Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

"Табиғат таң қаламын тамашаңа."

Сабақтың тақырыбы:Табиғат таң қаламын тамашаңа.
Мақсаты: Оқушылардың информатика пәні бойынша алған білімдерін сараптау, ойлау қабілетін дамыту, жылдам жауап беруге, компьютерлік сауаттылыққа, жан - жақты, ұқыпты жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: компьютер, табиғат суреттері, маркерлі тақта.
Типі:саяхат сабақ
Түрі:сыныптан тыс жұмыс.
Сабақтың өту барысы:
* Ұйымдастыру кезеңі
* Сәлемдесу;
* Әділ - қазылар алқасын таныстыру;
* Сайысқа 8 оқушы қатысады.
Сайыс кезеңдері:
I .кезең: Топтарды таныстыру және топтың атын қорғау.
1.топ: Жас қайың
2.топ: Сырлы табиғат

II. кезең: <<1001 мақал>> (мақал - мәтелдер сайысы)
Оқушыларға компьютерге қатысты құрастырылған мақал - мәтелдер беріледі, осы мақал - мәтелдердің күнделікті өмірде қолданылатын нұсқаларын табу қажет.
Әрбір дұрыс нұсқасын тапқан оқушыға 1 ұпай беріледі.

* Жігітті компьютеріне қарап , бағала.
(Жігітті досына қарап, бағала)

* Байт биттен құралады.
(Теңге тиыннан құралады)

* Вирустан қорыққан, Интернетке шықпас.
(Шегірткеден қорыққан, егін екпес)

* Компьютердің жұмысы иесіне мәлім.
(Аттың сыры, иесіне мәлім)

* Веб - дизайншының өз еркі, сайтты қалай жасасада.
(Қазаншының өз еркі, құлағын қайдан шығарса да)
* Антивирусы күштіні Вирус ала алмайды.
(Досы күштіні жау алмайды)
* Компьютерде екі колонка, дауысы жер жарады.
(Айдағаны бес ешкі, ысқырығы жер жарады)

III.кезең: <<Ғажайып Paint әлемі>>
Бұл кезеңде оқушылар Paint графикалық редакторында сурет салады. Оқушыларға сурет үлгісі беріледі. Соған қарап өз қиялындағы табиғат бейнесін салады. Жылдам, суретті әсем бейнелеген топ жеңімпаз болады.
Ұпай саны 2.
Мысалы:

Мұғалім: Табиғаттың қандай туындыларын білеміз? (жанды және жансыз, яғни өлі және тірі табиғат).
Табиғатқа байланысты қандай халықтық қағидаларды , ырымдар мен тыйым сөздерді білеміз? (<<құмырсқаның илеуін бұзба>>, <<құстың ұясын бұзба>>, <<суға түкірме>> т.б.)

IV.кезең кезең: Сергіту сәті:
Экраннан анимациялық бейнебаян көрсетіледі. Сайысқа қатысып отырған барлық оқушылар, әділ - қазылар алқасын тұрғызып, анимациялық бейнеклип бойынша жаттығу жасату.

V. кезең: <<Бөгде планеталықтар>>
Геометриялық фигуралардан (шеңбер, тік төртбұрыш, үшбұрыш, шаршы, элипс) композиция құр. Фигураларды бұруға және еңкейтуге болады.
:: ::
:: ::

(R) ::

::



::

VI. кезең: <<Сиқырлы пернелер>>
Бұл кезеңде оқушылар MS Word мәтіндік редакторында мәтін жазады, мәтінді пішімдейді. Мұндада оқушыларға бірдей мәтін беріледі.
АЛГОРИТМ
Ұпай саны 2.

Алгоритмді орындаушы - құрастырылған алгоритммен басқаратын обьект немесе субьект.
Сайысымыздың соңында <<Жүрек жылу>> тренингімен аяқтағым келіп тұр. Бұнда балалар бір - біріне қайталанбайтын тілек айтады.
Қатысушы балалар:

VII. кезең: Қорытынды.
5 кезеңнен сүрінбей өтіп, ең көп ұпай жинаған оқушы <<Алғыр информатик>> атанып, марапатталады.



Ұқсас жұмыстар
Табиғат таң қаламын тамашаңа жайлы ақпарат
Табиғат анаға хат
М.иманжанов. таңның атуы. 3-сынып
«көктем сәні» ертегісі
Романтикалық махаббатқа менің көзқарасым
"табиғат - адам - қоғам" (дебат). 8-9-кластар
"Көктем.."
Оқиғаны суреттейтін төрт сөз
Топ мүшелері
Ақынның Әке аманаты өлеңі
Пәндер