Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тарихи тұлғаңды танисыңба?
Тарихи тұлғаңды танисың ба?
Мақсаты:Отансүйгіштік қасиетін қалыптастыру,әртістік шеберлігін шыңдау және тарихтағы тұлғаны тану.
Әдіс-тәсілдер:сахнада қойылым қою арқылы көрініс көрсету.
Көрнекілік:тақырыпқа сәйкес қылыштар,қалқандар,сауыттар.
Ұйымдастыру:Бүгінгі ұрпаққа жүктелетін міндет ауыр,өткенімізді білмей бүгінгіні елестету қиын,өз тарихыңды білмей өзгені білу қиын.сондықтан әр класс өз көріністерін тарихтың әр кезеңінен үзінді арқылы бейнелейді.
6-класс: <<Сақ патшайымы Тұмар>> атты қойылымды көрсетеді.
Автор:сақ патшайымы Тұмар келіссөз жүргізуден бас тартты.Парсы патшасы Кир сақ жеріне басып кірді.бұл соғысқа патшайымның баласы Спаргапис аттанады жас болғандықтан жеңіліс тауып қаза табады.баласының қайтыс болғанын естіп Тұмар көп әскермен Кирге қарсы аттанады.Тұмар Кирдің басын шауып алып қан
толы торсыққа салып <<сен қанға құмартушы едің ғой,енді тойғаныңша іш>>-деген екен.
7-класс <<Бумын және Анағұй>>
Автор:Алайда ұзақ уақыт жужандардың тепкісін көрген түріктер оларға қарсы бас көтере бастайды.Түрік қолбасшысы бумын анағұйға қалай тиісудің жолын іздейді.Ол үшін бумын маған анағұй әйелдіке қызын берсін елші жібереді.мұны естіген анағұй қатты ашуланып,менің есігімде темір балқытушы болып жүрген құлдың қызымды сұрауға қалай ғана дәті барды екен деп бумынды кемсітеді. Түрік қолбасшысыныңды күткен жауабы сол екен,жужан қағаны анағұймен соғысқа шығады соғыста бумын жеңіске жетіп түрік елінің беделі асқақтайды.
8-класс <<Абылай хан>>
Автор:Абылайдың ауылын жау шауып оны әкесінің қызметшісі аман алып қалады,Төле бидің ауылында түйесін бағып << Сабалақ>> деген лақап атымын күн кешеді. Көрегендігімен батырлығымен сахна төрінен көрінеді.Абылай бірде түс көріп түсін Бұхар жырауға жорытып,Бұхардың көрегендігіне ризашылығын білдіреді.
9-класс <<Желтоқсан ызғары>>
Автор:1986 жыл Алматы қаласында студент жастар КОКП нің саясатына ел билеудегі қателігі үшін наразылық білдіргеннен кейін жаппай жастарды жауапқа тартқан болатын.Түрме Қайратты тергеуші тергеу үстінде Қайрат жазықсыз екенін айтып ақталуда бірақ еш нәтижесіз ақыры 25 жылға сот үкімі кесілді.түрмеде отырған Қайратқа анасы келіп кездесіп баласынан болған оқиғаны анық-қанығына сұрауда,мен анашым жазықсызбын-деп Қайрат анасын жұбатуда,сол жылы Қайрат қайтыс болды.
10-класс <<Бақытты балалықтан болашақ даналыққа>>
Автор:Әбіштің шаңырағында дүниеге ер бала келді.20-жылдан кейін Теміртау қаласында жастар қоғамының басшысы Н.Ә.Назарбаев 30-жылдан кейін ол еліміздің президенті.
Мұғалімдер пікірі:оқушылар жақсы осы сахнаға шығып өнер көрсеткен оқушыларға рахмет,Отансүйгіштік қасиеттеріңді байқадық,әліде кеткен кемшіліктер болса түзетеді деп ойлаймыз.
Ұйымдастырушы мұғалім пікірі:Біздің халқымыздың атамекенді ардақтау сезімі өте терең,олар үшін туған жерді қасиет тұту-қанға сіңген мінез,дәстүр.Қазақ елінің есімі аңызға айналып,дастандарға арқау болған ұл-қыздары толып жатыр.Олар-атамекенін,туған елін жаудан жан аямай қорғап өшпес даңқын шығарған.әліде кеткен кемшіліктерді түзетіп даярлықты күшейту керек-деп ой қорытамын.
Мақсаты:Отансүйгіштік қасиетін қалыптастыру,әртістік шеберлігін шыңдау және тарихтағы тұлғаны тану.
Әдіс-тәсілдер:сахнада қойылым қою арқылы көрініс көрсету.
Көрнекілік:тақырыпқа сәйкес қылыштар,қалқандар,сауыттар.
Ұйымдастыру:Бүгінгі ұрпаққа жүктелетін міндет ауыр,өткенімізді білмей бүгінгіні елестету қиын,өз тарихыңды білмей өзгені білу қиын.сондықтан әр класс өз көріністерін тарихтың әр кезеңінен үзінді арқылы бейнелейді.
6-класс: <<Сақ патшайымы Тұмар>> атты қойылымды көрсетеді.
Автор:сақ патшайымы Тұмар келіссөз жүргізуден бас тартты.Парсы патшасы Кир сақ жеріне басып кірді.бұл соғысқа патшайымның баласы Спаргапис аттанады жас болғандықтан жеңіліс тауып қаза табады.баласының қайтыс болғанын естіп Тұмар көп әскермен Кирге қарсы аттанады.Тұмар Кирдің басын шауып алып қан
толы торсыққа салып <<сен қанға құмартушы едің ғой,енді тойғаныңша іш>>-деген екен.
7-класс <<Бумын және Анағұй>>
Автор:Алайда ұзақ уақыт жужандардың тепкісін көрген түріктер оларға қарсы бас көтере бастайды.Түрік қолбасшысы бумын анағұйға қалай тиісудің жолын іздейді.Ол үшін бумын маған анағұй әйелдіке қызын берсін елші жібереді.мұны естіген анағұй қатты ашуланып,менің есігімде темір балқытушы болып жүрген құлдың қызымды сұрауға қалай ғана дәті барды екен деп бумынды кемсітеді. Түрік қолбасшысыныңды күткен жауабы сол екен,жужан қағаны анағұймен соғысқа шығады соғыста бумын жеңіске жетіп түрік елінің беделі асқақтайды.
8-класс <<Абылай хан>>
Автор:Абылайдың ауылын жау шауып оны әкесінің қызметшісі аман алып қалады,Төле бидің ауылында түйесін бағып << Сабалақ>> деген лақап атымын күн кешеді. Көрегендігімен батырлығымен сахна төрінен көрінеді.Абылай бірде түс көріп түсін Бұхар жырауға жорытып,Бұхардың көрегендігіне ризашылығын білдіреді.
9-класс <<Желтоқсан ызғары>>
Автор:1986 жыл Алматы қаласында студент жастар КОКП нің саясатына ел билеудегі қателігі үшін наразылық білдіргеннен кейін жаппай жастарды жауапқа тартқан болатын.Түрме Қайратты тергеуші тергеу үстінде Қайрат жазықсыз екенін айтып ақталуда бірақ еш нәтижесіз ақыры 25 жылға сот үкімі кесілді.түрмеде отырған Қайратқа анасы келіп кездесіп баласынан болған оқиғаны анық-қанығына сұрауда,мен анашым жазықсызбын-деп Қайрат анасын жұбатуда,сол жылы Қайрат қайтыс болды.
10-класс <<Бақытты балалықтан болашақ даналыққа>>
Автор:Әбіштің шаңырағында дүниеге ер бала келді.20-жылдан кейін Теміртау қаласында жастар қоғамының басшысы Н.Ә.Назарбаев 30-жылдан кейін ол еліміздің президенті.
Мұғалімдер пікірі:оқушылар жақсы осы сахнаға шығып өнер көрсеткен оқушыларға рахмет,Отансүйгіштік қасиеттеріңді байқадық,әліде кеткен кемшіліктер болса түзетеді деп ойлаймыз.
Ұйымдастырушы мұғалім пікірі:Біздің халқымыздың атамекенді ардақтау сезімі өте терең,олар үшін туған жерді қасиет тұту-қанға сіңген мінез,дәстүр.Қазақ елінің есімі аңызға айналып,дастандарға арқау болған ұл-қыздары толып жатыр.Олар-атамекенін,туған елін жаудан жан аямай қорғап өшпес даңқын шығарған.әліде кеткен кемшіліктерді түзетіп даярлықты күшейту керек-деп ой қорытамын.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz