |-Қандай қиындықтар |алдың? -Не | |
| | | |болды? |үйрендің? | |
| | | | |-Саған не ұнады? | |
| | | | |-Саған не оңай | |
| | | | |болды? | |
| | | | |-Қандай қиындықтар | |
| | | | |болды? | |
|Оқушыны|Суретті |Мәтінмен жұмыс |Рөлдік ойын |Грамм. жұмыс|Қорытынды |
|ң аты |сөйлету |1-3 ұпай |1-3 ұпай |1-3 ұпай |баға |
| |1-3 ұпай | | | | |
| |Мәнерлеп оқу, аудару (жұппен)
|Сөздік жұмыс
(жеке дара) |Постер салу
(топтық) |Постер қорғау
(топтық) | | | | |Юля | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Бағалау
критерииі: 1-ұпай-Ойын толық аша алмайды
2-ұпай-ойын толық ашты, бірақ
дәлелі жоқ, белсенділігі орташа
«5» - 18-21 балл; 3-ұпай-ойын ашық айтып, дәлелдейді, тапсырманы
дұрыс орындайды, белсенді
«4» - 15-17 балл;
«3» - 10-14 балл.
Жауапты: хатшы.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz