Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Мәтінді редакциялау және пішімдеу. 5 сынып



Тексерілді_______________

|Күні: |Сыныбы: 5-сынып |Пәні: информатика |
|Тақырыбы |Мәтінді редакциялау және пішімдеу |
|Сілтеме |Информатика. Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына |
| |арналған оқулық. Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов |
|Мақсаты |Оқушылардың білімін арттыру. Заман талабына сай жаңа технологияларды меңгерте отырып |
| |құзіреттілігі терең оқушыларды дайындау. |
|Оқу нәтижесі: |Сабақта жаңа әдіс тәсілдерді пайдалана отырып оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту. |
|Түйінді идеялар: |Оқушылардың жеке, топтық жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Сабақта СТО технологиясының әдіс|
| |тәсілдерін пайдаланып оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру. |
|Жаттығулар: |1. Сергіту сәті |2. Топтық жұмысты бақылау |3. Деңгейлік тапсырмалар |
| | |және бағалау | |
|Бірлескен жұмысқа |топтық жұмыстар |өзгенің пікірін құрметтей |өзін-өзі және өзгені бағалау |
|негізделген тәсіл: | |білу | |
|Дереккөздер: |Информатика: Оқыту қазақ |Интернеттен алынған |қосымша дидактикалық материлдар|
| |тілінде жүргізілетін жалпы |ақпараттар | |
| |білім беретін мектептің | | |
| |5-сыныбына арналған оқулық. | | |
| |–Астана: «Арман ПВ» баспасы , | | |
| |2013 ж, 224 -бет | | |
|Оқуға арналған |Оқулық 170 бет. § 22 |оқушылардың өз бетінше іздену|Оқулық 172 бет Компьютердегі |
|тапсырма: | |жұмыстары. |тәжірибелік жұмыс, А деңгейі, |
| | | |В деңгейі, С деңгейі |

|Уақыт|Стратеги|Ресур-сы |Сабақтың мазмұны |
|ы |ялар | | |
| | | |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс - әрекеті |
|4 м | | |Ұйымдастыру |Кезекші сынып жайында ақпар береді. |
| | | | |Оқушылар құралған суреттеріне сәйкес топқа |
| | | |Топқа бөлу. Боялған асықтарды таңдау |бөлінеді. |
| | | |арқылы |Топ ережесін құрады, топ құрамын тағайындайды. |
| | | | |1. топ басшысы |
| | | | |2. Спикер |
| | | | |3. Хатшы |
| | | | |4. Таймер. |
|1м | | |Ынтымақтастық атмосферасын құрады |Бір-біріне жақсы көңіл-күй тілеп,сабақта сәттілік|
| |Диалог | | |тілейді. |
| | | | | |
|5м |Ой | |Миға шабуыл: |Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Талантты және |
| |қозғау | |WordPad |дарынды оқушылар өздерін көрсетуге мүмкіндік |
| | | | |алады. |
|10 м |Семантик| |Мәтін үзіндісін ерекшелеу туралы | |
| |алық | |ойланайық. Сендердің жауаптарынды тақтаға| |
| |карта | |жазып қоямын. | |
| | | |Мәтінді ерекшелеу қандай құрылғылар | |
| | |Оқулық, |арқылы орындауға болады? | |
| | |қосымша |Тышқанның көмегімен мәтінді қалай | |
| | |мәлімет |ерекшелейміз? |Сұрақтарға жауап беру арқылы тақтаға семантикалық|
| | | |Пернетақтаның көмегімен мәтінді қалай |картаны толтырады. |
| | | |ерекшелейміз? | |
| | | |Қандай пернелер комбинациясын пайдалануға| |
| | | |болады? | |
| | | |Сәйкестендіру | |
| | | |Ctrl+Home –таңдалған бұйрықтан бас тарту.|Ctrl+Home – курсорды құжаттың басына апару |
| | | |Page UP-бас әріптерді теру режиміне өту |Page UP- курсорды бір бетке жоғары апару |
| | | |Delete-курсорды құжаттың басына апару |Delete- курсордың оң жағындағы сөзді жою |
| | | |Caps Lock-курсордың сол жағындағы сөзді |Caps Lock- бас әріптерді теру режиміне өту |
| | | |жою |Esc- таңдалған бұйрықтан бас тарту. |
| | | |Esc-курсорды бір бетке жоғары апару |Insert- мәтінді енгізгенде ауыстыру режиміне |
| | | |Insert-абзацты енгізуді аяқтау |көшу. |
| | | |Enter-курсордың оң жағындағы сөзді жою |Enter- абзацты енгізуді аяқтау |
| | | |Back Space-мәтінді енгізгенде ауыстыру |Back Space- курсордың сол жағындағы сөзді жою |
| | | |режиміне көшу. | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|15м |Жеке |Оқулық |Жеке жұмыс: Компьютердегі тәжірибелік |Оқушылар берілген тапсырмалар бойынша практикалық|
| |жұмыс |Кесте |жұмыс. |жұмыстарды комьютерде орындайды. Бағалау |
| | | |А деңгейі |критерилері бойынша өздерін бағалайды. |
| | | |Мәтінді теріңдер | |
| | | |«Сәтемір хан » | |
| | | | | |
| | | |В деңгейі | |
| | | |Мақалдар файлын ашыңдар: | |
| | | | | |
| | | |С деңгейі | |
| | | |Сөздер файлын ашыңдар | |
|2 м |Сабақты | |Тест жұмысы |Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді. |
| |қорытынд| | | |
| |ылау |Өзіңді | | |
| | |тексер | | |
| | | | | |
|2 м |Рефлек-с| |«Бас бармақ» тәсілі бойынша | |
| |ия | | | |
|1 м | | |Үйге тапсырма |Оқушылар үй жұмысын күнделікке жазып алады. |
| | | |24 - тақырып | |


Ұқсас жұмыстар
Мәтінді редакциялау және пішімдеу. 5 сынып. Информатика
Мәтінді редакциялау және пішімдеу
Практикалық жұмыс.Деректерді енгізу, редакциялау және пішімдеу
Кестелерді жиектеу
WORDPAD қолданбасының арналуы
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру
Оқушыларға мәтіндік құжатты редакциялау дағдыларын қалыптастыру
Wordpad мәтіндік редакторымен жұмыс жайлы ақпарат
Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. Қаріп. Абзацты пішімдеу
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар
Пәндер