Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Трапеция. қысқа мерзімді жоспар. 8 класс


Қысқа мерзімді жоспар
Пән мұғалімі: Мұхтарова Гүлдана Таңжарбайқызы

|ПӘНІ |Геометрия |КЛАСЫ: 8 «а» | |
|ТАҚЫРЫП |Трапеция |

|МАҚСАТЫ |Жеті модульді кіріктіре отырып, «Трапеция» түсінігін қалыптастыру, алған білімдерін практикада қолдануды |
| |үйрету |
| |Топтық – ұжымдық жұмысқа дағдылану, өзінің – өзгенің жұмыстарына сыни тұрғыдан қарай білу, АКТ-мен жұмыс |
| |жасай білу тиімділігін қалыптастыру, критерий бойынша бағалауға дағдыландыру |
| |Сабақты банктік жүйемен жүргізу арқылы пәнге қызығушылығын арттыру, жауапкершіліктерін күшейту |
|КҮТІЛЕТІН |Оқушылар ашық сұрақтарға жауап бере отырып, сыни ойлауы артады, топтық жұмыспен шұғылдану арқылы бірге |
|НӘТИЖЕ |ойлауға үйренеді, зерттеу есептері арқылы ұшқыр ойлауы мен түйінді ой тұжырымдауы жүзеге асады, диалогты |
| |қолдану арқылы сөйлеу мәдениеті жүйеленеді. |

|КЕЗЕҢДЕРІ |МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ |ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ |РЕСУРСТАР |
|Ұйымдастыру кезеңі |Ұйымдастыру. |Оқушылар дөңгелене | |Жүрек пішіндес |
| |«Жүрек жылуы» тренингі |тұрып, бір – біріне | |түсті қағаз |
| | |жүрек ұсына отырып | |қиындылары |
| | |тілектерін білдіреді | | |
| |Күннің жадын, сабақ тақырыбын жазу |Оқушылар күннің жады | | |
| | |мен сабақ тақырыбын | | |
| | |көшіріп жазады | |Power Point |
|Қызығушылықты ояту |Топтастыру |Оқушылар таңдап алған | | |
| |Оқушыларға параллелограмм, квадрат, |қағаздарындағы | |Кеспе қағаздар |
| |ромб қасиеттері жазылған кеспе |жазылған қасиеттерге | | |
| |қағаздарын таратып беру |байланысты 3 топқа | | |
| | |бірігеді | | |
| |Үй тапсырмасын тексеру |Оқушылар сұрақтарға | | |
| |«Сиқырлы сұрақ» |жауап беру арқылы | |Power Point |
| | |өздерінің шоттарына | | |
| | |қаржы жинайды, | | |
| | |бір-бірін толықтырып, | | |
| | |қолдау көрсетеді, | | |
| | |сұхбат құрады | | |
|Мағынаны тану |Оқулықпен жұмыс |Әр топ банк жүйесі | |Банк эмблемасы, |
| |«Банк капиталы» |арқылы жұмыс жасайды, | |таныстырылым |
| |Оқушыларды сабақтың жүру барысымен |банк қаржыгерлері, | | |
| |таныстырып өту |консультанттары, | | |
| | |қызметкерлері | | |
| |Үш деңгейлі тапсырма беріледі |тағайындалады, | | |
| |Үш деңгейдегі қаржы сомасы |Әр топқа берілген | | |
| |№1. Трапеция, түрлері, элементтері, |тапсырма бойынша | | |
| |қасиеттерін түсіндіру |оқушылар тақырыпты | |Плакат А1, түрлі- |
|Топтық жұмыс |№2. Тең бүйірлі трапецияның |талқылайды (түртіп алу| |түсті маркер |
| |табанындағы бұрыштарының тең |стратегиясы), есептің | | |
| |болатындығын дәлелде |мағынасын ашады, | | |
| |№3. Паралелограмнан, ромбтан, |сызбасын құрайды, | | |
| |квадраттан, үшбұрыштан трапеция қиып |дәлелдейдейді | | |
| |түсір |(зерттеушілік әңгіме) | |Тест тапсырмалары |
| | | | |жазылған кеспе |
| |«Банктің ішкі операциялары» | | |қағаздар, есептер |
| |Жеке оқушылармен жұмыс |Әр топтағы оқушылар | |карточкалары, |
| |Үлгерімі орташа деңгейдегі оқушыға – 5|деңгейіне қарай | |оқулық, логикалық |
| |сурақтан тұратын тест |берілген | |тапсырмаға сай, |
|Сергіту сәті |Үлгерімі жақсы – оқулықтан есеп |тапсырмалармен | |үшбұрыштап қиылған |
| |Үлгерімі өте жақсы – логикалық |жұмыстанады, жұптық | |түрлі түсті қағаз |
| |тапсырма |тексеру орындалады | |қиындылары |
| | | | |Интернеттен алынған|
| | | | |мәліметтер, слайд |
| |«Жарнама» | | |түріндегі |
| | | | |таныстырылымдар, |
| | |Әр банк өздерін | |банк эмблемасы |
| | |жарнамалау мақсатында | | |
| | |презентация қорғайды | | |
|Ой толғаныс |Сабақты қорытындылау |Әр топ мүшелері өз | |Плакат А1, |
| |Кластер әдісі |эмблемалары | |маркерлер, лицензия|
| |Лицензия беру |жапсырылған плакатқа | | |
| | |кластер әдісі бойынша | | |
| | |тақырыпты қорғайды | | |
| | | | | |
| |Үйге тапсырма | | | |
| |Трапеция. №85,88 есептер, «Трапецияның| | | |
| |адам өміріндегі маңызы» эссе | | | |
| |Бағалау | | | |
| |Рейтинг бойынша бағалау |Оқушылар бағалау | |1000000 тг сыйақы |
| |Мұғалім – топты бағалайды, көрсеткіші |критерийлерін өздері | | |
| |ең жоғары банкке сыйақы ұсынады |ұсынады және өзара | | |
| | |бағалауды жүзеге | | |
| |Кері байланыс |асырады | | |
| |«Ашық микрофон» әдісі | | | |
| |Смайлик арқылы кері байланыс |Оқушылар бүгінгі | | |
| | |сабақта нені біліп, не| | |
| | |түйгендері туралы | | |
| | |ойлары бойынша пікір | | |
| | |алмасады, өз ұсыныс- | | |
| | |тілектерін стикер | | |
| | |арқылы жапсырады | | |
|Сабақты талдау | Не сәтті өтті? |Барлығы да |
| |Не сәтсіз өтті? | |
| |Нені дамыта аласыз? Нені өзгерткіңіз | |
| |келеді? | |


Ұқсас жұмыстар
Трапеция. 8-сынып
Квадрат теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешу
Үзілген гүл
Өлең мазмұнын суреттеу
Трапецияға есептер шығару
Орта мерзімді сабақ жоспарын жасаудың тиімділігі
Мүсіреповтің пьесалары
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Балалар құқығын қорғау күні
Ақиқат тобына
Пәндер