Сабақ жоспары :: География

Файл қосу

Үндістан 11 сынып



Каратаева Куляйша Сакеновна
Қостанай ауданы
Н.Наушабаев атындағы
Затобол орта мектебінің
география пәні мұғалімі

Сабақтың тақырыбы: Үндістан
Өтілген сыныбы: 11 сынып
Өтілген күні: 10.10.2014 жыл
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Білу:
Үндістанның құрылымын,ЭГЖ,қалыптасу тарихын,геосаяси жағдайын,ТЖ,ТР,халқы
жайында білу керек
Түсіну:
Үндістанның ЭГЖ,ТЖ,ТР,халқының ерекшеліктерін айқындап түсіну керек
Қолдану:
Себеп-салдар байланыстарын анықтағанда білімдерін қолдану керек
Талдау:
Үндістандағы діндердің таралуын /127 беттегі карта бойынша/ талдау керек.
Жинақтау:
-Неге Үндістанның ЭГЖ шаруашылығын дамытуға қолайлы?
-Жеке тапсырма
Үндістан халқының орналасу ерекшеліктерін анықтап,оның себептерін түсіндір
/интернет мәліметтері мен атлас бойынша/
-ҰБТ-ға байланысты ең маңызды деректер бойынша білімдерін жинақтау керек
Бағалау:
Эссе. «Үндістанның ТР шаруашылық құрылымын анықтауға негіз бола ма?»
Кері байланыс «Бүгінгі сабақ жайында не айтар едің?» стикерге жазу керек.
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Білу:
Үндістанның құрылымын,ЭГЖ,қалыптасу тарихын,геосаяси жағдайын,ТЖ,ТР,халқы
жайында біледі
Түсіну:
Үндістанның ЭГЖ,ТЖ,ТР,халқының ерекшеліктерін айқындап түсінеді
Қолдану:
Себеп-салдар байланыстарын анықтағанда білімдерін қолданады
Талдау:
Үндістандағы діндердің таралуын талдайды
Жинақтау:
-Неге Үндістанның ЭГЖ шаруашылығын дамытуға қолайлы?
-Жеке тапсырма
Үндістан халқының орналасу ерекшеліктерін анықтап,оның себептерін түсіндір
ҰБТ-ға байланысты ең маңызды деректер бойынша білімдерін жинақтайды
Бағалау:
Эссе. «Үндістанның ТР шаруашылық құрылымын анықтауға негіз бола ма?»
Кері байланыс «Бүгінгі сабақ жайында не айтар едің?» стикерге жазады
Үйрену мақсатын да бағаны қоса, бағалау
кері байланыс, суммативті бағалау, формативті бағалау/мұғалімнің сабақ
соңында бағалауы/
Барлық балаларды сабаққа қатыстыру:
Жеке, топпен жұмыстар
Негізгі дерек көздер, ресурстар:Оқулық, презентация , 1-топ ресурстары- §28-
1,2 тақырыпша,атлас,карта, 2-топ ресурстары- §28 -3 тақырыпша,қиынды
суреттер,атлас,3-топ ресурстары-§29-1 тақырыпша,атлас, интернет мәліметтері
үшін ноутбук, /интернет мәліметтері мен атлас бойынша/
Модульдердің түйінді идеясын ашуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Тренингті және топқа бөлуді оқушылар өздері ұйымдастырады-мұғалімнің алдын-
ала ескертуі бойынша /4 минут/ талантты және дарынды балаларды оқыту және
оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді ашу.
Суреттерді көрсету арқылы тақырыпты ашу және оқушылардың мақсат қоюы /2
минут/, «Дана үкі» /оқу- 5 минут,тапсырманы орындау- 15 минут,қорғау- 6
минут/ әдісі бойынша тапсырмаларды оқып-үйрену,бағалау- оқушылардың жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және сыни тұрғыдан ойлануға үйрету
модульдерін жүзеге асыру.
«Дана үкі» әдісімен жаңа тақырыпты оқып-үйрену тапсырмалары
1-топ
Мемлекеттің құрылымы,ЭГЖ, қалыптасу тарихы және геосаяси жағдайының
ерекшеліктерін сипаттайтын ертегі құрастыру /тақтадағы картаны және атласты
пайдалану/
2-топ
Қиынды суреттерді және мәтін деректерін пайдаланып,Үндістанның ТЖ және ТР
сипаттау
3-топ
Кесінді жолақтарды және мәтін деректерін пайдаланып, Үндістанның халқын
сипаттайтын сызба құрастыру және Үндістан халқы жайында қызықты деректер
айту, яғни интернеттен қызықты мәліметтер алу барысында
-Жеке тапсырма
Үндістан халқының орналасу ерекшеліктерін анықтап,оның себептерін түсіндір
/жеке тапсырма ҰБТ-да география таңдаған оқушыға берілді, оқушы
атластардағы тақырыптық карталармен және интернетпен жұмыс жасайды-ресурс:
7,10,11 сынып атластары,ноутбук/ /қорғау-2 минут/ -талантты және дарынды
балаларды оқыту
Жаңа сабақты игеру кезінде - АКТ пайдалану.
Бас бармақты үш түрде көрсету арқылы формативті және сабақ соңында
сумативті бағалау,
Эссе. «Үндістанның ТР шаруашылық құрылымын анықтауға негіз бола ма?»
/5-минут және жинақтау сұрақтарына 3-минут/
кері байланыс/1 минут/ - оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулін
пайдалану.
Үйге тапсырма:
§28, 29
Жеке тапсырма /презентация дайындау/
«Үндістан ерекше ел»
Сабақ кезеңдерінен суреттер:


Ұқсас жұмыстар
Орталық Азия аймағының аумағы
Әлеуметтік қатынастар
Еураияның халқы және елдері
Ежелгі үндістан
Мұнайды экспорттайтын елдер
Қытай. үндістан
Мұсылман құқығының бөлінген мемлекеттері
Түркістан қаласының географиялық координатасы
Материктік аралдар
Ұлы географиялық ашулар
Пәндер