Трапеция. қысқа мерзімді жоспар. 8 класс

Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі: Мұхтарова Гүлдана Таңжарбайқызы

ПӘНІ
Геометрия
КЛАСЫ: 8 «а»
ПӘНІ: ТАҚЫРЫП
Геометрия: Трапеция
МАҚСАТЫ
  1. Жеті модульді кіріктіре отырып, «Трапеция» түсінігін қалыптастыру, алған білімдерін практикада қолдануды үйрету
  2. Топтық - ұжымдық жұмысқа дағдылану, өзінің - өзгенің жұмыстарына сыни тұрғыдан қарай білу, АКТ-мен жұмыс жасай білу тиімділігін қалыптастыру, критерий бойынша бағалауға дағдыландыру
  3. Сабақты банктік жүйемен жүргізу арқылы пәнге қызығушылығын арттыру, жауапкершіліктерін күшейту
МАҚСАТЫ: КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ
Жеті модульді кіріктіре отырып, «Трапеция» түсінігін қалыптастыру, алған білімдерін практикада қолдануды үйретуТоптық - ұжымдық жұмысқа дағдылану, өзінің - өзгенің жұмыстарына сыни тұрғыдан қарай білу, АКТ-мен жұмыс жасай білу тиімділігін қалыптастыру, критерий бойынша бағалауға дағдыландыруСабақты банктік жүйемен жүргізу арқылы пәнге қызығушылығын арттыру, жауапкершіліктерін күшейту: Оқушылар ашық сұрақтарға жауап бере отырып, сыни ойлауы артады, топтық жұмыспен шұғылдану арқылы бірге ойлауға үйренеді, зерттеу есептері арқылы ұшқыр ойлауы мен түйінді ой тұжырымдауы жүзеге асады, диалогты қолдану арқылы сөйлеу мәдениеті жүйеленеді.
КЕЗЕҢДЕРІ
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ
ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ
РЕСУРСТАР
КЕЗЕҢДЕРІ: Ұйымдастыру кезеңі
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:

Ұйымдастыру.

«Жүрек жылуы» тренингі

Күннің жадын, сабақ тақырыбын жазу

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ: Оқушылар дөңгелене тұрып, бір - біріне жүрек ұсына отырып тілектерін білдіреді Оқушылар күннің жады мен сабақ тақырыбын көшіріп жазады
ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ:
РЕСУРСТАР:

Жүрек пішіндес түсті қағаз қиындылары

Power Point

КЕЗЕҢДЕРІ: Қызығушылықты ояту
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:

Топтастыру

Оқушыларға параллелограмм, квадрат, ромб қасиеттері жазылған кеспе қағаздарын таратып беру

Үй тапсырмасын тексеру

«Сиқырлы сұрақ»

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ:

Оқушылар таңдап алған қағаздарындағы жазылған қасиеттерге байланысты 3 топқа бірігеді

Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өздерінің шоттарына қаржы жинайды, бір-бірін толықтырып, қолдау көрсетеді, сұхбат құрады

ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ:
РЕСУРСТАР:

Кеспе қағаздар

Power Point

КЕЗЕҢДЕРІ:

Мағынаны тану

Топтық жұмыс

Сергіту сәті

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:

Оқулықпен жұмыс

«Банк капиталы»

Оқушыларды сабақтың жүру барысымен таныстырып өту

Үш деңгейлі тапсырма беріледі

Үш деңгейдегі қаржы сомасы

№1. Трапеция, түрлері, элементтері, қасиеттерін түсіндіру

№2. Тең бүйірлі трапецияның табанындағы бұрыштарының тең болатындығын дәлелде

№3. Паралелограмнан, ромбтан, квадраттан, үшбұрыштан трапеция қиып түсір

«Банктің ішкі операциялары»

Жеке оқушылармен жұмыс

Үлгерімі орташа деңгейдегі оқушыға - 5 сурақтан тұратын тест

Үлгерімі жақсы - оқулықтан есеп

Үлгерімі өте жақсы - логикалық тапсырма

«Жарнама»

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ:

Әр топ банк жүйесі арқылы жұмыс жасайды, банк қаржыгерлері, консультанттары, қызметкерлері тағайындалады,

Әр топқа берілген тапсырма бойынша оқушылар тақырыпты талқылайды (түртіп алу стратегиясы), есептің мағынасын ашады, сызбасын құрайды, дәлелдейдейді (зерттеушілік әңгіме)

Әр топтағы оқушылар деңгейіне қарай берілген тапсырмалармен жұмыстанады, жұптық тексеру орындалады

Әр банк өздерін жарнамалау мақсатында презентация қорғайды

ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ:
РЕСУРСТАР:

Банк эмблемасы,

таныстырылым

Плакат А1, түрлі- түсті маркер

Тест тапсырмалары жазылған кеспе қағаздар, есептер карточкалары, оқулық, логикалық тапсырмаға сай, үшбұрыштап қиылған түрлі түсті қағаз қиындылары

Интернеттен алынған мәліметтер, слайд түріндегі таныстырылымдар, банк эмблемасы

КЕЗЕҢДЕРІ: Ой толғаныс
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:

Сабақты қорытындылау

Кластер әдісі

Лицензия беру

Үйге тапсырма

Трапеция. №85, 88 есептер, «Трапецияның адам өміріндегі маңызы» эссе

Бағалау

Рейтинг бойынша бағалау

Мұғалім - топты бағалайды, көрсеткіші ең жоғары банкке сыйақы ұсынады

Кері байланыс

«Ашық микрофон» әдісі

Смайлик арқылы кері байланыс

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ:

Әр топ мүшелері өз эмблемалары жапсырылған плакатқа кластер әдісі бойынша тақырыпты қорғайды

Оқушылар бағалау критерийлерін өздері ұсынады және өзара бағалауды жүзеге асырады

Оқушылар бүгінгі сабақта нені біліп, не түйгендері туралы ойлары бойынша пікір алмасады, өз ұсыныс- тілектерін стикер арқылы жапсырады

ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ:
РЕСУРСТАР:

Плакат А1, маркерлер, лицензия

1 тг сыйақы

КЕЗЕҢДЕРІ: Сабақты талдау
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ: Не сәтті өтті?
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ: Барлығы да
КЕЗЕҢДЕРІ: Не сәтсіз өтті?
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:
КЕЗЕҢДЕРІ: Нені дамыта аласыз? Нені өзгерткіңіз келеді?
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:

Ұқсас жұмыстар
Трапеция. 8-сынып
Квадрат теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешу
Үзілген гүл
Өлең мазмұнын суреттеу
Трапецияға есептер шығару
Орта мерзімді сабақ жоспарын жасаудың тиімділігі
Мүсіреповтің пьесалары
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Балалар құқығын қорғау күні
Ақиқат тобына
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz