Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Қысқаша көбейту формулалары жайлы ақпарат
АЛГЕБРА-7
Тулекова Сапура Сейдуалиқызы
Қарағанды облысы Жезқазған қаласындағы
Қ.И.Сәтбаев атындағы №7 мектеп-лицейінің математика пәнінің мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулалары
МАҚСАТ:
Білімділік: Түрлі деңгейдегі есептер шығарта отырып, қысқаша көбейту
формулаларын қайталау
Тәрбиелік: Оқушылардың бойында өзіндік әрекет ету мәдениетін
қалыптастыру, шынайы бағалауға, өзара
көмекке тәрбиелеу
Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық және танымдық ойлау, өзін-өзі
бағалау, ақпараттық-
коммуникативтік құзыреттіліктерін дамыту
Сабақтың түрі: Қайталау сабағы
Оқыту әдістері: практикалық
Технология обучения: Оқытудың үш өлшемді әдістемелік жүйесінің
педагогикалық технологиясы, АКТ
Жабдықталуы: оқулық, ЛМК
кезеңдер |оқытудың шағын мақсаттары |мазмұны
|әдiс-тәсiлдер |оқытуды ұйымдасты-ру түрлерi |Прог. қамтамасыз етілуі
|Оқушының танымдық
iс-әрекетi |Мұғалiмнiң басқарушылық iс-әрекетi |Нәтиженi бағалау | |I кезең
(8-10 минут) |ұйымдастыру |Қысқаша көбейту формулаларын /ҚКФ/ еске түсіру
|ҚКФ қорытып, ережесін айту
|а)Оқушылар топпен төмендегі тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды
Тест арқылы еске түсіру
1. (а+b)2, a2-b2
2. (а+b)3
3. a3+b3
|Бас компьютерге тіркеледі
Топта берілген тапсырма-
лар бойынша, әр топтан 1 оқушы қорғайды
|IP Board
Ms Office, Lingua maxx
Hyper Test |Оқушылар тапсырма бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді
|сұрақтар қою арқылы оқушылардың білімін бақылайды.
|тек ауыз-ша мара-патталады, не ескер-тулер жасалады | |IIкезең (20-25
минут) Деңгейлік тапсырмалар орындалады |I деңгей (5 ұпай) |формулаларды
қарапайым есептерде қолдану |
I деңгей
тапсырмалары
1. m2-n2
2. у2-16
3. * +56а+49
4. m-n+p(m-n)
5. 52*48
№4 /157 б/
|Репродуктивті әдіс: үлгi бойынша бекiту |Жекеше |IP Board
Ms Office,
Lingua maxx |Барлық оқушы орындауға міндетті. Уақытынан бұрын шығарған
оқушы келесі деңгейдің тапсырмасын орындауға көшеді.
Жауаппен салыстырып, өзін бағалайды. Бас компьютерге ұпайды хабарлайды
|Жауаптарын тақтада көрсетіп әркімнің өзін бағалауына жағдай жасайды.
Оқушылардың ұпайларын жалпы ведомостьке енгізеді
Ең төменгі деңгейдегі оқушының да кем дегенде, осы дењгейге жетуін
ќамтамасыз етеді |5 ұпаймен есептеледі | | |II деңгей (10ұпай)
|өзгертілген жағдайда берілген тапсырмаларды орындау үшiн алғашқы
бiлiмдерiн түрлендiрiп пайдалану,оқушының ойлау қабiлетiн жетiлдiру |II
деңгей тапсырмалары: Оларды таңдаған кезде саннан сапаға ауысу қағидасы
сақталады.
1. 872+87*26+132
2. (4а-3)2-16
3. (2а+4b)3
4. [pic]
№,25,26 /159б/ |Проблемалық әдістер
Блиц -тапсырмалар |Жекеше, топтық | | Дайын жауап бойынша өздерін тексеріп,
ұпай қояды. Бас компьютерге жібереді. Меңгермеген сұрақты қоса хабарлайды
|Өзара көмек ұйымдастыра-ды. Ұпайды тіркейді. Жалпы меңгермеген сұрақтар
бойынша қайталау тапсырмала-рын береді. |Әр оқушы өз ұпайын санайды.
5+10=15ұпай ғана болса, «4» қойылады. | | |III деңгей (15ұпай) |Алғашқы
білімдерін жетілдіріп, қорытынды жасау Оқушылардың шығармашылық қабілетін
дамыту
|күрделі тапсырма
№33 /160б/
Шығ. Тапс:
у=х2; у=2х2; у=1/2х2 функцияларының графигін Excel бағд. сызу |iздену
әдiсi: анализ, синтез салыстыру, |Жекеше,
топтық | |Дайын жауап бойынша өздерін тексеріп, ұпай қояды. Бас компьютерге
жібереді.
| |30 ұпай жинау керек.
| |III-кезең /10 минут/ |Қорытындылау |Сабақты қорытындылау
|Жалпы ұпай шығарылады.
Шығармашы-лық жұмыс көрсетіледі.
Қиындықтар-ды жою жұмысы жүргізіледі
|зерттеу әдiсi: рефлексия жасай білу |Жекеше,
топтық |Excel
Ms Office,
|Жоғары ұпай жинаған оқушыларға шығармашылық тапсырмаларды орындайды,
қорғайды Boolean-тренажермен жұмыс жасайды. |Жалпы ұпайды есептейді. Жоғары
ұпай алғандарға шығармашы-лық тапсырмалар береді.
Оқушыларды бағалайды, үйге тапсырма береді.
| | |Үйге тапсырма: №14,31
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz