Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Қазақ әдебиеті сабағында орындауға болатын тапсырмалар


1-топ.
Мұрат, Шортанбай, Дулат жырларын салыстыру.

|Мұрат |Дулат |Шортанбай |
| | | |
|Асылзада баласы |Осындай заман кез болды, |Мынау ақыр заманда |
|Дәулеті кетіп қолынан, |Ер дегенің ез болды. |Алуан-алуан жан шықты. |
|Қоңсысына құл болды. |Қамқа, торғын бөз болды, |Арам, араз хан шықты, |
|Асылсыздың баласы |Саф алтының жез болды. |Қайыры жоқ бай шықты. |
|Ақшасына сүйеніп, | |Сауып ішер сүті жоқ, |
|Айтқан сөзі пұл болды. | |Мініп көрер күші жоқ |
|Шыр көбелек айналып, | |Ақша деген мал шықты. |
|Замананың адамы, | | |
|Заманың мұндай сұм болды. | | |

Сұрақтар мен тапсырмалар:
1.Үш ақынның толғаныстарын мұқият оқы.
2.Олардың үндестігі неде?
3. Қандай проблеманы көтеріп отыр?
2-топ
Мұрат – Махамбет дәстүрін жалғастырушы.

|Мұрат |Махамбет |
| | |
|Бірсіндеп садақ асынған, |Беркініп садақ асынбай, а |
|Біріндеп жауды қашырған, |Біртіндеп жауды қашырмай, а |
|Қорамсаққа қол салған, |Білтеліге доп салмай, а |
|Қозыжауырын оқ алған. |Қорамсаққа қол салмай, а |
|Атқан оғы шырқырап, |Атқан оғы жоғалмай... а |
|Еділден өтіп жоғалған. | |

Сұрақтар мен тапсырмалар:

1.Екі ақынның өлеңдерін оқып, өршілдік рухын салыстырыңдар.

2. Өлең құрылысына талдаңдар.

1-топ. «Үш қиян» толғауына талдау жасайды.

Сұрақтар мен тапсырмалар:

1. Мұрат ақынның тіл шеберлігіне көңіл бөліңдер.

2. «Үш қиян» толғауындағы астарлы, бейнелі сөздерге мән беріңдер.

3. Әдемі теңеулер мен айшықты метафораларды атаңдар.


Ұқсас жұмыстар
Орыс тілінде
Оқушылардың өздігінен қазақ тілі сабағында жүргізілетін жұмыстар
Әдебиет сабағында ақпараттық технологияны қолдану
Оқушылардың шығармашылық қызметін дамытудың өзекті мәселесі
Қазіргі мектептегі технология сабағында электронды оқулықтарды пайдалану
Қазақ тілі сабағында ойын технологиясын қолдану
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнін оқытуда жаңа педагогикалық, ақпараттық-коммуникативтік технологияның мүмкіндіктерін қолдану
Компьютерлік оқыту технологиясын пайдалану арқылы оқушының оқу-зерттеушілік қабілеттерін қалыптастырудың жолдары
Инновациялық технологиялар арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту
Қазақ тілі пәніне арналған оқыту әдістемесі
Пәндер