"артефактымен жұмыстың жадыны дамытудағы маңызы" коучингтің қысқа мерзімді жоспары

Жүргізуші
Жалгасбаева Рита
Сабақ № 2
Жүргізуші: Коучинг тақырыбы
Жалгасбаева Рита: Артефактымен жұмыстың жадыны дамытудағы маңызы.
Жүргізуші: Жалпы мақсаты
Жалгасбаева Рита: Суретпен жұмыс жасау және жадыны дамытатын әдіс - тәсілдерді үйрету
Жүргізуші: Оқу нәтижесі
Жалгасбаева Рита: Болжамды жауаптарды ойлануға және зерделеуге қалыптасады
Жүргізуші: Әдіс-тәсіл
Жалгасбаева Рита: Миға шабуыл, Куббизм стратегиясы, Мармозетка ойыны
Жүргізуші: Негізгі идеялар
Жалгасбаева Рита: Түрлі бейнедегі суреттерге қарап, шығармашылық мүмкіндіктерін арттыра отырып, өз бетінше талдай жасай алады
Кезеңдер
Уақыт
Коучнигтің іс-әрекеті
Мұғалім іс - әрекеті
Ресурс
Кезеңдер: Кіріспе кезең
Уақыт:

Сергіту сәті

Есте сақтау

Коучнигтің іс-әрекеті:

Біз бүгінгі сабағымызды "Ерекше салем" ойынымен бастаймыз. Ол үшін бәріміз шеңбер бойымен орнала-сып есімінің 1 - ші әрпінен бастала-тын сын есімді құрастыра отырып амандасамыз

Мысал: мен р еңді Р итамын

Бұл ойында шатаспай толық айтып шыққан мұғалім марапатталады

Мұғалім іс - әрекеті:

Келесі мұғалім өзіне дейінгі мұғалімдердің есімдерін сын есімдерімен қоса айта келе өзін таныстырады

Рита реңді, мен . . . . . . .

Ресурс:

Парақ

Маркер

Жұлдыз

Кезеңдер: Топқа бөлу
Уақыт:

«Мозайка»

Біз енді "мозайка"әдісімен топқа бөлі-неміз. Менің қолымнан бір - біреуден сурет қиындысын таңдап алыңыздар.

Коучнигтің іс-әрекеті: Мұғалімдер сурет қиындыларын құрастыру арқылы өз топ мүшелерін тауып топтасады.
Мұғалім іс - әрекеті: суреттер
Кезеңдер:

Веер стратегиясы

Жетелеуші сұрақ

Еске түсіру

Жүйелеу

Уақыт:

Өткен тақырыпты еске түсіру :

Алдыңғы коучингте өтілген тақырыпты еске түсіру мақсатында біз Веер стратегиясын қолданамыз.

1) «Сын тұрғысынан ойлау» туралы не білесіздер?

2) Сыни тұрғыдан ойлаудың қандай тәсілдерін білесіздер?

Желпеуіш жасап, желпеуіш беттеріне осы сауал төңірегінде өз жауаптары-ңызды жазып шығасыздар. Көлемді де әдемі жасалған желпеуішке жұлдыз беріледі

Коучнигтің іс-әрекеті:

Топтарда талқылап, Желпеуіш жасап, білетін әдістеріне қарай Веер бөліктерін көбейте береді

Мұғалім іс - әрекеті: Жұлдыз
Кезеңдер: Негізгі кезең
Уақыт:

Миға шабуыл

Салыстыру

Байқау

Есте сақтау

Коучнигтің іс-әрекеті:

"Айырмашылықты тап"

Енді бір сәт тақтаға назар аударайық. Осы интерактивті тақтадан көріп отырған суреттерден сіздер қандай айырмашылық көріп отырсыздар. Қайсы зат артық деп ойлайсыздар

Мұғалім іс - әрекеті:

Мұғалімдер суретке зейін аудара отырып айрмашылықтарын табады.

Ресурс: Слайд
Кезеңдер:

"Жадыны дамытуға арналған пасьянс"

Келесі біздің жаттығуымыз тақтадан көрсетілген суреттерге бір сәт назар аударыңыздар. Интерактивті тақтадан 20 шақты нысандар мен суреттер жинағы көрсетіледі. Нысанды есте сақтауға 2 мин уақыт береміз.

1. Ал енді кім айтып береді жаңа тақтадан қандай заттар көрсетілді?

2. Мен осы заттардың ішінен неше затты алып тастадым, ол қандай заттар?

Естеріңізге сақтай алдыңыздар ма?

Көп ұпай жинаған топқа жұлдыз беріледі

Уақыт: 2 мин кейін мұғалімдер есте сақтаған нысандарды көбірек айтуларына қарай ұпай жинайды.
Коучнигтің іс-әрекеті: Суреттер
Кезеңдер:

Сергіту сәті

Жүйелеу

Сәйкестендіру

Уақыт:

Жұптық жұмыс

Біз енді сергіту жұмысын жүргізейік ол үшін ортаға әр топтан бір мұғалім шығады. Сіздер өзара жұптасып 2 жұп болыңыздар.

Ойын шартымен таныстырылады.

Сурет салынып. Екеуінің суреттері салыстырылады. Суреттері сәйкес келген топ марапатталады.

Коучнигтің іс-әрекеті:

Бір - біріне арқасын беріп отырып

1 - ші жұп сурет салады. Салған суретін 2- ші жұпқа геометриялық фигуралар арқылы айтып отырады.

2 - ші жұп естуі бойынша суретті салып шығады.

Сәтті шыққан топ бағаланады

Мұғалім іс - әрекеті: Смайлик
Кезеңдер:

Куббизм стратегиясы

Талдау

Уақыт:

Куббизм стратегиясы бойынша жұмысымызды жалғастырамыз. Кубикті лақтырамыз да кубиктің алты жағына жазылған тапсырмалардың сәйкес келгенімен жұмыс жасаймыз. Ол үшін сіздерге артефакт ретінде Компос беріледі.

Мұғалімдер әр топтың жауабын салыстыра отырып, қорытынды жа-сайды. Жетекші сұрақтар арқылы бағаланады

Коучнигтің іс-әрекеті:

Кубикті лақтырып, сәйкес келген тапсырманы орындайды

Сипатта (түрі, түсі, көлемі)
Салыстыр (ұқсастық, айырмашылық)
Ұсын (қалай, қай жерде пайдаланылады?)
Талда (қалай жасалған, неден тұрады?)

Мұғалім іс - әрекеті:

Кубик

Жұлдыз

Кезеңдер:

«Мармозетка» ойыны

Болжау

Уақыт:

Қазір мен сіздерге мәтін оқимын. Сіздер менің сауалыма қарай болжам жасайсыздар. Ол кім? Бұл не?

Мақсат: тыңдай отырып, нысанды елестету

Дұрыс тапқан топқа смайлик беріледі

Коучнигтің іс-әрекеті:

Топтар мәтінді тыңдай отырып не туралы айтылып жатқаны туралы бір шешімге келеді.

Мұғалім іс - әрекеті: Смайлик
Кезеңдер:
Уақыт:

Жарнама

Жүйелеу

Коучнигтің іс-әрекеті:

Сіздер алдарыңызға берілген АКТ құралдарына жан - жақты жарнама жасайсыздар. Ол жарнама жұмыс-тарыңызды постерге түсіріңіздер. Сонымен қатар әр топта бір


Ұқсас жұмыстар
Коучинг жүргізуге арналған жұмыс жоспары
Бала мен ойыншық
Сабақ жоспарлары
Орта мерзімді даму жоспары
Тәжірибелік әдіс
Мектептің даму үдерісін жүзеге асыру
Коучинг жоспарлары сто, акт, оқуды және оқытуды бағалау
Ұлы Жібек жолының қалыптасуы және тарихи маңызы
Топтық жұмысты ұйымдастыру және сыныпта ынтымақтастық атмосферасын құру коучингінің жоспары
Талантты және дарынды балаларды оқыту: диалогтық оқыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz