Сезім мүшелері. 3 сынып

«Шамалған бекеті жаңа қазақ орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі Өмірзіқ Ұлдай Сәрсенбай қызы

Сабақтың тақырыбы: «Сезім мүшелері»

Сабақтың мақсаты:

а) білімділік:

Адамның сезім мүшелері туралы түсініктерін кеңейту, көз, құлақ, мұрын, тіл, тері сезім мүшелері олардың маңызы, атқаратын қызметі туралы түсінік беру.

ә) дамытушылық:

Оқушылардың ой - өрісін дамыту, өз ағзасы туралы білім-білік дағдыларын кеңейту.

б) тәрбиелік:

Сезім мүшелерінің адам өміріндегі маңыздылығы туралы түсінік бере отырып, сезім мүшелерін сыртқы қауіптерден қорғауға тәрбиелеу. Салауатты өмір салтын қалыптастыру.

Сабақтың типі: жаңа материалды меңгерту

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру, талдау-жинақтау, топтау, кесте толтыру, сыни тұрғыдан ойлау

Сабақтың көрнекілігі: семантикалық карта, тест тапсырмасы

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі:Психолологиялық дайындық

Қане, түзу тұрайық, Тік ұстап бойыңды.

Кесіндіні құрайық. Жоғары соз қолыңды.

Сәуле болып созылып, Соз қолыңды тағы да,

Нүкте болып қалайық. Жеткіз айға-ғаламға!

4. Мақсат қою:

Қазақ тілі пәнімен байланыс:

Көз көрген, құлақ түрген, мұрын сезген, тіл иірген, тері тітіркенген - деген сөз тіркесерін пайдалана отырып, олардың ішінен зат есімдерді табу.

Не? - көз не?- құлақ не? - мұрын не? - тіл не? - тері

Сезім мүшелері

5. Жаңа сабақ:

1. Суретпен жұмыс:

*Суреттерді қарай отырып, жүйке жүйесінің орталығын табу.

*Жүйке жүйке жүйесінің жұмыс істеу реттілігін анықтау.

2. Адамның сезім мүшелері туралы түсінік беру.

Оқулықпен жұмыс:

3. Бірінші сезім мүшеміз - к ө з.

қас

кірпік

қабақ

Көз қорғаныштары

Екінші сезім мүшесі - қ ұ л а қ

Тепе - теңдікті ұстаймыз Дыбысты естиміз

Үшінші сезім мүшеміз - м ұ р ы н

Мысалы: раушан гүлінің иісін, түрлі тағамдардың иісін иіскей отырып әр түрлі иісті ажыратады.

Төртінші сезім мүшеміз - т і л

Дәмді ажыратады

Т і л

Қорғаныш қызметін атқарады

Бесінші сезім үшеміз - т е р і

*Қауіп - қатерді, зақымдануды, сипап сезуді, ауырғанды сезіне алады.

Түрлі мысалдар келтіре отырып, жүйке тамырларының миға жеткізуі арқылы, терінің атқаратын қызметін аңғарту.

6. Жаңа сабақты жан - жақты тиянақтау:

Семантикалық карта толтыру.

Сезім мүшелері
Дәмді

Сипап

сезуді

Иісті
Тепе -теңдікті
Көруді
Сезім мүшелері: Құлақ
Дәмді:
Сипапсезуді:
Иісті:
Тепе -теңдікті: +
Көруді:
Сезім мүшелері: Көз
Дәмді:
Сипапсезуді:
Иісті:
Тепе -теңдікті:
Көруді: +
Сезім мүшелері: Тері
Дәмді:
Сипапсезуді: +
Иісті:
Тепе -теңдікті:
Көруді:
Сезім мүшелері: Мұрын
Дәмді:
Сипапсезуді:
Иісті: +
Тепе -теңдікті:
Көруді:
Сезім мүшелері: Тіл
Дәмді: +
Сипапсезуді:
Иісті:
Тепе -теңдікті:
Көруді:
Сезім мүшелері:
Дәмді:
Сипапсезуді:
Иісті:
Тепе -теңдікті:
Көруді:

7. Сабақты қортындылау, бағалау:

8. Үйге тапсырма беру: Сезім мүшелерін оқып танысу.


Ұқсас жұмыстар
Дүниетану пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль
Қазыналы арал
Адамның сезім мүшелері. 1 сынып
Сүйекті балықтардың құрылысы және тіршілік әрекеті. 7 сынып
Сезім мүшелерін ажырата білу
Дүниетану 1 сынып
Адамның сезім мүшелері. Көз. Тері
Орта мерзімді жоспар дүниетану 3-сынып
Мұғалім оқушыларды сабаққа қозғау
ҚОҒАМДАҒЫ ИНФОРМАТИКА
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz