Пернетақта. қысқа мерзімді жоспар. 5- сынып

Күні:

Пәні

Информатика

Мұғалім аты- жөні

Жалғасбаева Рита

Қарасақал Ерімбет атындағы № 96 мектеп

5- сынып

Оқу ісінің меңгерушісі:

Л. Жаленова

Күні:: Сабақтың тақырыбы: Пернетақта
Күні:: Сілтеме
ПәніИнформатика:
  1. 5 - сынып оқулығы
  2. Тақырыптық презентация
  3. Электрондық оқулық
Күні:: SMART мақсат
ПәніИнформатика: Пернетақтаның негізгі бөлімдерін және қосымша пернелерінің атқаратын қызметі туралы мәлімет беру
Күні:: Күтілетін нәтижие
ПәніИнформатика:

Пернетақта пернелерінің атқаратын қызметі туралы білетін болады

Пернетақта пернелерінің атқаратын қызметін ажыратуды үйренеді

Өзгенің пікірімен санасады

Күні:: Түйінді идеялар
ПәніИнформатика: Пернетақта - компьютерге ақпарат енгізуге арналған құрылғы. Ол әріптің және цифр пернелерінің көмегімен компьютерге кез- келген ақпаратты беруге мүмкіндік жасайды. Қазіргі компьютерлердің 102 - 104 пернесі болады
Күні:: Сабақтың түрі
ПәніИнформатика: Практикалық сабақ
Күні:: Әдіс - тәсілдері
ПәніИнформатика: Жұптық жұмыс, жеке жұмыс
Күні:: Пәнаралық байланыс
ПәніИнформатика: Дене шынықтыру, қазақ тілі
Күні:: Оқыту модулі
ПәніИнформатика: Оқыту мен оқудағы АКТ
Кезең
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Ресурстар
Кезең: Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалімнің әрекеті:

1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу

2. Топқа бөлу

Оқушының әрекеті:
  1. Шеңбер құрып, бір- біріне сәттілік тілейді

2. Дербес компьютер құрылғыларының суретін құрастыру арқылы өз топтарын табады

Ресурстар:
Кезең: Үй тапсырмасы
Мұғалімнің әрекеті:

Он сұрақ!

Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және оның маңдайына компьютердің құрылғысының аты жазылған стикерді жапсырады

Монитор Колонка

Жүйелік блок Сканер

Тышқан Флейшка

Пернетақта Диск

Принтер Модем

Оқушының әрекеті: қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады, оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ деп беріледі.
Ресурстар:

Стикер

Кезең:

Сабақ барысы

Кіріспе

Мұғалімнің әрекеті:

Электрондық оқулықтан "Пернетақта" тақырыбын ашып, мәтінді дыбыстық түрде тыңдатады

Пернетақта - компютерге ақпарат енгізетін құрылғы. Онда 101 немесе 105 перне болады . Таңбалық деректерді енгізу қызметін атқарады және негізгі енгізу құрылысы болып табылады.

Шартты түрде пернетақтаны 5-бөлікті бөлуге болады:

-басу пернетақтасы (алфавитті- цифрлық және таңбалық ернелер)

-функционал пернелер: F1-F12

-арнайы операциялар пернелері: Enter, Esc, Tab6, Ctrl, Alt, BackSpace

-меңзерді басқару және редакциялау пернетақтада.

-сандық пернетақта.

Функционалдық пернелер - Олар символдық пернелердің үстінде орналасқан. Олар компютердің күрделі операцияларын тез орындай. Әр түрлі программаларды әр түрлі қызмет атқарады.

Символдық пернелер - пернетақтаның негізгі бөлігі. Символ, цифр енгізуге болады.

Нұсқаушы немесе меңзерді экранда басқару пернесі. Меңзерді экранда жылжытуға арналған.

Цифрлық-қосыма NumLock пернетақта арқылы қосылып ажыратылады.

Оқушының әрекеті:

Оқушылар пернетақта туралы оқулықтан ақпарат алады. Қажеттісін түртіп алады

Ресурстар: Пернетақта
Кезең: Жұптық жұмыс
Мұғалімнің әрекеті:

Сиқырлы пернелер

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Оқушының әрекеті:

Alt

Ctrl

Shift

Ресурстар:
Home
Esc
End
Tab
Ctrl Home
Caps Lock
Ctrl End
Num Lock
Backspace
Enter
Delete
Бос орын (пробел)
Топ мүшелері пернелердің негізгі атқаратын қызметтерін жазады
Тапсырма кестелері
Кезең:
Мұғалімнің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Ресурстар:
Кезең:
Мұғалімнің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Ресурстар:
Кезең:
Мұғалімнің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Ресурстар:
Кезең:
Мұғалімнің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Ресурстар:
Кезең:
Мұғалімнің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Ресурстар:
Кезең:
Мұғалімнің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Ресурстар:
Кезең:
Мұғалімнің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Ресурстар:
Кезең: Сергіту
Мұғалімнің әрекеті:

Жаттығу

Оқушыларға интерактивті тақтадан қауіпсіздік ережесін сақтау негізінде шағын бейне- ролик көрсетіледі

Оқушының әрекеті: Оқушылар бейне- роликтерді көру арқылы дене, көз жаттығуларын жасайды
Ресурстар:

Интерактивті тақта

Кезең: Жеке жұмыс
Мұғалімнің әрекеті:

Мәтін теру:

Кез келген мәтін бас әріптерден және кіші әріптерден тұрады. Блокнот редакторының терезесінде бас әріптен бастап өз есімдеріңізді және жасыңызды теріп жазыңыз.

Тұжырымдаманы растау

:
:
:
:
:
:
Оқушының әрекеті: Тұжырымдама
Ресурстар: Иә/ Жоқ
Өз есіміңіздің алғашқы бас әрпін басу үшін Shift пернесін басамыз
Өз есіміңіздің қалған әрпін Shift пернесін басу арқылы жазамыз
Өз жасымызды санмен жазу үшін Num Lock пернесін басу арқылы жазамыз

Оқушылар тұжырымдаманы смайликтер қою арқылы растайды

Иә

Жоқ

Смайликтер
Кезең:
Мұғалімнің әрекеті:
Кезең:
Мұғалімнің әрекеті:
Кезең:
Мұғалімнің әрекеті:
Кезең:
Мұғалімнің әрекеті:
Кезең: Бағалау
Мұғалімнің әрекеті: Оқушылардың сабақ барысында орындаған жұмыстарын бақылап, смайликтер (балық) беріп отырады
Оқушының әрекеті: Оқушылар жинаған смайликтері бойынша бағаланады
Ресурстар:
Кезең: Үйге тапсырма
Мұғалімнің әрекеті: Тақырыпты мазмұндап, оқып келу
Оқушының әрекеті: Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады
Ресурстар:
Кезең:

Кері байланыс

Рефлексия

Мұғалімнің әрекеті:

Бағдаршам

Қызыл = Түсінбедім,

Сары = Толық емес, қайта оқуым қажет

Жасыл = Барлығы түсінікті

Оқушының әрекеті: Оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар бар, оны олар өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді
Ресурстар:

Ұқсас жұмыстар
Информатика. Ақпарат Сілтеме
Компьютер құрылғыларының суреттері
Компьютер құрылғылары туралы
Орта мерзімді сабақ жоспарын жасаудың тиімділігі
Компьютер жадысының түрлері
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Басбармақпен бағалау
Жүректен жүрекке әдісі
Мақсат үстеулері
Компьютер құрылғылары арқылы топқа біріктіру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz