Беттің белгіленуі, бет түсі, беттерді бір-бірінен бөлу

Қысқа мерзімді жоспар
БЛУМ таксономиясы
Беттің белгіленуі, бет түсі, беттерді бір-бірінен бөлу.
Бөлу арқылы мәтіндерді бірнеше бағанда орналастыруды ұйымдастыру.
Мәтіндік редакторда бетке, бағанға бөлуді орнатудың не үшін керектігін түсіну.
Бетті, бағанды бөлуді тәжірибе жүзінде орындай білу.
Оқушылардың теориялық білімдерін практикамен ұштастырады.
АКТ-мен жұмыс істеу барысында оқушылардың компьютермен жұмыс істей біледі. Беттің белгіленуі, бет түсі, беттерді бір-бірінен бөледі.
Бөлу арқылы мәтіндерді бірнеше бағанда орналастыра алады.
1) «Ия-жоқ» альтернативті тест алу
2) «Диалогтық оқыту» сұрақ-жауап
3) «Топпен жұмыс . . . » постер қорғау
4) «Деңгейлік тапсырмалар . . . » компьютермен жұмыс
5) «Ыстық орындық» сұрақ жауап
6) «Сөзжұмбақ» шешу
1. СТО,
2. Оқытудағы басқару және көшбасшылық. Диалог.
3. АКТ.
4. Жас ерекшеліктеріне қарай деңгейлік тапсырмалар беру.
5. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
6. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
7. Оқуды бағалау
Мұғалім жазбасы:
І кезең. Ұйымдастыру.
- Псхиологиялық дайындық. Оқушылармен шеңбер құрып бүгінгі күнге бір-біріне жақсы тілектер айту.
- Топқа бөлу. 1, 2, 3 топ фигуралар арқылы топқа бөлу.
- Әр топтан топ басшы, хатшы, таймкипер сайлау.
(3 мин)
(2 мин)
1. Үй тапсырмасын сұрау
«Ия-жоқ» алтернативті тест алу ойыны арқылы үй тапсырмасын тексеремін. Әр топқа тест сұрақтарын таратып беремін. Олар дұрыс болса ия, бұрыс жауапқа жоқ деп жауап береді
Критерий бойынша бағалау (0-10 балл аралығында) есептеледі.
Топ басшылары өз топ мүшелерін бағалап отырады.
Диалогтық оқыту сұрақ-жауап
Үй тапсырмасын қорытындылау.
ІІ кезең. Жаңа тақырыпты түсіндіру
а) Топпен жұмыс . . . »
«Беттің белгіленуі, бет түсі, беттерді бір-бірінен бөлу.
Бөлу арқылы мәтіндерді бірнеше бағанда орналастыруды ұйымдастыру"
тақырыбына біраз түсінік беру, кітаппен жұмыс әр топ постермен жұмыс жасайды. Әр топқа жеке-жеке тапсырма беру
Оқушылар диалогқа түседі.
Әр топ оқушылары өз постерін (тақырыптарын) қорғайды. Қосымша сұрақтарға жауап береді
Оқушылар компьютерде отырып орындайды. Берілген уақыт ішінде деңгейлеріне қарай үш тапсырманың біреуін, екеуін немесе толығымен орындайды.
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулі бойынша оқушы өзін-өзі бағалайды.
Тапсырма толық орындалған жағдайда 3 балл қойылады.
(1-3) балл аралығында
Бір тапсырма 1 балмен есептеледі.
(2 мин)
(5 мин)
Сергіту сәті
«Ыстық орындық» ойын арқылы оқушылардың жаңа сабақтан алған білімдерін қорытамын.
(0-3 балл) аралығында бағаланады.
Басбармақ көрсету арқылы ынталандырамын
аралығында бағаланады.
5 мин
( 3 мин )
Сәтсіз жақтары:., Уақыттың жетпей қалуы.
Сәтті жақтары: Топпен жұмыс жасауға дағдыланды. Оқушылар АКТ -ны пайдаланып жұмыс жасады
Сабақты түзету
(кері байланыс)
А) Сабақтың қорытындысы оқушылар әсерлерін стикерлерді жабыстыру арқылы кері байланыстарын білдіреді
Ә) Оқушылар алған білімдерін сабаққа байланысты бағалау парағына толтырады.
Тексерді
2014 ж.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz