Білім беруде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдануға арналған коучинг жоспары

№79 жалпы орта мектебі

Коуч: Маркабаева Камар Маркабаевна

Коучинг жоспары

Тақырыбы
Білім беруде ақпараттық коммуникациялық технологияларды пайдалану
№:
Тақырыбы: Мақсаты
Білім беруде ақпараттық коммуникациялық технологияларды пайдалану: Заман талабына сай білім беру, өз бетінше ізденуін қалыптастыру, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту
№:
Тақырыбы: Күтілетін нәтиже
Білім беруде ақпараттық коммуникациялық технологияларды пайдалану: Ойлау қабілеті дамиды, материалдарды талдап үйренеді, өз ойын ауызша, жазбаша көпшілік алдында білдіреді, сыни пікір айта алады.
№:
Тақырыбы: Түйінді сөз
Білім беруде ақпараттық коммуникациялық технологияларды пайдалану: Бірлесе жұмыс жасауға ұмтылайық! Бір мәмлеге келуге ат салысайық! Келеңсіз жағдайларды бірге шешейік.
№:
Тақырыбы: Ресурстар
Білім беруде ақпараттық коммуникациялық технологияларды пайдалану: Флипчарттар, маркер, стикерлер, тапсырманы арнауға арналған парақтар, корзина, видеоролик

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері
Уақыт шеңбері
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері: Сәлемдесу
Уақыт шеңбері: 3 минут
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті: «Көңілді шеңбер»
Сабақ кезеңдері: Топқа бөлу
Уақыт шеңбері: 3 минут
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті: Қуыр -қуыр қуырмаш
Сабақ кезеңдері: Жағымды ахуал
Уақыт шеңбері: 5минут
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті:

«Көңіл күйді» анықтау сергегі.

(бір парақтың ортасынан сызып екі бөлікке бөледі. Парақтың бір бөлігіне өзінің көңіл күйін келтіретін сурет немесе смайлик салады)

Сабақ кезеңдері: Ой шақыру
Уақыт шеңбері: 3 минут
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті: Сурет арқылы тақырыпты ашу.
Сабақ кезеңдері: Миға шабуыл
Уақыт шеңбері: 15 минут
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті: Бейнефильм көру.
Сабақ кезеңдері:

Ой қозғау

Топпен жұмыс

Уақыт шеңбері: 10 минут
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті:

Бұл бейнефильмнен қандай әсер алдыңыздар?

Бейнефильм нені суреттейді?

Сіздердің ойларыңызша бейнефильмдегі өмір қызық па?

Сіздер бейнефильмнен қандай ой түйдіңіздер?

Сабақ кезеңдері: Сергіту сәті
Уақыт шеңбері: 5 минут
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері: Миға шабуыл Постер қорғау
Уақыт шеңбері: 25 минут
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті:

АКТ техникасымен қамтамасыз етілуі

:
:
:
Не бар?
Не болуы мүмкін?
Менде болғанын қалаймын?
Сабақ кезеңдері:
Уақыт шеңбері:
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт шеңбері:
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Уақыт шеңбері: 15 минут
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті:

Таныстырылым

АКТ

Сабақ кезеңдері: Кері байланыс
Уақыт шеңбері: 6 минут
Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті: «Көңіл - күйді анықтау» тренингі бойынша парақтың екінші бір бос бөлігіне коучингке қатысқан әріптестер көңіл - күйін «коучинг соңындағы) түрлі суреттермен немесе смайликтермен бейнелеп салып көрсетеді. Әріптестердің коучинг басы мен соңындағы көңіл - күйін анықтай отырып, өзгерген - өгермегені анықталады.

Ұқсас жұмыстар
Қоғамдық пәндерде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды тиімді пайдалану: коучинг-сессия жоспары
Оқу мен оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану: мұғалімдерге арналған коучинг-сабақ
ІІ деңгей мұғалімдеріне арналған ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдануды үйретуге бағытталған Арықбаева Асылкүлдің коучинг жоспары
Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды тиімді қолдану
Білім беру үдерісінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданудың әдістемесі мен тиімділігі
Информатика пәнін оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану
Математика сабақтарында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізу арқылы оқушылардың ақпараттық құзыреттілігін қалыптастыру
Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды тиімді пайдалану: коучинг сессиясының мақсаты, әдістері және нәтижелері
Оқыту үрдісіне жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізу
Физика пәнінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы оқушылардың ақпараттық құзыреттілігін қалыптастыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz