Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

В1 есебі


Оразалинова Арайлым Аманқызы мұғалім
портфолиосы В1 есебі
№1 топ
1-деңгей
Петропавл қаласы

Мақсаты: «Жануарлар әлемі» тарауына оқытудың жеті модульдерін енгізу
арқылы оқу үдерісіне тарту, алған білімдерін кез-келген жағдайда
қолдана алуға үйрету.

|№ |Сабақтың |Оқып үйренудің |Оқытуда қолданылатын|Оқып үйренудің |Үйрену |Барлығын қоса |Негізгі |
| |тақырыбы |негізгі |әдіс –тәсілдер |нәтижелері |мақсатында |есептегенде |дереккөздері|
| | |мақсаттары | | |бағаны қоса, | | |
| | | | | |бағалау | | |
|1 |Сүтқоректіл|Сүтқоректілерді |Демонстрациялау, |Интерактивті | |Сабақ |Интерактивті|
| |ер |білу, олардың |көрнекілік |тақтада | |барысында |тақта |
| | |пайдасы мен |(Оқыту мен оқуда |Көрсетілген | |презентацияны | |
| | |ерекшеліктерін |ақпараттық |көрнекілік пен | |көрсету. | |
| | |түсіну,олаға |коммуникациялық |демонстрацияны | | | |
| | |қамқор болуға |технологияларды |қабылдай алады.| | | |
| | |үйрету |пайдалану ) | | | | |
| |04.04.14 | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | |Оқушылардың | |«Бестік | |
| | | |Бихевиористикалық |психологиялық | |аламыз» | |
| | | |тәсіл,әлументтік-жағ|ахуал мен | |Тренингін | |
| | | |дайаттық тәсіл, |сергіту сәті | |өткізу | |
| | | |(Оқушылардың |арқылы | | |Слайдтар |
| | | |Жасерекшеліктеріне |қызығушылығы | | | |
| | | |сәйкес оқыту |артып, өздерін | | | |
| | | |және оқу); |сабақта | | | |
| | | |Топтық жұмыс, |белсенді | | | |
| | | |(Қалай оқу |көрсете |Басбармақ | | |
| | | |керектігін үйрйрету)|алады.Топтарға |арқылы | | |
| | | |зерттеу, |бөліне алады. |бағалау |Асықтың | |
| | | |драма ( талантты | | |түстері арқылы| |
| | | |және дарынды | | |топқа бөліну | |
| | | |балаларды оқыту), | | | | |
| | | | | | |А оқушыға | |
| | | | | | |сыныпқа |Қағаз, |
| | | | |Оқушы алдын-ала| |«Сүтқоректілер|қайшы, |
| | | | |дайындаған | |» |желім, |
| | | | |мәліметтерді | |Жайлы |түрлі- түсті|
| | | | |түсіндіре | |түсіндіруді |қағаз, |
| | | | |алады. | |беру |стикерлер , |
| | | | |Оқушылар құрған|Топтар бір |Диалог құрып |түрлі-түсті |
| | | | |әңгімені |бірінің |сахналау |бояулар, |
| | | | |жеткізе біледі,|коріністерін | |смайликтер, |
| | | | |сахналауда |смайлик | | |
| | | | |әртістік |арқылы | | |
| | | | |қабілеттерін |бағалайды | | |
| | | | |көрсете алады. | | | |
| | | | | | | |Қиылған |
| | | |Зерттеушілік әңгіме | | | |суреттер, |
| | | |(диалогтік оқыту) |Зерттеуге | | |Қағаз парағы|
| | | | |сүйеніп | | |желім, |
| | | | |олардың | | |ватман, |
| | | | |мекедейтін | | |маркерлер , |
| | | | |ортасын көрсете| | |қайшы, |
| | | | |алады | | |стикерлер |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | |Топтастыру, | |Орындаған | | |
| | | | | |коллаждарға | | |
| | | | |Оқушылар |өз бағаларын | | |
| | | | |топта,жұпта |«Екі жұлдыз | | |
| | | | |Талқылау арқылы|бір тілек | | |
| | | | |өз ойларын бір |арқылы | | |
| | | | |біріне |стикерлерле | | |
| | | | |жеткізіп, |көрсетеді. | | |
| | | | |коллажда оны | | | |
| | | | |көрсете біледі.| | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | |Көзілдірік ,|
| | | |Жинақтау және | | | | |
| | | |қолдану (Сыни | | | | |
| | | |тұрғыдан ойлауға |Сұраққа жауап | |«Егер мына | |
| | | |үйрету) ; |бере алады | |көзілдірік | |
| | | |Формативті бағалау | | |сиқырлы болса | |
| | | |(өзін-өзі | | |оған қандай |Қорап, |
| | | |бағалау,өзара | | |қасиет бере |стикерлер, |
| | | |бағалау, сумативті | | |едіңіз?»- |бағалау |
| | | |бағалау ) | | |фонтастикалық |парақтары |
| | | |(Оқыту үшін | | |сұрағын қою | |
|2 | |Құстар жайлы |бағалау және | | |«Сұрақтар | |
| |Құстар |мағлұмат беру, |оқуды бағалау ) | | |қорабы» | |
| | |олардың | | | |рефлексиясын | |
| | |пайдасын, |Көрнекілік(Оқыту мен| | |беру |Ноутбук |
| | |мекендейтін |оқуда ақпараттық |Оқушылар | | | |
| | |ортасын |Коммуникациялық |құстардың | |Оқушыларға | |
| |11.04.14 |түсіну,қоршаған |технологияларды |түрлерін , | |ақпарат беру. | |
| | |ортаны сезіну, |пайдалану), топтық |мекндейтін | | |Суреттер |
| | |оларға қамқор |жұмыс (қалай оқу |ортасын,пайдасы| | | |
| | |бола білудің |керектігін үйрету) |н біліп өз ойын| | |Оқулық |
| | |жолдарын топ |зерттеушілік әңгіме |жеткізе біледі.| | | |
| | |арасында |(диалогтік оқыту), | | | | |
| | |ойластырып құру.|топтық әңгіме , | | | |Аудиожазба |
| | | | |Бөліктерден | | | |
| | | | |сурет құрып, | |Сурет құру | |
| | | | |топтарға бөліне| |арқылы | |
| | | | |алады. | |топтарға бөлу.| |
| | | | |Олардың | | | |
| | | | |қызметін | |Әр түрлі | |
| | | | |түсінеді | |құстардың | |
| | | | |Оқулықтағы | |дыбыстарын | |
| | | | |мәтінді | |тыңдау. | |
| | | | |оқып,түсінгенім| |Оқулықтағы | |
| | | | |ен бөлісе |Оқушылар |мәтінді оқып, |Фломастерлер|
| | | | |алады. |бір-біріне |түсінгенін | |
| | | | | |смайликтердің|«Құрастыр, |Ватман, |
| | | |Топтастыру ( Сыни | | |одан кейін |стикерлер |
| | | |тұрғыдан ойлауға | |Тиістісін |жауап бер» | |
| | | |үйрету), | |көрсетіп, өз |әңгімесін | |
| | | | |Құстарға қамқор|бағасын |жүргізу. | |
| | | | |болу түрлерін |көрсетеді. |«Құстардың | |
| | | | |құра алады. |Постерлерді |пайдасы» |видеосергіту|
| | | | | |«Екі жұлдыз |постер жасау | |
| | | | | |бір тілек» | | |
| | | | | |арқылы | | |
| | | | | |бағалайды. | | |
| | | | | | | |«Сұрақтар |
| | | | | |Формативтик | |қорабы |
| | | |Бихевористикалық | |бағалау, | |стикерлер» |
