Сезім мүшелері. 3 сынып

«Шамалған бекеті жаңа қазақ орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі Өмірзіқ Ұлдай Сәрсенбай қызы
Сабақтың тақырыбы: «Сезім мүшелері»
Сабақтың мақсаты:
а) білімділік:
Адамның сезім мүшелері туралы түсініктерін кеңейту, көз, құлақ, мұрын, тіл, тері сезім мүшелері олардың маңызы, атқаратын қызметі туралы түсінік беру.
ә) дамытушылық:
Оқушылардың ой - өрісін дамыту, өз ағзасы туралы білім-білік дағдыларын кеңейту.
б) тәрбиелік:
Сезім мүшелерінің адам өміріндегі маңыздылығы туралы түсінік бере отырып, сезім мүшелерін сыртқы қауіптерден қорғауға тәрбиелеу. Салауатты өмір салтын қалыптастыру.
Сабақтың типі: жаңа материалды меңгерту
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру, талдау-жинақтау, топтау, кесте толтыру, сыни тұрғыдан ойлау
Сабақтың көрнекілігі: семантикалық карта, тест тапсырмасы
Сабақтың барысы:
- Ұйымдастыру кезеңі:Психолологиялық дайындық
Қане, түзу тұрайық, Тік ұстап бойыңды.
Кесіндіні құрайық. Жоғары соз қолыңды.
Сәуле болып созылып, Соз қолыңды тағы да,
Нүкте болып қалайық. Жеткіз айға-ғаламға!
4. Мақсат қою:
Қазақ тілі пәнімен байланыс:
Көз көрген, құлақ түрген, мұрын сезген, тіл иірген, тері тітіркенген - деген сөз тіркесерін пайдалана отырып, олардың ішінен зат есімдерді табу.
Не? - көз не?- құлақ не? - мұрын не? - тіл не? - тері
Сезім мүшелері
5. Жаңа сабақ:
1. Суретпен жұмыс:
*Суреттерді қарай отырып, жүйке жүйесінің орталығын табу.
*Жүйке жүйке жүйесінің жұмыс істеу реттілігін анықтау.
2. Адамның сезім мүшелері туралы түсінік беру.
Оқулықпен жұмыс:
3. Бірінші сезім мүшеміз - к ө з.
қас
кірпік
қабақ
Көз қорғаныштары
Екінші сезім мүшесі - қ ұ л а қ
Тепе - теңдікті ұстаймыз Дыбысты естиміз
Үшінші сезім мүшеміз - м ұ р ы н
Мысалы: раушан гүлінің иісін, түрлі тағамдардың иісін иіскей отырып әр түрлі иісті ажыратады.
Төртінші сезім мүшеміз - т і л
Дәмді ажыратады
Т і л
Қорғаныш қызметін атқарады
Бесінші сезім үшеміз - т е р і
*Қауіп - қатерді, зақымдануды, сипап сезуді, ауырғанды сезіне алады.
Түрлі мысалдар келтіре отырып, жүйке тамырларының миға жеткізуі арқылы, терінің атқаратын қызметін аңғарту.
6. Жаңа сабақты жан - жақты тиянақтау:
Семантикалық карта толтыру.
Сипап
сезуді
7. Сабақты қортындылау, бағалау:
8. Үйге тапсырма беру: Сезім мүшелерін оқып танысу.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz