10-сынып: Microsoft Word - бет белгілеу, бет түсі және мәтінді бағандарға бөлу

Қысқа мерзімді жоспар

БЛУМ таксономиясы

Күні-уақыты
10 сынып
Күні-уақыты: Сабақтың тақырыбы
10 сынып:

Беттің белгіленуі, бет түсі, беттерді бір-бірінен бөлу.

Бөлу арқылы мәтіндерді бірнеше бағанда орналастыруды ұйымдастыру.

Күні-уақыты: Жалпы мақсаты
10 сынып:

Мәтіндік редакторда бетке, бағанға бөлуді орнатудың не үшін керектігін түсіну.

Бетті, бағанды бөлуді тәжірибе жүзінде орындай білу.

Күні-уақыты: Оқу нәтижелері
10 сынып:

Оқушылардың теориялық білімдерін практикамен ұштастырады.

АКТ-мен жұмыс істеу барысында оқушылардың компьютермен жұмыс істей біледі. Беттің белгіленуі, бет түсі, беттерді бір-бірінен бөледі.

Бөлу арқылы мәтіндерді бірнеше бағанда орналастыра алады.

Күні-уақыты: Түйінді идеялар
10 сынып: Microsoft Word -та беттердің бір-бірінен бөлуді, бөлу арқылы мәтіндерді бірнеше бағанда орналастыруды үйренеді;
Күні-уақыты: Жаттығулар
10 сынып:

1) «Ия-жоқ» альтернативті тест алу

2) «Диалогтық оқыту» сұрақ-жауап

3) «Топпен жұмыс . . . » постер қорғау

4) «Деңгейлік тапсырмалар . . . » компьютермен жұмыс

5) «Ыстық орындық» сұрақ жауап

6) «Сөзжұмбақ» шешу

Күні-уақыты: Қолданылатын әдіс -тәсілдер
10 сынып:

1. СТО,

2. Оқытудағы басқару және көшбасшылық. Диалог.

3. АКТ.

4. Жас ерекшеліктеріне қарай деңгейлік тапсырмалар беру.

5. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

6. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

7. Оқуды бағалау

Күні-уақыты: Ресурстар (дерек көздері)
10 сынып: Информатика оқулығы, Интернет желісі
Күні-уақыты: Сабақтың барысы
10 сынып:

Мұғалім жазбасы:

І кезең. Ұйымдастыру.

  • Псхиологиялық дайындық. Оқушылармен шеңбер құрып бүгінгі күнге бір-біріне жақсы тілектер айту.
  • Топқа бөлу. 1, 2, 3 топ фигуралар арқылы топқа бөлу.
  • Әр топтан топ басшы, хатшы, таймкипер сайлау.

(3 мин)

(2 мин)

Күні-уақыты: кезең
10 сынып: Мұғалімнің әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Бағалау
Минут
Күні-уақыты: Білу
10 сынып:

1. Үй тапсырмасын сұрау

«Ия-жоқ» алтернативті тест алу ойыны арқылы үй тапсырмасын тексеремін. Әр топқа тест сұрақтарын таратып беремін. Олар дұрыс болса ия, бұрыс жауапқа жоқ деп жауап береді

Әрбір сұрақтарға оқушылар жауап беру арқылы үй тапсырмасын еске түсіреді және балл жинайды. Оқушылар жауап беру кезінде сыни тұрғыдан ойланады.

Критерий бойынша бағалау (0-10 балл аралығында) есептеледі.

Топ басшылары өз топ мүшелерін бағалап отырады.

5 минут
Күні-уақыты: Түсіну
10 сынып:

Диалогтық оқыту сұрақ-жауап

Үй тапсырмасын қорытындылау.

Әр топ бір -біріне өткен сабақ бойынша сұрақтар қояды.
(0-5 балл) аралығында бағаланады.
5 мин
Күні-уақыты: Қолдану
10 сынып:

ІІ кезең. Жаңа тақырыпты түсіндіру

а) Топпен жұмыс . . . »

«Беттің белгіленуі, бет түсі, беттерді бір-бірінен бөлу.

Бөлу арқылы мәтіндерді бірнеше бағанда орналастыруды ұйымдастыру"

тақырыбына біраз түсінік беру, кітаппен жұмыс әр топ постермен жұмыс жасайды. Әр топқа жеке-жеке тапсырма беру

Оқушылар диалогқа түседі.

Әр топ оқушылары өз постерін (тақырыптарын) қорғайды. Қосымша сұрақтарға жауап береді

(0-5 балл) аралығында бағаланады.
10 мин
Күні-уақыты: Талдау
10 сынып: «Деңгейлік тапсырмалар » жаңа сабақты түсіндіріп, деңгейлік тапсырмалар беремін.

Оқушылар компьютерде отырып орындайды. Берілген уақыт ішінде деңгейлеріне қарай үш тапсырманың біреуін, екеуін немесе толығымен орындайды.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулі бойынша оқушы өзін-өзі бағалайды.

Тапсырма толық орындалған жағдайда 3 балл қойылады.

(1-3) балл аралығында

Бір тапсырма 1 балмен есептеледі.

(2 мин)

(5 мин)

Күні-уақыты: Жинақтау
10 сынып:

Сергіту сәті

«Ыстық орындық» ойын арқылы оқушылардың жаңа сабақтан алған білімдерін қорытамын.

Орындықтағы оқушыға сұрақ қояды, жауап бере алмаса, келесі оқушы отырады.

(0-3 балл) аралығында бағаланады.

Басбармақ көрсету арқылы ынталандырамын

аралығында бағаланады.

5 мин

( 3 мин )

Күні-уақыты: Бағалау
10 сынып: Критерилары бойынша бағаланады. Кері байланыс береді
Ынталандыру белгілері арқылы, топ басшысының бағалау парағына өз топтарын бағалау арқылы бағаланды.
3 мин
Күні-уақыты: Үйге тапсырма
10 сынып: $ 33 оқу.
Күні-уақыты: Тәжірибелік сабақты бағалау
10 сынып:

Сәтсіз жақтары:., Уақыттың жетпей қалуы.

Сәтті жақтары: Топпен жұмыс жасауға дағдыланды. Оқушылар АКТ -ны пайдаланып жұмыс жасады

Күні-уақыты:

Сабақты түзету

(кері байланыс)

10 сынып:

А) Сабақтың қорытындысы оқушылар әсерлерін стикерлерді жабыстыру арқылы кері байланыстарын білдіреді

Ә) Оқушылар алған білімдерін сабаққа байланысты бағалау парағына толтырады.

Тексерді

2014 ж.


Ұқсас жұмыстар
6-сыныпқа арналған сабақ жоспары: MS Word-те мәтінді бағандарға орналастыру
Microsoft Word кестелерімен жұмыс: ұяшықтарды біріктіру және бөлу
Microsoft Word редакторында мәтінді пішімдеудің негізгі тәсілдері: сабақ жоспары
Ашық сабақ: Microsoft Word экранымен танысу, мәтінді форматтау және баспаға шығару
Сабақ жоспары: Word мәтіндік редакторында бағандар, бет параметрлері, жиек, алдын-ала қарау және құжатты баспаға шығару
4-сынып математика: Екі таңбалы сандарды көбейту және бөлу алгоритмдерін қайталау (178-бет)
Microsoft Word мәтіндік процессоры: интерфейс, құжат құру және мәтінді пішімдеу негіздері
8-А, 8-Б сыныптарға арналған Microsoft Word мәтіндік редакторында мәтінді форматтау
Microsoft Word бағдарламасында мәтінді енгізу, пішімдеу және құжат параметрлері бойынша практикалық тапсырмалар
Microsoft Office Word редакторында кесте құру және ұяшықтарды біріктіру мен бөлу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz