Орта мерзімді жоспар, қазақ тілі. 11 сынып (гуманитарлық бағыт)


11- сынып. Қазақ тілі пәні бойынша орта мерзімді сабақ жоспары Ж. Д. Сарсенбаева

(Аптасына - 2 сағат, барлығы - 68 сағат)

І тоқсан -27 сағат

Өтілу мерзімі
Сағат саны
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Оқып үйрену барысындағы бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар
Өтілу мерзімі:

1

Сағат саны: 2
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: 3
Күтілетін нәтиже: 4
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: 5
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: 6
Оқып үйрену барысындағы бағалау: 7
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: 8
Өтілу мерзімі: І Сөз мәдениеті және шешендік өнер (3 сағат) І тоқсан -27 сағат / 2-диктант/
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Кіріспе бөлім

Тіл туралы бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, оқушылардың ой - өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сауаттылыққа баулу. Қазақ тілінің қоғамдағы атқаратын қызметі туралы түсінік беру.

Күтілетін нәтиже:

- Тіл туралы айтылған ұлы тұлғалардың даналық сөздерін ұғынады;

-Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;

-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

-Ойын нақты жеткізе алады;

-Өзін-өзі реттейді;

-Көшбасшы бола алады;

-Өзін-өзі бағалайды;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Ассоциация әдісі; топтастыру;

-өзара оқыту;

-ББҮ;

Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,

-Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау;

- сұрақ-жауап;

- зерттеушілік әңгіме;

- топтық әңгіме;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды, қабілеті төмен оқушыларға деңгейлік тапсырмалар;
Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Өлшемдер:

Деңгейлік тапсырманы орындау мүмкіндігі.

Сыни тұрғыдан ойлау. Блум өлшемдері арқылы бағалау.

Блум таксономиясына сай бағаланады.

Дарынды оқушылардың шығармашылығы, ізденісі, деңгейлік тапсырмаларды орындауы, көшбасшылығы бағаланады.

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Сөз мәдениеті және шешендік өнер . Сөз мәдениеті және шешендік өнер туралы түсініктерін қалыптастыру.

Шешендік сөздің сөйлеушілер санына қарай бөліну түрлерімен таныстыру.

Күтілетін нәтиже:

-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру, АКТ
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Топтық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Сөз мәдениеті мен шешендік өнер тақырыптарына жаттығу жұмыстарын орындату .

Жаттығу жұмыстарын орындау арқылы тақырыпты тереңірек түсіне білуг Күнделікті өмірінде қолдана білу.

Күтілетін нәтиже:

-Ізденімпаздығы мен АКТ пайдалану құзіреті артады.

-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:

Шығарма жазу.

Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау. Постер құрау.

Оқып үйрену барысындағы бағалау: Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы;
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

Өтілу мерзімі:
Сағат саны: ІІ Шешендік сөздің тарихы (7 сағат)
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Шешендік-жалпы адамзаттық құндылық.

Адамзаттық құндылығымыздың бірі-шешендікте екендігін жас ұрпақтың бойына сіңіре білу.

Күтілетін нәтиже:

-Мәтіннің мазмұнын түсініп талдайды, алған білімдерін өмірмен байланысты-рады.

-Постермен жұмыстанады, бірін бірі бағалайды.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,

Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:

АКТ-мен жұмыс,

Тест тапсырмалары, постер қорғау

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Формативті, критериал-

ды бағалау,

жиынтық

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. 11 сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Ежелгі Грекия мен Ежелгі Римдегі шешендіктану арналары . Ежелгі Грекия мен Римдегі шешендіктің бастау арналары екендігін түсіндіру, жаттығу жұмыстарын орындату арқылы білімдерін толықтыру.
Күтілетін нәтиже:

-Мәтінді түсінеді,

-мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді

-Оқушы-

ның сыни ойлауын дамытады.

-көшбасшы айқындалады

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:

Ой толғау жазу.

Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау. Постер құрау

Оқып үйрену барысындағы бағалау: Сұраққа жауаптарын бағалау, оқушылардың өз ойларын бағалау, дарынды балалардың жауабын бағалау, топтың лидерін бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Ресейдегі шешендіктанудың дамуы .

Ресейдегі шешендіктің даму барысы туралы түсінік қалыптасады.

Күтілетін нәтиже:
  • Сұрақтарға нақты жауап береді.
  • Ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық, жеке жұмыс, диалогтік оқыту(зерттеу,

әңгімелесу),

АКТны қолдану(active pen арқылы жұмыстану),

сөздікпен жұмыс, венн диаграмма,

кубизм

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: АКТ, тест тапсырмалары, Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру
Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Топ жетекшілері оқушыларды бағалайды,

Дарынды оқушылардың шығармашылығы бағаланады, жоғары мәртебелі сұрақтарға сыни тұрғыдан ойланып, жауап бергені бағаланады.

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Ұлттық шешендіктанудың алғашқы бастаулары
Күтілетін нәтиже:

-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

-

-Мәтіндермен танысып талдап, қорытынды шығара алады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Кубизм, түртіп алу, сыни ойлау, топтық, жеке, жұптық жұмыс, салыстыру, ажырату
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел, ойтолғау жазу, АКТ, тест тапсырмалары
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс;
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Қазақ шешендіктану ғылымы; қалыптасуы мен дамуы
Күтілетін нәтиже:

- Сұрақтарға нақты жауап береді,

-ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Диктант.

Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру .

Күтілетін нәтиже: -Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Сұрақ-жауап, диалог, салыстыру,

жеке, жұптық, топтық

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс;
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

Өтілу мерзімі: ІІ Шешендік сөздің табиғаты 18
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Шешендік сөзге қойылатын талаптар .

Шешенге қойылатын талаптармен танысып, білім деңгейі артады.

Күтілетін нәтиже:

Дәптермен жұмыстанады;

Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

Оқушының сыни ойлауы дамиды;

Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;

Көшбасшылығы айқындалады

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық, жеке жұмыс;

Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;

жауапты толықтыру;

зерттеушілік әнгіме;

топта пікір алмасу;

Ассоциация әдісі;

Топтастыру;

өзара оқыту;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру
Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Формативті (смайликтер арқылы бағалау),

жиынтық бағалау

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Шешендік сөзге қойылатын талаптарға байланысты жаттығу жұмыстарын орындату.

Жаттығу жұмыстарын орындату арқылы білім-біліктілігін арттыру.

Күтілетін нәтиже:

-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді

-рөлдік ойындар орындайды,

-көшбасшы айқындалады. Дәптермен жұмыстанады;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Кубизм, түртіп алу, сыни ойлау, топтық, жеке, жұптық жұмыс, салыстыру, ажырату
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: АКТ, постер қорғау, деңгейлік тапсырмалар.
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 2
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Шешендік сөздің сазы.

Шешендік сөздің бүкіл мән-маңызын танытатын ең басты құрал-сөз екендігін ұғындыру

Күтілетін нәтиже:

Дәптермен жұмыс жасайды.

Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

Оқушының сыни ойлауы дамиды;

Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;

Көшбасшылығы айқындалады

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Кубизм, түртіп алу, сыни ойлау, топтық, жеке, жұптық жұмыс, салыстыру, ажырату
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Бақылау диктанты,

Қатемен жұмыс

Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру .

Күтілетін нәтиже: Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық, жеке жұмыс;

Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;

жауапты толықтыру;

зерттеушілік әнгіме;

топта пікір алмасу;

Ассоциация әдісі;

Топтастыру;

өзара оқыту;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру
Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Формативті (смайликтер арқылы бағалау),

жиынтық бағалау

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Шешендік сөздің көріктеуіш құралдары.

Шешендік сөздің көріктегіш құралдары туралы түсінігін қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже:

Дәптермен жұмыстанады;

Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

Оқушының сыни ойлауы дамиды;

Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;

Көшбасшылығы айқындалады

Тірек сызбаларды түсіндіреді

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық, жеке жұмыс;

Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;

жауапты толықтыру;

зерттеушілік әнгіме;

топта пікір алмасу;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер. (шығарма-шылық жұмыстар)
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Шешендік сөздің тектері мен түрлері.

Шешендік сөздің тектері мен түрлерінің ерекшелігіне назар аударту.

Күтілетін нәтиже:

Сұрақтарға нақты жауап береді,

-ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;

жауапты толықтыру;

зерттеушілік әнгіме;

топта пікір алмасу;

Ассоциация әдісі;

Топтастыру;

өзара оқыту;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру
Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Формативті (смайликтер арқылы бағалау),

жиынтық бағалау

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Шешендік сөзге байланысты өткенді қайталау

Шешендік сөзге қатысымды сапаларын қайталау барысында ескертіп өту, білім деңгейін арттыру.

Күтілетін нәтиже: Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;

жауапты толықтыру;

зерттеушілік әнгіме;

топта пікір алмасу;

Ассоциация әдісі;

Топтастыру;

өзара оқыту;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер. (шығарма-шылық жұмыстар)
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Сынақ тапсырмасы

Жалпы өткен тарауларды қайталап, білім деңгейлерін тексеру

Күтілетін нәтиже:
  • Сұрақтарға нақты жауап береді.

Ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер. (шығарма-шылық жұмыстар)
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж. Даулетбекова

Қ. Рай, Ш. Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы, 2007. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

ІІ тоқсан - 14 сағат 2-диктант


Ұқсас жұмыстар
Мектепті дамыту жоспары
Тіл білімі салаларын оқыту
Бейінді оқытуды тиімді ұйымдастыру
Графикалық элементтер
Ағылшын тілінен 9-11 сыныпқа арналған оқу бағдарламасы
Оқушының бейімі
Тілдік норманың анықтамасы
Ғаламтор қазақ тілінде
Сауран қаласы
Желілік қоғамдастықтың мұғалім біліктілігін арттырудағы ролі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz