Оқушыларды қалай дұрыс бағалаймыз

Кожамжарова Айсара Бахытовна

№9 орта мектебінің биология пәнінің мұғалімі

Ақмола облысы, Степногорск қаласы

«Оқушыларды қалай дұрыс бағалаймыз»

Коучинг сессия жоспары

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімнің іс - әрекеті

Сабақ тақырыбы
Оқушыларды қалай дұрыс бағалаймыз
Сабақ тақырыбы: Жалпы мақсаты
Оқушыларды қалай дұрыс бағалаймыз: Оқушылардың жұмыстарын дұрыс, нақты бағалауға жетелеу, мұғалімдердің қызығушылығын арттыру арқылы оқу сапасын көтеруге негіздеу.
Сабақ тақырыбы: Күтілетін нәтиже
Оқушыларды қалай дұрыс бағалаймыз: Мұғалімдер критериалды бағалау тәсілін жетік меңгеру, ойын еркін жеткізу, ынтымақтастықты дамыту. Сабақ беру әдісі өзгертеді.
Сабақ тақырыбы: Түйінді идеялар
Оқушыларды қалай дұрыс бағалаймыз: Мұғалімдердің қызығушылығын арттыру арқылы оқу сапасын көтеру
Сабақ тақырыбы: Оқыту әдістері:
Оқушыларды қалай дұрыс бағалаймыз:

Жаңа әдіс-тәсілдер 1. Диалог

АКТ 2. Жеке жұмыс

СТО 3. Жұптық жұмыс

4. Топтық жұмыс

Сабақ тақырыбы: Әдебиет
Оқушыларды қалай дұрыс бағалаймыз:

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.

Интернет материалдары.

Асхат Әлімов «Интербелсенді әдістемені ЖОО да қолдану мәселелері» Алматы-2013

Сабақ тақырыбы: Уақыты
Оқушыларды қалай дұрыс бағалаймыз: Коучтің әрекеті
Мұғалімдердің әрекеті
Ресурстар
Сабақ тақырыбы:

Психологиялық ахуал құру

3 минут

Оқушыларды қалай дұрыс бағалаймыз: Мұғалімдер қолдарына ақ қағаз бен қаламсап алып, шеңберлеңе тұрғызу, аудитория ішінде шеңберді бұзбай жүріп, алдында тұрғанның арқасына қағазды қойып, арттағы әріптестерінің суретін салу. Мынадай ережені сақтау: тоқтауға болмайды; шеңбер жүруін тоқтатқанша сурет сала беру керек; суретке ренжуге болмайды!
Сурет салу, бір-бірлеріне салған суреттерін тарту ету.
А4 қағазы, қаламсап
Сабақ тақырыбы:

Топқа бөлу

2 минут

Оқушыларды қалай дұрыс бағалаймыз: Столдың үстінде жатқан өздеріне ұнаған гүлдерді алу. Кімде қандай гүл солар бірігіп бір столға отыру түймедақ, раушан, қызғалдақ .
Өздеріне ұнаған гүлдерді алу, сол гүлдер бойынша топқа бірігіп отыру.
Түрлі түсті қағаздардан жасалған гүлдер.
Сабақ тақырыбы: Қызығушылықты ояту
Оқушыларды қалай дұрыс бағалаймыз: Топта жұмыс істеу ережесімен таныстыру. Шағын топтарда жұмыс істеу артықшылықтарын түсіндіру және негіздеу. Топтық жұмысты ұйымдастыру әдістемесін талқылау
Сабақ тақырыбы:

Мағынаны тани білу

8 минут

Оқушыларды қалай дұрыс бағалаймыз:

Тақырыпты ашу ретінде сұрақ қою «Бағалау дегенді қалай түсінесіздер?»

Сұрақ жауаптан кейін бағалау туралы айтып кету.

Сұрақ-жауап әдістеріне жауап беру
Интерактивті тақта
Сабақ тақырыбы:

Тапсырма

15 минут

Оқушыларды қалай дұрыс бағалаймыз: Бағалау туралы айтқаннан кейін тапсырма беру. Әр топқа түрлі түсті қағаздар таратып демалатын саябақты жасауды ұсыну
Уақытты үнемдеу. Берілген тапсырманы топпен орындау
Түрлі түсті қағаздар, желім, қайшы, фломастер, флипчарт
Сабақ тақырыбы:

Қорғау

3 минут

Оқушыларды қалай дұрыс бағалаймыз: Қорғау
Әр топ тапсырмаларын қорғайды
Сабақ тақырыбы:

Бағалау

2 минут

Оқушыларды қалай дұрыс бағалаймыз: Бағалау
Топпен бағалау
Сабақ тақырыбы:

Мағынаны тани білу

15 минут

Оқушыларды қалай дұрыс бағалаймыз: Критериалды бағалау анықтамасына толық тоқталып, критериалды бағалау туралы айтып кету. Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі: алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы; анық, айқындылығы; бағаның әділдігі; өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі.
Орындаған тапсырмаларын ұсынылған бағалау шкаласы критерийлер бойынша бағалалау
Сабақ тақырыбы:

Тапсырма

20 минут

Оқушыларды қалай дұрыс бағалаймыз:

Екінші тапсырма мұғалімдердің шығармашылық қабілеттерін айқындау негізінде критериалды бағалауды толық үйреніп, критерий арқылы бағалауға жетелеу.

Мұғалімдерге алдын ала сурет салуға, ән айтуға және би билеуге критерийлер құру ұсыну. Ән, би, сурет тапсырмалары қай топқа келсе сол тапсырманы орындап шығу. Басқа топтар өздері құрған критерийлер бойынша бағалап отыру, бағалау шкаласы 0-5 балға дейін

Уақытты үнемдеу. Берілген тапсырманы орындау. Ойларын отртаға салу.

Ән айту, би бейлеу, сурет салу.

Флипчарт, фломастер,
Сабақ тақырыбы:

Сергіту сәті

3 минут

Оқушыларды қалай дұрыс бағалаймыз:
Сабақ тақырыбы:

Қорғау

5 минут

Оқушыларды қалай дұрыс бағалаймыз:
Әр топ орындаған тапмырмаларын қорғайды
Сабақ тақырыбы:

Бағалау

2минут

Оқушыларды қалай дұрыс бағалаймыз:
Топпен құрған бағалау шкаласы бойынша бағалайды.
Сабақ тақырыбы:

Қорытынды

7 минут

Оқушыларды қалай дұрыс бағалаймыз:

Сабақ соңында әріптестерге кері байланыс сұрақтарға жауап беру.

  1. Сіздерге сабақ ұнады ма?
  2. Бағалау дегеніміз не ?
  3. Критериалды бағалау қалай жүзеге асады?
  4. Күнделікті сабақта критериалды бағалауды қолдану тиімді ме? Неге?
  5. Сен сабақта енді қолданасын ба? Қалай ?
Сұрақтарға жауап береді
Сабақ тақырыбы:

Рефлексия

3 минут

Оқушыларды қалай дұрыс бағалаймыз: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу
Стикерлер

Ұқсас жұмыстар
Экология - өмірдіңсоғыптұрғанжүрегі
Әдеп сақтау
Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайту
Қиынды суреттер
Пейзаж - табиғатты бейнелеу
Ситуациялық тапсырма
Сабақтың басталуы
Натюрморт. 4 сынып
Рационал бөлшектерді қысқарту
Үйге тапсырма беру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz