Орта мерзімді жоспар, қазақ тілі. 11 сынып (гуманитарлық бағыт)

11- сынып. Қазақ тілі пәні бойынша орта мерзімді сабақ жоспары Ж. Д. Сарсенбаева
(Аптасына - 2 сағат, барлығы - 68 сағат)
І тоқсан -27 сағат
1
Кіріспе бөлім
Тіл туралы бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, оқушылардың ой - өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сауаттылыққа баулу. Қазақ тілінің қоғамдағы атқаратын қызметі туралы түсінік беру.
- Тіл туралы айтылған ұлы тұлғалардың даналық сөздерін ұғынады;
-Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;
-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;
-Ойын нақты жеткізе алады;
-Өзін-өзі реттейді;
-Көшбасшы бола алады;
-Өзін-өзі бағалайды;
-Ассоциация әдісі; топтастыру;
-өзара оқыту;
-ББҮ;
Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,
-Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау;
- сұрақ-жауап;
- зерттеушілік әңгіме;
- топтық әңгіме;
Өлшемдер:
Деңгейлік тапсырманы орындау мүмкіндігі.
Сыни тұрғыдан ойлау. Блум өлшемдері арқылы бағалау.
Блум таксономиясына сай бағаланады.
Дарынды оқушылардың шығармашылығы, ізденісі, деңгейлік тапсырмаларды орындауы, көшбасшылығы бағаланады.
Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова
Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,
кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер
Сөз мәдениеті және шешендік өнер . Сөз мәдениеті және шешендік өнер туралы түсініктерін қалыптастыру.
Шешендік сөздің сөйлеушілер санына қарай бөліну түрлерімен таныстыру.
-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;
Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.
-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;
Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова
Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,
кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер
Сөз мәдениеті мен шешендік өнер тақырыптарына жаттығу жұмыстарын орындату .
Жаттығу жұмыстарын орындау арқылы тақырыпты тереңірек түсіне білуг Күнделікті өмірінде қолдана білу.
-Ізденімпаздығы мен АКТ пайдалану құзіреті артады.
-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.
Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.
Шығарма жазу.
Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау. Постер құрау.
Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова
Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,
кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер
Шешендік-жалпы адамзаттық құндылық.
Адамзаттық құндылығымыздың бірі-шешендікте екендігін жас ұрпақтың бойына сіңіре білу.
-Мәтіннің мазмұнын түсініп талдайды, алған білімдерін өмірмен байланысты-рады.
-Постермен жұмыстанады, бірін бірі бағалайды.
Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,
Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.
АКТ-мен жұмыс,
Тест тапсырмалары, постер қорғау
Формативті, критериал-
ды бағалау,
жиынтық
Қазақ тілі. 11 сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова
Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,
кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер
-Мәтінді түсінеді,
-мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді
-Оқушы-
ның сыни ойлауын дамытады.
-көшбасшы айқындалады
Ой толғау жазу.
Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау. Постер құрау
Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова
Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,
кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер
Ресейдегі шешендіктанудың дамуы .
Ресейдегі шешендіктің даму барысы туралы түсінік қалыптасады.
- Сұрақтарға нақты жауап береді.
- Ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.
Топтық, жеке жұмыс, диалогтік оқыту(зерттеу,
әңгімелесу),
АКТны қолдану(active pen арқылы жұмыстану),
сөздікпен жұмыс, венн диаграмма,
кубизм
Топ жетекшілері оқушыларды бағалайды,
Дарынды оқушылардың шығармашылығы бағаланады, жоғары мәртебелі сұрақтарға сыни тұрғыдан ойланып, жауап бергені бағаланады.
Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова
Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,
кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер
-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;
-
-Мәтіндермен танысып талдап, қорытынды шығара алады.
Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова
Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,
кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер
- Сұрақтарға нақты жауап береді,
-ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.
Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова
Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,
кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер
Диктант.
Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру .
Сұрақ-жауап, диалог, салыстыру,
жеке, жұптық, топтық
Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова
Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,
кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер
Шешендік сөзге қойылатын талаптар .
Шешенге қойылатын талаптармен танысып, білім деңгейі артады.
Дәптермен жұмыстанады;
Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;
Оқушының сыни ойлауы дамиды;
Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;
Көшбасшылығы айқындалады
Топтық, жеке жұмыс;
Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;
жауапты толықтыру;
зерттеушілік әнгіме;
топта пікір алмасу;
Ассоциация әдісі;
Топтастыру;
өзара оқыту;
Формативті (смайликтер арқылы бағалау),
жиынтық бағалау
Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова
Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,
кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер
Шешендік сөзге қойылатын талаптарға байланысты жаттығу жұмыстарын орындату.
Жаттығу жұмыстарын орындату арқылы білім-біліктілігін арттыру.
-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді
-рөлдік ойындар орындайды,
-көшбасшы айқындалады. Дәптермен жұмыстанады;
Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова
Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,
кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер
Шешендік сөздің сазы.
Шешендік сөздің бүкіл мән-маңызын танытатын ең басты құрал-сөз екендігін ұғындыру
Дәптермен жұмыс жасайды.
Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;
Оқушының сыни ойлауы дамиды;
Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;
Көшбасшылығы айқындалады
Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова
Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,
кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер
Бақылау диктанты,
Қатемен жұмыс
Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру .
Топтық, жеке жұмыс;
Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;
жауапты толықтыру;
зерттеушілік әнгіме;
топта пікір алмасу;
Ассоциация әдісі;
Топтастыру;
өзара оқыту;
Формативті (смайликтер арқылы бағалау),
жиынтық бағалау
Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова
Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,
кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер
Шешендік сөздің көріктеуіш құралдары.
Шешендік сөздің көріктегіш құралдары туралы түсінігін қалыптастыру.
Дәптермен жұмыстанады;
Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;
Оқушының сыни ойлауы дамиды;
Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;
Көшбасшылығы айқындалады
Тірек сызбаларды түсіндіреді
Топтық, жеке жұмыс;
Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;
жауапты толықтыру;
зерттеушілік әнгіме;
топта пікір алмасу;
Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова
Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,
кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер
Шешендік сөздің тектері мен түрлері.
Шешендік сөздің тектері мен түрлерінің ерекшелігіне назар аударту.
Сұрақтарға нақты жауап береді,
-ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.
Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;
жауапты толықтыру;
зерттеушілік әнгіме;
топта пікір алмасу;
Ассоциация әдісі;
Топтастыру;
өзара оқыту;
Формативті (смайликтер арқылы бағалау),
жиынтық бағалау
Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова
Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,
кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер
Шешендік сөзге байланысты өткенді қайталау
Шешендік сөзге қатысымды сапаларын қайталау барысында ескертіп өту, білім деңгейін арттыру.
Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;
жауапты толықтыру;
зерттеушілік әнгіме;
топта пікір алмасу;
Ассоциация әдісі;
Топтастыру;
өзара оқыту;
Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова
Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,
кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер
Сынақ тапсырмасы
Жалпы өткен тарауларды қайталап, білім деңгейлерін тексеру
- Сұрақтарға нақты жауап береді.
Ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.
Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова
Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,
кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер
ІІ тоқсан - 14 сағат 2-диктант
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz