Табиғат байлықтары. 8 орыс сыныбы

Павлодар қаласы, ПҚБАИ « Бекітемін»

II топ, қазақ тілінде Мектеп директоры: Т. С. Баизбаева.

Тыңдаушы: Жасқайратова С. Ж.

Пән: Қазақ тілі

Сынып : 8

Мерзімі: 06. 03. 2014

Сабақтың тақырыбы: Табиғат байлықтары

Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту.

Сабақтың мақсаты: Оқушылардың табиғат байлықтары тақырыбы аясында сөйлей біледі, алған білімдерін өмірде қолдана білуге дағдыланады. Табиғат байлығын сақтауға деген сүйіспеншілігін арттырады .

Міндеттері:

  • Оқушылардың сөздік қорын арттыру, тілін дамыту;

- Табиғат ананы қорғап, аялауға, табиғат байлығын бағалай білуге үйрету.

Әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап, », Жигсо, «көрнекілік» стратегия, ізденушілік әдіс, рөлдік ойын. Ой қозғау, шығармашылық, жұппен, топпен, АКТ.

Көрнекіліктер: интербелсенді тақта, стикерлер, маркер, бағалау парағы, смайлик.

Сілтеме (деректер) : Оқулық - Қазақ тілі оқулығы. 8 орыс сынып, Т. Артыкова., Г. Ермекбаева., Алматы: «Атамұра», 2012.

Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, Қазақстан географиясы, биология

Күтілетін нәтиже:

- Адамның табиғатта алатын ерекше орнын түсінеді.
- Сыни ойлау дағдылары артады.

- Өздігінен тақырыпты меңгереді.
- Қызығушылықтары артады.

-Табиғат байлығын сақтаудың мәнін түсініп, өз идеясын ұсынады.

Табыс критерий

-тақырып б-ша жұмыс істей алады;

-сыныпиастарын тыңдай алады;

-өз ойын мүмкіндігінше жеткізеді;

-қолжетімді сұрақтарға жауап береді;

-проблемалақ сұрақтар -ды қолданады.

Сабақтың барысы:

Деңгейлер
Уақыт
Модуль
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Деңгейлер:

I деңгей - Білімдік.

Психологиял. ахуал тудыру.

Уақыт: 5 мин
Модуль:

ОЖТ, ОЖЕС

ОЖТ

СТОү, АКТ.

Диалог

ОүБжОБ

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Психологиялық ахуал тудыру маақсатында .

«Ш аттық шеңбер»

Оқушыларды

«көктем, жаз» суреттері арқылы топқа бөліп, топ жұмысының талаптарымен таныстырамыз.

Қызығушылықты ояту.

«көрнекілік стратегиясы»

Оқушыларға табиғатқа байланысты суреттер таратылады. Суреттің келесі бетінде сұрақтар жазылады. (интербелсенді тақтада көрсетіледі)

Сұрақтар: «Иә, жоқ әдісі»

1. Адам табиғатсыз өмір сүре алады ма?

2. Бұл суреттің бүгінгі сабаққа қатысы бар ма?

3. Осы сурет туралы не айта аласың?

4. «Су- тіршілік көзі» -дейді. Келісесіз бе?

Осы суреттер арқылы жаңа тақырыпқа шығамын.

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар бір-бірінің қолдарын ұстап, сәттілік тілейді.

Сабаққа дайындықтарын көрсетеді.

Оқушылар көктем, жаз суреттерін алып, 2 топқа бөлінеді.

Берілген суреттерді сөйлетеді.

Сабақтың тақырыбын анықтайды.

Ендеше бүгінгі сабағымыз: Табиғат байлықтары.

Бағалау:

Бағалау парағы беріледі.

Вербальды бағалау.

Деңгейлер: II деңгей - Түсіну
Уақыт: 15-мин
Модуль: ОБжК, ОүБжОБ
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Табиғат байлықтары» мәтіні таратылады. 191 бет. «Жигсо» стратегиясы.
Оқушының іс-әрекеті:

-Әр топ мәтінді оқып, аударады.

Жаңа сөздермен жұмыс.

-топта талдайды.

- постерге түсіреді, қорғайды.

Бағалау: Формативті бағалау. Стикермен бағалау.
Деңгейлер: III деңгей - Қолдану
Уақыт: 5мин
Модуль:

Диалогтық О

ОүБжОБ

Мұғалімнің іс-әрекеті: Рөлдік ойын.
Оқушының іс-әрекеті: Әр топ бір сұрақтан жазады. Сандықшаға салып, араластырады. Кезекпен алып, сұрақтарға жауап береді.
Бағалау: Бірін -бірі бағалау
Деңгейлер:
Уақыт: 1мин
Модуль: Сергіту сәті «Қызықты жаттығу»
Деңгейлер: IV деңгей - Талдау
Уақыт: 10мин
Модуль: СТО, ТжДБо
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Балалар, енді етістіктің бұйрық райының жасалуын еске түсіріңдер.

Мына етістіктермен жұмыс жасаңдар.

-Жасалу, пайдалану, сақтау, қорғау.

А) Етістіктерден бұйрық рай формасын жаса.

В) Бұйрық рай етістікпен сөйлем құра.

С) Бұйрық райлы етістіктерді қолдана отырып,

бүгінігі тақырып бойынша ұран жаз.

Оқушының іс-әрекеті:

Бұйрық райдың жасалу жолы туралы үлгі оқушылардың алдында жатады.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Бағалау парағы

А деңгейі - "3"

А, В деңгейлері - "4"

А, В, С деңгейлері - "5"

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Бағалау:
Жекеше
көпше
I Мен
-айын, - ейін.
-айық, -ейік.
II Сен
-ыңдар, -іңдер.
Сіз
-ыңыз, - іңіз.
-ыңыздар, - іңіздер.
III Ол
-сын, -сін.
-сын, -сін.
Оқушы
А деңгейі
В деңгейі
С деңгейі
Барлығы
Смайлик арқылы бағалау.
Деңгейлер:
Уақыт:
Модуль:
Деңгейлер:
Уақыт:
Модуль:
Деңгейлер:
Уақыт:
Модуль:
Деңгейлер:
Уақыт:
Модуль:
Деңгейлер:
Уақыт:
Модуль:
Деңгейлер:
Уақыт:
Модуль:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Деңгейлер:
Уақыт:
Модуль:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Деңгейлер:
Уақыт:
Модуль:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Деңгейлер:
Уақыт:
Модуль:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Деңгейлер:
Уақыт:
Модуль:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Деңгейлер:
Уақыт:
Модуль:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Деңгейлер: V деңгей - Синтездеу
Уақыт: 5мин
Модуль: ОБжК, СТО, ТжДБо
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Проблемалық сұрақ:

Табиғат байлықтарын сақтау үшін менің қолымнан не келеді?

Оқушының іс-әрекеті: 3-5 сөйлем төңірегінде ой тұжырым, ұсыныс. Эссе жазу.
Бағалау: Ишарамен бағалау
Деңгейлер: Бағалау
Уақыт: 2мин
Модуль:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Қандай жаңа мәлімет алдың? -Не үйрендің?

-Саған не ұнады?

-Саған не оңай болды?

-Қандай қиындықтар болды?

Оқушының іс-әрекеті:

Білімдерін мына сұрақтар арқылы бағалайды.

Қандай жаңа мәлімет алдың? -Не үйрендің?

-Саған не ұнады?

-Саған не оңай болды?

-Қандай қиындықтар болды?

Бағалау: Екі жұлдыз, бір тілек.

Ұқсас жұмыстар
Табиғатты қорғау негіздері. факультативтік курс бағдарламасы
Табиғатты қорғау. 8 сынып
Өнер аялдамасы
Оқо әкімшілік аумақтары мен тарихи ескерткіштері
Табиғатқа қамқорлық
Сұрақтарға жауап беру. Сабақты қорытындылау
Ақмола тарихы
Сезім мүшелерін ажырата білу
Италия мемлекеті. халқы. шаруашылығы
Кең-байтақ Қазақстаным. 8 орыс сыныбы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz