Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Трапеция. қысқа мерзімді жоспар. 8 класс
Қысқа мерзімді жоспар
Пән мұғалімі: Мұхтарова Гүлдана Таңжарбайқызы
|ПӘНІ |Геометрия |КЛАСЫ: 8 «а» | |
|ТАҚЫРЫП |Трапеция |
|МАҚСАТЫ |Жеті модульді кіріктіре отырып, «Трапеция» түсінігін қалыптастыру, алған білімдерін практикада қолдануды |
| |үйрету |
| |Топтық – ұжымдық жұмысқа дағдылану, өзінің – өзгенің жұмыстарына сыни тұрғыдан қарай білу, АКТ-мен жұмыс |
| |жасай білу тиімділігін қалыптастыру, критерий бойынша бағалауға дағдыландыру |
| |Сабақты банктік жүйемен жүргізу арқылы пәнге қызығушылығын арттыру, жауапкершіліктерін күшейту |
|КҮТІЛЕТІН |Оқушылар ашық сұрақтарға жауап бере отырып, сыни ойлауы артады, топтық жұмыспен шұғылдану арқылы бірге |
|НӘТИЖЕ |ойлауға үйренеді, зерттеу есептері арқылы ұшқыр ойлауы мен түйінді ой тұжырымдауы жүзеге асады, диалогты |
| |қолдану арқылы сөйлеу мәдениеті жүйеленеді. |
|КЕЗЕҢДЕРІ |МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ |ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ |РЕСУРСТАР |
|Ұйымдастыру кезеңі |Ұйымдастыру. |Оқушылар дөңгелене | |Жүрек пішіндес |
| |«Жүрек жылуы» тренингі |тұрып, бір – біріне | |түсті қағаз |
| | |жүрек ұсына отырып | |қиындылары |
| | |тілектерін білдіреді | | |
| |Күннің жадын, сабақ тақырыбын жазу |Оқушылар күннің жады | | |
| | |мен сабақ тақырыбын | | |
| | |көшіріп жазады | |Power Point |
|Қызығушылықты ояту |Топтастыру |Оқушылар таңдап алған | | |
| |Оқушыларға параллелограмм, квадрат, |қағаздарындағы | |Кеспе қағаздар |
| |ромб қасиеттері жазылған кеспе |жазылған қасиеттерге | | |
| |қағаздарын таратып беру |байланысты 3 топқа | | |
| | |бірігеді | | |
| |Үй тапсырмасын тексеру |Оқушылар сұрақтарға | | |
| |«Сиқырлы сұрақ» |жауап беру арқылы | |Power Point |
| | |өздерінің шоттарына | | |
| | |қаржы жинайды, | | |
| | |бір-бірін толықтырып, | | |
| | |қолдау көрсетеді, | | |
| | |сұхбат құрады | | |
|Мағынаны тану |Оқулықпен жұмыс |Әр топ банк жүйесі | |Банк эмблемасы, |
| |«Банк капиталы» |арқылы жұмыс жасайды, | |таныстырылым |
| |Оқушыларды сабақтың жүру барысымен |банк қаржыгерлері, | | |
| |таныстырып өту |консультанттары, | | |
| | |қызметкерлері | | |
| |Үш деңгейлі тапсырма беріледі |тағайындалады, | | |
| |Үш деңгейдегі қаржы сомасы |Әр топқа берілген | | |
| |№1. Трапеция, түрлері, элементтері, |тапсырма бойынша | | |
| |қасиеттерін түсіндіру |оқушылар тақырыпты | |Плакат А1, түрлі- |
|Топтық жұмыс |№2. Тең бүйірлі трапецияның |талқылайды (түртіп алу| |түсті маркер |
| |табанындағы бұрыштарының тең |стратегиясы), есептің | | |
| |болатындығын дәлелде |мағынасын ашады, | | |
| |№3. Паралелограмнан, ромбтан, |сызбасын құрайды, | | |
| |квадраттан, үшбұрыштан трапеция қиып |дәлелдейдейді | | |
| |түсір |(зерттеушілік әңгіме) | |Тест тапсырмалары |
| | | | |жазылған кеспе |
| |«Банктің ішкі операциялары» | | |қағаздар, есептер |
| |Жеке оқушылармен жұмыс |Әр топтағы оқушылар | |карточкалары, |
| |Үлгерімі орташа деңгейдегі оқушыға – 5|деңгейіне қарай | |оқулық, логикалық |
| |сурақтан тұратын тест |берілген | |тапсырмаға сай, |
|Сергіту сәті |Үлгерімі жақсы – оқулықтан есеп |тапсырмалармен | |үшбұрыштап қиылған |
| |Үлгерімі өте жақсы – логикалық |жұмыстанады, жұптық | |түрлі түсті қағаз |
| |тапсырма |тексеру орындалады | |қиындылары |
| | | | |Интернеттен алынған|
| | | | |мәліметтер, слайд |
| |«Жарнама» | | |түріндегі |
| | | | |таныстырылымдар, |
| | |Әр банк өздерін | |банк эмблемасы |
| | |жарнамалау мақсатында | | |
| | |презентация қорғайды | | |
|Ой толғаныс |Сабақты қорытындылау |Әр топ мүшелері өз | |Плакат А1, |
| |Кластер әдісі |эмблемалары | |маркерлер, лицензия|
| |Лицензия беру |жапсырылған плакатқа | | |
| | |кластер әдісі бойынша | | |
| | |тақырыпты қорғайды | | |
| | | | | |
| |Үйге тапсырма | | | |
| |Трапеция. №85,88 есептер, «Трапецияның| | | |
| |адам өміріндегі маңызы» эссе | | | |
| |Бағалау | | | |
| |Рейтинг бойынша бағалау |Оқушылар бағалау | |1000000 тг сыйақы |
| |Мұғалім – топты бағалайды, көрсеткіші |критерийлерін өздері | | |
| |ең жоғары банкке сыйақы ұсынады |ұсынады және өзара | | |
| | |бағалауды жүзеге | | |
| |Кері байланыс |асырады | | |
| |«Ашық микрофон» әдісі | | | |
| |Смайлик арқылы кері байланыс |Оқушылар бүгінгі | | |
| | |сабақта нені біліп, не| | |
| | |түйгендері туралы | | |
| | |ойлары бойынша пікір | | |
| | |алмасады, өз ұсыныс- | | |
| | |тілектерін стикер | | |
| | |арқылы жапсырады | | |
|Сабақты талдау | Не сәтті өтті? |Барлығы да |
| |Не сәтсіз өтті? | |
| |Нені дамыта аласыз? Нені өзгерткіңіз | |
| |келеді? | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz