"ж.қалдығараев атындағы орта мектеп" мм-нің 2014-2015 оқу жылына арнаған дамыту жоспары

Бекітемін:
Мектеп директоры
З. Ақшауова
«__» 2014 жыл
«Ж. Қалдығараев атындағы орта мектеп» ММ-нің 2014- 2015 оқу жылына арналған даму жоспары
- Мұғалімдер жаңашылдыққа ұмтылады және әдістемелерін жетілдіруге талпыныс жасайды.
- Оқушылар топпен жұмыс істеуге дағдыланады.
- Оқушылар өздерін бағалай отырып, өз-өзін реттеу, өз
мүкіндіктерін түсіндіру;
- Оқушылар өздерін бағалай отырып, өз-өзін реттеу, өз
мүкіндіктерін түсінеді;
- Оқушының қызығушылығы мен өзіндік қажеттілігін
анықталады
- Оқу сапасын арттыруға, білім деңгейінің жоғарылауын
дамытуға жұмыстанады
- Мектеп мұғалімдері өзгерістерге ашық, әрқашан әдістерін
жетілдіруге талпыныс жасайды
Оқушы қазіргі уақытта не оқып білгенін жинақтайды.
- LS тобы жұмысын жандандыру
- Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы артады.
- Оқу сапасы жоғарылайды
- Сыныпта ынтымақтастық қарым -қатынас қалыптасады
- Оқушы өзін-өзі реттеу арқылы сабақ үлгерімін жақсартады.
- Оқушылар бірін-бірі бағалауды үйренеді
- Оқу белсенділігі төмен оқушылардың оқуға деген ынтасы артады
- Бағалау нәтижелерін ескере отырып, оқытудың мазмұны өзгереді
- Оқушылар өздерін-өздері бағалай алады және өздерінің оқуын қалай жақсартуын біледі
- Оқушылардың сабаққа көзқарасы өзгереді.
- Топтық жұмыста белсенділік жоғарылайды;
Ресурстар,
Дәлелдеме-лер
І деңгей мұғалімі
сынып жетекшілері, әкімшілік.
Сауалнама
Жиынтық кесте
Шығармашылық топтың отырысы.
Ағымдағы мәселелер
Сауалнама қорытындысы. Жиынтық кесте. Нысаналы сыныптар, Презентация
Нұсқаулық
Үлестірме материалдар
Шығармашылық топты құрамыз.
Сауалнама қорытындысын анықтап мектептің даму жоспарын құрамыз онда жасалатын жұмыстарды ортаға салып ой бөлісеміз. Жоспарды жүйелейміз
Бейнежазба-лар, презен-тациялар, Үлестірме материалдар
Түрлі түсті қима суретті қағаздар, смайлингтер
Презентация
Бағалау парағы
Мұғалім өзгеріске түсуге, әдістемелерін жетілдіруге мүдделі болады.
Презентация
Нұсқаулық
Үлестірме материалдар
І деңгей мұғалімі
Ұ. Санатбаева
Видеоролик
Үлестірме қағаздар
Техникалақ құралдар Видеоролик
Үлестірме қағаздар
ПрезентацияВидеоролик
Үлестірме қағаздар
Панарама-лық сабақ,
Ашық сабақ, бейнероликПрезентация
Нұсқаулық
Үлестірме материалдар
Презентация
Нұсқаулық
Үлестірме материалдар
Слайдтар
видеолар
Презентация
Нұсқаулық
Үлестірме материалдар
Диаграмма
Кері байла-ныс, пікір алмасу
Жоспар ары қарай
толықтырылып
жетілдіріледі
Жоспарды дайындаған: Ұ. Санатбаева, І деңгей мұғалімі
Бейнеу ауданы « Зерде » - Желілік білім беру қоғамдастығы.
«Жақсы білім іздеуге жалықпайық, білгенді - білмегенді анықтайық» Шәкәрім.
Бейнеу ауданы6Атамекен орта мектебінің жетекшілігіндегі білім беру ұйымдарының желілік қоғамдастығының жұмыс жоспары
Мақсаты
- Оқушылар жоғары жетістіктерге қол жеткізу үшін бірнеше мектеп арасында оқыту мен оқу үдерістерін жетілдіруге бағытталған көптеген іс-әрекеттерді жоспарлау, іске асыру және оның мониторингін жүргізу (оның интернет желісі арқылы жұмыс істеуі міндетті емес) .
- Жаңа әдістемелерді деңгейлік бағдарлама меңгерген мұғалімдердің іс тәжірибесімен бөлісу арқылы таралуына мүмкіндік беру, мұғалімдерге педагогикалық әдістемелерді зерделеу мен жетілдіру.
- Мектептерде семинар, коучингтер, дөңгелек столдар, пікір талас, әр аптада немесе әр айда аудан көлеміндегі мектепара желілік қоғамдастық орнату, көрнекі сабақтар конференция, сыныптан тыс шаралар мен панарамалық сабақтар ұйымдастыру.
- Мектептің жеке сайтын ашу және сайт арқылы байланыста болу өз пікірлерімен, тәжірибелерімен бөлісу, « Зерде » желілік қоғамдастықтың жасалған жұмыстарын осы сайтқа топтастыру.
Міндеті : МКДЖ (Мұғалім көшбасшылығын дамыту жұмысы) -ның басты өзгерістерін қолдау үшін бір немесе бірнеше мектепте бір-бірімен ынтымақтаса жұмыс істейтін топ құру.
Қоғамдастық ұйымдастыру шарттары :
Ақпарат тарату үшін Оқу бағдарламасы бойынша жаңа саясат мақұлданды делік. Мұғалімдерді олардың оқытуы неге негізделуі керек екендігі туралы ақпараттандыру қажет. Олар аталған саясатты іске асырып, бұл бағыттағы міндеттерді шешу жөнінде ақпарат іздеп, тәжірибе алмасуға мүмкіндік беру қажет. Сарапшылар пікіралмасуды басқара отырып, барлығына дұрыс ақпарат жеткендігін бақылай алады.
Ынтымақтастық жасап, өзара қолдау көрсету үшін Мұғалімдер жалпы қиындықтармен кездесіп, өздерін оқшау қалғандай сезінуі мүмкін. Олар өздерін моральдық тұрғыдан орнықты сезінуі үшін бір-бірімен хабарласып, өзіміздің жалғыз еместігімізді білуіміз керек деп санайды. Осы арқылы олар өздерінің бұл ортақ іске қатыстылығын сезінеді. Қоғамдастықта өзара байланыс жасау арқылы олар жалпы іске өз үлесін қосқандығын медеу тұтып, өздеріне деген сенімдері әлдеқайда артады.
Оқу үшін Мұғалімдер жаңа дағдыларды игеріп, оқытудың жаңа тәсілдерімен жұмыс істеп үйренуі керек. Олар сарапшылардан нұсқау алу үшін қоғамдастықтың іс-шараларында және онлайн қоғамдастық аясында бірге жиналады. Қоғамдастықтың кейбір мүшелері - коучингіні қамтамасыз ететін және жаңа тәсілдерді игеруде қиындық көріп жүрген адамдарға жеке тәлімгерлік ететін « көшбасшы мұғалімдер».
Білім қалыптастыру үшін Әртүрлі мұғалімдердің қызығушылығы әртүрлі, сондықтан қоғамдастық оларға тәжірибені жақсарту үшін қабылдаған өз талпыныстары туралы, нені үйренгені туралы пікір алмасуға мүмкіндік береді. «Сыншы дос» ретінде қатысатын қоғамдастықтың басқа мүшелерімен сыни өзара қарым -қатынас жасау жаңа білімнің қалыптасуына түрткі болады.
Ұжымдық пікір білдіру үшін Мұғалімдер өздері келіспеген саясат, әлеуметтік үрдістер туралы мәселелер бойынша өз пікірін білдіре алуымыз керек деп санайды. Олар қоғамдастық құрып, өз сезімдерін ортаға салу үшін пікірлерімен, блогтерімен, мақалаларымен алмасады. Олар саясаттың жекелеген мәселелері бойынша белгілі бір жалпы пікірге келеді.
- Мұғалімдер жаңашылдыққа ұмтылады және әдістемелерін жетілдіруге талпыныс жасайды.
- Оқушылар топпен жұмыс істеуге дағдыланады.
- Сындарлы оқытудың мақсаты мен міндетін үйрене отырып сабақтарына жеті моделді қамтиды.
- Желілік қоғамдастық арқылы мұғалімдер өздерінің білімдері мен тәжірибелерін шыңдайды
- Мұғалімдердің тәжірибе алмасу арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы артады.
- Оқу сапасы жоғарылайды
- Мектептер мен сыныптарда ынтымақтастық қарым -қатынас қалыптасады
- «Жақсы білім іздеуге жалықпайық, білгенді - білмегенді анықтайық» деп Шәкәрім атамыз айтқандай мұғалімдер арасында көшбасшы мұғалімдер мен мұғалімдердің жетістіктері мен шеберліктеріне қолдау көрсету, марапатау. Аудан, облыс, республика көлемінде іс - тәжіриберлерін таратуға мүмкіндік алады.
Ресурстар,
Дәлелдеме-лер
Желілік қоғамдастықты құру, Қарақұм орта мектебі
Опорный орта мектебі
Боранқұл орта мектебі
Есет мектеп - балабақша кешені
Бейнеу орта мектебі Жангелдин орта мектебі
Сыңғырлау мектеп - балабақшасы
Үстірт орта мектебі
Манашы орта мектебі
Атамекен орта мектебі
Күйкен орта мектебітері арасында байланыс орнату
Мектеп директоры Б. Демократұлы. І деңгей мұғалімі
Ташбаева Қ. Избергенова Б. Сартаева Н.
Мекептердіңсапалық құрамын анықтау
Жиынтық кесте
« Озық педагогикалық тәжірибе алмасу» тақыры-
бында аудан көлеміндегі мұғалімдер арасында семинар өткізу
Мектеп директоры Б. Демократұлы
І деңгей мұғалімі Ташбаева Қ,
ІІІ деңгей мұғалімдері Атаниязов С, Өсербаева Ә,
Бейнежазба-лар, презен-тациялар, Үлестірме материалдар
Түрлі түсті қима суретті қағаздар, смайлингтер
Желілік қоғамдастық жоспарын дайындаған: Ташбаева Қ Е І деңгей мұғалімі
Бекітемін:
Мектеп директоры
Қ. Жаманбаев
«__» 2014 жыл
«Атамекен орта мектебі» мемлекеттік мекемесінің деңгейлік курс бағдарламасы бойынша білім сатысынан өткен педагог қызметкерлерінен құрылған « Зерде » шығармашылық тобының 2014 - 2015 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
Мақсаты:
«Деңгейлік бағдарламалар бойынша оқыған мұғалімдердің іс-әрекеттерін зерттеп, мектепішілік ұстаздар қауымы арасында кіші топтар құрып, жаңа технологияны өз іс-әрекеттеріне енгізуге бағыт-бағдар беру».
Әлемдік педагогикалық тәсілдермен білім беру тәжірибелері негізінде мұғалімдердің кәсіби біліктілігін дамыту.
Жаңа мазмұндағы бағытталған оқу - тәрбие жұмысын үйымдастыру және топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру.
Міндеттері:
Білім беру сапасын жетілдіру, педагог қызметкерлердің ақпараттық педагогикалық технологиялар бойынша біліктілігін көтеру.
Оқушылардың фунционалдық сауаттылығына байланысты жаңа технологияларды оқу үдерісіне енгізу.
Мектепте коучинг пен тәлімгерлік жұмыстарды жүргізілуін ұйымдастыру
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz