Ойна да, ойлан

Ойна да, ойлан .

Г. Байтугелова, «Балауса» балалар бақшасының тәрбиешісі Жамбыл облысы, Т. Рысқұлов ауданы, Құлан ауылы.

Білім саласының мазмұны: Таным. Қатынас. Шығармашылық.

Бөлімі: Матеметика. Тіл дамыту. Сурет. Жапсыру.

Мақсаты: Ұлттық ойындар арқылы балалардың ойлау қабілеттерін дамыту, есептер шығаруға талпындыру, ұлттық дәстүрлерді дәріптеу. Ойын үстінде балаларды сергіте, қуанта отырып, белсенді әрекетке жұмылдыру, ой-өрістерін, тіл байлығын дамыту. Ойын арқылы білімдерін жетілдіру, балаларды сабырлыққа, ептілікке, шапшаңдыққа тәрбиелеу.

Міндеті: Көру, есту, зейін, ес және ойлау қабілеттерін дамыту.

Көрнекі құралдар: Сандар, қоржын, асықтар, орамал, тенге, үлгі.

Керекті құрал-жабдықтар: Ақ парақ, субояқ, түсті қағаз, желім, қайшы, дымқыл сулық.

Сөздік жұмыс: Бәйге, қоржын, шапан.

Билингвистикалық компоненттер: Сан - цифра, тенге (ақша) -деньги.

Инклюзивтік әлеумент: Даму мүмкіншілігі шектеулі бал-н жұмыс.

Іс-әрекет кезеңі
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Жанұяның қатысуы.
Іс-әрекет кезеңі: Мотив-қ қозғаушы
Тәрбиешінің іс-әрекеті:

Балалар бүгін күн шуағын шашып, жарқырап тұр екен бізге қонақтар келіпті, қане әсем табиғатымызға қайыр

лы күн тілейік.

Шаттық шеңбері:

Балалардың іс-әрекеті:

Қайыл күн, көк аспан!

Қайырлы күн, жер ана!

Қайырлы күн, қонақтар,

Қайырлы күн, достарым!

Дөңгеленіп тұрамыз,

Шаңырақты көтеріп,

Керегені құрамыз.

Оқтай болып иіліп,

Киіз үйді құрамыз.

Жанұяның қатысуы.:
Іс-әрекет кезеңі:

Іздену ұйым-шы

кезең

Тәрбиешінің іс-әрекеті:

Балалар бүгін бізге қонаққа Қожанасыр тамыз келеді. 2 топ болып қарсы алайық.

Қ/о «Кім жылдам»

Шарты: үстел үстінде ша-шылған суретті жылдам алып сол бойынша өз орын

дарын тез тауып тұру керек

Ұлт. ойын:«Орамалтастамақ»

Шарты: екі топтың балалары

орамал тастау арқылы кезек тесіп қойылған сұрақтарға жау-ап беру керек.

1Бағдаршамның неше көзі бар?

2Аспанда неше жұлдыз бар?

3. Адамда неше көз бар?

4. Қойдың неше аяғы бар?

5. Күннің түсі қандай ?

6. Құстың неше қанатты бар?

Тосын сәт: домбыраның үні естіледі, ішке домбырасы қолында, иығына қоржынын асып алған Қожанасыр ата келеді.

- Сәлеметсізбе ата? Жолдан шаршап келген боларсыз, төрге шығыңыз, отырыңыз.

-Баллар көрдіңдер ме ата қор-жын әкеліпті, сендер тапсырма орындауға дайынсыңдар ма?

-Қиындықтан қорықпайсыңдар ма?

-Қоржынның қандай пайдасы бар?

-Жарайсыңдар балалар, қор-жынды иыққа да асып азық-түлік салса да болады.

Жаңа сөз: қоржын, шапан.

«Асық» ойыны.

Шарты: Қоржыннан асық алып, қандай түсті екенін және сол түстес хатты тауып қандай таңбамен белгілененін айтады.

Қоржыннан бір бала бір асық

алып бал-ға көрсетеді, тәрбие-ші сұрайды:

-Мынау асықтың түсі қандай? Кім маған осы түске ұқсас хат-ты тауып береді. Сары түсген

қандай заттарды білесіңдер?

Қандай таңбамен белгіленген?

5-хаттағы тапсырма:

Санамақ айту.

-Мынау асықтың түсі қандай? Кім маған осы түске ұқсас хат-ты тауып береді. Жасыл түстен қандай заттарды білесіңдер?

Қандай таңбамен белгіленген?

3-хаттағы тапсырма:

Жаңылтпаштар айту:

-Мынау асықтың түсі қандай? Кім маған осы түске ұқсас хат-ты тауып береді. Ақ түстен қандай заттарды білесіңдер?

Қандай таңбамен белгіленген?

1-хаттағы тапсырма:

Жұмбақтар шешу.

1. Тыңдап әнін, өлеңін,

Үйден кино көремін.

2. Шіркіннің өзіне обал-ақ,

Жүреді аяқта домалап.

-Мынау асықтың түсі қандай? Кім маған осы түске ұқсас хат-ты тауып береді. Көк түстен қандай заттарды білесіңдер?

Қандай таңбамен белгіленген?

4-хаттағы тапсырма:

«Бәйге» ойыны.

Шарты: 2 топ кезектесіп пира-миданы ретімен тура орналас-тырулары керек.

-Мынау асықтың түсі қандай? Кім маған осы түске ұқсас хат-ты тауып береді. Қызыл түстен қандай заттарды білесіңдер?

Қандай таңбамен белгіленген?

2-хаттағы тапсырма:

«Тенге алу» ойыны.

Шарты: Жердегі түйілген ора-малды тістеп алу керек (тізеле-рін бүкпей, қолдарымнен ұста-май) . Ормалда логикалық тап-сымалар болады.

Сергіту сәті:

Тәрбиеші балаларға нұсқау бе-реді, қауыпсіздік ережесімен таныстырады. Даму мүмкінші-лігі шектеулі балалармен жұмыс жасайды.

Саусақ жаттығуы:

Балалардың іс-әрекеті:

Балалар фотокарточкадағы сурет бойынша 2топқа бө-лінеді.

1-топ: «Шапан»

2-топ: «Қоржын»

  • Үш көзі бар.
  • Көп жұлдыз бар.
  • Екі көз бар.
  • Төрт ая, ы бар.
  • Күннің түсі сары.
  • Екі қанаты бар.

-Салеметсізбе ата!

  • Иә, дайынбыз!
  • Қорықпаймыз!

- Қоржынды атқа асып қояды.

-Аталарымыз баклажкаға айран, сүт, қымыз құйып қоржынға салып қояды.

- Қоржын, шапан.

-Асықтың түсі сары.

- Хаттың түсі де сары.

-Сары түстен: күн, алма

шар, доп. . т. с. с.

- 5 санымен белгіленген.

-Бота, түйе, құлын, бие,

Торғай, шошқа, қой, қозы

Бұзау, бұлан, көжек, қоян

Бақа, шаян, торғай, шымшық

Сен қал ! Сен шық !

- Түсі жасыл.

-Жасыл түстен: шөп, доп, көйлек, жапырақ. . т. с. с.

- 3 санымен белгіленген.

-Қыста- күн қысқа,

Күн қыста- тым қысқа.

-Шеше, неше кесе

Сынды кеше. т. б.

- Түсі ақ.

- Ақ түстен:сүт, айран, құрт

бұлт, машина т. б.

- 1 саны.

- Теледидар.

  • Доп.

- Түсі көк.

- Көк түстен:аспан, туымыз

дың түсі көк, гүл т. б.

- 4 саны.

Балалар пирамиданы реті-мен орналастырады.

- Қызыл түсті.

-Қызыл түстен: көйлек, шар, доп, гүлдер т. б.

- 2 саны.

Балалар ойын шартын бұзбай ойнайды. Оқу іс-әрекетіне қатыспай отыр-ған бал-дың қызығушылы-ғы артады.

-2 қоян.

-3 шымшық. т. с. с.

Балалар өз топтарымен 2 орталыққа бөлінеді.

1-жапсыру орт. «Қоржын»,

2 түрлі әдіспен жапсырады 1-әдіс:қоржынды геом-қ пішін-н жамап жапсыру, 2-әдіс жұлмалап жыртып


Ұқсас жұмыстар
Бағалау парақтарын тарату
Квадрат теңдеулер тақырыбына есептер шығару
Жалғау жайлы ақпарат
Математика әлеміне саяхат
Кейінгі тапсырмалар
Қоянның үйі
Мүшел жас- мерейлі жас
Ондықтар тобына
Өзгелік етіс,ырықсыз етіс
Баланың алғашқы ұстазы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz