Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
С дыбысы мен әрпі
Сабақ тақырыбы: С дыбысы мен әрпі.Сабақтың мақсаты:1.Өткен дыбысты қайталай отырып, есте сақтау қабілетін арттыру.2.Жаңа С дыбысымен таныстыру, сөз, сөйлем құруға дағдыландыру.3. Ауызекі сөйлеу мәдениетін қалыптастыра, баспа әріп жазу жолдарын үйрете отырып, таза, сауатты жазуға тәрбиелеу.Сабақтың көрнекілігі: Кеспе әріптер, суреттер, жұмбақтар, ұлттық киімдер мен бұйымдар.Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу рәсімі. <<Тілек шеңбері>>Балалар тілек шеңберінде бір-біріне жағымды тілек білдіріп, жарқын көңіл-күй, достық сезімін сыйлайды.ІІ. Қайталау:- Дыбыстар нешеге бөлінеді? Қандай?- Өткен дыбыстарды және Б дыбысын қайталау.- Буындар: ба, бо, бу, би т.б.- Сөз: бас, бақ, бал, бар, бай, бор, бер, бет т.б.- Сөздерді буынға шапалақтау арқылы бөлгізу: бал-ға, ба-ла-пан, ба-нан.ІІІ. Жаңа сабақ.- Балалар қазір жылдың қай мезгілі? (Қыс)- Аптаның қай күні? (Сәрсенбі).- Сәрсенбінің сәтті күні бүгін біз С дыбысымен танысамыз.С дыбысының айтылуын, қандай дыбыс екенін түсіндіру.С дыбысы айтылған кезде тілдің ұшы астыңғы тіске тіреле отырып белгілі кедергі арқылы шуылдап шығады.С дыбысы дауыссыз, қатаң дыбыс.Жұмбақ шешу.Сақинаны, сандықты, Бастап тұрған қай әріп?Сәукелені, садақты. Сансыз орақ тәрізді. /С/Кіруге адам батпайды,Аман-есен сақтайды. /Сандық/Сандық - сөзін буынға бөлгізу, дыбыстық талдау жасату.<<Ақшамшық>> (сақина салу) ойыны: С әрпінен басталатын сөз ойлау.ІV. Дәптермен жұмыс:- Ауада жазу.Дәптерге таза, сауатты жазуын қадағалау.<<Шай ішу>> ойыны: ою-өрнекпен өрнектелген кеселердің сыртына жазылған сөздерді оқыту, дыбыстық талдау жасату. Сырмақ, сақа, сыр, сиыр, сүзбе, асық, сүт. Дыбыстық талдау: с- дауыссыз, ү-дауысты, т-дауыссызСергіту сәті:<<Ұшты-ұшты>> ойыны.Ұшты, ұшты - торғай ұшты! (ұшады)Ұшты, ұшты - тырна ұшты! (ұшады).Ұшты, ұшты - қарға ұшты! (ұшады).Ұшты, ұшты - балық ұшты! (ұшпайды).VІ. Ойын <<Екінші буыным қайда>> суретті көрсетіп екінші буынын айтқызу. Тас-бақа, Жан-гүл......VІІ. Қорытындылау."Ақсүйек" ойыны:С әрпінен басталатын суретті атау, жазу, дыбыстық талдау жасау.Сабақты бекіту. Сұрақ-жауап арқылы.Қыздар құлағына тағады- Сырға.Қыздар басына киеді- Сәукеле.Қыздар қолына тағады- Сақина.Уақытты көрсетеді- Сағат.Ақ, дәрумені көп, пайдалы сусын- Сүт.Сызуға арналған құрал- Сызғыш.Мектепте не оқимыз- Сабақ.Кітаптарды қайда саламыз- Сөмкеге.Балаларды мадақтау, бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz