Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Астана - бас қала. 8 сынып
Сабақ жоспары
Пәні: қазақ тілі
Сынып: 8.
Мерзімі:
Мұғалім: Масалимова Г.А.
Сабақтың тақырыбы: Астана - бас қала.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушылардың берілген тақырып бойынша жан-жақты білімдерін кеңейту, толықтыру, алған білімдерін тапсырмалар арқылы бекіту. Жаңа сөздер үйрету. Сұрақтарға жауап беру, ойды жүйелеп айту дағдыларын қалыптастыру.
Грамматикадан қаратпа сөзді меңгерту.
Дамытушылық: оқушылардың байланыстырып сөйлеу дағдыларын жетілдіру, сауатты жазу қабілеттерін, ой-өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелілік: оқушыларды тапсырма орындату барысында ұйымшылдыққа үйрету. Өз елінің гүлденуіне септігін тигізетін тұлға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, әңгімелесу, сұрақ-жауап, деңгейлеп оқыту.
Сабақта қолданылатын қосымша жадылар: кесте, видео, суреттер, деңгейлік тапсырмалар.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі:
-Сәлеметсіңдер ме, балалар!
-Сыныпта кім кезекші?
-Сабақта кім жоқ?
-Сабаққа барлығымыз дайынбыз ба?
II. Үй тапсырмасын тексеру:
-Үйге қандай тапсырма берілді?
-Үй тапсырмасын барлығымыз орындадық па? (үй тапсырмасын жалпылай сұрақтар арқылы және жекелеп тексеріп шығу)
III. Жаңа сабаққа даярлау:
-Сендер Астана қаласында болып көрдіңдер ме?
-Астана қандай қала?
-<<Астана - арман қала>> атты видеороликті тамашалау.
-Сонымен, кім айтады, біздің бүгінгі тақырыбымыз қандай болмақ?
IY. Жаңа тақырып:
Қаратпа сөз.
Қаратпа сөз - біреудің назарын өзіне, қарату мақсатында айтылған сөздер.
Айжан, сен Астана қаласында болып көрдің бе?
Асылзат, ертең киноға барайықшы.
Сен білесің бе, Мұрат, ертең біз сыныппен мұражайға барамыз.
Ауылдан әжем келді, Асқар.
1. Сөздікпен жұмыс:
а) берілген сөздердің оқылуымен, аудармасымен, қолданылу аясымен таныстыру
ә) сөздерді хормен, жекелеп оқытып шығу
б) сол сөздерді қатыстыра отырып, сөз тіркестерін, сөйлемдер құрату
ежелгі - древний мәдениет - культура
орталық - центр ескерткіш - памятник
көрші - соседи
2. Мәтінмен жұмыс:
-берілген мәтінді мәнерлеп оқып шығу
-оқушыларға жекелеп, кезекпе-кезек оқытып шығу
-мәтінді аударту
-мәтінді жалғастыру
Астананың ежелгі аты - Ақмола. Ол Есіл өзенінің бойында орналасқан. Астана Торғай, Көкшетау, Павлодар, Жезқазған және Қарағанды облыстарымен көрші орналасқан. Мұнда сексен ұлттың өкілі тұрады. Астанада 25 қабатты <<Интерконтиненталь>> қонақ үйі, екі стадион, Конгресс-холл, мәдениет және демалыс саябағы бар. Мұнда үш жүздің төбе билеріне ескерткіш орнатылған. 10 маусымда 1998 жылы Астананың презентациясы болды.
................................................................................................................................
3. Мәтіннен кейінгі жұмыс:
-Қаратпа сөздерді қатыстыра отырып, мәтінге сұрақтар даярлау.
-Мәтін бойынша деңгейлік тапсырмаларды орындау. 105-бет.
Y. Сабақты бекіту:
-Бүгін сабақта не істедік?
-Қандай жаңа сөздер үйрендік?
-Қандай тақырып өттік?
-<<Астананың болашағы>> тақырыбында пікірталас ұйымдастыру.
YI. Үйге тапсырма:
-106-бет. 4-тапсырма. Сурет бойынша Астана қаласы туралы диалог құрастыру.
YII. Бағалау.
YIII. Рефлексия.
IX. Сабақ соңы.
Пәні: қазақ тілі
Сынып: 8.
Мерзімі:
Мұғалім: Масалимова Г.А.
Сабақтың тақырыбы: Астана - бас қала.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушылардың берілген тақырып бойынша жан-жақты білімдерін кеңейту, толықтыру, алған білімдерін тапсырмалар арқылы бекіту. Жаңа сөздер үйрету. Сұрақтарға жауап беру, ойды жүйелеп айту дағдыларын қалыптастыру.
Грамматикадан қаратпа сөзді меңгерту.
Дамытушылық: оқушылардың байланыстырып сөйлеу дағдыларын жетілдіру, сауатты жазу қабілеттерін, ой-өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелілік: оқушыларды тапсырма орындату барысында ұйымшылдыққа үйрету. Өз елінің гүлденуіне септігін тигізетін тұлға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, әңгімелесу, сұрақ-жауап, деңгейлеп оқыту.
Сабақта қолданылатын қосымша жадылар: кесте, видео, суреттер, деңгейлік тапсырмалар.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі:
-Сәлеметсіңдер ме, балалар!
-Сыныпта кім кезекші?
-Сабақта кім жоқ?
-Сабаққа барлығымыз дайынбыз ба?
II. Үй тапсырмасын тексеру:
-Үйге қандай тапсырма берілді?
-Үй тапсырмасын барлығымыз орындадық па? (үй тапсырмасын жалпылай сұрақтар арқылы және жекелеп тексеріп шығу)
III. Жаңа сабаққа даярлау:
-Сендер Астана қаласында болып көрдіңдер ме?
-Астана қандай қала?
-<<Астана - арман қала>> атты видеороликті тамашалау.
-Сонымен, кім айтады, біздің бүгінгі тақырыбымыз қандай болмақ?
IY. Жаңа тақырып:
Қаратпа сөз.
Қаратпа сөз - біреудің назарын өзіне, қарату мақсатында айтылған сөздер.
Айжан, сен Астана қаласында болып көрдің бе?
Асылзат, ертең киноға барайықшы.
Сен білесің бе, Мұрат, ертең біз сыныппен мұражайға барамыз.
Ауылдан әжем келді, Асқар.
1. Сөздікпен жұмыс:
а) берілген сөздердің оқылуымен, аудармасымен, қолданылу аясымен таныстыру
ә) сөздерді хормен, жекелеп оқытып шығу
б) сол сөздерді қатыстыра отырып, сөз тіркестерін, сөйлемдер құрату
ежелгі - древний мәдениет - культура
орталық - центр ескерткіш - памятник
көрші - соседи
2. Мәтінмен жұмыс:
-берілген мәтінді мәнерлеп оқып шығу
-оқушыларға жекелеп, кезекпе-кезек оқытып шығу
-мәтінді аударту
-мәтінді жалғастыру
Астананың ежелгі аты - Ақмола. Ол Есіл өзенінің бойында орналасқан. Астана Торғай, Көкшетау, Павлодар, Жезқазған және Қарағанды облыстарымен көрші орналасқан. Мұнда сексен ұлттың өкілі тұрады. Астанада 25 қабатты <<Интерконтиненталь>> қонақ үйі, екі стадион, Конгресс-холл, мәдениет және демалыс саябағы бар. Мұнда үш жүздің төбе билеріне ескерткіш орнатылған. 10 маусымда 1998 жылы Астананың презентациясы болды.
................................................................................................................................
3. Мәтіннен кейінгі жұмыс:
-Қаратпа сөздерді қатыстыра отырып, мәтінге сұрақтар даярлау.
-Мәтін бойынша деңгейлік тапсырмаларды орындау. 105-бет.
Y. Сабақты бекіту:
-Бүгін сабақта не істедік?
-Қандай жаңа сөздер үйрендік?
-Қандай тақырып өттік?
-<<Астананың болашағы>> тақырыбында пікірталас ұйымдастыру.
YI. Үйге тапсырма:
-106-бет. 4-тапсырма. Сурет бойынша Астана қаласы туралы диалог құрастыру.
YII. Бағалау.
YIII. Рефлексия.
IX. Сабақ соңы.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz