Оқытудың сапасын арттыруға арналған оқушылардың мотивациясын тудыру коуч-сессиясының жоспары

«Оқытудың сапасын арттыруда оқушылардың мотивациясын тудыру» коуч сессия

ЖОСПАРЫ

Сабақтың тізбегі
«Оқытудың сапасын арттыруда оқушылардың мотивациясын тудыру»
№: 1
Сабақтың тізбегі: Жалпы мақсаты
«Оқытудың сапасын арттыруда оқушылардың мотивациясын тудыру»: Оқудағы кедергілерді жеңу жолдарын тәжірибеде қарастыру.
№:
Сабақтың тізбегі: Сілтеме:
«Оқытудың сапасын арттыруда оқушылардың мотивациясын тудыру»: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. wiki беттерінен жүктелген дереккөздер Әдістемелік нұсқау
№: 2
Сабақтың тізбегі: Күтілетін нәтиже
«Оқытудың сапасын арттыруда оқушылардың мотивациясын тудыру»:

Жылы атмосфера орнауы. Мұғалімдер мұғалімнің өзгеруінің қажеттілігі жайлы ойланады. Оқытудың сапасын арттыруда кедергілерді жеңу жолдары туралы ойланады

Мұғалімдердің көңіл- күйі көтеріледі, ой бөліседі .

№: 3
Сабақтың тізбегі: Материалдар және ресурстар
«Оқытудың сапасын арттыруда оқушылардың мотивациясын тудыру»: Компьютер, проектор, , түрлі-түсті маркер, үлестірмелі қағаздар, видеоролик, А4 и А3 форматтағы флипчарттар,, стикерлер, алты қалпақ
№: 4
Сабақтың тізбегі: Оқыту әдістері
«Оқытудың сапасын арттыруда оқушылардың мотивациясын тудыру»: Сұрақ-жауап, түсіндіру әдісі АКТ СТО. Эдвард Боно, «Ақылдың алты қалпағы» тәсілі,
№: 5
Сабақтың тізбегі: Тапсырмалар:
«Оқытудың сапасын арттыруда оқушылардың мотивациясын тудыру»: Топтық талдау, рөлдік ойын, салыстыру, , зерттеу
№: 5
Сабақтың тізбегі: Түйінді идеялар
«Оқытудың сапасын арттыруда оқушылардың мотивациясын тудыру»: Мотивация А. Маслоудың мотивация теориясы . Эдвард де Боно
Коуч сессияны өткізу этаптары
Уақыт шеңбері
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
Коуч сессияны өткізу этаптары:

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал туғызу (2 мин)

Уақыт шеңбері: 3мин
Коучтың іс-әрекеті: Көтеріңкі көңіл орнату үшін «комплимент» тренингін ұйымдастырамын.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Ақ қағазға жылы лебіздерін жазады да, бір-біріне лақтырады.
Коуч сессияны өткізу этаптары: Шағын топқа бөлу
Уақыт шеңбері: 3 мин
Коучтың іс-әрекеті: Коуч қатысушыларды 2 шағын топқа бөледі.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Қатысушыларды 2 шағын топқа бөлінеді . 2 қатысушы кезекпен шарды лақтырғанда қағып алған қатысушы сол адамның тобына қосылады. .
Коуч сессияны өткізу этаптары: Миға шабуыл
Уақыт шеңбері: 5 мин
Коучтың іс-әрекеті:

Бастауыш сынып баласы мектепке барғысы келмейді? Сіздің әрекетініз?

Қыс мезгілі, қар өте көп жауды. Мектеп алаңыңда

қандай жоба жасар едің?

Мұғалім сабақты жақсы түсіндірді. Оқушылар тек қана тыңдады және көшірді. Сенің пікірің? Білім әрбір 4 жылда ескіріп отырады…

Мұғалімдердің іс-әрекеті:

Сұрақтарды талқылайды және қорғайды

Топтық бірігіп жұмыс жасайды

Коуч сессияны өткізу этаптары: Бейнеролик көрсету
Уақыт шеңбері: 2 мин
Коучтың іс-әрекеті: «Мультик про мотивацию» бейнежазбасын көрсету . Бейнематериалды талдайды.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Коучингке қатысушылар бірлесіп жұмыстың тиімділігін түсінеді. Оқушылар арасындағы кедергі жасайтындар мен жұмыс жүргізідің тәсілдерін түсінеді.
Коуч сессияны өткізу этаптары:

Презентация

Дереккөздер

А. Маслоудың мотивация теориясы .

Уақыт шеңбері: 3 мин
Коучтың іс-әрекеті: Мотивация туралы түсінік береді.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Мотивация түрлерін ажырата алады, салыстырады, балаларға үнемі көрсетіп айтып отыруды ұғынады.
Коуч сессияны өткізу этаптары: Сергіту сәті
Уақыт шеңбері: 5 мин
Коучтың іс-әрекеті:

Қатысушыларға әр түрлі фигураларды таңдатып, түстер бойынша қайта топқа бөлу. Таңдаған фигуралар бойынша мінез-құлқын зерттеу.

Сол фигуралардан не құрастыруға болады?деген тапсырма беріледі.

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Өздеріне ұнаған әр түрлі фигураларды таңдатып, түстер бойынша қайта 6 топқа бөлінеді. Таңдаған фигуралары бойынша мінез-құлқын біледі. . және сол бойынша құрастырады
Коуч сессияны өткізу этаптары:

Презентация

«Ақылдың алты қалпағы» әдісі

Уақыт шеңбері: 3мин
Коучтың іс-әрекеті: Эдвард де Боно әзірлеген, » Ақылдың алты қалпағы» әдісі ол әртүрлі шешімдердің ішінен шоғырландырылған ойды жеделдететін қосарлас ойлау үдерісін көрсетіп түсіндіреді
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Қатысушыларға әдістің өз тәжірибесіне қалай қолданатыны туралы нақты бағыттар алуына мүмкіндік береді.
Коуч сессияны өткізу этаптары:

Жаттығулар:

Топпен жұмыс

Уақыт шеңбері: 5 мин
Коучтың іс-әрекеті:

Берілген мәтін мазмұнының түсіну дәрежесін анықтау мақсатында 6 топқа «Мотивация» тақырыбы беріліп, әр қалпақ түстері бойынша тапсырмалар

Ақ қалпақ белгілі немесе қажетті ақпаратқа назар аудару үшін пайдаланылады.

Сары қалпақ айқындылық пен өмірге сеніммен қарауды бейнелейді. Бұл қалпақпен сіз идеяның жағымды жақтарын зерделейсіз жәнеөз назарыңызды, күш-жігеріңізді оның жетістіктері мен жақсылықтарын іздеуге жұмсайсыз.

Қара қалпақ бұл - «әзәзілдің қорғаушысы»немесе неліктен кейбір тетіктер дұрыс істемейді.

Қызыл қалпақ сезімді, болжамды және ішкі түйсікті білдіреді.

Жасыл қалпақ креативтілікке, мүмкіндіктерге, баламаға және жаңа идеяларға бағытталады.

Көк қалпақ ойлау үдерісін басқарады. Бұл бақылаушы тетік, ол барлық алты қалпақтың бағыттарын бақылауға кепілдік береді.

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Коуч қатысушылары алдымен берілген тапсырмалар бойынша жұпта, топта серіктестік орта құра отырып сыни тұрғыдан ойлай келе талқылап, зерттеушілікпен айналысу барысында, дайындаған шағын жоба жұмыстарын А3 парағына түсіріп, тақтаның алдына шығып қорғайды.
Коуч сессияны өткізу этаптары:

Ұқсас жұмыстар
Жазғы мектепте жұмыс түрлерін түрлендіру арқылы оқушылардың оқуға мотивациясын арттыру: коуч-сессия жоспары
Оқытудың сапасын арттыруда диалогтік оқытуды қолдану бойынша коучинг жоспары
Тарих сабағында интерактивті оқыту технологияларының білім сапасын арттыруға әсері
Оқушылардың пәнге қызығушылығы мен мотивациясын арттыруда оқыту үшін бағалаудың тиімді тәсілдері
Зерттеушілік тапсырмалар арқылы оқушылардың танымдық қабілетін дамыту: коучинг сессиясының жоспары
Оқытудағы кедергілер мен оларды жою жолдары: білім сапасын арттыруға арналған коучинг
Диалогтық оқытудың оқушылардың ойлау және сөйлеу дағдыларын дамытудағы маңызы
Мұғалімдерге арналған АКТ қолдану бойынша коучинг-сессиясының жоспары
Оқушылардың оқу белсенділігін арттыруға арналған формативті бағалау түрлері: коучинг жоспары
Талантты және дарынды балаларды анықтау мен дамытуға арналған коучинг сессиясының жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz