Оқытудың сапасын арттыруда диалогтік оқытуды пайдалану

№79 жалпы орта мектебі

Коуч: Маркабаева Камар Маркабаевна

Коучинг жоспары

Тақырыбы
«Оқытудың сапасын арттыруда диалогтік оқытуды пайдалану»
№:
Тақырыбы: Мақсаты
«Оқытудың сапасын арттыруда диалогтік оқытуды пайдалану»: Сұрақ қою арқылы, сыни ойлау. Білімін жетілдіру, пікір алмасу. Өз ойын ашық айтып, дәлелдеу.
№:
Тақырыбы: Күтілетін нәтиже
«Оқытудың сапасын арттыруда диалогтік оқытуды пайдалану»:

Диалогтік оқыту арқылы өтілген тақырыптардың мазмұнын игеру білімдерін кеңейтеді.

Тілдік қарым -қатынас қалыптасады ойлау қабілеті дамиды материалдарды талдап үйренеді. Диалогтік оқытуда оқушылар ашық және жабық сұрақтар құрастыра біледі.

№:
Тақырыбы: Түйінді сөз
«Оқытудың сапасын арттыруда диалогтік оқытуды пайдалану»: Сын тұрғысынан ойлау өз ойларын айту
№:
Тақырыбы: Ресурстар
«Оқытудың сапасын арттыруда диалогтік оқытуды пайдалану»: Флипчарттар, маркер, стикерлер, тапсырманы арнауға арналған парақтар, корзина, видеоролик

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері
Уақыт шеңбері
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері: Сәлемдесу
Уақыт шеңбері: 2 минут
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті: Қал - жағдайларын сұрау.
Сабақ кезеңдері: Жағымды ахуал
Уақыт шеңбері: 5 минут
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті: Сұхбаттасу, сұрақтар арқылы.
Сабақ кезеңдері: Миға шабуыл
Уақыт шеңбері: 12 минут
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті:

Чарльз Сойерстің суреті.

Бұл кісі туралы екі түрлі пікірде айту мұғалімдерге. Яғни бұл жерде мұғалімдердің психологиялық ойын білеміз.

(6 мұғалімді сыртқа шығарып, іштегі мұғалімге суреттегі кісіні мақтау. Сыртқа мұғалімдерге бұл кісінің жаман жағын көрсету. )

Сабақ кезеңдері: Сергіту сәті
Уақыт шеңбері: 2 минут
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті: Бір - біріне қарап тұрып, яғни айнаға қарап тұрған сияқты елестетіп, бет - әлбетін реттеу.
Сабақ кезеңдері: Топқа бөлу
Уақыт шеңбері: 3 минут
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті: Жануарлардың атын айтпай жүрісін салу. (аю, қоян, маймыл)
Сабақ кезеңдері: Ой шақыру
Уақыт шеңбері: 25 минут
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті:

Бейнефильм көру.

1. Қалай ойлайсыздар біз бүгін қандай тақырып төңірегінде сөз қозғамақпыз?

2. Бейнефильм мазмұнынан не байқадыңдар?

Сабақ кезеңдері: Миға шабуыл
Уақыт шеңбері: 25 минут
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті:

Кубизм әдісімен алты қырлы бойынша

1. Сипаттаңыз

2. Салыстырыңыз

3. Зерттеңіз

4. Талдау жасаңыз

5. Қолданыңыз

6. Дәлелдеңіз

«Құлыным», «Жаным», «Қадірлі"

Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Уақыт шеңбері: 11 минут
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті:

Таныстырылым.

«Диалогтік оқыту»

Сабақ кезеңдері: Кері байланыс
Уақыт шеңбері: 5 минут
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті: Дейін - кейін таратпа қағаздармен
Сабақ кезеңдері:
Уақыт шеңбері:
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті:

Ұқсас жұмыстар
Бағдарлама аясындағы оқытудың тиімді әдіс-тәсілдері
Топтарға өздеріне ұнаған фото суреттер топтамасымен жұмыс
Мектепті дамыту жоспары
Бастауыш сыныптарда сын тұрғысынан оқыту технологиясының маңызы. баяндама
Оқушылардың мотивациясын арттыруда оқыту үшін бағалаудың маңыздылығы
Оқытуды диалогтік тәсілмен дамытудағы сұрақтардың маңызы
Информатика пәнінен электрондық оқулық асаудың тиімді жолдары
Заманауи мұғалим, мұғалімнің кәсіпқойлығы
Бастауыш сынып оқушыларының білім сапасын арттыруда жаңа инновациялық технологиялардың тиімділігі
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер модульі бойынша диологтік оқытудың тиімділігі туралы рефлексивтік есеп
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz