Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
"артефактымен жұмыстың жадыны дамытудағы маңызы" коучингтің қысқа мерзімді жоспары
|Жүргізуші |Жалгасбаева Рита |Сабақ № 2 |
|Коучинг тақырыбы |Артефактымен жұмыстың жадыны дамытудағы маңызы. |
|Жалпы мақсаты |Суретпен жұмыс жасау және жадыны дамытатын әдіс - |
| |тәсілдерді үйрету |
|Оқу нәтижесі |Болжамды жауаптарды ойлануға және зерделеуге қалыптасады |
|Әдіс-тәсіл |Миға шабуыл, Куббизм стратегиясы, Мармозетка ойыны |
|Негізгі идеялар |Түрлі бейнедегі суреттерге қарап, шығармашылық |
| |мүмкіндіктерін арттыра отырып,өз бетінше талдай жасай |
| |алады |
|Кезеңдер |Уақыт |Коучнигтің іс-әрекеті |Мұғалім іс - әрекеті |Ресурс |
|Кіріспе |Сергіту сәті|Біз бүгінгі сабағымызды |Келесі мұғалім өзіне |Парақ |
|кезең | |"Ерекше салем" ойынымен |дейінгі мұғалімдердің|Маркер |
| |Есте сақтау |бастаймыз. Ол үшін бәріміз |есімдерін сын | |
| | |шеңбер бойымен орнала-сып |есімдерімен қоса айта|Жұлдыз |
| | |есімінің 1 - ші әрпінен |келе өзін таныстырады| |
| | |бастала-тын сын есімді | | |
| | |құрастыра отырып амандасамыз |Рита реңді, мен | |
| | |Мысал: мен реңді Ритамын |....... | |
| | | | | |
| | |Бұл ойында шатаспай толық | | |
| | |айтып шыққан мұғалім | | |
| | |марапатталады | | |
| |Топқа бөлу |«Мозайка» |Мұғалімдер сурет |суреттер |
| | |Біз енді "мозайка"әдісімен |қиындыларын құрастыру| |
| | |топқа бөлі-неміз. Менің |арқылы өз топ | |
| | |қолымнан бір - біреуден сурет|мүшелерін тауып | |
| | |қиындысын таңдап алыңыздар. |топтасады. | |
| |Веер |Өткен тақырыпты еске түсіру: |Топтарда талқылап, |Жұлдыз |
| |стратегиясы |Алдыңғы коучингте өтілген |Желпеуіш жасап, | |
| |Жетелеуші |тақырыпты еске түсіру |білетін әдістеріне | |
| |сұрақ |мақсатында біз Веер |қарай Веер бөліктерін| |
| | |стратегиясын қолданамыз. |көбейте береді | |
| |Еске түсіру |1) «Сын тұрғысынан ойлау» | | |
| |Жүйелеу |туралы не білесіздер? |[pic] | |
| | |2) Сыни тұрғыдан ойлаудың | | |
| | |қандай тәсілдерін білесіздер?| | |
| | |Желпеуіш жасап, желпеуіш | | |
| | |беттеріне осы сауал | | |
| | |төңірегінде өз | | |
| | |жауаптары-ңызды жазып | | |
| | |шығасыздар.Көлемді де әдемі | | |
| | |жасалған желпеуішке жұлдыз | | |
| | |беріледі | | |
|Негізгі |Миға шабуыл |"Айырмашылықты тап" |Мұғалімдер суретке |Слайд |
|кезең | |Енді бір сәт тақтаға назар |зейін аудара отырып | |
| |Салыстыру |аударайық. Осы интерактивті |айрмашылықтарын | |
| | |тақтадан көріп отырған |табады. | |
| |Байқау |суреттерден сіздер қандай |[pic][pic] | |
| | |айырмашылық көріп отырсыздар.|[pic][pic] | |
| |Есте сақтау |Қайсы зат артық деп | | |
| | |ойлайсыздар | | |
| | |"Жадыны дамытуға арналған |2 мин кейін |Суреттер |
| | |пасьянс" |мұғалімдер есте | |
| | |Келесі біздің жаттығуымыз |сақтаған нысандарды | |
| | |тақтадан көрсетілген |көбірек айтуларына | |
| | |суреттерге бір сәт назар |қарай ұпай жинайды. | |
| | |аударыңыздар. Интерактивті | | |
| | |тақтадан 20 шақты нысандар | | |
| | |мен суреттер жинағы | | |
| | |көрсетіледі. Нысанды есте | | |
| | |сақтауға 2 мин уақыт береміз.| | |
| | | | | |
| | |1. Ал енді кім айтып береді | | |
| | |жаңа тақтадан қандай заттар | | |
| | |көрсетілді? | | |
| | |2. Мен осы заттардың ішінен | | |
| | |неше затты алып тастадым, ол | | |
| | |қандай заттар? | | |
| | |Естеріңізге сақтай алдыңыздар| | |
| | |ма? | | |
| | |Көп ұпай жинаған топқа жұлдыз| | |
| | |беріледі | | |
| |Сергіту сәті|Жұптық жұмыс |Бір - біріне арқасын |Смайлик |
| | |Біз енді сергіту жұмысын |беріп отырып | |
| |Жүйелеу |жүргізейік ол үшін ортаға әр |1 - ші жұп сурет | |
| | |топтан бір мұғалім шығады. |салады. Салған | |
| |Сәйкестендір|Сіздер өзара жұптасып 2 жұп |суретін 2- ші жұпқа | |
| |у |болыңыздар. |геометриялық | |
| | |Ойын шартымен таныстырылады. |фигуралар арқылы | |
| | |Сурет салынып. Екеуінің |айтып отырады. | |
| | |суреттері салыстырылады. |2 - ші жұп естуі | |
| | |Суреттері сәйкес келген топ |бойынша суретті салып| |
| | |марапатталады. |шығады. | |
| | | |Сәтті шыққан топ | |
| | | |бағаланады | |
| |Куббизм |Куббизм стратегиясы бойынша |Кубикті лақтырып, |Кубик |
| |стратегиясы |жұмысымызды жалғастырамыз. |сәйкес келген | |
| | |Кубикті лақтырамыз да |тапсырманы орындайды |Жұлдыз |
| |Талдау |кубиктің алты жағына жазылған|[pic] | |
| | |тапсырмалардың сәйкес |Сипатта (түрі, түсі, | |
| | |келгенімен жұмыс жасаймыз. |көлемі) | |
| | |Ол үшін сіздерге артефакт |Салыстыр (ұқсастық, | |
| | |ретінде Компос беріледі. |айырмашылық) | |
| | |Мұғалімдер әр топтың жауабын|Ұсын (қалай, қай | |
| | |салыстыра отырып , қорытынды |жерде пайдаланылады?)| |
| | |жа-сайды. Жетекші сұрақтар |Талда (қалай | |
| | |арқылы бағаланады |жасалған, неден | |
| | | |тұрады?) | |
| |«Мармозетка»|Қазір мен сіздерге мәтін |Топтар мәтінді тыңдай|Смайлик |
| |ойыны |оқимын. Сіздер менің сауалыма|отырып не туралы | |
| | |қарай болжам жасайсыздар. Ол |айтылып жатқаны | |
| |Болжау |кім? Бұл не? |туралы бір шешімге | |
| | |Мақсат: тыңдай отырып, |келеді. | |
| | |нысанды елестету |[pic] [pic][pic] | |
| | |Дұрыс тапқан топқа смайлик | | |
| | |беріледі | | |
| |Жарнама |Сіздер алдарыңызға берілген |Мұғалімдер тобымен |Постер |
| | |АКТ құралдарына жан - жақты |бірлесе отырып | |
| |Жүйелеу |жарнама жасайсыздар. Ол |Постер арқылы | |
| | |жарнама жұмыс-тарыңызды |берілген затты | |
| | |постерге түсіріңіздер. |жарнамалайды | |
| | |Сонымен қатар әр топта бір |[pic] [pic] | |
| | |жұлдыздан берілген. Өз |[pic] [pic] |Жұлдыз |
| | |жұлдызы-ңызды жақсы | | |
| | |жарнамалаған басқа топқа | | |
| | |бересіздер. | | |
| | |Ұялы телефон | | |
| | |Ноутбук | | |
| | |Интернет | | |
| | |Интерактикті тақта | | |
|Қорытынды|Ой |Сауал |Шахмат тақтасына |Шахмат |
|лау |тұжырымдау |Бүгінгі сабақ барысында біз |Шахмат тақтасына |тақтасы |
|кезеңі | |қандай |бүгінгі іс - | |
| |Қортынды |іс - әрекеттер жасадық? |әрекеттерін жазып | |
| |жасау |Кешегі толтырылған Шахмат |шығады. | |
| | |тақтасына түсіріп отырығыздар|1. Есте сақтадық | |
| | |Шахмат тақтасына түсіру |2. Айғақты жүйеледік | |
| | | |3. Жүйеледік | |
| | | |4. Бақыладық | |
| | | |5. Талдадық | |
| | | |6. Болжам жасадық | |
| | | |7. Талдау жасадық | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Кері |Білім ағашына |Бүгінгі сабақ туралы |стикер |
| |байланыс |Бүгінгі сабақ туралы ұсыныс, |пікірлерін стикерге | |
| |Білім ағашы |пікірлеріңізді стикерге жазып|жазып іліп кетеді. | |
| | |ілулеріңізді сұраймын | | |
| | |[pic] | | |
|Бағалау кезеңі |
|Бүгінгі сабақ сіздер үшін қалай болды? |
|«Бармақ» әдісі бойынша бағалау жасайды. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz