11-сынып географиясы: Үндістан - құрылымы, экономикалық-географиялық жағдайы, табиғи ресурстары мен халқы (сабақ жоспары)

Каратаева Куляйша Сакеновна

Қостанай ауданы

Н. Наушабаев атындағы

Затобол орта мектебінің

география пәні мұғалімі

Сабақтың тақырыбы: Үндістан

Өтілген сыныбы: 11 сынып

Өтілген күні: 10. 10. 2014 жыл

Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

Білу:

Үндістанның құрылымын, ЭГЖ, қалыптасу тарихын, геосаяси жағдайын, ТЖ, ТР, халқы жайында білу керек

Түсіну:

Үндістанның ЭГЖ, ТЖ, ТР, халқының ерекшеліктерін айқындап түсіну керек

Қолдану:

Себеп-салдар байланыстарын анықтағанда білімдерін қолдану керек

Талдау:

Үндістандағы діндердің таралуын /127 беттегі карта бойынша/ талдау керек.

Жинақтау:

-Неге Үндістанның ЭГЖ шаруашылығын дамытуға қолайлы?

-Жеке тапсырма

Үндістан халқының орналасу ерекшеліктерін анықтап, оның себептерін түсіндір /интернет мәліметтері мен атлас бойынша/

-ҰБТ-ға байланысты ең маңызды деректер бойынша білімдерін жинақтау керек

Бағалау:

Эссе. «Үндістанның ТР шаруашылық құрылымын анықтауға негіз бола ма?»

Кері байланыс «Бүгінгі сабақ жайында не айтар едің?» стикерге жазу керек.

Оқып-үйренудің нәтижесі:

Білу:

Үндістанның құрылымын, ЭГЖ, қалыптасу тарихын, геосаяси жағдайын, ТЖ, ТР, халқы жайында біледі

Түсіну:

Үндістанның ЭГЖ, ТЖ, ТР, халқының ерекшеліктерін айқындап түсінеді

Қолдану:

Себеп-салдар байланыстарын анықтағанда білімдерін қолданады

Талдау:

Үндістандағы діндердің таралуын талдайды

Жинақтау:

-Неге Үндістанның ЭГЖ шаруашылығын дамытуға қолайлы?

-Жеке тапсырма

Үндістан халқының орналасу ерекшеліктерін анықтап, оның себептерін түсіндір

ҰБТ-ға байланысты ең маңызды деректер бойынша білімдерін жинақтайды

Бағалау:

Эссе. «Үндістанның ТР шаруашылық құрылымын анықтауға негіз бола ма?»

Кері байланыс «Бүгінгі сабақ жайында не айтар едің?» стикерге жазады

Үйрену мақсатын да бағаны қоса, бағалау

кері байланыс, суммативті бағалау, формативті бағалау/мұғалімнің сабақ соңында бағалауы/

Барлық балаларды сабаққа қатыстыру:

Жеке, топпен жұмыстар

Негізгі дерек көздер, ресурстар: Оқулық, презентация, 1-топ ресурстары- §28- 1, 2 тақырыпша, атлас, карта, 2-топ ресурстары- §28 -3 тақырыпша, қиынды суреттер, атлас, 3-топ ресурстары-§29-1 тақырыпша, атлас, интернет мәліметтері үшін ноутбук, /интернет мәліметтері мен атлас бойынша/

Модульдердің түйінді идеясын ашуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Тренингті және топқа бөлуді оқушылар өздері ұйымдастырады-мұғалімнің алдын-ала ескертуі бойынша /4 минут/ талантты және дарынды балаларды оқыту және оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді ашу.

Суреттерді көрсету арқылы тақырыпты ашу және оқушылардың мақсат қоюы /2 минут/ , «Дана үкі» /оқу- 5 минут, тапсырманы орындау- 15 минут, қорғау- 6 минут/ әдісі бойынша тапсырмаларды оқып-үйрену, бағалау- оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және сыни тұрғыдан ойлануға үйрету модульдерін жүзеге асыру.

«Дана үкі» әдісімен жаңа тақырыпты оқып-үйрену тапсырмалары

1-топ

Мемлекеттің құрылымы, ЭГЖ, қалыптасу тарихы және геосаяси жағдайының ерекшеліктерін сипаттайтын ертегі құрастыру /тақтадағы картаны және атласты пайдалану/

2-топ

Қиынды суреттерді және мәтін деректерін пайдаланып, Үндістанның ТЖ және ТР сипаттау

3-топ

Кесінді жолақтарды және мәтін деректерін пайдаланып, Үндістанның халқын сипаттайтын сызба құрастыру және Үндістан халқы жайында қызықты деректер айту, яғни интернеттен қызықты мәліметтер алу барысында

-Жеке тапсырма

Үндістан халқының орналасу ерекшеліктерін анықтап, оның себептерін түсіндір /жеке тапсырма ҰБТ-да география таңдаған оқушыға берілді, оқушы атластардағы тақырыптық карталармен және интернетпен жұмыс жасайды- ресурс: 7, 10, 11 сынып атластары, ноутбук/ /қорғау-2 минут/ - талантты және дарынды балаларды оқыту

Жаңа сабақты игеру кезінде - АКТ пайдалану.

Бас бармақты үш түрде көрсету арқылы формативті және сабақ соңында сумативті бағалау,

Эссе. «Үндістанның ТР шаруашылық құрылымын анықтауға негіз бола ма?»

/5-минут және жинақтау сұрақтарына 3-минут/

кері байланыс/1 минут/ - оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулін пайдалану.

Үйге тапсырма:

§28, 29

Жеке тапсырма /презентация дайындау/

«Үндістан ерекше ел»

Сабақ кезеңдерінен суреттер:


Ұқсас жұмыстар
Орталық Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайы, табиғи ресурстары және халқы
Германияның экономикалық-географиялық жағдайы, табиғат ресурстары және халқы
7-сынып географиясы: Қытай мен Үндістан - табиғи жағдайлары, табиғи ресурстары, халқы және шаруашылығы (қысқа мерзімді жоспар)
Орталық Қазақстан экономикалық ауданы: экономико-географиялық жағдайы, табиғи ресурстары және халқы - қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақ жоспары (11 сынып, география): Италияның экономикалық-географиялық жағдайы, табиғат пен ресурстары, халқы, шаруашылығы және сыртқы байланыстары
11-сынып географиясы: Балтық маңы елдерінің географиялық орны, табиғи ресурстары және халқы
9-сынып географиясы: Шығыс Қазақстанның экономикалық-географиялық және табиғи жағдайы - сабақ жоспары
11-сынып географиясы: Канаданың қалыптасуы, табиғаты, халқы және экономикалық құрылымы
9-сынып географиясы: Оңтүстік Қазақстанның экономикалық географиясы, табиғат жағдайы және халқы - қысқа мерзімді жоспар
Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайы: географиялық орны, әкімшілік-аумақтық құрылымы және экономикалық әлеуеті
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz