Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Қазақ тілін үйренейік. 7 сынып
Есенбике Какимова,
Алматы қаласындағы
ХҮББК-нің қазақ тілі мен
әдебиеті пәнінің мұғалімі
7- сынып
Ашық сабақ
Тақырыбы: Қазақ тілін үйренейік
Мақсаттары:
Білімділік: тұйық етістік формасын, сан есімді қайталатып, түрлі жаттығулар арқылы пысықтау.
Дамытушылық: алған білімдерін ізденіспен қолдана білуге үйрету, ойлау, байланыстырып сөйлеу қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: оқушылардың өз Отанына деген сүйіспеншілік сезімінің қалыптасуына ықпал ете отырып, қазақ тіліне қызығушылықтарын арттыру, мемлекеттік тілді құрметтеуге тәрбиелеу.
Оқыту әдістері: сұрақ - жауап, мәнерлеп оқу, мәтінмен жұмыс, интерактивті оқыту, ойландыру, диалог құру.
Көрнекті құралдар: интерактивті тақта, кітаптар.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Амандасу;
2. Сыныптың сабаққа дайындығын тексеру;
3. Оқушылардың іске тез арада қосылуы;
4. Сабақ мақсаты мен жоспарының тұжырымдалуы
II. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі
Міндеті: барлық оқушылардың үй тапсырмасын дұрыс, толық және түсініп орындауын пысықтау.
- Сабаққа жақсы дайындалып келдіңдер. Ал бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: << Қазақ тілін үйренейік>>. Мынадай сұраққа жауап беріңдерші: - Қазақстан Республикасында жұмыс істеу үшін нені үйрену керек?
- Дұрыс, қазақ тілін үйрену керек. Қазақ тілін жақсы білетін мамандар жақсы жұмысқа орналасады.Көрейік, қалай сендер қазақ тілін білесіңдер! Сендер бірнеше сынақтан өтесіңдер: мәтін бойынша тапсырма орындайсыңдар,сан есім мен тұйық етістікті қайталайсыңдар.
Сынақтан өту үшін 3 топқа бөлінеміз. Мына геометриялық пішіндерді таңдап алыңдар, кім қайсын таңдайды, сондай пішін жатқан үстелдің қасына отырады.
1-сынақ. Тіл туралы мақалды жалғастыр / бірінші топ бастайды, екінші немесе үшінші топ жалғастырады/:
Тіл жетпейтін түкпір ... / жоқ/
Сөз - ... /дүниенің сәні/
Сөйлесе білген, ... /үйлесе біледі/
Тілдің құлпы.../ тіс/
Тәтті сөз... / тас балқытады/
Халықтың тілі... / қайнар бұлақ/.
Өте жақсы. Келесі тапсырма:1- топ: берілген мәтінді жалғастыру, мәтіндегі тұйық етістікті септеу; 2 - топ: мәтінді мазмұндау, мәтіндегі реттік сан есімдерді атау; 3- топ: мәтін бойынша диалог құру, мәтіндегі есептік сан есімдерді атау.
2- Бұл сынақтан да жақсы өттіңдер. Ал көрейік, қалай диалог құра аласыңдар.
1- ҚР рәміздері туралы;
2- қазақ тілі сабағы туралы;
3- ҚР спортшылары туралы.
3- Ал енді ойын түрінде сан есімдерді қайталайық. Ойын жүргізушісі Адель болсын. Жүргізуші : - мен сан есімдерді атап тұрамын, сендер жинақтық сан есімдерді естігенде, 1 рет шапалақтайсыңдар; болжалдық сан есімді естігенде, 2 рет шапалақтайсыңдар,т.б.
4- Келесі тапсырма оқулықтың 215-бетіндегі 3- тапсырма:
а) тапсырманы оқу,мәтінді оқу.
ә) сөздік жұмысы / жаңа сөздермен сөз тіркестерін, сөйлем құру/.
б) тапсырмаларды орындау.
5- Ал енді сөзжұмбақ шешеміз
C
А
Н
Е
С
I
M
Бұл сынақтан да жақсы өттіңдер.
6- Қазір <<Кім көп біледі?>> ойынын өткіземіз. Қай топ көбірек мақал - мәтел, жаңылтпаш айтып береді, солар ұтады.
7- Рефлексия. Ал енді <<Қазақ тілін білу үшін не істеу керек?>> деген сұраққа кластер құрып, жауап беріңдер.
8- Өте жақсы, осымен сабағымызды қорытындылаймыз, әрбір топ өз-өзін бағаласын.
- Бәрекелді,сабаққа барлықтарың жақсы қатыстыңдар, сендер болашақта жақсы маман боласыңдар деп сенемін.
Үй тасырмасы: 216 - б., 4 - тапсырма, жаңа сөздерді жаттау.
Осымен сабағымыз аяқталды, сендерге рақмет.
Алматы қаласындағы
ХҮББК-нің қазақ тілі мен
әдебиеті пәнінің мұғалімі
7- сынып
Ашық сабақ
Тақырыбы: Қазақ тілін үйренейік
Мақсаттары:
Білімділік: тұйық етістік формасын, сан есімді қайталатып, түрлі жаттығулар арқылы пысықтау.
Дамытушылық: алған білімдерін ізденіспен қолдана білуге үйрету, ойлау, байланыстырып сөйлеу қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: оқушылардың өз Отанына деген сүйіспеншілік сезімінің қалыптасуына ықпал ете отырып, қазақ тіліне қызығушылықтарын арттыру, мемлекеттік тілді құрметтеуге тәрбиелеу.
Оқыту әдістері: сұрақ - жауап, мәнерлеп оқу, мәтінмен жұмыс, интерактивті оқыту, ойландыру, диалог құру.
Көрнекті құралдар: интерактивті тақта, кітаптар.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Амандасу;
2. Сыныптың сабаққа дайындығын тексеру;
3. Оқушылардың іске тез арада қосылуы;
4. Сабақ мақсаты мен жоспарының тұжырымдалуы
II. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі
Міндеті: барлық оқушылардың үй тапсырмасын дұрыс, толық және түсініп орындауын пысықтау.
- Сабаққа жақсы дайындалып келдіңдер. Ал бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: << Қазақ тілін үйренейік>>. Мынадай сұраққа жауап беріңдерші: - Қазақстан Республикасында жұмыс істеу үшін нені үйрену керек?
- Дұрыс, қазақ тілін үйрену керек. Қазақ тілін жақсы білетін мамандар жақсы жұмысқа орналасады.Көрейік, қалай сендер қазақ тілін білесіңдер! Сендер бірнеше сынақтан өтесіңдер: мәтін бойынша тапсырма орындайсыңдар,сан есім мен тұйық етістікті қайталайсыңдар.
Сынақтан өту үшін 3 топқа бөлінеміз. Мына геометриялық пішіндерді таңдап алыңдар, кім қайсын таңдайды, сондай пішін жатқан үстелдің қасына отырады.
1-сынақ. Тіл туралы мақалды жалғастыр / бірінші топ бастайды, екінші немесе үшінші топ жалғастырады/:
Тіл жетпейтін түкпір ... / жоқ/
Сөз - ... /дүниенің сәні/
Сөйлесе білген, ... /үйлесе біледі/
Тілдің құлпы.../ тіс/
Тәтті сөз... / тас балқытады/
Халықтың тілі... / қайнар бұлақ/.
Өте жақсы. Келесі тапсырма:1- топ: берілген мәтінді жалғастыру, мәтіндегі тұйық етістікті септеу; 2 - топ: мәтінді мазмұндау, мәтіндегі реттік сан есімдерді атау; 3- топ: мәтін бойынша диалог құру, мәтіндегі есептік сан есімдерді атау.
2- Бұл сынақтан да жақсы өттіңдер. Ал көрейік, қалай диалог құра аласыңдар.
1- ҚР рәміздері туралы;
2- қазақ тілі сабағы туралы;
3- ҚР спортшылары туралы.
3- Ал енді ойын түрінде сан есімдерді қайталайық. Ойын жүргізушісі Адель болсын. Жүргізуші : - мен сан есімдерді атап тұрамын, сендер жинақтық сан есімдерді естігенде, 1 рет шапалақтайсыңдар; болжалдық сан есімді естігенде, 2 рет шапалақтайсыңдар,т.б.
4- Келесі тапсырма оқулықтың 215-бетіндегі 3- тапсырма:
а) тапсырманы оқу,мәтінді оқу.
ә) сөздік жұмысы / жаңа сөздермен сөз тіркестерін, сөйлем құру/.
б) тапсырмаларды орындау.
5- Ал енді сөзжұмбақ шешеміз
C
А
Н
Е
С
I
M
Бұл сынақтан да жақсы өттіңдер.
6- Қазір <<Кім көп біледі?>> ойынын өткіземіз. Қай топ көбірек мақал - мәтел, жаңылтпаш айтып береді, солар ұтады.
7- Рефлексия. Ал енді <<Қазақ тілін білу үшін не істеу керек?>> деген сұраққа кластер құрып, жауап беріңдер.
8- Өте жақсы, осымен сабағымызды қорытындылаймыз, әрбір топ өз-өзін бағаласын.
- Бәрекелді,сабаққа барлықтарың жақсы қатыстыңдар, сендер болашақта жақсы маман боласыңдар деп сенемін.
Үй тасырмасы: 216 - б., 4 - тапсырма, жаңа сөздерді жаттау.
Осымен сабағымыз аяқталды, сендерге рақмет.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz