Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
«махамбет өлеңдеріндегі өршіл, прогресшіл романтизм» 8 -сынып
Пәні:
Қазақ әдебиеті
Сыныбы:
8
Сабақ тақырыбы:
<<Махамбет өлеңдеріндегі өршіл, прогресшіл романтизм>>
Сабақ мақсаты:
Махамбет өлеңдерінің тарихи мәні, халықтың арман-тілегін жырлауы, <<Мұнар күн>> өлеңіндегі ақынның сыры, қайғысы, эллегиялық сарын; сабақ барысында қатысушылар бір-біріне сұрақ қойып, айтқандарын дәлелдейді; диалогтік оқыту арқылы сөйлеу дағдыларын дамытады
Күтілетін нәтиже
Өлең-жырларының жанрлық ерекшеліктері, бейнелеу тәсілдері, ішкі ырғақтары мен теңеулерін түсінеді.Оқушылар диалог арқылы бір-біріне сұрақ қою, сөйлесу арқылы білімдерін кеңейтеді.
Түйінді идея
Отанын, елін, жерін құрметтеу, қорған болу
Әдіс-тәсілдер
<<Түртіп алу>>, <<Бес жолды өлең>>, <<Шындық дедекторы>> т.б.
Сабақта қолданылатын ресурстар:
Маркерлер, флипчарт, стикер, таныстырылым, смайлик.
Уақыты:
Кезеңдері:
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
5 мин
Психологиялық тренинг
Сыныпта психологиялық ахуал туғызу
Оқушыларды топқа бөлу
Әріптер арқылы <<А,В,С,Д>>
<<Айна>> тренингі арқылы психологиялық ахуал туғызды.
Топқа бөліну.
А В С Д
5 мин
Үй тапсырмасы
Өлеңді жатқа жазу
<<Көршінің өлеңі>> әдісімен
Бір-екі оқушы жатқа айтады. Қалғандары параққа жазбаша орындап, көршілерімен алмасып тексереді.
Жазған парақтарын топ басшысына тапсырады.
5 мин
Қызығушылықты ояту
<<Махамбет Өтемісұлы>> туралы көрсетілім. Ақынның шығармалары бойынша үздік оқушының таныстыруы
Тансытырылымды тамашалап, тыңдау.
15 мин
Мағынаны ажырату
Мәтінмен жұмыс.
Өлеңдерін оқып жатқанда таныстырылым көрсету
1.оқу
Өлеңдерін нақышына келтіре мәнерлеп оқу
2. <<Түсіндірмелі сөздік>>
<<Мұнар күн>> өлеңіндегі сөздерге түсінік беру
3. << түртіп алу>>
1-топ; <<Мұнар күн>> өлеңіндегі көркемдегіш құралдар (эпитет, теңеу)
2-топ; <<Мен-құстан туған құмаймын>> өлеңі құрылысына талдау
3-топ; <<Махамбет>> сөзіне <<Бес тармақ өлең>> құраст.
4-топ; <<Шындық дедекторы>> (10 сұрақ құрастырып, біреуіне қате жауап жазу)
3 мин
Сергіту сәті
<<Қарын мен төбе>> әдісі
Мұғалім: <<бір, екі, үш! Қолдарыңды ауыстырыңдар!>> деп команда беріп отырады
Сол қолдарымен қарындарын сипалап, оң қолдарымен төбелерін ақырындап шапақтайды. Мұғалім командасымен қолдарын алмастырады.
5 мин
Ой толғаныс
<<Топтан озған тарланбоз>> топбасшылар сайысы
Махамбет шығармашылығы, өміріне қатысты сұрақ-тапсырмалар
5 мин
Рефлексия.
Бағалау
<< Шығу парағын>> тарату.
Кесте тарату
оқушылар сабақ бойынша өз ой-пікірлерін жазады
топ басшысы бағалайды.
2 мин
Үйге тапсырма
Өлеңді жаттау
Үздік оқушыға <<Махамбеттің күйшілік өнері>> шығармашылық жұмыс
4301490446214500
ШҚО, Абай ауданы, Қасқабұлақ ауылы
<<М.Әуезов атындағы орта мектебі>> КММ
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Желдібаева Альфира Ақтайлаққызы
Қазақ әдебиеті
Сыныбы:
8
Сабақ тақырыбы:
<<Махамбет өлеңдеріндегі өршіл, прогресшіл романтизм>>
Сабақ мақсаты:
Махамбет өлеңдерінің тарихи мәні, халықтың арман-тілегін жырлауы, <<Мұнар күн>> өлеңіндегі ақынның сыры, қайғысы, эллегиялық сарын; сабақ барысында қатысушылар бір-біріне сұрақ қойып, айтқандарын дәлелдейді; диалогтік оқыту арқылы сөйлеу дағдыларын дамытады
Күтілетін нәтиже
Өлең-жырларының жанрлық ерекшеліктері, бейнелеу тәсілдері, ішкі ырғақтары мен теңеулерін түсінеді.Оқушылар диалог арқылы бір-біріне сұрақ қою, сөйлесу арқылы білімдерін кеңейтеді.
Түйінді идея
Отанын, елін, жерін құрметтеу, қорған болу
Әдіс-тәсілдер
<<Түртіп алу>>, <<Бес жолды өлең>>, <<Шындық дедекторы>> т.б.
Сабақта қолданылатын ресурстар:
Маркерлер, флипчарт, стикер, таныстырылым, смайлик.
Уақыты:
Кезеңдері:
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
5 мин
Психологиялық тренинг
Сыныпта психологиялық ахуал туғызу
Оқушыларды топқа бөлу
Әріптер арқылы <<А,В,С,Д>>
<<Айна>> тренингі арқылы психологиялық ахуал туғызды.
Топқа бөліну.
А В С Д
5 мин
Үй тапсырмасы
Өлеңді жатқа жазу
<<Көршінің өлеңі>> әдісімен
Бір-екі оқушы жатқа айтады. Қалғандары параққа жазбаша орындап, көршілерімен алмасып тексереді.
Жазған парақтарын топ басшысына тапсырады.
5 мин
Қызығушылықты ояту
<<Махамбет Өтемісұлы>> туралы көрсетілім. Ақынның шығармалары бойынша үздік оқушының таныстыруы
Тансытырылымды тамашалап, тыңдау.
15 мин
Мағынаны ажырату
Мәтінмен жұмыс.
Өлеңдерін оқып жатқанда таныстырылым көрсету
1.оқу
Өлеңдерін нақышына келтіре мәнерлеп оқу
2. <<Түсіндірмелі сөздік>>
<<Мұнар күн>> өлеңіндегі сөздерге түсінік беру
3. << түртіп алу>>
1-топ; <<Мұнар күн>> өлеңіндегі көркемдегіш құралдар (эпитет, теңеу)
2-топ; <<Мен-құстан туған құмаймын>> өлеңі құрылысына талдау
3-топ; <<Махамбет>> сөзіне <<Бес тармақ өлең>> құраст.
4-топ; <<Шындық дедекторы>> (10 сұрақ құрастырып, біреуіне қате жауап жазу)
3 мин
Сергіту сәті
<<Қарын мен төбе>> әдісі
Мұғалім: <<бір, екі, үш! Қолдарыңды ауыстырыңдар!>> деп команда беріп отырады
Сол қолдарымен қарындарын сипалап, оң қолдарымен төбелерін ақырындап шапақтайды. Мұғалім командасымен қолдарын алмастырады.
5 мин
Ой толғаныс
<<Топтан озған тарланбоз>> топбасшылар сайысы
Махамбет шығармашылығы, өміріне қатысты сұрақ-тапсырмалар
5 мин
Рефлексия.
Бағалау
<< Шығу парағын>> тарату.
Кесте тарату
оқушылар сабақ бойынша өз ой-пікірлерін жазады
топ басшысы бағалайды.
2 мин
Үйге тапсырма
Өлеңді жаттау
Үздік оқушыға <<Махамбеттің күйшілік өнері>> шығармашылық жұмыс
4301490446214500
ШҚО, Абай ауданы, Қасқабұлақ ауылы
<<М.Әуезов атындағы орта мектебі>> КММ
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Желдібаева Альфира Ақтайлаққызы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz