11-сыныпқа арналған қазақ тілі: Сөз мәдениеті және шешендік өнер бойынша орта мерзімді сабақ жоспары


11- сынып. Қазақ тілі пәні бойынша орта мерзімді сабақ жоспары Ж. Д. Сарсенбаева

(Аптасына - 2 сағат, барлығы - 68 сағат)

І тоқсан -27 сағат

Өтілу мерзімі
Сағат саны
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Оқып үйрену барысындағы бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар
Өтілу мерзімі:

1

Сағат саны: 2
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: 3
Күтілетін нәтиже: 4
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: 5
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: 6
Оқып үйрену барысындағы бағалау: 7
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: 8
Өтілу мерзімі: І Сөз мәдениеті және шешендік өнер (3 сағат) І тоқсан -27 сағат / 2-диктант/
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Кіріспе бөлім

Тіл туралы бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, оқушылардың ой - өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сауаттылыққа баулу. Қазақ тілінің қоғамдағы атқаратын қызметі туралы түсінік беру.

Күтілетін нәтиже:

- Тіл туралы айтылған ұлы тұлғалардың даналық сөздерін ұғынады;

-Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;

-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

-Ойын нақты жеткізе алады;

-Өзін-өзі реттейді;

-Көшбасшы бола алады;

-Өзін-өзі бағалайды;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Ассоциация әдісі; топтастыру;

-өзара оқыту;

-ББҮ;

Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,

-Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау;

- сұрақ-жауап;

- зерттеушілік әңгіме;

- топтық әңгіме;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды, қабілеті төмен оқушыларға деңгейлік тапсырмалар;
Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Өлшемдер:

Деңгейлік тапсырманы орындау мүмкіндігі.

Сыни тұрғыдан ойлау. Блум өлшемдері арқылы бағалау.

Блум таксономиясына сай бағаланады.

Дарынды оқушылардың шығармашылығы, ізденісі, деңгейлік тапсырмаларды орындауы, көшбасшылығы бағаланады.

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Сөз мәдениеті және шешендік өнер . Сөз мәдениеті және шешендік өнер туралы түсініктерін қалыптастыру.

Шешендік сөздің сөйлеушілер санына қарай бөліну түрлерімен таныстыру.

Күтілетін нәтиже:

-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру, АКТ
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Топтық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Сөз мәдениеті мен шешендік өнер тақырыптарына жаттығу жұмыстарын орындату .

Жаттығу жұмыстарын орындау арқылы тақырыпты тереңірек түсіне білуг Күнделікті өмірінде қолдана білу.

Күтілетін нәтиже:

-Ізденімпаздығы мен АКТ пайдалану құзіреті артады.

-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:

Шығарма жазу.

Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау. Постер құрау.

Оқып үйрену барысындағы бағалау: Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы;
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

Өтілу мерзімі:
Сағат саны: ІІ Шешендік сөздің тарихы (7 сағат)
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Шешендік-жалпы адамзаттық құндылық.

Адамзаттық құндылығымыздың бірі-шешендікте екендігін жас ұрпақтың бойына сіңіре білу.

Күтілетін нәтиже:

-Мәтіннің мазмұнын түсініп талдайды, алған білімдерін өмірмен байланысты-рады.

-Постермен жұмыстанады, бірін бірі бағалайды.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,

Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:

АКТ-мен жұмыс,

Тест тапсырмалары, постер қорғау

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Формативті, критериал-

ды бағалау,

жиынтық

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. 11 сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Ежелгі Грекия мен Ежелгі Римдегі шешендіктану арналары . Ежелгі Грекия мен Римдегі шешендіктің бастау арналары екендігін түсіндіру, жаттығу жұмыстарын орындату арқылы білімдерін толықтыру.
Күтілетін нәтиже:

-Мәтінді түсінеді,

-мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді

-Оқушы-

ның сыни ойлауын дамытады.

-көшбасшы айқындалады

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:

Ой толғау жазу.

Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау. Постер құрау

Оқып үйрену барысындағы бағалау: Сұраққа жауаптарын бағалау, оқушылардың өз ойларын бағалау, дарынды балалардың жауабын бағалау, топтың лидерін бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Ресейдегі шешендіктанудың дамуы .

Ресейдегі шешендіктің даму барысы туралы түсінік қалыптасады.

Күтілетін нәтиже:
  • Сұрақтарға нақты жауап береді.
  • Ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық, жеке жұмыс, диалогтік оқыту(зерттеу,

әңгімелесу),

АКТны қолдану(active pen арқылы жұмыстану),

сөздікпен жұмыс, венн диаграмма,

кубизм

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: АКТ, тест тапсырмалары, Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру
Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Топ жетекшілері оқушыларды бағалайды,

Дарынды оқушылардың шығармашылығы бағаланады, жоғары мәртебелі сұрақтарға сыни тұрғыдан ойланып, жауап бергені бағаланады.

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Ұлттық шешендіктанудың алғашқы бастаулары
Күтілетін нәтиже:

-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

-

-Мәтіндермен танысып талдап, қорытынды шығара алады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Кубизм, түртіп алу, сыни ойлау, топтық, жеке, жұптық жұмыс, салыстыру, ажырату
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел, ойтолғау жазу, АКТ, тест тапсырмалары
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс;
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Қазақ шешендіктану ғылымы; қалыптасуы мен дамуы
Күтілетін нәтиже:

- Сұрақтарға нақты жауап береді,

-ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Диктант.

Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру .

Күтілетін нәтиже: -Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Сұрақ-жауап, диалог, салыстыру,

жеке, жұптық, топтық

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс;
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

Өтілу мерзімі: ІІ Шешендік сөздің табиғаты 18
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Шешендік сөзге қойылатын талаптар .

Шешенге қойылатын талаптармен танысып, білім деңгейі артады.

Күтілетін нәтиже:

Дәптермен жұмыстанады;

Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

Оқушының сыни ойлауы дамиды;

Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;

Көшбасшылығы айқындалады

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық, жеке жұмыс;

Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;

жауапты толықтыру;

зерттеушілік әнгіме;

топта пікір алмасу;

Ассоциация әдісі;

Топтастыру;

өзара оқыту;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру
Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Формативті (смайликтер арқылы бағалау),

жиынтық бағалау

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Шешендік сөзге қойылатын талаптарға байланысты жаттығу жұмыстарын орындату.

Жаттығу жұмыстарын орындату арқылы білім-біліктілігін арттыру.

Күтілетін нәтиже:

-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді

-рөлдік ойындар орындайды,

-көшбасшы айқындалады. Дәптермен жұмыстанады;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Кубизм, түртіп алу, сыни ойлау, топтық, жеке, жұптық жұмыс, салыстыру, ажырату
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: АКТ, постер қорғау, деңгейлік тапсырмалар.
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 2
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Шешендік сөздің сазы.

Шешендік сөздің бүкіл мән-маңызын танытатын ең басты құрал-сөз екендігін ұғындыру

Күтілетін нәтиже:

Дәптермен жұмыс жасайды.

Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

Оқушының сыни ойлауы дамиды;

Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;

Көшбасшылығы айқындалады

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Кубизм, түртіп алу, сыни ойлау, топтық, жеке, жұптық жұмыс, салыстыру, ажырату
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Бақылау диктанты,

Қатемен жұмыс

Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру .

Күтілетін нәтиже: Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық, жеке жұмыс;

Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;

жауапты толықтыру;

зерттеушілік әнгіме;

топта пікір алмасу;

Ассоциация әдісі;

Топтастыру;

өзара оқыту;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру
Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Формативті (смайликтер арқылы бағалау),

жиынтық бағалау

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Шешендік сөздің көріктеуіш құралдары.

Шешендік сөздің көріктегіш құралдары туралы түсінігін қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже:

Дәптермен жұмыстанады;

Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

Оқушының сыни ойлауы дамиды;

Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;

Көшбасшылығы айқындалады

Тірек сызбаларды түсіндіреді

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық, жеке жұмыс;

Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;

жауапты толықтыру;

зерттеушілік әнгіме;

топта пікір алмасу;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер. (шығарма-шылық жұмыстар)
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Шешендік сөздің тектері мен түрлері.

Шешендік сөздің тектері мен түрлерінің ерекшелігіне назар аударту.

Күтілетін нәтиже:

Сұрақтарға нақты жауап береді,

-ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;

жауапты толықтыру;

зерттеушілік әнгіме;

топта пікір алмасу;

Ассоциация әдісі;

Топтастыру;

өзара оқыту;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру
Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Формативті (смайликтер арқылы бағалау),

жиынтық бағалау

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Шешендік сөзге байланысты өткенді қайталау

Шешендік сөзге қатысымды сапаларын қайталау барысында ескертіп өту, білім деңгейін арттыру.

Күтілетін нәтиже: Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;

жауапты толықтыру;

зерттеушілік әнгіме;

топта пікір алмасу;

Ассоциация әдісі;

Топтастыру;

өзара оқыту;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер. (шығарма-шылық жұмыстар)
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Сынақ тапсырмасы

Жалпы өткен тарауларды қайталап, білім деңгейлерін тексеру

Күтілетін нәтиже:
  • Сұрақтарға нақты жауап береді.

Ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер. (шығарма-шылық жұмыстар)
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

ІІ тоқсан - 14 сағат 2-диктант


Ұқсас жұмыстар
11-сыныпқа арналған қазақ тілі сабақ жоспары: Шешендік өнер және сөйлеу мәдениеті
11-сыныпқа арналған Тіл тазалығы және шешендік сөйлеу мәдениеті сабақ жоспары
10-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Тіл - рухани қазына және сөз мәдениеті
9-сыныпқа арналған қазақ тілі сабағы: Шешендік өнер және шартты бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем сабақ жоспары
11-сынып қазақ тілі қысқа мерзімді жоспары: Шешендік өнердің дамуына қажетті алғышарттар
11-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Қазақ ұлттық шешендік өнерінің ерекшеліктері
Шешендік өнер: қазақ шешендік дәстүрі мен түрлері - оқу-әдістемелік сабақ жоспары
Төле би: шешендік өнер пәні бойынша 3-сыныпқа арналған сабақ жоспары
§29. Ежелгі Рим мәдениеті: мектеп, поэзия, шешендік өнер және құқық
Сабақ жоспары: Сөз асылы - шешендік (қазақ шешендік өнері және би-шешендердің өнегелі сөздері)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz