Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
"Табиғат таң қаламын тамашаңа."
Сабақтың тақырыбы:Табиғат таң қаламын тамашаңа.
Мақсаты: Оқушылардың информатика пәні бойынша алған білімдерін сараптау, ойлау қабілетін дамыту, жылдам жауап беруге, компьютерлік сауаттылыққа, жан - жақты, ұқыпты жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: компьютер, табиғат суреттері, маркерлі тақта.
Типі:саяхат сабақ
Түрі:сыныптан тыс жұмыс.
Сабақтың өту барысы:
* Ұйымдастыру кезеңі
* Сәлемдесу;
* Әділ - қазылар алқасын таныстыру;
* Сайысқа 8 оқушы қатысады.
Сайыс кезеңдері:
I .кезең: Топтарды таныстыру және топтың атын қорғау.
1.топ: Жас қайың
2.топ: Сырлы табиғат
II. кезең: <<1001 мақал>> (мақал - мәтелдер сайысы)
Оқушыларға компьютерге қатысты құрастырылған мақал - мәтелдер беріледі, осы мақал - мәтелдердің күнделікті өмірде қолданылатын нұсқаларын табу қажет.
Әрбір дұрыс нұсқасын тапқан оқушыға 1 ұпай беріледі.
* Жігітті компьютеріне қарап , бағала.
(Жігітті досына қарап, бағала)
* Байт биттен құралады.
(Теңге тиыннан құралады)
* Вирустан қорыққан, Интернетке шықпас.
(Шегірткеден қорыққан, егін екпес)
* Компьютердің жұмысы иесіне мәлім.
(Аттың сыры, иесіне мәлім)
* Веб - дизайншының өз еркі, сайтты қалай жасасада.
(Қазаншының өз еркі, құлағын қайдан шығарса да)
* Антивирусы күштіні Вирус ала алмайды.
(Досы күштіні жау алмайды)
* Компьютерде екі колонка, дауысы жер жарады.
(Айдағаны бес ешкі, ысқырығы жер жарады)
III.кезең: <<Ғажайып Paint әлемі>>
Бұл кезеңде оқушылар Paint графикалық редакторында сурет салады. Оқушыларға сурет үлгісі беріледі. Соған қарап өз қиялындағы табиғат бейнесін салады. Жылдам, суретті әсем бейнелеген топ жеңімпаз болады.
Ұпай саны 2.
Мысалы:
Мұғалім: Табиғаттың қандай туындыларын білеміз? (жанды және жансыз, яғни өлі және тірі табиғат).
Табиғатқа байланысты қандай халықтық қағидаларды , ырымдар мен тыйым сөздерді білеміз? (<<құмырсқаның илеуін бұзба>>, <<құстың ұясын бұзба>>, <<суға түкірме>> т.б.)
IV.кезең кезең: Сергіту сәті:
Экраннан анимациялық бейнебаян көрсетіледі. Сайысқа қатысып отырған барлық оқушылар, әділ - қазылар алқасын тұрғызып, анимациялық бейнеклип бойынша жаттығу жасату.
V. кезең: <<Бөгде планеталықтар>>
Геометриялық фигуралардан (шеңбер, тік төртбұрыш, үшбұрыш, шаршы, элипс) композиция құр. Фигураларды бұруға және еңкейтуге болады.
:: ::
:: ::
(R) ::
::
::
VI. кезең: <<Сиқырлы пернелер>>
Бұл кезеңде оқушылар MS Word мәтіндік редакторында мәтін жазады, мәтінді пішімдейді. Мұндада оқушыларға бірдей мәтін беріледі.
АЛГОРИТМ
Ұпай саны 2.
Алгоритмді орындаушы - құрастырылған алгоритммен басқаратын обьект немесе субьект.
Сайысымыздың соңында <<Жүрек жылу>> тренингімен аяқтағым келіп тұр. Бұнда балалар бір - біріне қайталанбайтын тілек айтады.
Қатысушы балалар:
VII. кезең: Қорытынды.
5 кезеңнен сүрінбей өтіп, ең көп ұпай жинаған оқушы <<Алғыр информатик>> атанып, марапатталады.
Мақсаты: Оқушылардың информатика пәні бойынша алған білімдерін сараптау, ойлау қабілетін дамыту, жылдам жауап беруге, компьютерлік сауаттылыққа, жан - жақты, ұқыпты жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: компьютер, табиғат суреттері, маркерлі тақта.
Типі:саяхат сабақ
Түрі:сыныптан тыс жұмыс.
Сабақтың өту барысы:
* Ұйымдастыру кезеңі
* Сәлемдесу;
* Әділ - қазылар алқасын таныстыру;
* Сайысқа 8 оқушы қатысады.
Сайыс кезеңдері:
I .кезең: Топтарды таныстыру және топтың атын қорғау.
1.топ: Жас қайың
2.топ: Сырлы табиғат
II. кезең: <<1001 мақал>> (мақал - мәтелдер сайысы)
Оқушыларға компьютерге қатысты құрастырылған мақал - мәтелдер беріледі, осы мақал - мәтелдердің күнделікті өмірде қолданылатын нұсқаларын табу қажет.
Әрбір дұрыс нұсқасын тапқан оқушыға 1 ұпай беріледі.
* Жігітті компьютеріне қарап , бағала.
(Жігітті досына қарап, бағала)
* Байт биттен құралады.
(Теңге тиыннан құралады)
* Вирустан қорыққан, Интернетке шықпас.
(Шегірткеден қорыққан, егін екпес)
* Компьютердің жұмысы иесіне мәлім.
(Аттың сыры, иесіне мәлім)
* Веб - дизайншының өз еркі, сайтты қалай жасасада.
(Қазаншының өз еркі, құлағын қайдан шығарса да)
* Антивирусы күштіні Вирус ала алмайды.
(Досы күштіні жау алмайды)
* Компьютерде екі колонка, дауысы жер жарады.
(Айдағаны бес ешкі, ысқырығы жер жарады)
III.кезең: <<Ғажайып Paint әлемі>>
Бұл кезеңде оқушылар Paint графикалық редакторында сурет салады. Оқушыларға сурет үлгісі беріледі. Соған қарап өз қиялындағы табиғат бейнесін салады. Жылдам, суретті әсем бейнелеген топ жеңімпаз болады.
Ұпай саны 2.
Мысалы:
Мұғалім: Табиғаттың қандай туындыларын білеміз? (жанды және жансыз, яғни өлі және тірі табиғат).
Табиғатқа байланысты қандай халықтық қағидаларды , ырымдар мен тыйым сөздерді білеміз? (<<құмырсқаның илеуін бұзба>>, <<құстың ұясын бұзба>>, <<суға түкірме>> т.б.)
IV.кезең кезең: Сергіту сәті:
Экраннан анимациялық бейнебаян көрсетіледі. Сайысқа қатысып отырған барлық оқушылар, әділ - қазылар алқасын тұрғызып, анимациялық бейнеклип бойынша жаттығу жасату.
V. кезең: <<Бөгде планеталықтар>>
Геометриялық фигуралардан (шеңбер, тік төртбұрыш, үшбұрыш, шаршы, элипс) композиция құр. Фигураларды бұруға және еңкейтуге болады.
:: ::
:: ::
(R) ::
::
::
VI. кезең: <<Сиқырлы пернелер>>
Бұл кезеңде оқушылар MS Word мәтіндік редакторында мәтін жазады, мәтінді пішімдейді. Мұндада оқушыларға бірдей мәтін беріледі.
АЛГОРИТМ
Ұпай саны 2.
Алгоритмді орындаушы - құрастырылған алгоритммен басқаратын обьект немесе субьект.
Сайысымыздың соңында <<Жүрек жылу>> тренингімен аяқтағым келіп тұр. Бұнда балалар бір - біріне қайталанбайтын тілек айтады.
Қатысушы балалар:
VII. кезең: Қорытынды.
5 кезеңнен сүрінбей өтіп, ең көп ұпай жинаған оқушы <<Алғыр информатик>> атанып, марапатталады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz