Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Мәтінді редакциялау және пішімдеу. 5 сынып
Тексерілді_______________
|Күні: |Сыныбы: 5-сынып |Пәні: информатика |
|Тақырыбы |Мәтінді редакциялау және пішімдеу |
|Сілтеме |Информатика. Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына |
| |арналған оқулық. Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов |
|Мақсаты |Оқушылардың білімін арттыру. Заман талабына сай жаңа технологияларды меңгерте отырып |
| |құзіреттілігі терең оқушыларды дайындау. |
|Оқу нәтижесі: |Сабақта жаңа әдіс тәсілдерді пайдалана отырып оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту. |
|Түйінді идеялар: |Оқушылардың жеке, топтық жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Сабақта СТО технологиясының әдіс|
| |тәсілдерін пайдаланып оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру. |
|Жаттығулар: |1. Сергіту сәті |2. Топтық жұмысты бақылау |3. Деңгейлік тапсырмалар |
| | |және бағалау | |
|Бірлескен жұмысқа |топтық жұмыстар |өзгенің пікірін құрметтей |өзін-өзі және өзгені бағалау |
|негізделген тәсіл: | |білу | |
|Дереккөздер: |Информатика: Оқыту қазақ |Интернеттен алынған |қосымша дидактикалық материлдар|
| |тілінде жүргізілетін жалпы |ақпараттар | |
| |білім беретін мектептің | | |
| |5-сыныбына арналған оқулық. | | |
| |–Астана: «Арман ПВ» баспасы , | | |
| |2013 ж, 224 -бет | | |
|Оқуға арналған |Оқулық 170 бет. § 22 |оқушылардың өз бетінше іздену|Оқулық 172 бет Компьютердегі |
|тапсырма: | |жұмыстары. |тәжірибелік жұмыс, А деңгейі, |
| | | |В деңгейі, С деңгейі |
|Уақыт|Стратеги|Ресур-сы |Сабақтың мазмұны |
|ы |ялар | | |
| | | |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс - әрекеті |
|4 м | | |Ұйымдастыру |Кезекші сынып жайында ақпар береді. |
| | | | |Оқушылар құралған суреттеріне сәйкес топқа |
| | | |Топқа бөлу. Боялған асықтарды таңдау |бөлінеді. |
| | | |арқылы |Топ ережесін құрады, топ құрамын тағайындайды. |
| | | | |1. топ басшысы |
| | | | |2. Спикер |
| | | | |3. Хатшы |
| | | | |4. Таймер. |
|1м | | |Ынтымақтастық атмосферасын құрады |Бір-біріне жақсы көңіл-күй тілеп,сабақта сәттілік|
| |Диалог | | |тілейді. |
| | | | | |
|5м |Ой | |Миға шабуыл: |Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Талантты және |
| |қозғау | |WordPad |дарынды оқушылар өздерін көрсетуге мүмкіндік |
| | | | |алады. |
|10 м |Семантик| |Мәтін үзіндісін ерекшелеу туралы | |
| |алық | |ойланайық. Сендердің жауаптарынды тақтаға| |
| |карта | |жазып қоямын. | |
| | | |Мәтінді ерекшелеу қандай құрылғылар | |
| | |Оқулық, |арқылы орындауға болады? | |
| | |қосымша |Тышқанның көмегімен мәтінді қалай | |
| | |мәлімет |ерекшелейміз? |Сұрақтарға жауап беру арқылы тақтаға семантикалық|
| | | |Пернетақтаның көмегімен мәтінді қалай |картаны толтырады. |
| | | |ерекшелейміз? | |
| | | |Қандай пернелер комбинациясын пайдалануға| |
| | | |болады? | |
| | | |Сәйкестендіру | |
| | | |Ctrl+Home –таңдалған бұйрықтан бас тарту.|Ctrl+Home – курсорды құжаттың басына апару |
| | | |Page UP-бас әріптерді теру режиміне өту |Page UP- курсорды бір бетке жоғары апару |
| | | |Delete-курсорды құжаттың басына апару |Delete- курсордың оң жағындағы сөзді жою |
| | | |Caps Lock-курсордың сол жағындағы сөзді |Caps Lock- бас әріптерді теру режиміне өту |
| | | |жою |Esc- таңдалған бұйрықтан бас тарту. |
| | | |Esc-курсорды бір бетке жоғары апару |Insert- мәтінді енгізгенде ауыстыру режиміне |
| | | |Insert-абзацты енгізуді аяқтау |көшу. |
| | | |Enter-курсордың оң жағындағы сөзді жою |Enter- абзацты енгізуді аяқтау |
| | | |Back Space-мәтінді енгізгенде ауыстыру |Back Space- курсордың сол жағындағы сөзді жою |
| | | |режиміне көшу. | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|15м |Жеке |Оқулық |Жеке жұмыс: Компьютердегі тәжірибелік |Оқушылар берілген тапсырмалар бойынша практикалық|
| |жұмыс |Кесте |жұмыс. |жұмыстарды комьютерде орындайды. Бағалау |
| | | |А деңгейі |критерилері бойынша өздерін бағалайды. |
| | | |Мәтінді теріңдер | |
| | | |«Сәтемір хан » | |
| | | | | |
| | | |В деңгейі | |
| | | |Мақалдар файлын ашыңдар: | |
| | | | | |
| | | |С деңгейі | |
| | | |Сөздер файлын ашыңдар | |
|2 м |Сабақты | |Тест жұмысы |Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді. |
| |қорытынд| | | |
| |ылау |Өзіңді | | |
| | |тексер | | |
| | | | | |
|2 м |Рефлек-с| |«Бас бармақ» тәсілі бойынша | |
| |ия | | | |
|1 м | | |Үйге тапсырма |Оқушылар үй жұмысын күнделікке жазып алады. |
| | | |24 - тақырып | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz