Әдебиеттен орта мерзімді сабақ жоспары.

№10 С. Мұқанов атындағы орта мектептің

қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Мұстажапова Айымгүлдің

11 «а» сыныбында

қазақ әдебиеті пәні бойынша тізбектелген

сабақтың орта мерзімді жоспары

2013-14 оқу жылы

Атырау қаласы

Сабақтың

тақырыбы

Сағат

мерзімі

Оқып-үйренудің

негізгі мақсаты

Оқытуда

қолданылатын

әдіс- тәсілдер

Оқып-үйренудің

нәтижесі

Оқып-

үйрену мақсатында бағаны қоса алып бағалау

Дарынды, талантты оқушылармен

жұмыс

Дереккөздер
№: 1.
Сабақтыңтақырыбы: Мұқағали өлеңдеріндегі шыншылдық, тазалық, асқақтық.
Сағат: 1
мерзімі:

17. 04.

14ж.

Оқып-үйренудіңнегізгі мақсаты: Мұқағали шығармашылығы туралы мағлұматты толықтыру, өлеңдерін талдау, идеялық мазмұнын ашу.
Оқытудақолданылатынәдіс- тәсілдер: Сыни тұрғыдан ойлау, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту, оқудағы көшбасшылық, диалогтық оқыту.
Оқып-үйренудіңнәтижесі: Шығарманы түсіну, ақын шығармашылығына баға беру, оқушы шығармашылғын арттыру.
Оқып-үйрену мақсатында бағаны қоса алып бағалау: Топ басшылары өз тобын бағалау бетшесі арқылы бағалау
Дарынды, талантты оқушыларменжұмыс: Топтық жұмыстар, шығармашылық тапсырмалар беру, диалог құру.
Дереккөздер: Оқулық, ғаламтор материалдары, суреттер, таблицалар, бейнетаспалар.
№: 2.
Сабақтыңтақырыбы:

Ақын поэмалары.

«Ақ қайың» поэмасы

Сағат: 1
мерзімі:

18. 04.

14ж.

Оқып-үйренудіңнегізгі мақсаты:

“Ақ қайың”

поэмасының негізгі идеясын, тақырыбын ашу. Негізгі кейіпкерлерге сипаттама беріп, портретін ашу, шығармашылыққа шыңдау.

Оқытудақолданылатынәдіс- тәсілдер: Қызығушылықты ояту, «Блум таксономиясы» «Жұптық әңгіме», «Венн» диаграммасы, «Топтық бағалау», «Кластер» әдісі.
Оқып-үйренудіңнәтижесі: Ғылыми көзқарас қалыптастыру, эстетикалық тәрбие беру, жеке тұлға бойына адами қасиеттерді сіңіру.
Оқып-үйрену мақсатында бағаны қоса алып бағалау: Топ басшысы формативті бағалау
Дарынды, талантты оқушыларменжұмыс:

Күрделі талдау, салыстыру-

лар жасату, эссе жаздыру.

Дереккөздер: Ғаламтор материалдары, бейнесюжеттер, ақын шығармаларының жинақтары.
№: 3.
Сабақтыңтақырыбы: Қадыр Мырза-Әлі шығармашылығы. «Дала дидиры», «Домбыра», «Ақ отау» өлеңдері.
Сағат: 1
мерзімі:

24. 04.

14ж.

Оқып-үйренудіңнегізгі мақсаты: Қ. Мырзалиевтің шығармаларының негізгі идеясын, тақырыбын ашу. Негізгі кейіпкерлерге сипаттама беріп, шығармашылыққа шыңдау.
Оқытудақолданылатынәдіс- тәсілдер: «Ой шақыру», «Маршрут карта», «Жеке бағалау».
Оқып-үйренудіңнәтижесі:

Топтық жұмысты жандандыру.

Бірін-бірі тыңдай отырып, бағалай білу.

Оқып-үйрену мақсатында бағаны қоса алып бағалау: Топ сарапшылары өз топ мүшелеріне баға береді
Дарынды, талантты оқушыларменжұмыс: Әр тапсырмадан қорытынды жасай білу. Күрделі тапсырмалар, топтық жұмыс.
Дереккөздер:

Оқулық, ғаламтор материалдары.

Автор шығармаларының

жинағы.

№: 4.
Сабақтыңтақырыбы: Ақын поэмалары. «Қызыл кітап» поэмасы.
Сағат: 1
мерзімі:

25. 04.

14ж.

Оқып-үйренудіңнегізгі мақсаты: Поэмалардың ерекшеліктерін табу, түсіну; оқушылардың баяндау қабілеттерін арттыру, жауапкершілікке, қоршаған ортаны қорғауға тәрбиелеу;
Оқытудақолданылатынәдіс- тәсілдер: «Ой шақыру», «Үш оқушымен кеңес», «Кезектесіп қайталау».
Оқып-үйренудіңнәтижесі: Жеке тұлғаның ақыл- парасатының кемелденуі, шығармашылықтың артуы.
Оқып-үйрену мақсатында бағаны қоса алып бағалау:

Бағалаушы, басқарушы, жетелеуші, таймкипер,

барлаушы баға береді.

Дарынды, талантты оқушыларменжұмыс: Ой толғау, тез шешім шығару, тапсырманың ғылымилығына мән беру.
Дереккөздер: Оқулық, ғаламтор материалдары, суреттер, түрлі- түсті бетшелер.

Ұқсас жұмыстар
Қазақ әдеби тілінің стильдері. Сөйлеу тілі
Қазыбек би келдібекұлы. 9 сынып. қазақ әдебиеті
Сабақ нәтижесі. Сабақтың тақырыбы
Әйтеке би байбекұлы. 9 сынып. қазақ әдебиеті
Топ басшыларына сұрақтар
Махамбет өлеңдерінің тілі
Орта мерзімді сабақ жоспарын жасаудың тиімділігі
Орта мерзімді даму жоспары
Төл сөз және төлеу сөз жайында жалпы түсінік
Сабақ жоспарларының түрлері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz