7-сынып: Қысқаша көбейту формулаларын қайталау сабақ жоспары


АЛГЕБРА-7

Тулекова Сапура Сейдуалиқызы

Қарағанды облысы Жезқазған қаласындағы

Қ. И. Сәтбаев атындағы №7 мектеп-лицейінің математика пәнінің мұғалімі

Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулалары

МАҚСАТ :

Білімділік: Түрлі деңгейдегі есептер шығарта отырып, қысқаша көбейту формулаларын қайталау

Тәрбиелік: Оқушылардың бойында өзіндік әрекет ету мәдениетін қалыптастыру, шынайы бағалауға, өзара

көмекке тәрбиелеу

Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық және танымдық ойлау, өзін-өзі бағалау, ақпараттық-

коммуникативтік құзыреттіліктерін дамыту

Сабақтың түрі: Қайталау сабағы

Оқыту әдістері: практикалық

Технология обучения: Оқытудың үш өлшемді әдістемелік жүйесінің педагогикалық технологиясы, АКТ

Жабдықталуы: оқулық, ЛМК

кезеңдер: кезеңдер
оқытудың шағын мақсаттары: оқытудың шағын мақсаттары
мазмұны: мазмұны
әдiс-тәсiлдер: әдiс-тәсiлдер
оқытуды ұйымдасты-ру түрлерi: оқытуды ұйымдасты-ру түрлерi
Прог. қамтамасыз етілуі: Прог. қамтамасыз етілуі
Оқушының танымдықiс-әрекетi:

Оқушының танымдық

iс-әрекетi

Мұғалiмнiң басқарушылық iс-әрекетi: Мұғалiмнiң басқарушылық iс-әрекетi
Нәтиженi бағалау: Нәтиженi бағалау
кезеңдер: I кезең (8-10 минут)
оқытудың шағын мақсаттары:

ұйымдастыру

мазмұны: Қысқаша көбейту формулаларын /ҚКФ/ еске түсіру
әдiс-тәсiлдер: ҚКФ қорытып, ережесін айту
оқытуды ұйымдасты-ру түрлерi:

а) Оқушылар топпен төмендегі тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды

Тест арқылы еске түсіру

1. (а + b) 2 , a 2 -b 2

2. (а + b) 3

3. a 3 + b 3

Прог. қамтамасыз етілуі:

Бас компьютерге тіркеледі

Топта берілген тапсырма-

лар бойынша, әр топтан 1 оқушы қорғайды

Оқушының танымдықiс-әрекетi:

IP Board

Ms Office, Lingua maxx

Hyper Test

Мұғалiмнiң басқарушылық iс-әрекетi: Оқушылар тапсырма бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді
Нәтиженi бағалау: сұрақтар қою арқылы оқушылардың білімін бақылайды.
тек ауыз-ша мара-патталады, не ескер-тулер жасалады
кезеңдер: IIкезең (20-25 минут) Деңгейлік тапсырмалар орындалады
оқытудың шағын мақсаттары:

I деңгей (5 ұпай)

мазмұны: формулаларды қарапайым есептерде қолдану
әдiс-тәсiлдер:

I деңгей

тапсырмалары

1. m 2 -n 2

2. у 2 -16

3. * +56 а+ 49

4. m-n+p(m-n)

5. 52*48

№4 /157 б/

оқытуды ұйымдасты-ру түрлерi: Репродуктивті әдіс: үлгi бойынша бекiту
Прог. қамтамасыз етілуі: Жекеше
Оқушының танымдықiс-әрекетi:

IP Board

Ms Office,

Lingua maxx

Мұғалiмнiң басқарушылық iс-әрекетi:

Барлық оқушы орындауға міндетті. Уақытынан бұрын шығарған оқушы келесі деңгейдің тапсырмасын орындауға көшеді.

Жауаппен салыстырып, өзін бағалайды. Бас компьютерге ұпайды хабарлайды

Нәтиженi бағалау:

Жауаптарын тақтада көрсетіп әркімнің өзін бағалауына жағдай жасайды. Оқушылардың ұпайларын жалпы ведомостьке енгізеді

Ең төменгі деңгейдегі оқушының да кем дегенде, осы дењгейге жетуін ќамтамасыз етеді

5 ұпаймен есептеледі
кезеңдер:

II деңгей (10ұпай)

оқытудың шағын мақсаттары: өзгертілген жағдайда берілген тапсырмаларды орындау үшiн алғашқы бiлiмдерiн түрлендiрiп пайдалану, оқушының ойлау қабiлетiн жетiлдiру
мазмұны:

II деңгей тапсырмалары: Оларды таңдаған кезде саннан сапаға ауысу қағидасы сақталады.

1. 87 2 +87*26+13 2

2. (4 а- 3) 2 -16

3. (2 а+4b ) 3

4.

№, 25, 26 /159б/

әдiс-тәсiлдер:

Проблемалық әдістер

Блиц -тапсырмалар

оқытуды ұйымдасты-ру түрлерi: Жекеше, топтық
Прог. қамтамасыз етілуі:
Оқушының танымдықiс-әрекетi: Дайын жауап бойынша өздерін тексеріп, ұпай қояды. Бас компьютерге жібереді. Меңгермеген сұрақты қоса хабарлайды
Мұғалiмнiң басқарушылық iс-әрекетi: Өзара көмек ұйымдастыра-ды. Ұпайды тіркейді. Жалпы меңгермеген сұрақтар бойынша қайталау тапсырмала-рын береді.
Нәтиженi бағалау: Әр оқушы өз ұпайын санайды. 5+10=15ұпай ғана болса, «4» қойылады.
кезеңдер:

III деңгей (15ұпай)

оқытудың шағын мақсаттары: Алғашқы білімдерін жетілдіріп, қорытынды жасау Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту
мазмұны:

күрделі тапсырма

№33 /160б/

Шығ. Тапс:

у=х 2 ; у=2х 2 ; у=1/2х 2 функцияларының графигін Excel бағд. сызу

әдiс-тәсiлдер: iздену әдiсi: анализ, синтез салыстыру,
оқытуды ұйымдасты-ру түрлерi:

Жекеше,

топтық

Прог. қамтамасыз етілуі:
Оқушының танымдықiс-әрекетi: Дайын жауап бойынша өздерін тексеріп, ұпай қояды. Бас компьютерге жібереді.
Мұғалiмнiң басқарушылық iс-әрекетi:
Нәтиженi бағалау: 30 ұпай жинау керек.
кезеңдер: III-кезең /10 минут/
оқытудың шағын мақсаттары:

Қорытындылау

мазмұны: Сабақты қорытындылау
әдiс-тәсiлдер:

Жалпы ұпай шығарылады.

Шығармашы-лық жұмыс көрсетіледі.

Қиындықтар-ды жою жұмысы жүргізіледі

оқытуды ұйымдасты-ру түрлерi: зерттеу әдiсi: рефлексия жасай білу
Прог. қамтамасыз етілуі:

Жекеше,

топтық

Оқушының танымдықiс-әрекетi:

Excel

Ms Office,

Мұғалiмнiң басқарушылық iс-әрекетi: Жоғары ұпай жинаған оқушыларға шығармашылық тапсырмаларды орындайды, қорғайды Boolean-тренажермен жұмыс жасайды.
Нәтиженi бағалау:

Жалпы ұпайды есептейді. Жоғары ұпай алғандарға шығармашы-лық тапсырмалар береді.

Оқушыларды бағалайды, үйге тапсырма береді.

Үйге тапсырма: №14, 31


Ұқсас жұмыстар
7-сынып алгебрасы: Қысқаша көбейту формулаларын қайталау (Сабақ №42)
7-сынып алгебра: Қысқаша көбейту формулаларын қайталау сабағының жоспары
7-сыныптағы қысқаша көбейту формулаларын қайталау сабағының сараптамасы
7-сынып алгебрасы: Қысқаша көбейту формулаларын қайталау және бекіту сабағы
7-сынып алгебра: Қысқаша көбейту формулаларын қайталау және есептер шығару
7-сынып алгебра: қысқаша көбейту формулаларын қайталау және бақылау жұмысына дайындық
Қысқаша көбейту формулаларын қайталау және есеп шығаруда қолдану
7-сынып: Квадраттардың айырмасы және қысқаша көбейту формулаларын қолдану
7-сынып алгебрасы: Қысқаша көбейту формулаларын жүйелеу және қолдану
Өрнектерді тең түрлендіру: қысқаша көбейту формулаларын қайталау және қолдану
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz