Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Ойна да, ойлан


Ойна да , ойлан .

Г. Байтугелова, «Балауса» балалар бақшасының тәрбиешісі
Жамбыл облысы ,
Т.Рысқұлов ауданы , Құлан ауылы.

Білім саласының мазмұны: Таным. Қатынас. Шығармашылық.
Бөлімі: Матеметика. Тіл дамыту. Сурет. Жапсыру.
Мақсаты: Ұлттық ойындар арқылы балалардың ойлау қабілеттерін дамыту,
есептер шығаруға талпындыру , ұлттық дәстүрлерді дәріптеу. Ойын үстінде
балаларды сергіте, қуанта отырып , белсенді әрекетке жұмылдыру , ой-
өрістерін , тіл байлығын дамыту. Ойын арқылы білімдерін жетілдіру ,
балаларды сабырлыққа , ептілікке , шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Міндеті: Көру, есту, зейін, ес және ойлау қабілеттерін дамыту.
Көрнекі құралдар: Сандар, қоржын, асықтар, орамал, тенге, үлгі.
Керекті құрал-жабдықтар: Ақ парақ, субояқ, түсті қағаз, желім, қайшы,
дымқыл сулық.
Сөздік жұмыс: Бәйге, қоржын, шапан.
Билингвистикалық компоненттер: Сан – цифра, тенге (ақша)-деньги.
Инклюзивтік әлеумент: Даму мүмкіншілігі шектеулі бал-н жұмыс.
|Іс-әрекет | | |Жанұяның |
|кезеңі |Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |қатысуы. |
|Мотив-қ |Балалар бүгін күн шуағын | | |
|қозғаушы |шашып, жарқырап тұр екен бізге|Қайыл күн, көк аспан! | |
| |қонақтар келіпті,қане әсем |Қайырлы күн, жер ана! | |
| |табиғатымызға қайыр |Қайырлы күн, қонақтар, | |
| |лы күн тілейік. |Қайырлы күн, достарым! | |
| | | | |
| |Шаттық шеңбері: |Дөңгеленіп тұрамыз, | |
| | |Шаңырақты көтеріп, | |
| | |Керегені құрамыз. | |
| | |Оқтай болып иіліп, | |
| | |Киіз үйді құрамыз. | |
|Іздену |Балалар бүгін бізге қонаққа | | |
|ұйым-шы |Қожанасыр тамыз келеді. 2| | |
|кезең |топ болып қарсы алайық. | | |
| |Қ/о «Кім жылдам» |Балалар фотокарточкадағы | |
| |Шарты: үстел үстінде ша-шылған|сурет бойынша 2топқа | |
| |суретті жылдам алып сол |бө-лінеді. | |
| |бойынша өз орын |1-топ: «Шапан» | |
| |дарын тез тауып тұру керек |2-топ: «Қоржын» | |
| |Ұлт.ойын:«Орамалтастамақ» | | |
| |Шарты: екі топтың балалары | | |
| |орамал тастау арқылы кезек | | |
| |тесіп қойылған сұрақтарға | | |
| |жау-ап беру керек. | | |
| |1Бағдаршамның неше көзі бар? |Үш көзі бар. | |
| |2Аспанда неше жұлдыз бар? |Көп жұлдыз бар. |Қожанасыр |
| |3.Адамда неше көз бар? |Екі көз бар. |Інжудің |
| |4.Қойдың неше аяғы бар? |Төрт ая,ы бар. |атасы: Аман |
| |5.Күннің түсі қандай ? |Күннің түсі сары. |сыңдар ма |
| |6.Құстың неше қанатты бар? |Екі қанаты бар. |құлындарым, |
| |Тосын сәт: домбыраның үні | |тойларың |
| |естіледі, ішке домбырасы | |құтты |
| |қолында, иығына қоржынын асып | |бол-сын.Мен |
| |алған Қожанасыр ата келеді. | |сен |
| |- Сәлеметсізбе ата? Жолдан | |дердің |
| |шаршап келген боларсыз, төрге |-Салеметсізбе ата! |тойларыңа |
| |шығыңыз,отырыңыз. | |үлкен қоржы |
| |-Баллар көрдіңдер ме ата | |нмен келдім. |
| |қор-жын әкеліпті,сендер | |Қоржыным-дағы|
| |тапсырма орындауға дайынсыңдар| |асықта |
| |ма? | |рға сендерге |
| |-Қиындықтан қорықпайсыңдар ма?|Иә, дайынбыз! |арнап тапсы |
| |-Қоржынның қандай пайдасы бар?|Қорықпаймыз! |рмалар,ойын |
| | | |дар дайын-дап|
| | |-Қоржынды атқа асып қояды.|келдім. |
| | |-Аталарымыз баклажкаға | |
| |-Жарайсыңдар балалар, |айран, сүт, қымыз құйып | |
| |қор-жынды иыққа да асып |қоржынға салып қояды. | |
| |азық-түлік салса да болады. | | |
| |Жаңа сөз: қоржын, шапан. | | |
| | |- Қоржын, шапан. | |
| |«Асық» ойыны. | | |
| |Шарты: Қоржыннан асық алып, | | |
| |қандай түсті екенін және сол | | |
| |түстес хатты тауып қандай | | |
| |таңбамен белгілененін айтады. | | |
| |Қоржыннан бір бала бір асық | | |
| |алып бал-ға көрсетеді, | | |
| |тәрбие-ші сұрайды: | | |
| |-Мынау асықтың түсі қандай? | | |
| |Кім маған осы түске ұқсас | | |
| |хат-ты тауып береді. Сары | | |
| |түсген |-Асықтың түсі сары. | |
| |қандай заттарды білесіңдер? |- Хаттың түсі де сары. | |
| |Қандай таңбамен белгіленген? |-Сары түстен: күн, алма | |
| |5-хаттағы тапсырма: |шар,доп..т.с.с. | |
| |Санамақ айту. |- 5 санымен белгіленген. | |
| | |-Бота,түйе,құлын, бие, | |
| | |Торғай,шошқа,қой,қозы | |
| | |Бұзау,бұлан,көжек,қоян | |
| | |Бақа,шаян,торғай,шымшық | |
| | |Сен қал ! Сен шық ! | |
| |-Мынау асықтың түсі қандай? | | |
| |Кім маған осы түске ұқсас |- Түсі жасыл. | |
| |хат-ты тауып береді. Жасыл |-Жасыл түстен: шөп, | |
| |түстен қандай заттарды |доп,көйлек,жапырақ..т.с.с.| |
| |білесіңдер? |- 3 санымен белгіленген. | |
| |Қандай таңбамен белгіленген? |-Қыста- күн қысқа, | |
| |3-хаттағы тапсырма: |Күн қыста- тым қысқа. | |
| |Жаңылтпаштар айту: |-Шеше, неше кесе | |
| | |Сынды кеше. т.б. | |
| | | | |
| | |- Түсі ақ. | |
| |-Мынау асықтың түсі қандай? | | |
| |Кім маған осы түске ұқсас |- Ақ түстен:сүт,айран, | |
| |хат-ты тауып береді. Ақ түстен|құрт | |
| |қандай заттарды білесіңдер? |бұлт, машина т.б. | |
| |Қандай таңбамен белгіленген? |- 1 саны. | |
| |1-хаттағы тапсырма: | | |
| |Жұмбақтар шешу. | | |
| |1.Тыңдап әнін, өлеңін, | | |
| |Үйден кино көремін. |- Теледидар. | |
| |2. Шіркіннің өзіне обал-ақ, | | |
| |Жүреді аяқта домалап. |Доп. | |
| | | | |
| |-Мынау асықтың түсі қандай? | | |
| |Кім маған осы түске ұқсас |- Түсі көк. | |
| |хат-ты тауып береді. Көк |- Көк түстен:аспан,туымыз | |
| |түстен қандай заттарды |дың түсі көк, гүл т.б. | |
| |білесіңдер? |- 4 саны. | |
| |Қандай таңбамен белгіленген? | | |
| | | | |
| |4-хаттағы тапсырма: | | |
| |«Бәйге» ойыны. | | |
| |Шарты: 2 топ кезектесіп |Балалар пирамиданы | |
| |пира-миданы ретімен тура |реті-мен орналастырады. | |
| |орналас-тырулары керек. | | |
| | | | |
| |-Мынау асықтың түсі қандай? |- Қызыл түсті. | |
| |Кім маған осы түске ұқсас |-Қызыл түстен: көйлек, | |
| |хат-ты тауып береді. Қызыл |шар, доп,гүлдер т.б. | |
| |түстен қандай заттарды | | |
| |білесіңдер? |- 2 саны. | |
| |Қандай таңбамен белгіленген? | | |
| | |Балалар ойын шартын бұзбай| |
| |2-хаттағы тапсырма: |ойнайды.Оқу іс-әрекетіне | |
| |«Тенге алу» ойыны. |қатыспай отыр-ған бал-дың | |
| |Шарты: Жердегі түйілген |қызығушылы-ғы артады. | |
| |ора-малды тістеп алу керек |-2 қоян. | |
| |(тізеле-рін бүкпей, |-3 шымшық.т.с.с. | |
| |қолдарымнен ұста-май).Ормалда | | |
| |логикалық тап-сымалар болады. | | |
| | |Балалар өз топтарымен 2 | |
| |Сергіту сәті: |орталыққа бөлінеді. | |
| |Тәрбиеші балаларға нұсқау |1-жапсыру орт. «Қоржын», | |
| |бе-реді, қауыпсіздік |2 түрлі әдіспен жапсырады | |
| |ережесімен таныстырады. Даму |1-әдіс:қоржынды геом-қ | |
| |мүмкінші-лігі шектеулі |пішін-н жамап | |
| |балалармен жұмыс жасайды. |жапсыру,2-әдіс жұлмалап | |
| | |жыртып жапсыру . | |
| | |2-бейнелеу орт. «Шапан» , | |
| | |2 түрлі әдіспен | |
| | |бейнелейді. | |
| | |1-әдіс:дайын шапанның | |
| | |бейнесін саусақпен бояйды | |
| | |2-әдіс губканы ақ | |
| | |парақ-тың бетін тұтас | |
| | |гуашпен бояу арқылы | |
| | |шапанның бейнесін | |
| |Саусақ жаттығуы: |шығарады. | |
|Рефлексивті | | |-Бал-р |
|Түзету |Тәрбиеші бал-н сұрақ қою |-Бәйге ойыны. |бүгін-гі |
| |ар-қылы не түсінгендерін |-Асық ойыны. |қоржын |
| |анық-тайды. Жұмыстарын көрме |-Тенге алу ойыны. |тойларың өте |
| |ұй-ымдастыру арқылы бағалайды.|-Сау болыңыз. |жақсы |
| | | |өтті.Айтың-да|
| | | |ршы қай ойын |
| | |-Қожанасыр ата келді. |ұнады? |
| |-Бал-р сендер Қожанасыр |-Ойындар ойнадық. |Жарайсың-дар |
| |ата-ларыңның ойындарын жақсы |-Арқан тартыс, қыз қуу, |балалар, |
| |ойнап, өздеріңнің алғыр, |ханталапай, аударыспақ . |рахмет |
| |тап-қыр,зерек,шапшаңдықтарыңды| |сендерге. Сау|
| |көрсеттіңдер. | |болыңдар! |

Күтілетін нәтиже:
Не білді: Ұлттық дәстүрлерді дәріптеуді, белсендіктерін арттыруды білді.
Не алды: Ұлттық ойындар арқылы ойлау қабілеттерін дамыта алды.
Ойын арқылы білімдерін жетілдіре алды.
Не істей алады: Ойын шартын бұзбай ойнай алады.
Берілген нұсқау бой-ша ұқыпты жұмыс жасай
алады.

Ұқсас жұмыстар
Бағалау парақтарын тарату
Квадрат теңдеулер тақырыбына есептер шығару
Жалғау жайлы ақпарат
Математика әлеміне саяхат
Кейінгі тапсырмалар
Қоянның үйі
Мүшел жас- мерейлі жас
Ондықтар тобына
Өзгелік етіс,ырықсыз етіс
Баланың алғашқы ұстазы
Пәндер