| | | |тәсіл | |суммативтік | | |
| | | |(Оқушылардың жас | |баға шығару. |Топ | |
| | | |ерекшеліктеріне |Оқушылар топта | |басшыларына | |
| | | |сәйкес оқыту және |бірлесе жұмыс | |оқушыларды | |
| | | |оқу) Рефлексия(«Екі |істеп,өз жұмысы| |бағалап,дәлелд| |
| | | |жұлдыз, бір тілек», |мен өзгелердің | |еуді | |
| | | |«сұрақтар қорабы») |жұмысын бағалай| |беру.Сабақ | |
| | | |формативті бағалау, |біледі.Сұрақ | |бойынша сұрақ | |
|3. | |Қосмекнділер мен|суммативті бағалау |ойластырып,жаза| |қою. |Видеосергіту|
| | |жорғалаушылар |Оқыту үшін бағалау |алады. | | | |
| |Қосмекенділ|түрлерін |және оқуды бағалау) | | | | |
| |ер мен |ажырату, олардың| | | | | |
| |жорғалаушыл|мекенін, қорегін|Бихевористикалық | | | | |
| |ар |салыстыра отырып|тәсіл, әлуметтік |Асықтардың | | | |
| | |түсіну. |жағдаяттық |түстері арқылы | |«Шаттық |Түсті |
| | | |тәсіл(Оқушылардың |топтарға бөліне|өзара бағалау|шеңбер» |асықтар |
| | | |жас ерекшелеріне |алады. | |тренингі, | |
| |18.04.1 | |сәйкес оқыту және |Тестті | |сергіту сәтін | |
| | | |оқу) топтық жұмыс |Орындағанда өз | |өткізу. | |
| | | |(Қалай оқу |білімін көрсете| | | |
| | | |керектігін үйрету) |алады. | |Суреттерді | |
| | | |тестілеу ( Сыни | | |құрып топтарға| |
| | | |тұрғыдан ойлауға | | |бөліну |Суреттер |
| | | |үйрету), | | |Тестілеу | |
| | | | | |Смайликтер |өткізу | |
| | | | | |арқылы |Түсінгенін | |
| | | |Зерттеушілік әңгіме |Оқушылардың |бір-біріне |жұпта | |
| | | |(диалогтік оқыту), |сабақта |баға береді. |бір-біріне | |
| | | | |қосмекенділер | |түсіндіру | |
| | | | |мен | | | |
| | | | |жорғалаушылар | | | |
| | | | |жайлы мәлімет | | | |
| | | | |алып,олардың | | | |
| | | | |қай жерде | | | |
| | | | |тіршілік |Постерлерді | | |
| | | | |ететінін, |«Бағдаршам» | | |
| | | | |сипатын біледі.|арқылы | | |
| | | |Жұптық әңгіме | |бағалау. | | |
| | | |(диалогтік оқыту) |Қосмекенділер | | |Бағдаршам |
| | | | |мен | | |көздері,баға|
| | | | |жорғалаушыларды|Топ басшылары| |лау |
| | | | |ң |қорытынды | |парақтары. |
| | | | |айырмашылықтары|баға | | |
| | | | |н айыра алады.|шығарады. | | |
| | | | |Топтық әңгіме |Мұғалім | | |
| | | | |арқылы, олардың|сабаққа | | |
| | | |Формативтік,(«Бағала|түрлерін |суммативті | | |
| | | |у парағы», |ажырата алады. |баға қояды. |А оқушыларына | |
| | | |«Бағдаршам») |Сабақта алған | |«бағалау | |
| | | |Суммативтік бағалау |білімі мен | |парағын» | |
| | | |(Оқыту үшін |істеген жұмысын| |толтыру | |
| |Жабайы | |бағалау |бағалай алады. | |тапсырмасын | |
| |аңдардың | |және | | |беру. | |
|4 |күзгі, | |Оқуды бағалау). | | |«Бағдаршам» | |
| |көктемгі,қы|Қоршаған ортаны | | | |түстері арқылы|Суреттер |
| |сқы, |танып білудегі | | | |өзінің | |
| |көктемгі |Жабайы аңдардың | | | |тақырыпты | |
| |тіршілігі |тіршілігі жайлы| | | |меңгерген | |
| | |түсіну.Олардың | | | |деңгейін | |
| | |балаларымен | | | |бақылау. | |
| | |танысып,оларды | | | | | |
| | |тішілік |Бихевиористикалық | | | | |
| | |әрекетіне үйрету|тәсіл (Жас | | | |Фломастерлер|
| | |жолдарымен |ерекшеліктеріне |Жұпта жұмыс | |Суреттер |, оқулық, |
| | |танысу. |қарай білім беру); |істей алады. |Мадақтау |арқылы қосымша|стикерлер |
| | |Жануарлар әлемі |Демонстрация, | | |мәлімет беру. | |
| | |туралы алған |көрнекілік,(Оқыту | | | | |
| | |білімін |мен оқуда | | | | |
| | |қорытындылау. |ақпараттық | | | | |
| | | |коммуникациялық | | | | |
| | | |технологияларды | | | | |
| | | |пайдалану); | | | | |
| | | |жұптық жұмыс (қалай | | | | |
| | | |оқу керектігін |Оқушы алдын-ала| | | |
| | | |үйрету), |пйдаланған | | | |
| | | | |мәліметті | |А оқушыға | |
| | | |Зерттеушілік әңгіме |түсіндіре | |жабайы |сызбалар |
| | | |(Сыни тұрғыдан |алады. | |аңдардың | |
| | | |ойлауға үйрету), | | |тіршілігін | |
| | | |Іздемпаздық жұмыс | | |түсіндіруді | |
| | | |(талантты және | | |беру | |
| | | |дарынды балаларды | | | | |
| | | |оқыту); |Өткен | | | |
| | | | |тақырыптар |Орындаған | | |
| | | |Жинақтау (Сыни |бойынша |«постерлеріне| | |
| | | |тұрғыдан ойлауға |білімін |» | | |
| | | |үйрету); |жүйелеп,сызбаны|өз бағаларын | | |
| | | | |толтыра алады. |стикер арқылы| | |
| | | | | |қояды. | | |
| | | | | | | | |
| | | | |Алған |Жауаптарды | | |
| | | | |күнделікті |смайлик | | |
| | | |Комулятивтік әңгіме |өмірмен |арқылы | | |
| | | |(радиобағдарлама) |байланыстырып, |бағалау. | |Қайық |
| | | | |сұрақтарға | | |суреттері, |
| | | | |жауап бере | | |смайликтер |
| | | |(диалогтік оқыту) |алады. |Оқушылар | | |
| | | | | |сабақты |«Желкенді | |
| | | |Суммативті бағалау, |Қайықтың |қандай |қайықтың | |
| | | |өзара бағалау, |жолаушасын |деңгейде |жолаушасын | |
| | | |рефлексия,(Оқыту |қалаған түспен |меңгергеніне |бояу», | |
| | | |үшін |бояп өзіне баға|баға береді. |«смайликпен | |
| | | |бағалау және оқуды|бере алады. |Мұғалім |бағалау» | |
| | | |бағалау). | |суммативті |арқылы | |
| | | | | |баға |оқушылардың | |
| | | | | |шығарады. |бір-біріне | |
| | | | | | |баға | |
| | | | | | |Беруге үйрету | |


Ұқсас жұмыстар
Жарық толқындарын қайталау
Саралау тапсырмалары
Оқыту үшін бағалау
Үлгі сабақ
Функциялық графиктерді microsoft excel-де салу
Тізбек рекуррентті формуламен
Жұмыс. қуат. энергия
Геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысы
Сызықтық алгоритмді программалау тақырыбына практикалық жұмыс
Сабақтың түрі. Сабақтың мақсаты
Пәндер