Сабақ жоспары :: География
Файл қосу
Үндістан 11 сынып
Каратаева Куляйша Сакеновна
Қостанай ауданы
Н.Наушабаев атындағы
Затобол орта мектебінің
география пәні мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Үндістан
Өтілген сыныбы: 11 сынып
Өтілген күні: 10.10.2014 жыл
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Білу:
Үндістанның құрылымын,ЭГЖ,қалыптасу тарихын,геосаяси жағдайын,ТЖ,ТР,халқы
жайында білу керек
Түсіну:
Үндістанның ЭГЖ,ТЖ,ТР,халқының ерекшеліктерін айқындап түсіну керек
Қолдану:
Себеп-салдар байланыстарын анықтағанда білімдерін қолдану керек
Талдау:
Үндістандағы діндердің таралуын /127 беттегі карта бойынша/ талдау керек.
Жинақтау:
-Неге Үндістанның ЭГЖ шаруашылығын дамытуға қолайлы?
-Жеке тапсырма
Үндістан халқының орналасу ерекшеліктерін анықтап,оның себептерін түсіндір
/интернет мәліметтері мен атлас бойынша/
-ҰБТ-ға байланысты ең маңызды деректер бойынша білімдерін жинақтау керек
Бағалау:
Эссе. «Үндістанның ТР шаруашылық құрылымын анықтауға негіз бола ма?»
Кері байланыс «Бүгінгі сабақ жайында не айтар едің?» стикерге жазу керек.
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Білу:
Үндістанның құрылымын,ЭГЖ,қалыптасу тарихын,геосаяси жағдайын,ТЖ,ТР,халқы
жайында біледі
Түсіну:
Үндістанның ЭГЖ,ТЖ,ТР,халқының ерекшеліктерін айқындап түсінеді
Қолдану:
Себеп-салдар байланыстарын анықтағанда білімдерін қолданады
Талдау:
Үндістандағы діндердің таралуын талдайды
Жинақтау:
-Неге Үндістанның ЭГЖ шаруашылығын дамытуға қолайлы?
-Жеке тапсырма
Үндістан халқының орналасу ерекшеліктерін анықтап,оның себептерін түсіндір
ҰБТ-ға байланысты ең маңызды деректер бойынша білімдерін жинақтайды
Бағалау:
Эссе. «Үндістанның ТР шаруашылық құрылымын анықтауға негіз бола ма?»
Кері байланыс «Бүгінгі сабақ жайында не айтар едің?» стикерге жазады
Үйрену мақсатын да бағаны қоса, бағалау
кері байланыс, суммативті бағалау, формативті бағалау/мұғалімнің сабақ
соңында бағалауы/
Барлық балаларды сабаққа қатыстыру:
Жеке, топпен жұмыстар
Негізгі дерек көздер, ресурстар:Оқулық, презентация , 1-топ ресурстары- §28-
1,2 тақырыпша,атлас,карта, 2-топ ресурстары- §28 -3 тақырыпша,қиынды
суреттер,атлас,3-топ ресурстары-§29-1 тақырыпша,атлас, интернет мәліметтері
үшін ноутбук, /интернет мәліметтері мен атлас бойынша/
Модульдердің түйінді идеясын ашуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Тренингті және топқа бөлуді оқушылар өздері ұйымдастырады-мұғалімнің алдын-
ала ескертуі бойынша /4 минут/ талантты және дарынды балаларды оқыту және
оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді ашу.
Суреттерді көрсету арқылы тақырыпты ашу және оқушылардың мақсат қоюы /2
минут/, «Дана үкі» /оқу- 5 минут,тапсырманы орындау- 15 минут,қорғау- 6
минут/ әдісі бойынша тапсырмаларды оқып-үйрену,бағалау- оқушылардың жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және сыни тұрғыдан ойлануға үйрету
модульдерін жүзеге асыру.
«Дана үкі» әдісімен жаңа тақырыпты оқып-үйрену тапсырмалары
1-топ
Мемлекеттің құрылымы,ЭГЖ, қалыптасу тарихы және геосаяси жағдайының
ерекшеліктерін сипаттайтын ертегі құрастыру /тақтадағы картаны және атласты
пайдалану/
2-топ
Қиынды суреттерді және мәтін деректерін пайдаланып,Үндістанның ТЖ және ТР
сипаттау
3-топ
Кесінді жолақтарды және мәтін деректерін пайдаланып, Үндістанның халқын
сипаттайтын сызба құрастыру және Үндістан халқы жайында қызықты деректер
айту, яғни интернеттен қызықты мәліметтер алу барысында
-Жеке тапсырма
Үндістан халқының орналасу ерекшеліктерін анықтап,оның себептерін түсіндір
/жеке тапсырма ҰБТ-да география таңдаған оқушыға берілді, оқушы
атластардағы тақырыптық карталармен және интернетпен жұмыс жасайды-ресурс:
7,10,11 сынып атластары,ноутбук/ /қорғау-2 минут/ -талантты және дарынды
балаларды оқыту
Жаңа сабақты игеру кезінде - АКТ пайдалану.
Бас бармақты үш түрде көрсету арқылы формативті және сабақ соңында
сумативті бағалау,
Эссе. «Үндістанның ТР шаруашылық құрылымын анықтауға негіз бола ма?»
/5-минут және жинақтау сұрақтарына 3-минут/
кері байланыс/1 минут/ - оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулін
пайдалану.
Үйге тапсырма:
§28, 29
Жеке тапсырма /презентация дайындау/
«Үндістан ерекше ел»
Сабақ кезеңдерінен суреттер:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz