Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқытудың сапасын арттыруда оқушылардың мотивациясын тудыру

<<Оқытудың сапасын арттыруда оқушылардың мотивациясын тудыру>> коуч сессия
ЖОСПАРЫ

Сабақтың тізбегі
<<Оқытудың сапасын арттыруда оқушылардың мотивациясын тудыру>>
1
Жалпы мақсаты
Оқудағы кедергілерді жеңу жолдарын тәжірибеде қарастыру.

Сілтеме:
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. wiki беттерінен жүктелген дереккөздер Әдістемелік нұсқау
2
Күтілетін нәтиже
Жылы атмосфера орнауы. Мұғалімдер мұғалімнің өзгеруінің қажеттілігі жайлы ойланады. Оқытудың сапасын арттыруда кедергілерді жеңу жолдары туралы ойланады
Мұғалімдердің көңіл- күйі көтеріледі, ой бөліседі .
3
Материалдар және ресурстар
Компьютер, проектор, , түрлі-түсті маркер, үлестірмелі қағаздар, видеоролик, А4 и А3 форматтағы флипчарттар,, стикерлер, алты қалпақ
4
Оқыту әдістері
Сұрақ-жауап, түсіндіру әдісі АКТ СТО. Эдвард Боно,<<Ақылдың алты қалпағы>> тәсілі,
5
Тапсырмалар:
Топтық талдау, рөлдік ойын, салыстыру, , зерттеу
5
Түйінді идеялар
Мотивация А.Маслоудың мотивация теориясы. Эдвард де Боно

Коуч сессияны өткізу этаптары
Уақыт шеңбері

Коучтың іс-әрекеті

Мұғалімдердің іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал туғызу (2 мин)

3мин

Көтеріңкі көңіл орнату үшін <<комплимент>> тренингін ұйымдастырамын.
Ақ қағазға жылы лебіздерін жазады да, бір-біріне лақтырады.
Шағын топқа бөлу

3 мин


Коуч қатысушыларды 2 шағын топқа бөледі.
Қатысушыларды 2 шағын топқа бөлінеді .2 қатысушы кезекпен шарды лақтырғанда қағып алған қатысушы сол адамның тобына қосылады..
Миға шабуыл
5 мин
Бастауыш сынып баласы мектепке барғысы келмейді? Сіздің әрекетініз?
Қыс мезгілі, қар өте көп жауды. Мектеп алаңыңда
қандай жоба жасар едің?
Мұғалім сабақты жақсы түсіндірді. Оқушылар тек қана тыңдады және көшірді. Сенің пікірің? Білім әрбір 4 жылда ескіріп отырады...
Сұрақтарды талқылайды және қорғайды
Топтық бірігіп жұмыс жасайды
Бейнеролик көрсету
2 мин

<<Мультик про мотивацию>> бейнежазбасын көрсету .Бейнематериалды талдайды.

Коучингке қатысушылар бірлесіп жұмыстың тиімділігін түсінеді. Оқушылар арасындағы кедергі жасайтындар мен жұмыс жүргізідің тәсілдерін түсінеді.
Презентация
Дереккөздер
А.Маслоудың мотивация теориясы.
3 мин
Мотивация туралы түсінік береді.
Мотивация түрлерін ажырата алады, салыстырады, балаларға үнемі көрсетіп айтып отыруды ұғынады.
Сергіту сәті
5 мин
Қатысушыларға әр түрлі фигураларды таңдатып , түстер бойынша қайта топқа бөлу. Таңдаған фигуралар бойынша мінез-құлқын зерттеу.
Сол фигуралардан не құрастыруға болады?деген тапсырма беріледі.
Өздеріне ұнаған әр түрлі фигураларды таңдатып , түстер бойынша қайта 6 топқа бөлінеді. Таңдаған фигуралары бойынша мінез-құлқын біледі..және сол бойынша құрастырады
Презентация
<<Ақылдың алты қалпағы>> әдісі

3мин
Эдвард де Боно әзірлеген,>> Ақылдың алты қалпағы>> әдісі ол әртүрлі шешімдердің ішінен шоғырландырылған ойды жеделдететін қосарлас ойлау үдерісін көрсетіп түсіндіреді
Қатысушыларға әдістің өз тәжірибесіне қалай қолданатыны туралы нақты бағыттар алуына мүмкіндік береді.
Жаттығулар:
Топпен жұмыс
5 мин

Берілген мәтін мазмұнының түсіну дәрежесін анықтау мақсатында 6 топқа <<Мотивация>> тақырыбы беріліп, әр қалпақ түстері бойынша тапсырмалар
Ақ қалпақ белгілі немесе қажетті ақпаратқа назар аудару үшін пайдаланылады.
Сары қалпақ айқындылық пен өмірге сеніммен қарауды бейнелейді. Бұл қалпақпен сіз идеяның жағымды жақтарын зерделейсіз жәнеөз назарыңызды, күш-жігеріңізді оның жетістіктері мен жақсылықтарын іздеуге жұмсайсыз.
Қара қалпақ бұл - <<әзәзілдің қорғаушысы>>немесе неліктен кейбір тетіктер дұрыс істемейді.
Қызыл қалпақ сезімді, болжамды және ішкі түйсікті білдіреді.
Жасыл қалпақ креативтілікке,мүмкіндіктерге, баламаға және жаңа идеяларға бағытталады.
Көк қалпақ ойлау үдерісін басқарады. Бұл бақылаушы тетік, ол барлық алты қалпақтың бағыттарын бақылауға кепілдік береді.
Коуч қатысушылары алдымен берілген тапсырмалар бойынша жұпта, топта серіктестік орта құра отырып сыни тұрғыдан ойлай келе талқылап, зерттеушілікпен айналысу барысында, дайындаған шағын жоба жұмыстарын А3 парағына түсіріп, тақтаның алдына шығып қорғайды.

Бағалау

2 мин

Әріптестерімнің білім деңгейін бағалау үшін коуч барысында беріліп отырған жетондарды санаймын
Қатысушылар өздерінің жинаған жетондарын санайды.
Рефлекция
5 мин

<<Оқу пирамидасы>> салынған сызба арқылы <<Мотивация жиынтығын>> қолдана аласыз ба?>> <<Мен бүгінгі сабақ жайлы не білемін?>> :<<Алған білімдеріңді қай жерде қалай қолдана аламын >><< Оқушылардың мотивациясын тудыру тәсілдері>> сұрақтарына жауап алады..
Оқу пирамидасы>> салынған сызбаға, сұрақтарға стикерлерге жауап жазып, кері байланыс жасайды.

Қорытындылау
2 мин
Құрметті әріптестер , міне бүгін коучинг сәтті өтті.Ол сіздердің белсенділіктеріңіздің арқасында.Коучинг басталмас бұрын біз коучингтің сәтті өтетініне сенімді болдық.Себебі біз сіздерге сенім арттық. Адамға сенім артқан жөн. Сенім арту арқылы біз басқаларға жауапкершілік жүктейміз, оларды шабыттандырып,оларға қанат бітіреміз.Әр оқушыға сенім артып тұрсақолардың білімге деген ынтасы артып, тау қопаратындығы сөзсіз.Енді барлығымыз орнымыздан тұрып ,бір-бірімізге қолдау көрсетіп қояйық
Өз пікірлерін ұсынады


Ұқсас жұмыстар
Оқушылардың мотивациясын арттыруда оқыту үшін бағалаудың маңыздылығы
Физика сабағында оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологияларын пайдалану
Технологияларды пайдалану арқылы сабақтың тиімділігін арттыру
Сабақты қазіргі заман талабына сай өткізу
"ж.қалдығараев атындағы орта мектеп" мм-нің 2014-2015 оқу жылына арнаған дамыту жоспары
Ақпараттық коммуникациялық технологиялар
Сын тұрғысынан ойлауды бағалау
Химия пәні мен биология пәнінің тығыз байланыстылығы –оқушының құзіреттілігін арттырады
Ағылшын тілі сабағында білім сапасын арттыруда сын тұрғысынан ойлауды тиімді пайдалану
Таным үрдістері
Пәндер