Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

"артефактымен жұмыстың жадыны дамытудағы маңызы" коучингтің қысқа мерзімді жоспары


|Жүргізуші |Жалгасбаева Рита |Сабақ № 2 |
|Коучинг тақырыбы |Артефактымен жұмыстың жадыны дамытудағы маңызы. |
|Жалпы мақсаты |Суретпен жұмыс жасау және жадыны дамытатын әдіс - |
| |тәсілдерді үйрету |
|Оқу нәтижесі |Болжамды жауаптарды ойлануға және зерделеуге қалыптасады |
|Әдіс-тәсіл |Миға шабуыл, Куббизм стратегиясы, Мармозетка ойыны |
|Негізгі идеялар |Түрлі бейнедегі суреттерге қарап, шығармашылық |
| |мүмкіндіктерін арттыра отырып,өз бетінше талдай жасай |
| |алады |

|Кезеңдер |Уақыт |Коучнигтің іс-әрекеті |Мұғалім іс - әрекеті |Ресурс |
|Кіріспе |Сергіту сәті|Біз бүгінгі сабағымызды |Келесі мұғалім өзіне |Парақ |
|кезең | |"Ерекше салем" ойынымен |дейінгі мұғалімдердің|Маркер |
| |Есте сақтау |бастаймыз. Ол үшін бәріміз |есімдерін сын | |
| | |шеңбер бойымен орнала-сып |есімдерімен қоса айта|Жұлдыз |
| | |есімінің 1 - ші әрпінен |келе өзін таныстырады| |
| | |бастала-тын сын есімді | | |
| | |құрастыра отырып амандасамыз |Рита реңді, мен | |
| | |Мысал: мен реңді Ритамын |....... | |
| | | | | |
| | |Бұл ойында шатаспай толық | | |
| | |айтып шыққан мұғалім | | |
| | |марапатталады | | |
| |Топқа бөлу |«Мозайка» |Мұғалімдер сурет |суреттер |
| | |Біз енді "мозайка"әдісімен |қиындыларын құрастыру| |
| | |топқа бөлі-неміз. Менің |арқылы өз топ | |
| | |қолымнан бір - біреуден сурет|мүшелерін тауып | |
| | |қиындысын таңдап алыңыздар. |топтасады. | |
| |Веер |Өткен тақырыпты еске түсіру: |Топтарда талқылап, |Жұлдыз |
| |стратегиясы |Алдыңғы коучингте өтілген |Желпеуіш жасап, | |
| |Жетелеуші |тақырыпты еске түсіру |білетін әдістеріне | |
| |сұрақ |мақсатында біз Веер |қарай Веер бөліктерін| |
| | |стратегиясын қолданамыз. |көбейте береді | |
| |Еске түсіру |1) «Сын тұрғысынан ойлау» | | |
| |Жүйелеу |туралы не білесіздер? |[pic] | |
| | |2) Сыни тұрғыдан ойлаудың | | |
| | |қандай тәсілдерін білесіздер?| | |
| | |Желпеуіш жасап, желпеуіш | | |
| | |беттеріне осы сауал | | |
| | |төңірегінде өз | | |
| | |жауаптары-ңызды жазып | | |
| | |шығасыздар.Көлемді де әдемі | | |
| | |жасалған желпеуішке жұлдыз | | |
| | |беріледі | | |
|Негізгі |Миға шабуыл |"Айырмашылықты тап" |Мұғалімдер суретке |Слайд |
|кезең | |Енді бір сәт тақтаға назар |зейін аудара отырып | |
| |Салыстыру |аударайық. Осы интерактивті |айрмашылықтарын | |
| | |тақтадан көріп отырған |табады. | |
| |Байқау |суреттерден сіздер қандай |[pic][pic] | |
| | |айырмашылық көріп отырсыздар.|[pic][pic] | |
| |Есте сақтау |Қайсы зат артық деп | | |
| | |ойлайсыздар | | |
| | |"Жадыны дамытуға арналған |2 мин кейін |Суреттер |
| | |пасьянс" |мұғалімдер есте | |
| | |Келесі біздің жаттығуымыз |сақтаған нысандарды | |
| | |тақтадан көрсетілген |көбірек айтуларына | |
| | |суреттерге бір сәт назар |қарай ұпай жинайды. | |
| | |аударыңыздар. Интерактивті | | |
| | |тақтадан 20 шақты нысандар | | |
| | |мен суреттер жинағы | | |
| | |көрсетіледі. Нысанды есте | | |
| | |сақтауға 2 мин уақыт береміз.| | |
| | | | | |
| | |1. Ал енді кім айтып береді | | |
| | |жаңа тақтадан қандай заттар | | |
| | |көрсетілді? | | |
| | |2. Мен осы заттардың ішінен | | |
| | |неше затты алып тастадым, ол | | |
| | |қандай заттар? | | |
| | |Естеріңізге сақтай алдыңыздар| | |
| | |ма? | | |
| | |Көп ұпай жинаған топқа жұлдыз| | |
| | |беріледі | | |
| |Сергіту сәті|Жұптық жұмыс |Бір - біріне арқасын |Смайлик |
| | |Біз енді сергіту жұмысын |беріп отырып | |
| |Жүйелеу |жүргізейік ол үшін ортаға әр |1 - ші жұп сурет | |
| | |топтан бір мұғалім шығады. |салады. Салған | |
| |Сәйкестендір|Сіздер өзара жұптасып 2 жұп |суретін 2- ші жұпқа | |
| |у |болыңыздар. |геометриялық | |
| | |Ойын шартымен таныстырылады. |фигуралар арқылы | |
| | |Сурет салынып. Екеуінің |айтып отырады. | |
| | |суреттері салыстырылады. |2 - ші жұп естуі | |
| | |Суреттері сәйкес келген топ |бойынша суретті салып| |
| | |марапатталады. |шығады. | |
| | | |Сәтті шыққан топ | |
| | | |бағаланады | |
| |Куббизм |Куббизм стратегиясы бойынша |Кубикті лақтырып, |Кубик |
| |стратегиясы |жұмысымызды жалғастырамыз. |сәйкес келген | |
| | |Кубикті лақтырамыз да |тапсырманы орындайды |Жұлдыз |
| |Талдау |кубиктің алты жағына жазылған|[pic] | |
| | |тапсырмалардың сәйкес |Сипатта (түрі, түсі, | |
| | |келгенімен жұмыс жасаймыз. |көлемі) | |
| | |Ол үшін сіздерге артефакт |Салыстыр (ұқсастық, | |
| | |ретінде Компос беріледі. |айырмашылық) | |
| | |Мұғалімдер әр топтың жауабын|Ұсын (қалай, қай | |
| | |салыстыра отырып , қорытынды |жерде пайдаланылады?)| |
| | |жа-сайды. Жетекші сұрақтар |Талда (қалай | |
| | |арқылы бағаланады |жасалған, неден | |
| | | |тұрады?) | |
| |«Мармозетка»|Қазір мен сіздерге мәтін |Топтар мәтінді тыңдай|Смайлик |
| |ойыны |оқимын. Сіздер менің сауалыма|отырып не туралы | |
| | |қарай болжам жасайсыздар. Ол |айтылып жатқаны | |
| |Болжау |кім? Бұл не? |туралы бір шешімге | |
| | |Мақсат: тыңдай отырып, |келеді. | |
| | |нысанды елестету |[pic] [pic][pic] | |
| | |Дұрыс тапқан топқа смайлик | | |
| | |беріледі | | |
| |Жарнама |Сіздер алдарыңызға берілген |Мұғалімдер тобымен |Постер |
| | |АКТ құралдарына жан - жақты |бірлесе отырып | |
| |Жүйелеу |жарнама жасайсыздар. Ол |Постер арқылы | |
| | |жарнама жұмыс-тарыңызды |берілген затты | |
| | |постерге түсіріңіздер. |жарнамалайды | |
| | |Сонымен қатар әр топта бір |[pic] [pic] | |
| | |жұлдыздан берілген. Өз |[pic] [pic] |Жұлдыз |
| | |жұлдызы-ңызды жақсы | | |
| | |жарнамалаған басқа топқа | | |
| | |бересіздер. | | |
| | |Ұялы телефон | | |
| | |Ноутбук | | |
| | |Интернет | | |
| | |Интерактикті тақта | | |
|Қорытынды|Ой |Сауал |Шахмат тақтасына |Шахмат |
|лау |тұжырымдау |Бүгінгі сабақ барысында біз |Шахмат тақтасына |тақтасы |
|кезеңі | |қандай |бүгінгі іс - | |
| |Қортынды |іс - әрекеттер жасадық? |әрекеттерін жазып | |
| |жасау |Кешегі толтырылған Шахмат |шығады. | |
| | |тақтасына түсіріп отырығыздар|1. Есте сақтадық | |
| | |Шахмат тақтасына түсіру |2. Айғақты жүйеледік | |
| | | |3. Жүйеледік | |
| | | |4. Бақыладық | |
| | | |5. Талдадық | |
| | | |6. Болжам жасадық | |
| | | |7. Талдау жасадық | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Кері |Білім ағашына |Бүгінгі сабақ туралы |стикер |
| |байланыс |Бүгінгі сабақ туралы ұсыныс, |пікірлерін стикерге | |
| |Білім ағашы |пікірлеріңізді стикерге жазып|жазып іліп кетеді. | |
| | |ілулеріңізді сұраймын | | |
| | |[pic] | | |
|Бағалау кезеңі |
|Бүгінгі сабақ сіздер үшін қалай болды? |
|«Бармақ» әдісі бойынша бағалау жасайды. |


Ұқсас жұмыстар
Коучинг жүргізуге арналған жұмыс жоспары
Бала мен ойыншық
Сабақ жоспарлары
Орта мерзімді даму жоспары
Тәжірибелік әдіс
Мектептің даму үдерісін жүзеге асыру
Коучинг жоспарлары сто, акт, оқуды және оқытуды бағалау
Ұлы Жібек жолының қалыптасуы және тарихи маңызы
Топтық жұмысты ұйымдастыру және сыныпта ынтымақтастық атмосферасын құру коучингінің жоспары
Талантты және дарынды балаларды оқыту: диалогтық оқыту
Пәндер