Интербелсенді оқыту: теориясы, маңызы және ұйымдастыру тәсілдері

ШҚО, Абай ауданы, Қасқабұлақ ауылы

«М. Әуезов атындағы орта мектебі» КММ

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Желдібаева Альфира Ақтайлаққызы

Сессияның тақырыбы:
«Интербелсенді оқыту Не? Неге? және Қалай?» мұғалімдер коучингісі
Сессияның тақырыбы:: Уақыты:
«Интербелсенді оқыту Не? Неге? және Қалай?» мұғалімдер коучингісі: 19 қараша 2014 жыл
Сессияның тақырыбы:: Жалпы мақсаты:
«Интербелсенді оқыту Не? Неге? және Қалай?» мұғалімдер коучингісі: Мұғалімдердің интербелсенді оқытудың түрлі нысандарын түсінуі, іс-тәжірибеде тиімді қолдану тәсілдері, интербелсенді оқытуды ұйымдастыру ережелерін білу, әркімнің оқу сапасын жақсарта алатынын түсіндіру.
Сессияның тақырыбы:: Түйінді идеялар:
«Интербелсенді оқыту Не? Неге? және Қалай?» мұғалімдер коучингісі: Өмір талабына сай білімі бар, шығармашылықпен жұмыс жасайтын, өзін-өзі дамытып жетілдіре алатын азамат тәрбиелеу.
Сессияның тақырыбы:: Оқу нәтижелері:
«Интербелсенді оқыту Не? Неге? және Қалай?» мұғалімдер коучингісі: Өз сабақтарында интербелсенді оқытуға бағытталған оқыту технологияларын тиімді пайдалану.
Сессияның тақырыбы:: Іс-әрекет жоспары:
«Интербелсенді оқыту Не? Неге? және Қалай?» мұғалімдер коучингісі:
  1. Көтеріңкі көңіл күй орнату. «Көңіл күйді көтеру» бейнеролігін көрсету, рефлексия
  2. А, Б, В әріптерін таратып, сол арқылы үш топқа бөлу.
  3. «Интербелсенді оқыту Не? Неге? және Қалай?» туралы зерттеулерге шолу таныстырылымы
  4. «Миға шабуыл», топтарға мәтін таратып, постер құрату.
  5. «Мәліметтің 24 сағат ішінде есте сақталуы. Ретімен орналастыр» (Н. Сандерстің кестесі)
  6. Бекіту. «Ақылдың алты қалпағы» әдісі
  7. Кері байланыс. Смайликтер тұсына сессия туралы өз пікірлерін жазып ілу.
Сессияның тақырыбы:: Жаттығулар:
«Интербелсенді оқыту Не? Неге? және Қалай?» мұғалімдер коучингісі: Сергіту «Қызыл өрік» билеу
Сессияның тақырыбы:: Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:
«Интербелсенді оқыту Не? Неге? және Қалай?» мұғалімдер коучингісі:

Мұғалімердің «Интербелсенді оқуды ұйымтастырудың тиімді әдіс-тәсілдері» деген тапсырманы орындау үшін топтық жұмыс істеп, постер дайындау, қорғау.

Топтардың бір-бірін бағалауы

Сессияның тақырыбы:: Қосымша оқу:
«Интербелсенді оқыту Не? Неге? және Қалай?» мұғалімдер коучингісі: «Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері» (А. Әлімов)
Сессияның тақырыбы:: Әдістің ерекшелігі:
«Интербелсенді оқыту Не? Неге? және Қалай?» мұғалімдер коучингісі: Оқушылардың өз бетімен жауапты табу дағдыларын қалыптастыру, педагогикалық өзара ықпалдастық әрекетіне қатысушылардың мінез-құлық және қызмет үлгілерін өзгерту және жақсарту.
Сессияның тақырыбы:: Әдістің жетістігі:
«Интербелсенді оқыту Не? Неге? және Қалай?» мұғалімдер коучингісі:

Мұғалім мен оқушыны жұмылдыратын ортақ мақсаттың болуы; оған жетуге ұмтылу;

Оқу процесіне қатысушылардың бірлескен оқу еңбегінің жоғары деңгейде ұйымдастырылуы, олардың қызмет нәтижесі үшін ортақ жауапкершілігі;

Оқу міндеттерін шешудегі оқушылар мен ересектер қарым-қатынасының белсенді-жағымды сипаты; бір-біріне деген сенім, оқудағы қиындықтарда өзара көмек көрсету;

Оқушылардың бір-бірімен өзара ықпалдастығы, олардың іскерлік қатынасы және ортақ еңбектің нәтижесіне деген ұжымдық жауапкершілігі.

Сессияның тақырыбы:: Күтілетін нәтиже
«Интербелсенді оқыту Не? Неге? және Қалай?» мұғалімдер коучингісі: Оқудағы қиындықтарды анықтап, жетістікке жеткендігін көрсететін кері байланыс, уәж, болжау және сұрыптау, стандарттарды бақылау және орындау іс-әрекеттері жүзеге асады.
Сессияның тақырыбы:: Мұғалімдерде болуға тиісті нәрселер
«Интербелсенді оқыту Не? Неге? және Қалай?» мұғалімдер коучингісі:

Рефлексия парақтары

Ғаламтормен байланыс;

Постер дайындауға керекті заттар (стикер, маркер, фливчарт т. б. )


Ұқсас жұмыстар
6-сынып биология сабағы: Жемістердің түрлері, маңызы және оқыту-бағалау тәсілдері
Орта мектепте информатика пәнінде интербелсенді оқыту әдістерін қолдану тәжірибесі
Интербелсенді оқыту, рефлексия және сындарлы кері байланыс: сабақ жоспарлары мен бағалау практикасы
Химия пәнінде интербелсенді тақта арқылы инновациялық оқыту технологияларының теориялық-әдістемелік негіздері
Дамыта оқыту технологиясы: теориясы мен мектептегі практикасы
Қазақстандағы тас дәуірі: интербелсенді оқыту элементтері негізіндегі сабақтың әдістемелік жоспары
Проблемалық оқыту тәсілдері: коучинг-сессия жоспары
Мұғалімнің өзін-өзі жетілдіруі: кәсіби дамудың теориясы мен практикалық тәсілдері
Оқыту әдістерінің ұғымы, тарихы, жіктелуі және педагогикалық тәсілдері
Кембридж бағдарламасы негізіндегі 7 модульдік оқыту тәсілдері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz