Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Пернетақта. қысқа мерзімді жоспар. 5- сынып


|Күні: |Пәні |Мұғалім аты- жөні |Қарасақал Ерімбет атындағы № |Оқу ісінің меңгерушісі: |
| | | |96 мектеп | |
| |Информатика |Жалғасбаева Рита | |___________________ Л. Жаленова|
| | | |5- сынып | |
|Сабақтың тақырыбы: Пернетақта |
|Сілтеме |5 – сынып оқулығы |
| |Тақырыптық презентация |
| |Электрондық оқулық |
|SMART мақсат |Пернетақтаның негізгі бөлімдерін және қосымша пернелерінің атқаратын қызметі туралы мәлімет беру |
|Күтілетін |Пернетақта пернелерінің атқаратын қызметі туралы білетін болады |
|нәтижие |Пернетақта пернелерінің атқаратын қызметін ажыратуды үйренеді |
| |Өзгенің пікірімен санасады |
|Түйінді идеялар|Пернетақта - компьютерге ақпарат енгізуге арналған құрылғы. Ол әріптің және цифр пернелерінің |
| |көмегімен компьютерге кез- келген ақпаратты беруге мүмкіндік жасайды. Қазіргі компьютерлердің 102 - |
| |104 пернесі болады |
|Сабақтың түрі |Практикалық сабақ |
|Әдіс - |Жұптық жұмыс, жеке жұмыс |
|тәсілдері | |
|Пәнаралық |Дене шынықтыру, қазақ тілі |
|байланыс | |
|Оқыту модулі |Оқыту мен оқудағы АКТ |

|Кезең |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |Ресурстар |
|Ұйымдастыру | |Шеңбер құрып, бір- біріне | |
|кезеңі | |сәттілік тілейді | |
| |1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу |[pic] | |
| |2. Топқа бөлу |2. Дербес компьютер | |
| | |құрылғыларының суретін | |
| | |құрастыру арқылы өз топтарын| |
| | |табады | |
|Үй тапсырмасы |Он сұрақ! |қатысушы сыныпқа 10 сұрақ |Стикер |
| |Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және оның маңдайына |қоя алады, оған жауап не ИӘ,|[pic] |
| |компьютердің құрылғысының аты жазылған стикерді |не ЖОҚ деп беріледі. | |
| |жапсырады | | |
| |Монитор | | |
| |Колонка | | |
| |Жүйелік блок Сканер | | |
| |Тышқан | | |
| |Флейшка | | |
| |Пернетақта Диск | | |
| |Принтер | | |
| |Модем | | |
|Сабақ барысы |Электрондық оқулықтан "Пернетақта" тақырыбын ашып, |Оқушылар пернетақта туралы | |
|Кіріспе |мәтінді дыбыстық түрде тыңдатады |оқулықтан ақпарат алады. | |
| |Пернетақта - компютерге ақпарат енгізетін құрылғы. |Қажеттісін түртіп алады |Пернетақта |
| |Онда 101 немесе 105 перне болады .Таңбалық | | |
| |деректерді енгізу қызметін атқарады және негізгі енгізу|[pic] | |
| |құрылысы болып табылады. | | |
| |Шартты түрде пернетақтаны 5-бөлікті бөлуге болады: | | |
| |-басу пернетақтасы (алфавитті- цифрлық және таңбалық | | |
| |ернелер) | | |
| |-функционал пернелер: F1-F12 | | |
| |-арнайы операциялар пернелері: Enter, Esc, Tab6, Ctrl, | | |
| |Alt, BackSpace | | |
| |-меңзерді басқару және редакциялау пернетақтада. | | |
| |-сандық пернетақта. | | |
| |Функционалдық пернелер- Олар символдық пернелердің | | |
| |үстінде орналасқан. Олар компютердің күрделі | | |
| |операцияларын тез орындай. Әр түрлі программаларды әр | | |
| |түрлі қызмет атқарады. | | |
| |Символдық пернелер – пернетақтаның негізгі бөлігі. | | |
| |Символ, цифр енгізуге болады. | | |
| |Нұсқаушы немесе меңзерді экранда басқару пернесі. | | |
| |Меңзерді экранда жылжытуға арналған. | | |
| |Цифрлық-қосыма NumLock пернетақта арқылы қосылып | | |
| |ажыратылады. | | |
|Жұптық жұмыс |Сиқырлы пернелер | Топ мүшелері пернелердің |Тапсырма |
| |Alt |негізгі атқаратын |кестелері |
| |Ctrl |қызметтерін жазады | |
| |Shift | | |
| | | | |
| | | | |
| |Home | | |
| | | | |
| | | | |
| |Esc | | |
| | | | |
| |End | | |
| | | | |
| | | | |
| |Tab | | |
| | | | |
| |Ctrl Home | | |
| | | | |
| | | | |
| |Caps Lock | | |
| | | | |
| |Ctrl End | | |
| | | | |
| | | | |
| |Num Lock | | |
| | | | |
| |Backspace | | |
| | | | |
| | | | |
| |Enter | | |
| | | | |
| |Delete | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Бос орын (пробел) | | |
| | | | |
| | | | |
|Сергіту | |Оқушылар бейне- роликтерді |[pic] |
| | |көру арқылы дене, көз |Интерактивті |
| |Жаттығу |жаттығуларын жасайды |тақта |
| |Оқушыларға интерактивті тақтадан қауіпсіздік ережесін | | |
| |сақтау негізінде шағын бейне- ролик көрсетіледі | | |
|Жеке жұмыс |Мәтін теру: |Оқушылар тұжырымдаманы |Смайликтер |
| |Кез келген мәтін бас әріптерден және кіші әріптерден |смайликтер қою арқылы | |
| |тұрады. Блокнот редакторының терезесінде бас әріптен |растайды | |
| |бастап өз есімдеріңізді және жасыңызды теріп жазыңыз. | | |
| |Тұжырымдаманы растау |Иә | |
| |Тұжырымдама | | |
| |Иә/ Жоқ | | |
| | | | |
| |Өз есіміңіздің алғашқы бас әрпін басу үшін Shift | | |
| |пернесін басамыз |Жоқ | |
| | | | |
| | | | |
| |Өз есіміңіздің қалған әрпін Shift пернесін басу арқылы | | |
| |жазамыз | | |
| | | | |
| | | | |
| |Өз жасымызды санмен жазу үшін Num Lock пернесін басу | | |
| |арқылы жазамыз | | |
| | | | |
| | | | |
|Бағалау |Оқушылардың сабақ барысында орындаған жұмыстарын |Оқушылар жинаған смайликтері|[pic] |
| |бақылап, смайликтер (балық) беріп отырады |бойынша бағаланады | |
|Үйге тапсырма |Тақырыпты мазмұндап, оқып келу |Күнделіктеріне үй | |
| | |тапсырмасын жазады | |
|Кері байланыс |Бағдаршам |Оқушыларда қызыл, жасыл және|[pic] |
|Рефлексия |Қызыл = Түсінбедім, |сары түсті карточкалар бар, | |
| |Сары = Толық емес, қайта оқуым қажет |оны олар өз парталарына | |
| |Жасыл = Барлығы түсінікті |қояды немесе жоғары көтереді| |


Ұқсас жұмыстар
Информатика. Ақпарат Сілтеме
Компьютер құрылғыларының суреттері
Компьютер құрылғылары туралы
Орта мерзімді сабақ жоспарын жасаудың тиімділігі
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Компьютер жадысының түрлері
Басбармақпен бағалау
Жүректен жүрекке әдісі
Мақсат үстеулері
Компьютер құрылғылары арқылы топқа біріктіру
Пәндер