Ойна да, ойлан

Ойна да, ойлан .
Г. Байтугелова, «Балауса» балалар бақшасының тәрбиешісі Жамбыл облысы, Т. Рысқұлов ауданы, Құлан ауылы.
Білім саласының мазмұны: Таным. Қатынас. Шығармашылық.
Бөлімі: Матеметика. Тіл дамыту. Сурет. Жапсыру.
Мақсаты: Ұлттық ойындар арқылы балалардың ойлау қабілеттерін дамыту, есептер шығаруға талпындыру, ұлттық дәстүрлерді дәріптеу. Ойын үстінде балаларды сергіте, қуанта отырып, белсенді әрекетке жұмылдыру, ой-өрістерін, тіл байлығын дамыту. Ойын арқылы білімдерін жетілдіру, балаларды сабырлыққа, ептілікке, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Міндеті: Көру, есту, зейін, ес және ойлау қабілеттерін дамыту.
Көрнекі құралдар: Сандар, қоржын, асықтар, орамал, тенге, үлгі.
Керекті құрал-жабдықтар: Ақ парақ, субояқ, түсті қағаз, желім, қайшы, дымқыл сулық.
Сөздік жұмыс: Бәйге, қоржын, шапан.
Билингвистикалық компоненттер: Сан - цифра, тенге (ақша) -деньги.
Инклюзивтік әлеумент: Даму мүмкіншілігі шектеулі бал-н жұмыс.
Балалар бүгін күн шуағын шашып, жарқырап тұр екен бізге қонақтар келіпті, қане әсем табиғатымызға қайыр
лы күн тілейік.
Шаттық шеңбері:
Қайыл күн, көк аспан!
Қайырлы күн, жер ана!
Қайырлы күн, қонақтар,
Қайырлы күн, достарым!
Дөңгеленіп тұрамыз,
Шаңырақты көтеріп,
Керегені құрамыз.
Оқтай болып иіліп,
Киіз үйді құрамыз.
Іздену ұйым-шы
кезең
Балалар бүгін бізге қонаққа Қожанасыр тамыз келеді. 2 топ болып қарсы алайық.
Қ/о «Кім жылдам»
Шарты: үстел үстінде ша-шылған суретті жылдам алып сол бойынша өз орын
дарын тез тауып тұру керек
Ұлт. ойын:«Орамалтастамақ»
Шарты: екі топтың балалары
орамал тастау арқылы кезек тесіп қойылған сұрақтарға жау-ап беру керек.
1Бағдаршамның неше көзі бар?
2Аспанда неше жұлдыз бар?
3. Адамда неше көз бар?
4. Қойдың неше аяғы бар?
5. Күннің түсі қандай ?
6. Құстың неше қанатты бар?
Тосын сәт: домбыраның үні естіледі, ішке домбырасы қолында, иығына қоржынын асып алған Қожанасыр ата келеді.
- Сәлеметсізбе ата? Жолдан шаршап келген боларсыз, төрге шығыңыз, отырыңыз.
-Баллар көрдіңдер ме ата қор-жын әкеліпті, сендер тапсырма орындауға дайынсыңдар ма?
-Қиындықтан қорықпайсыңдар ма?
-Қоржынның қандай пайдасы бар?
-Жарайсыңдар балалар, қор-жынды иыққа да асып азық-түлік салса да болады.
Жаңа сөз: қоржын, шапан.
«Асық» ойыны.
Шарты: Қоржыннан асық алып, қандай түсті екенін және сол түстес хатты тауып қандай таңбамен белгілененін айтады.
Қоржыннан бір бала бір асық
алып бал-ға көрсетеді, тәрбие-ші сұрайды:
-Мынау асықтың түсі қандай? Кім маған осы түске ұқсас хат-ты тауып береді. Сары түсген
қандай заттарды білесіңдер?
Қандай таңбамен белгіленген?
5-хаттағы тапсырма:
Санамақ айту.
-Мынау асықтың түсі қандай? Кім маған осы түске ұқсас хат-ты тауып береді. Жасыл түстен қандай заттарды білесіңдер?
Қандай таңбамен белгіленген?
3-хаттағы тапсырма:
Жаңылтпаштар айту:
-Мынау асықтың түсі қандай? Кім маған осы түске ұқсас хат-ты тауып береді. Ақ түстен қандай заттарды білесіңдер?
Қандай таңбамен белгіленген?
1-хаттағы тапсырма:
Жұмбақтар шешу.
1. Тыңдап әнін, өлеңін,
Үйден кино көремін.
2. Шіркіннің өзіне обал-ақ,
Жүреді аяқта домалап.
-Мынау асықтың түсі қандай? Кім маған осы түске ұқсас хат-ты тауып береді. Көк түстен қандай заттарды білесіңдер?
Қандай таңбамен белгіленген?
4-хаттағы тапсырма:
«Бәйге» ойыны.
Шарты: 2 топ кезектесіп пира-миданы ретімен тура орналас-тырулары керек.
-Мынау асықтың түсі қандай? Кім маған осы түске ұқсас хат-ты тауып береді. Қызыл түстен қандай заттарды білесіңдер?
Қандай таңбамен белгіленген?
2-хаттағы тапсырма:
«Тенге алу» ойыны.
Шарты: Жердегі түйілген ора-малды тістеп алу керек (тізеле-рін бүкпей, қолдарымнен ұста-май) . Ормалда логикалық тап-сымалар болады.
Сергіту сәті:
Тәрбиеші балаларға нұсқау бе-реді, қауыпсіздік ережесімен таныстырады. Даму мүмкінші-лігі шектеулі балалармен жұмыс жасайды.
Саусақ жаттығуы:
Балалар фотокарточкадағы сурет бойынша 2топқа бө-лінеді.
1-топ: «Шапан»
2-топ: «Қоржын»
- Үш көзі бар.
- Көп жұлдыз бар.
- Екі көз бар.
- Төрт ая, ы бар.
- Күннің түсі сары.
- Екі қанаты бар.
-Салеметсізбе ата!
- Иә, дайынбыз!
- Қорықпаймыз!
- Қоржынды атқа асып қояды.
-Аталарымыз баклажкаға айран, сүт, қымыз құйып қоржынға салып қояды.
- Қоржын, шапан.
-Асықтың түсі сары.
- Хаттың түсі де сары.
-Сары түстен: күн, алма
шар, доп. . т. с. с.
- 5 санымен белгіленген.
-Бота, түйе, құлын, бие,
Торғай, шошқа, қой, қозы
Бұзау, бұлан, көжек, қоян
Бақа, шаян, торғай, шымшық
Сен қал ! Сен шық !
- Түсі жасыл.
-Жасыл түстен: шөп, доп, көйлек, жапырақ. . т. с. с.
- 3 санымен белгіленген.
-Қыста- күн қысқа,
Күн қыста- тым қысқа.
-Шеше, неше кесе
Сынды кеше. т. б.
- Түсі ақ.
- Ақ түстен:сүт, айран, құрт
бұлт, машина т. б.
- 1 саны.
- Теледидар.
- Доп.
- Түсі көк.
- Көк түстен:аспан, туымыз
дың түсі көк, гүл т. б.
- 4 саны.
Балалар пирамиданы реті-мен орналастырады.
- Қызыл түсті.
-Қызыл түстен: көйлек, шар, доп, гүлдер т. б.
- 2 саны.
Балалар ойын шартын бұзбай ойнайды. Оқу іс-әрекетіне қатыспай отыр-ған бал-дың қызығушылы-ғы артады.
-2 қоян.
-3 шымшық. т. с. с.
Балалар өз топтарымен 2 орталыққа бөлінеді.
1-жапсыру орт. «Қоржын»,
2 түрлі әдіспен жапсырады 1-әдіс:қоржынды геом-қ пішін-н жамап жапсыру, 2-әдіс жұлмалап жыртып
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz