Пернетақта. қысқа мерзімді жоспар. 5- сынып

Пәні
Информатика
Мұғалім аты- жөні
Жалғасбаева Рита
Қарасақал Ерімбет атындағы № 96 мектеп
5- сынып
Оқу ісінің меңгерушісі:
Л. Жаленова
- 5 - сынып оқулығы
- Тақырыптық презентация
- Электрондық оқулық
Пернетақта пернелерінің атқаратын қызметі туралы білетін болады
Пернетақта пернелерінің атқаратын қызметін ажыратуды үйренеді
Өзгенің пікірімен санасады
1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
2. Топқа бөлу
![]()
- Шеңбер құрып, бір- біріне сәттілік тілейді
![]()
2. Дербес компьютер құрылғыларының суретін құрастыру арқылы өз топтарын табады

Он сұрақ!
Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және оның маңдайына компьютердің құрылғысының аты жазылған стикерді жапсырады
Монитор Колонка
Жүйелік блок Сканер
Тышқан Флейшка
Пернетақта Диск
Принтер Модем
Стикер
Сабақ барысы
Кіріспе
Электрондық оқулықтан "Пернетақта" тақырыбын ашып, мәтінді дыбыстық түрде тыңдатады
Пернетақта - компютерге ақпарат енгізетін құрылғы. Онда 101 немесе 105 перне болады . Таңбалық деректерді енгізу қызметін атқарады және негізгі енгізу құрылысы болып табылады.
Шартты түрде пернетақтаны 5-бөлікті бөлуге болады:
-басу пернетақтасы (алфавитті- цифрлық және таңбалық ернелер)
-функционал пернелер: F1-F12
-арнайы операциялар пернелері: Enter, Esc, Tab6, Ctrl, Alt, BackSpace
-меңзерді басқару және редакциялау пернетақтада.
-сандық пернетақта.
Функционалдық пернелер - Олар символдық пернелердің үстінде орналасқан. Олар компютердің күрделі операцияларын тез орындай. Әр түрлі программаларды әр түрлі қызмет атқарады.
Символдық пернелер - пернетақтаның негізгі бөлігі. Символ, цифр енгізуге болады.
Нұсқаушы немесе меңзерді экранда басқару пернесі. Меңзерді экранда жылжытуға арналған.
Цифрлық-қосыма NumLock пернетақта арқылы қосылып ажыратылады.
Оқушылар пернетақта туралы оқулықтан ақпарат алады. Қажеттісін түртіп алады

Сиқырлы пернелер
Alt
Ctrl
Shift
Жаттығу
Оқушыларға интерактивті тақтадан қауіпсіздік ережесін сақтау негізінде шағын бейне- ролик көрсетіледі
Интерактивті тақта
Мәтін теру:
Кез келген мәтін бас әріптерден және кіші әріптерден тұрады. Блокнот редакторының терезесінде бас әріптен бастап өз есімдеріңізді және жасыңызды теріп жазыңыз.
Тұжырымдаманы растау
Оқушылар тұжырымдаманы смайликтер қою арқылы растайды
Иә
Жоқ

Кері байланыс
Рефлексия
Бағдаршам
Қызыл = Түсінбедім,
Сары = Толық емес, қайта оқуым қажет
Жасыл = Барлығы түсінікті

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz