Сандық ақпаратты өңдеу. 5 сынып

Тізбектелген сабақ топтамасының орта мерзімді жоспары

Оқулық: Информатика

Сыныбы: 5

Жалпы мақсаты: Бағдарлама модульдерін ықпалдастыра отырып, тақырыпты меңгертуде оқушылардың сыни ойлауын дамыту

Пән мұғалімі: Жағыпарова Динара

Оқып үйренудің негізгі мақсат -міндеттері

Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

Пәнді меңгерудегі кедергілерді жеңу

Оқып-үйренудің

нәтижесі

Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Барлығын қосқанда (сабақ барысына оқушылардың қатысуы)
Негізгі дереккөздер
№: 1
Оқып үйренудің негізгі мақсат -міндеттері:

Тақырыбы:

Практикалық жұмыс. Аралас құжаттарды құру

Мақсаты:

- оқушылардың мәтіндік және графикалық ақпаратты өңдеу тақырыбы бойынша алған білімдерін пысықтай отырып, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру;

Міндеттері :

  • топтық жұмыс арқылы бірлескен жұмысты ұйымдастыру
  • Оқушыларға еңбекқорлық туралы түсінік қалыптастыру.
  • Тақырыпты АКТ-ның көмегімен ашу
Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер:

Уақыт шеңбері

Топтық, жұптық жұмыс

компьютермен жұмыс, (АКТ-ны пайдалану)

«Миға шабуыл»,

«Жәрмеңке» ұйымдастыру,

«Ментальды карта»,

«БҮБ» стратегияларын қолдану.

Сергіту сәті

Пәнді меңгерудегі кедергілерді жеңу:

-Сенімді қарым қатынас орнату

-Еркін пікірлесуге жетелеу

-Сұрақ қою, жауап беру дағдысын қалыптастыру.

Оқып-үйренудіңнәтижесі:
  • Топпен жұмыс істеуге дағдыланды.
  • Еңбекқорлық түсініктері қалыптасты.
  • АКТ- ны тиімді қолдана алады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Смайликтер

Бірін-бірі бағалау.

«2 жұлдыз, 1тілек ».

Барлығын қосқанда (сабақ барысына оқушылардың қатысуы):

Деңгейлік тапсырмалар

Жұптық, топтық жұмыс,

АКТ-ны қолдану

Негізгі дереккөздер:

5 сынып оқулық, әдістемелік құрал, интернет желісі, АКТ, А4 формат, маркер

Презентация көрмесі

№: 2
Оқып үйренудің негізгі мақсат -міндеттері:

Тақырыбы:

Сандық ақпаратты өңдеу. Калькулятор.

Мақсаты:

Оқушыларды калькулятор программасын таныстыру, калькуляторды іске қосуды онымен жұмыс жасауды және сандық ақпараттарды өңдеуді үйрету.

Міндеттері:

  • калькуляторда қарапайым есептер шығару тәсілдерін үйрету.
  • Тақырып бойынша өз ойын нақты жеткізе білу.
  • Өздігімен тақырыпты ашуға бағыттау.

Калькулятор көмегімен арифметикалық амалдарды қолдану есептер шығару.

Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер:

«Шаттық шеңбері»,

«Конверт сұрақ»,

«Бағдаршам»

«Жұптас, ойлан, бөліс»,

«Ыстық орындық»,

«Сұрақтары бар қорап»

Пәнді меңгерудегі кедергілерді жеңу:

-Жаңа тапсырманы сеніммен орындауға жетелеу

-Еркін пікірлесуге жетелеу

-Түрткі сұрақтар қою

-Үнсіз оқушыларды топтық әрекет арқылы бірлесіп жұмыс істеуге тарту.

Оқып-үйренудіңнәтижесі:

Блокнотты іске қосуды, калькуляторда қарапайым есептеулерді шығаруды үйренді.

Өз пікірлерін жеткізе алады.

Компьютерді еркін меңгере алады.

Ортақ шешім қабылдай алады.

Оқушылар өздігінен калькулятор көмегімен есептер шығара алады.

Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

«Басбармақ»

Мадақтау.

Смайликтер арқылы бағалау.

Барлығын қосқанда (сабақ барысына оқушылардың қатысуы):

Жұптық тапсырмалар беру.

Күрделі тапсырмалар беру.

Деңгейлеп тапсырмалар беру.

Негізгі дереккөздер:

Интерактиті тақта,

маркерлер,

смайликтер,

презентация,

стикерлер,

Компьютер,

№: 3
Оқып үйренудің негізгі мақсат -міндеттері:

Тақырыбы:

Дыбыстық ақпаратты өңдеу. Фонограф. Ойнатқыш

Мақсаты:

Оқушыларға Фонограф бағдарламасына бару жолдарын үйрету. Фонограф бағдарламасында практикалық жұмыс жасауға үйрету. Фонограф бағдарламасында дыбыс жаза және ойната білуге үйрету.

Міндеттері:

  • білімдерін ұштауда сыни тұрғыдан ойлауын дамыту арқылы қорытынды жасай алуға дағдыландыру.
  • Алған білімдерін ұштастыра отырып, компьютерде жұмыс істеуге бағыт бағдар беру
  • . Оқушылардың ақпаратты таба білу, сұрыптауға үйрету
Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер:

"5 сұрақ әдісі"

Сергіту сәті.

Топқа бөлу. (кесте, сурет, бейнене арқылы)

Пәнді меңгерудегі кедергілерді жеңу:

Ішкі «уәжді» ояту

АКТ құзырлығы басым оқушыны көмекке тарту

Күрделі тапсырмалар орындау мүмкіндігін арттыру

Диалог арқылы оқыту.

Оқып-үйренудіңнәтижесі:
  • Микрофонды, құлаққапты қосуды
  • дыбыс жазу программасында дыбыс жазуды пайдалана алады.
  • мәтіндік құжатқа дыбыс орнатуды меңгере алады.
  • Бірлесіп жұмыс істей оиырып, пікірлерін ортаға салады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Ауызша мадақтау

«Жарайсыңдар!»

Стикерлер арқылы бағалау

Барлығын қосқанда (сабақ барысына оқушылардың қатысуы):

АКТ ны қолдану

Жұптық жұмыс

Топтық жұмыс

Негізгі дереккөздер:

Интерактивті тақта,

компьютер,

оқулық,

смайликтер,

маркерлер,

ақ парақтар,

бағалау парақшасы.

№: 4
Оқып үйренудің негізгі мақсат -міндеттері:

Тақырыбы: Практикалық жұмыс Дыбыс жазу

Мақсаты:

Оқушыларға Фонограф бағдарламасына бару жолдарын үйрету. Фонограф бағдарламасында практикалық


Ұқсас жұмыстар
Мәтіндік ақпараттарды өңдеу
Зертханалық жұмыстарға арналған әдістемелік құрал
Сандық ақпаратты өңдеу. калькулятор. 5 сынып
Ақпарат жинаушылар
Конференция сабақ
Ақпаратты өңдеу
Информатика пәнінен оқу бағдарламасы
Paint графиктік редакторы
Ақпарат және ақпараттық үрдістер. авторлық бағдарлама
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz