Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Дк сәулетінің заманауи даму бағыттары. 6 cынып



Мұғалімнің аты-жөні: Утаршиева Ельмира Курмангалиевна
Жұмыс орны: Алматы облысы, Сарқан ауданы, Сарқан қаласы Абай атындағы
мектеп гимназия
Қызметі: Информатика пәнінің мұғалімі
Категория: ІІ санатты

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

|Информатика |Утаршиева Ельмира |6 "а" сыныбы |Сарқан ауданы |
| |Курмангалиевна |Оқушының саны-18 |Сарқан қаласы |
| | | |Абай атындағы мектеп|
| | | |гимназия |
|І тоқсан 8 апта|21.10.2014ж |08.15-09.00 |№12 кабинет |
|Сабақтың |ДК сәулетінің заманауи даму бағыттары |
|тақырыбы: | |
|Сабақтың |Білімділік: Компьютердің сәулеті туралы түсінік қалыптастыру, |
|мақсаты: |компьютердің қызмет ету функциялары мен негізгі мінездемелері туралы |
| |оқып-үйренуді үйрету; |
| |Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру, |
| |дүниетанымдық қабілетін қалыптастыру, белсенділігі мен қызығушылығын |
| |арттыру; |
| |Тәрбиелік: Оқушыларды шығармашылыққа, ынтымақтастыққа, бірлікке, өзара |
| |түсіністікке, сыйластыққа, еңбек етуге тәрбиелеу. |
|Негізгі дерек |1. Информатика авторлары: Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов |
|көзі |2. http://bilimdiler.kz/tags, http://ustaz.kz, "Білім шапағаты" газеті|
|Табыс |1. Дербес компьютердің сәулеті туралы анықтама айтады |
|критерийлері |2. Компьютердің қызмет ету функциялары мен негізгі мінездемелері туралы |
| |түсіндіреді |
| |3. Конфигурация, компьютердің сәулеті, фон Неймон сәулетінің |
| |принциптерін мәлімдейді |
| |4. USB құрсымының басымдылығын, суретті пайдалана отырып, аналық |
| |тақтаның екі негізгі микросызбасын суреттейді |
| |5. Стандарттық және стандарттық емес, ашық және жабық сәулеттердің |
| |артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырады және атап өтеді. |
|Нәтижені бағалау|Оқушылардың еңбегін әрбір кезең бойынша бағалау парағы арқылы көрсету. |
|Сабақтың типі |Жаңа тақырыпты меңгерту сабағы |
|Сабақта |Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану, |
|қолданылатын |талантты және дарынды балаларды оқыту, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, |
|модулдер |оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. |
|Сабақта |Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жекелей жұмыс. “Бағдаршам” әдісі, "Галерея |
|қолданылатын |аралау" әдісі |
|әдіс-тәсілдер | |
|Стратегиялар |«Қайталау–оқу айнасы», "Ой қозғау", "Топтастыру", "Сандар не дейді?", |
| |"Қайталау оқу-айнасы", "Әр сұраққа–бір жауап", "Рефлексия" |
|Пән аралық |Тарих, бейнелеу |
|байланыс | |
|Сабақтың |Интерактивті тақта, компьютер, слайдтар, бағалау парағы, оқулық, |
|көрнекілігі |постерлер, стикерлер, жұмыс дәптері |
|Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті: |
|Сабақтың |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Ұйымдастыру |Амандасу. Көңіл-күйлерін сұрау. Оқушыларды |Амандасады. Тамаша, |
|кезеңі |түгендеу, зейіндерін сабаққа аудару. |жақсы. Кезекші |
|Оқушыларға | |сабақта жоқ |
|психологиялық | |оқушыларды айтады. |
|ахуал туғызу | | |
| |Сыныпта ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру |Оқушылар |
| |мақсатында «Ыстық алақан» тренингін өткізу |бір-бірлерінің |
| | |қолынан ұстап, жылы |
| | |лебіздерін |
| |Сыныпты топқа бөлу |білдіреді. |
| |Оқушыларды компьютердің құрылғысы арқылы топқа бөлу| |
| |(қоржынға компьютердің құрылғысын жазып қоямын, | |
| |оқушылар бір-бірден таңдап алған компьютердің | |
| |құрылғысына байланысты, сол топқа отырады). |Топқа бөлінеді |
| |І топ-"ЖҮЙЕЛІК БЛОК" | |
| |ІІ топ-"ШИНА" | |
| |ІІІ топ-"ПРОЦЕССОР" | |
| |Топ басшыларын сайлау, (топ ішінде спикер, тайм | |
| |спикер, хатшы рөлдерін бөлу) | |
| |"Бағалау парағын" тарату | |
| |Оқушылардан техника қауіпсіздік ережесін сұрау |Оқушылар техника |
| | |қауіпсіздік |
|Үй жұмысын | |ережесін, орнынан |
|тексеру |«Қайталау–оқу айнасы» |тұрып айтады |
| |І топ. "Жүйелік блок" тобына тапсырма: "Ой қозғау" | |
| |[pic] [pic] |1-сурет. Римдік абак|
| |1-сурет 2-сурет |2-сурет. Шот |
| |3-сурет |3-сурет. "Феликс" |
| | |арифмометр |
| |[pic] [pic] [pic] |4-сурет. |
| |4-сурет 5-сурет |Аналитикалық машина |
| |6-сурет |5-сурет. Бірінші |
| | |буын, ENIAC |
| | |6-сурет. Екінші |
| |7-сурет 8-сурет |буын, жартылай |
| |9-сурет |өткізгіш |
| | |транзисторлар |
| |ІІ топ. "Шина" тобына тапсырма: "Сандар не дейді?" |7-сурет. Үшінші |
| |1. б.д.д 300 жыл |буын, микросызбалар |
| |2. 1673 жыл |8-сурет. Төртінші |
| |3. 1833 жыл |буын, IBM PC IV, |
| |4. 1843 жыл |үлкен интегралдық |
| |5. ХХ ғасырдың 30-жылдарында |сызбалар |
| |6. 1946 жылы 15 ақпан |9-сурет. Төртінші |
| |7. 1946-1958 жылдары |буын, |
| |8. 1958-1964 жылдары |суперкомпьютерлер |
| |9. 1964-1972 жылдары | |
| |10. 1970 жыл | |
| | | |
| |ІІІ топ. "Процессор" тобына тапсырма: "Топтастыру" | |
| |1. Механикалық есептеу құрылғысы | |
| |2. Арифметикалық машина | |
| |3. Аналитикалық машина | |
| |4. АДА программалау тілі |1.Абак, жапон, қытай|
| |5. Табулятор |шоттары п.б |
| |6. Z1 машинасы |2.Механикалық |
| | |арифмометр |
| | |3.Аналитикалық |
| | |машина |
| | |4.Аналитикалық |
| | |машинасы үшін |
| | |алғашқы программа |
| | |жазды |
| | |5. ЭЕМ кезеңі |
| | |6. ENIAC |
| | |құрастырылды |
| | |7. Электрондық лампа|
| | |8.Жартылайөткізгіш |
| | |транзисторлар |
| | |9.Интегралдық |
| | |сызбалар |
| | |10.Үлкен интегралды |
| | |сызбалар |
| | | |
| | |1. Блез Паскаль 1642|
| | |ж |
| | |2. Лейбниц 1673 ж |
| | |3. Чарльз Бэббидж |
| | |1833ж |
| | |4. Ада Лавлейс 1843ж|
| | |5.Герман Холлерит |
| | |1890ж |
| | |6. Конрад Цузен 1937|
| | |ж |
|Білу |Компьютер құрылғыларының әрқайсысының бір-бірінен |Жаңа сабақ бойынша|
|1-қадам |тәуелсіз жасалуы, тестіленуі және қолданыста болуы |алып отырған |
| |мүмкін. Компьютер компаненттерінің құрамы оның |ақпарат-тарды |
| |конфигурациясы деп аталады. |үлгеріп, дәптерге |
| |Программалар мен аппараттық жабдықтамалар |жазып отыру, түртіп |
| |бір-бірімен тығыз байланысты. |отыру. Түсінбегенін |
| | |дер кезінде сұрау. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Жаңа тақырыпты |І топ-"ЖҮЙЕЛІК БЛОК" тобына тапсырма: |Топтағы оқушылар |
|меңгерту |Компьютердің сәулеті. Джон фон Нейманның принципі |тапсырмаларды |
|2 қадам: | |қарастырып, бірге |
|"Түсіну" |ІІ топ-"ШИНА" тобына тапсырма: |отырып талқылап, |
| |Дербес компьютердің (ДК) сәулеті |түсіндіреді. |
| | |Сыныптағы белсенді |
| |ІІІ топ-"ПРОЦЕССОР" тобына тапсырма: |оқушы басқаларға |
| |USB шинасының артықшылықтары. Аналық тақша |бағыт беріп отырады.|
| | |Топтық талқыға |
| | |салады, ойланады. |
| | |Өзгелерді тыңдай |
| | |отырып, өз білімін |
| | |толықтырады, |
| | |ізденеді. Оқулықтан |
| | |өздігінен оқып, |
| | |постер қорғайды. |
|Сергіту сәті |Интерактивті тақтада бейнежазба көрсетіледі |Би қимылдары арқылы |
| | |орындарында тұрып, |
| | |бойларын сергітеді |
|Компьютердегі |"Галерея аралау" әдісі |АКТ-ны пайдалана |
|тәжірибелік |3-топқа берілетін тапсырма: Стандарттық |отырып, компьютермен|
|жұмыс |программалардың мүмкіндіктерін пайдаланып, заманауи|жеке жұмыс жасау |
|3-қадам: |дербес компьютердің сызбасын салу | |
|"Қолдану" | | |
| |«Әр сұраққа–бір жауап» ойыны |Оқушылар ауызша |
|4-қадам |І топ |жауап береді |
|"Жинақтау" |1. Конфигурация дегеніміз не? | |
| |2. Компьютердің сәулеті дегеніміз не? | |
| |3. Ашық сәулет принципінің мәні не? | |
| |ІІ топ | |
| |1. Шиналар дегеніміз не? | |
| |2. 1946 жылғы үш ғалымды ата | |
| |3. Артур Беркс, Герман Голдтайн, Джон фон Нейманның| |
| |мақаласы қалай аталады? | |
| |ІІІ топ | |
| |1. USB шинаның артықшылықтары | |
| |2. Джон фон Неймон принциптері | |
| |3. Стандарт дегеніміз не? | |
|6-қадам: |Берілген бағалау парағындағы оқушылардың бағаларын |Бағалау парағындағы |
|"Бағалау" |қорыту |ұпайлар есептелінеді|
|Үй тапсырмасын |Тапсырмалар тақтаға жазылады. |Күнделікке жазады |
|беру |§7, 46-бет оқу. 53 беттегі "Өзіңді тексер" тесті | |
| |орындап келу | |
|Рефлексия |Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін |Сабақтан алған |
| |стикерлер тарату |әсерлері мен |
| |Рефлексия. |ұсыныстарын |
| |Бүгінгі сабағымыз сіздерге ұнады ма? |стикерлерге жазу |
| |Қиын және жеңіл жерлері болды ма? | |
| |Сіздердің ойларыңызша сабақты не жеңілдетер еді? | |
| |Көңіл-күйлеріңіз қандай болды? | |
| |Ұсыныстарыңыз бар ма? | |

БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ

__________________________________________
Топтың аты

__________________________________________
Топ басшысының аты–жөні

№ |Оқушының аты-жөні |Техника қауіпсіздік ережесі |«Қайталау–оқу айнасы»
|Постер қорғау |Практикалық жұмыс |«Әр сұраққа–бір жауап» ойыны
|Қорытынды баға | |1 | | | | | | | | |2 | | | | | | | | |3 | | | | | | | |
|4 | | | | | | | | |5 | | | | | | | | |6 | | | | | | | | |7 | | | | | | | |
|8 | | | | | | | | |9 | | | | | | | | |10 | | | | | | | | |

-----------------------
Программамен қамтылуы

Ақпаратпен қамтылуы

Компьютердің конфигурациясы


Ұқсас жұмыстар
Ақпаратты сығу
Компьютерде ақпаратты ұсыну тәсілдері
Информатика пәнінен орта мерзімді жоспар 6 сынып
Биотехнология элективті курс
Коучинг жүргізуге арналған жұмыс жоспары
Объектті - бағытталған программалаудың принциптері
Сүйіспеншілік тілі
Киімді әшекейлеу
Психологтың айлық, апталық жоспары. 2013-2014ж
Есептеу техникасының даму тарихы. Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Пәндер