Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Ғажайып ертегі


Ғажайып ертегі .
Байтугелова Гаухар.
«Балауса» балалар бақшасы.
Жамбыл обл. Құлан
ауылы. Т.Рысқұлов ауданы.

Білім саласы: Қатынас. Әлеуметтік орта. Шығаршылық.
Бөлімі:Тіл дамыту . Көркем әдебиет . Сурет . Жапсыру .
Мақсаты: ертегілер арқылы тіл байлығын молайту.
Білімділік:балалардың халық ауыз әдебиетіне қызығушылығын ертегілер арқылы
арттыру, танымдық аясын кеңейту .
Дамытушылық: балалардың тіл байлығын, ойлау қабілетін , есту зейінін ,
қиялын, сөйлеу тілінің диалогтық формасын дамыту. Ірі және ұсақ моториканы
жетілдіру, эстетикалық танымдарын арттыру.
Тәрбиелік:балаларды достыққа, бірлікке баулу, ертегілерді сүюге және
адамгершілікке,мейірімділікке тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: дат,бұйымтай, ізет,бірлік,мейірім.
Көрнекі құралдар:қуыршақ театры, теледидар, қақпа, магнитті тақта,
тақырыпқа сай үлгілер.
Керекті құрал-жабдықтар:ақ парақ, түрлі-түсті субояқ, жай қалам, желім,
қызғылт түсті қағаз, сулық, допшалар, құм жәшігі.
Билингвистикалық компонент: күн – солнце – sun , апа – бабушка –
grandmother
ата – дедушка – grandfather.
Инклюзивтік әлеумент: даму мүмкіншілік шектеулі балаларға жеке көмек
көрсету.
Балалар бүгінгі оқу іс-әрекетіміз ерекше болғалы тұр. Қәне қонақтармен
сәлемдесейік.
- Біз әдепті баламыз ,
Біз ерекше боламыз .
Қонақтарды көргенде
Сәлеметсіздер ме ? – деп ,
Сәлемдесіп аламыз .
Шаттық шеңбері:
Балабақшам армысың !
Сені жақсы көремін .
Достарым менің бармысың !
Құшақтасып алайын .
-Балалар бүгінгі күніміз сәтті өту үшін берілген карточкадағы суретке
байланысты жылы лебіздеріңді білдіріңдерші.(Магнитті тақтаға суретті іліп
тілегін айтады)
«Күн» - Әрқашан күн сөнбесін .
«Су» - Суымыз тұнық болсын .
«Нан» - Нанымыз көп болсын .
-Күнді орысша не дейді ? Ағылшынша не дейді ? (солнце – sun )
Ұйымдастыру.
- Сендерге ертегі ұнайды ма ?
Ертегі тыңдағанды жақсы көрксіңдер ме?
Көздерін жұмып жақсы көретін ертегілерін елестетіп , кім қай ертегіні
елестеткендерін, сұрастырады.(мен «бауырсақ» ертегісін көрдім...т.с.с.)
Ертегі қандай сөздермен басталады ?(ерте,ерте,ертеде...)
Қандай ертегілер болады ?(аңдар туралы, құстар туралы,қиял-ғажайып..)
Қандай елдің ертегілерін білесіңдер? (орыс, қазақ, неміс...)
-Ал, енді балалар мен сендерге ертегі айтып берейін.(ертегі айтылып
жатқанда қуыршақ театры арқылы көрсетіледі )
-Ерте,ерте,ертеде бір ауылда Асанбай ата мен Жамиля апа өмір
сүріпті.(Олардың Құралай деген қыздарын мыстан кемпір ұрлап кетіп
балалардан көмек сұрайды,балалар уәде береді.).Осы кезде қорқынышты әуен
шығып мыстан кемпір ұшып келеді.
- Сендер мұнда неге жиналып алғансыңдар?
-Мыстан ханым сізге қояр датым бар.Біз, Құралай қыз сізде деген хабар есті-
дік.Қызымызды қайтарсаңыз қандай болсада шартыңызды орындаймыз.
-Мына балалардың қолынан не келеді дейсің.
-Бәрі келеді «Үлкеннен ақыл, кішіден ізет сұра » демейме атам қазақ.Балалар
гүл егеді, үй соғады...т.б.(балалар түлі-түсті мақталы таяқшамен үйдің
пішінін құрастырады ,тақпақ айтады.
Біздің үйде ән тарап ,
Думандатар өмірді .
Біздің үйде салтанат ,
Біздің үйде көңілді .)
-Сендер бір үйде тату тұралмайсыңдар . Ертегідегі аңдар секілді үйлерің
сынып қалады.
- «Бірлік бар жерде тірлік бар» демекші достық шеңберін жасап , дос туралы
өлең тақпақ, мақал-мәтелдер айтып беріңдерші.(Досы көпті жау алмайды,ақылы
көпті дау алмайды.)
-Мыстан ханым Құралайды жіберіңізщі.
-Жоқ ,мен балаларды шаршатамын,
тапсырмаларды орындамай қалса Құралай өзімде қалады.
Мыстан балаларға ертегілерді шатастырып айтып қатесін табуларына ұсыныс
жасайды.
Д/о.Дұрысын тап.(Баяғыда бір ешкінің жеті қозысы болыпты...т.с.с.)
-Мыстан ханым балалар теледидардағы тапсырманы да орындай алады. Ойынның
аты «Мен бастаймын,сендер аяқтаңдар » (теледидардан топтағы бір баланың
анасы тапсырма береді.Мысалы:ата мен апаның суретін көрсетіп
«Баяғыда.......» ата мен апа болыпты - деп балалар аяқтайды).
-Мыстан ханым бір келісімге келейік. Жол жүріп шаршап келдіңіз, балалармен
бірге бойыңызды сергітіп алыңыз.Балалар сізге арнап сыйлық жасамақшы,
мүмкін сонда жүрегіңіз жұмсарар.
Сергіту сәті.
Ойын: Кім жылдам.
Балалар ойын арқылы суретті карточканы (күн, гүл, жүрек ) өз қалаулары
боынша тандап алып сол бойынша орталықтарға бөлінеді.
1-орталық: «Жүрек», алдын ала бейнеленген жүректі қағазды жұлмалау
тәсілімен жапсырады.
2-орталық: «Гүл», жай қаламмен үзік сызықтарды қосып гүлдің бейнесін
салады, саусақпен гүлді бояйды.
3-орталық: «Күн» , құм терапиясы . Өздерінің қалауы бойынша құммен сурет
салады.
Саусақ жаттығуын кішкентай допшалармен жасайды.
Балалардың жұмысы көрме ұйымдастыру арқылы бағаланады.
-Қандай керемет сыйлық. Маған ешкім мұндай сыйлық берген емес.Құралай
қыздарыңды қайтарып берейін.(Сиқырлы қақпадан Құралай қызды шығарады)
Асанбай ата мен Жамиля апай балаларға рахмет айтып қоштасып кетеді .
-Балалар сендерден жақсы қасиеттерді үйрендім.Мен енді мейірімді боламын.
Рахмет сендерге ,сау болықдар.
Рефлексивті түзету: Оқу іс-әрекетін қорыдындылап, балаларды мақтап ,
мадақтайды.
Гүлдей әдемі болсын . Жүректі мейірімді болсын деп сыйладық.Ата-дедушка-
grandfather,
Апа-бабушка-grandmother.
Күтілетін нәтиже:Не білді:Дер кезінде көмек көрсетуді білді.
Не меңгерді:Ертегі арқылы достық, адамгершілік, мейірімділік қасиетерін
меңгерді.
Не істей алады: Шығармашылықпен жұмыс жасай алады.


Ұқсас жұмыстар
"байлық пен ақыл" ертегісі
Ертегі кейіпкерлерін бейнелеу
Ертегілер әлемінде
Туған жер туралы жыр (ертегі). 2 сынып
Қош болыңыз Ертегі әжей
Түлкі мен қасқыр
Ер Төстік ертегісі. Қорытынды сабақ
Сүйікті ертегі
Көбелектер әлемі
Мұқағали мақатаев «фантазия» өлеңі
Пәндер