Сабақ жоспары :: Құқық негіздері
Файл қосу
Ұлғаның қалыптасуындағы әлеуметтік факторлар
Пән: Адам. Қоғам. Құқық
Сынып: 11
Сабақ: 12
Күні:
Тақырыбы: Тұлғаның қалыптасуындағы әлеуметтік факторлар
Сабақтың мақсаты: Жеке адамның қалыптасу процесіне әсер ететін факторларды атап беру.
Сабақтың міндеттері:
Білімділік: Әлеуметтік факторлардың тұлғаға әсері туралы түсінік беру, құрылу жолдарына тоқталу.
Дамытушылық: Әлеуметтік білімдерін, ойлау қабілеттерін, белсенділігін дамыту.
Тәрбиелік: Қазіргі заманға сай заманауи азамат тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: топтық
Сабақты ұйымдастыру әдісі: дискуссия
Көрнекілігі: кесте
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі:
1) Амандасу
2) Оқушыларды сабаққа әзірлеу, сабақтың тақырыбы және мақсатымен танысу
3) Ынта-зейіндерін сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
* Әлеуметтік стратификация ұғымы
* К.Маркс бойынша таптарға бөлу
ІІІ. Жаңа білімді меңгеру
* Жеке тұлғаның қалыптасуына әсер ететін орта
* Тәрбиелеу-тұлға қалыптасуының негізгі жолы
* Тұлға қалыптастырудың құралы-мектеп
* Индивид қалыптастырудағы ұжымның ролі
+ Жеке тұлғаның қалыптасуына, сонымен қатар, орта: адам және қоғам өміріндегі әлеуметтік-экономикалық, тарихи қалыптасқан жағдайлар әсер етеді. Орта макро және микро болып бөлінеді. Макро-орта бұл -адамға қажетті әлеуметтік-экономикшіық ықпалдардың мол жиынтығы (өндіргіш күштер мен өндірістік қатынастар деңгейі, өмірдің қаржы жағдайлары, мәдениеттің даму деңгейі, бұқаралық ақпараттар құралдары). Микро-орта бұл - баланың ең жақын қарым-қатынас ортасы, ол - адамды әрдайым коршайтьщ және оның дамуына әсер ететін өзара байланысты заттар, құбылыстар мен адамдар әлемі. Жеке тұлғаның дамуы мен қалыптасуына, белгілі бір мөлшерде, табиғи немесе географиялық орта (климат), табиғат жағдайлары әсер етеді.
+ Тәрбиелеу дегеніміз тұлғаны қалыптастыруға бағытталған адамдардың арнайы әрекеті.Жеке тұлға қалыптасуындағы тәрбиелеудің орны ерекше. Тәрбиелеу сөзінің тар мағынасына-оқытушының талап қою жүйесін айтамыз. Үйде қатаң тәртіп, бұл баланың бойында ұқыптылық пен жинақтық қалыптасады.
Рухани адамгершілік тәрбиесінде тәрбиеші оқушыны тұлға ретінде таниды:
-бұрынғысы;
-қазіргісі;
-болашағы.
3. Оқу, білім алу, қоршаған ортаны тану тұлға қалыптастырушы фактор.Жеке тұлға қалыптастырудағы мектептің ролі ерекше. Біздің мектебімізде- ұстаздар қауымының мақсаты: оқушылардың <<субъект- субъект>>, <<Субъект-қоғам>> циклін құру. Оқыту белгілі бір шарттар арқылы тұлға қалыптастырады. Олар:
* Бірінші, білім ғылыми тұрғыдан баяндалса әлемді оқушыларға дұрыс сипаттайды.
* Екіншісі, баяндалып жатқан білім күрделі дидактикалық талқылаудан өтіп, саралануы керек.
* Үшіншіден, оқыту процессінде оқушылар алған білімі жүйеленіп, біртекті мағлүмат берілуі қажет.
* Төртіншіден, оқыту барысында қатысушалардың тәжірибелік және кәсіби шеберлігі дамытылады.
4. Ұжым дамып жатқан кезде ғана жеке тұлғаның қалыптасуына ықпал етеді. Кеңестер Одағы кезінде <<ұжым>> ұғымы кеңінен қолданылды. Сол себепті олардың топ болып, ауызбіршілікке келіп жұмыс атқаруы маңызды болды. Ұжым дегеніміз белгілі бір мақсаттар мен әрекеттер арқылы нәтижеге жету. Ұжымдағы тәртіп дегеніміз-әрбір жеке тұлғаның өзіндік құқығын белгілеу арқылы жүзеге асыру. Жоғарыда аталған талап негізінде қоғамдық ой-пікір қалыптасады және ескеріледі.
Қоғамдық пікір ұжымдағы жеке тұлғаның әлеуметтік нормаларының қалыптасуына әсер етеді.
IV. Жаңа сабақты бекіту.
Сыныпты 2 топқа бөліп, <<Оқушыға тұлға ретінде қалыптасуына әсер ететін әлеуметтік факторлардың>> тағы қандай түрлерін қосуға болатыны жайлы дискуссия құру.
V. Үй тапсырмасын беру: Тұлғаның қалыптасуындағы әлеуметтік факторлар
VI. Бағалау.
Жыл бойғы барлық сабақ жоспарларын+сабақ презентацияларын мына сайттан табуға болады. Sabaktar.ucoz.ru
жаңа 2014жылғы күнтізбелік жоспармен әзірленген
Сынып: 11
Сабақ: 12
Күні:
Тақырыбы: Тұлғаның қалыптасуындағы әлеуметтік факторлар
Сабақтың мақсаты: Жеке адамның қалыптасу процесіне әсер ететін факторларды атап беру.
Сабақтың міндеттері:
Білімділік: Әлеуметтік факторлардың тұлғаға әсері туралы түсінік беру, құрылу жолдарына тоқталу.
Дамытушылық: Әлеуметтік білімдерін, ойлау қабілеттерін, белсенділігін дамыту.
Тәрбиелік: Қазіргі заманға сай заманауи азамат тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: топтық
Сабақты ұйымдастыру әдісі: дискуссия
Көрнекілігі: кесте
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі:
1) Амандасу
2) Оқушыларды сабаққа әзірлеу, сабақтың тақырыбы және мақсатымен танысу
3) Ынта-зейіндерін сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
* Әлеуметтік стратификация ұғымы
* К.Маркс бойынша таптарға бөлу
ІІІ. Жаңа білімді меңгеру
* Жеке тұлғаның қалыптасуына әсер ететін орта
* Тәрбиелеу-тұлға қалыптасуының негізгі жолы
* Тұлға қалыптастырудың құралы-мектеп
* Индивид қалыптастырудағы ұжымның ролі
+ Жеке тұлғаның қалыптасуына, сонымен қатар, орта: адам және қоғам өміріндегі әлеуметтік-экономикалық, тарихи қалыптасқан жағдайлар әсер етеді. Орта макро және микро болып бөлінеді. Макро-орта бұл -адамға қажетті әлеуметтік-экономикшіық ықпалдардың мол жиынтығы (өндіргіш күштер мен өндірістік қатынастар деңгейі, өмірдің қаржы жағдайлары, мәдениеттің даму деңгейі, бұқаралық ақпараттар құралдары). Микро-орта бұл - баланың ең жақын қарым-қатынас ортасы, ол - адамды әрдайым коршайтьщ және оның дамуына әсер ететін өзара байланысты заттар, құбылыстар мен адамдар әлемі. Жеке тұлғаның дамуы мен қалыптасуына, белгілі бір мөлшерде, табиғи немесе географиялық орта (климат), табиғат жағдайлары әсер етеді.
+ Тәрбиелеу дегеніміз тұлғаны қалыптастыруға бағытталған адамдардың арнайы әрекеті.Жеке тұлға қалыптасуындағы тәрбиелеудің орны ерекше. Тәрбиелеу сөзінің тар мағынасына-оқытушының талап қою жүйесін айтамыз. Үйде қатаң тәртіп, бұл баланың бойында ұқыптылық пен жинақтық қалыптасады.
Рухани адамгершілік тәрбиесінде тәрбиеші оқушыны тұлға ретінде таниды:
-бұрынғысы;
-қазіргісі;
-болашағы.
3. Оқу, білім алу, қоршаған ортаны тану тұлға қалыптастырушы фактор.Жеке тұлға қалыптастырудағы мектептің ролі ерекше. Біздің мектебімізде- ұстаздар қауымының мақсаты: оқушылардың <<субъект- субъект>>, <<Субъект-қоғам>> циклін құру. Оқыту белгілі бір шарттар арқылы тұлға қалыптастырады. Олар:
* Бірінші, білім ғылыми тұрғыдан баяндалса әлемді оқушыларға дұрыс сипаттайды.
* Екіншісі, баяндалып жатқан білім күрделі дидактикалық талқылаудан өтіп, саралануы керек.
* Үшіншіден, оқыту процессінде оқушылар алған білімі жүйеленіп, біртекті мағлүмат берілуі қажет.
* Төртіншіден, оқыту барысында қатысушалардың тәжірибелік және кәсіби шеберлігі дамытылады.
4. Ұжым дамып жатқан кезде ғана жеке тұлғаның қалыптасуына ықпал етеді. Кеңестер Одағы кезінде <<ұжым>> ұғымы кеңінен қолданылды. Сол себепті олардың топ болып, ауызбіршілікке келіп жұмыс атқаруы маңызды болды. Ұжым дегеніміз белгілі бір мақсаттар мен әрекеттер арқылы нәтижеге жету. Ұжымдағы тәртіп дегеніміз-әрбір жеке тұлғаның өзіндік құқығын белгілеу арқылы жүзеге асыру. Жоғарыда аталған талап негізінде қоғамдық ой-пікір қалыптасады және ескеріледі.
Қоғамдық пікір ұжымдағы жеке тұлғаның әлеуметтік нормаларының қалыптасуына әсер етеді.
IV. Жаңа сабақты бекіту.
Сыныпты 2 топқа бөліп, <<Оқушыға тұлға ретінде қалыптасуына әсер ететін әлеуметтік факторлардың>> тағы қандай түрлерін қосуға болатыны жайлы дискуссия құру.
V. Үй тапсырмасын беру: Тұлғаның қалыптасуындағы әлеуметтік факторлар
VI. Бағалау.
Жыл бойғы барлық сабақ жоспарларын+сабақ презентацияларын мына сайттан табуға болады. Sabaktar.ucoz.ru
жаңа 2014жылғы күнтізбелік жоспармен әзірленген
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz