Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

"ж.қалдығараев атындағы орта мектеп" мм-нің 2014-2015 оқу жылына арнаған дамыту жоспары

Бекітемін:
Мектеп директоры
_______З.Ақшауова
<<__>> ______ 2014 жыл

<<Ж.Қалдығараев атындағы орта мектеп>> ММ-нің 2014- 2015 оқу жылына арналған даму жоспары
Мектептегі даму жоспарының басымдықтары: Топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Нәтиже және табыс критерийлері
* Мұғалімдер жаңашылдыққа ұмтылады және әдістемелерін жетілдіруге талпыныс жасайды.
* Оқушылар топпен жұмыс істеуге дағдыланады.
* Оқушылар өздерін бағалай отырып, өз-өзін реттеу, өз
мүкіндіктерін түсіндіру;
* Оқушылар өздерін бағалай отырып, өз-өзін реттеу, өз
мүкіндіктерін түсінеді;
* Оқушының қызығушылығы мен өзіндік қажеттілігін
анықталады
* Оқу сапасын арттыруға, білім деңгейінің жоғарылауын
дамытуға жұмыстанады
* Мектеп мұғалімдері өзгерістерге ашық, әрқашан әдістерін
жетілдіруге талпыныс жасайды
Оқушы қазіргі уақытта не оқып білгенін жинақтайды.
* LS тобы жұмысын жандандыру

* Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы артады.
* Оқу сапасы жоғарылайды
* Сыныпта ынтымақтастық қарым -қатынас қалыптасады
* Оқушы өзін-өзі реттеу арқылы сабақ үлгерімін жақсартады.
* Оқушылар бірін-бірі бағалауды үйренеді
* Оқу белсенділігі төмен оқушылардың оқуға деген ынтасы артады
* Бағалау нәтижелерін ескере отырып, оқытудың мазмұны өзгереді
* Оқушылар өздерін-өздері бағалай алады және өздерінің оқуын қалай жақсартуын біледі
* Оқушылардың сабаққа көзқарасы өзгереді.
* Топтық жұмыста белсенділік жоғарылайды;

Р/с
Іс - шаралар
Мақсаты
Жауаптылар
Ресурстар,
Дәлелдеме-лер
Мерзімі
Монитори-нг
Нәтиже
Ескерту
1
Оқушылар мен ата - аналардан, мұғалімдерден сауалнама алу
Сауалнама жүргізу арқылы мектептің бастапқы жағдайын анықтау
І деңгей мұғалімі
сынып жетекшілері, әкімшілік.
Сауалнама
Жиынтық кесте
Қыркүйек
Сауалнама нәтижесі
Дәстүрлі сабақ туралы пікірлерін анықтаймыз

2
Шығармашылық топтың отырысы.
Ағымдағы мәселелер

Шығармашылық топты құру және алынған сауалнама-лардың қорытынды-сынан шыққан про-блемаларды анықтай отырып мектептің даму жоспарын құру. Насаналы сынып-тарды анықтау. Аудандық семинар бағдарламасын құру.
І, ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдері, мектеп әкімшілігі шығармашылық топ мүшелері

Сауалнама қорытындысы. Жиынтық кесте. Нысаналы сыныптар, Презентация
Нұсқаулық
Үлестірме материалдар
Қыркүйек
Сауалнама нәтижесі Топ мүшелері-нің пікірі
Шығармашылық топты құрамыз.
Сауалнама қорытындысын анықтап мектептің даму жоспарын құрамыз онда жасалатын жұмыстарды ортаға салып ой бөлісеміз. Жоспарды жүйелейміз

3
<< Өзгені үйрете жүріп ,өзіміз де үйренеміз>> тақырыбында мектепішілік семинар

Мектеп мұғалімдеріне семинарда коучинг сабақ өткізу арқылы Кембридж тәсілдерін үйрету, сыни тұрғыдан ойлау арқылы топтық жұмысты енгізу.
Деңгейлік курстан өткен мұғалімдер
Бейнежазба-лар, презен-тациялар, Үлестірме материалдар
Түрлі түсті қима суретті қағаздар,смайлингтер
Қазан
Тәлім алушыдан байқалған өзгерістер
Тәлім алушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді. Білім сапасы артады .Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз

4
Коучинг: <<АКТ қолдануды жүзеге асыру"
Негізгі идеяны тәжірибеге енгізу.
Ұ.Санатбаева
Презентация
Қазан
Жиынтық кесте
АКТ жүйелі қолдана білуге үйренеді.

5
Коучинг:"Көшбасшылық-тәжірибені жетілдіру құралы"
Жеті модульдің бірі көшбасшылық туралы толық мағлұмат беру.Көшбасшылықтың маңыздылығын түсіндіру.
Л.Жолжігітова
Презентация
Бағалау парағы

Қазан
Әріптестермен кері байланыс
Мұғалім өзгеріске түсуге, әдістемелерін жетілдіруге мүдделі болады.

6
Ашық сабақтар уйымдастыру
Тәлім алушыларға үлгіллі сабақтар топтамасын көрсету,жаңа әдіс-тәсілдерді үйрету
Деңгейлік курстан өткен мұғалімдер
Флипчарт,маркер,презентация,бейнежазбалар
Кезінде
Жаңа тәсілдерді қолдану деңгейі
Мұғалімдер тәжірибе алмасады.

6
Коучинг "Жас ерекшеліктеріне сай тапсырма беру тиімділігі"
Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай қалай оқыту керек мәселесі көтеріледі,тапсырма түрлерінің деңгей түсіндіріледі
Г.Ихсанова
Бейнежазба-лар, презен-тациялар, Үлестірме материалдар

Қараша
Модульді қолдану деңгейі
Жас ерекшеліктеріне сай тапсырма беру тиімділігін тәжіребеге енгізеді

7
Іс-әрекеттегі зерттеуді жүзеге асыру

Нысаналы сыныптар-да жаңа әдіс - тәсіл-дерді қолданып сабақтар өткізу, сол сыныптарға зерттеу жүргізу
І,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдері, пән мұғалімдері

Презентация
Нұсқаулық
Үлестірме материалдар
Қараша
Топтық жұмысқа құлшыныс деңгейі артады, бағалау түр-лерімен танысады
Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз.

8
Ата-аналарға арналған коучинг "ҰБТ -дің ерекшеліктері және маңыздылығы"
ҰБТ -дің маңыздылығын айрықша атап өте отырып,ата-аналарға ерекшеліктері туралы мол түсінік беру
І деңгей мұғалімі
Ұ.Санатбаева
Видеоролик
Үлестірме қағаздар
Желтоқсан
Ата - ана-лардың көз қарасын өзгерту олардың әсері
Ата - аналарда жаңа көзқарас пайда болады, балаға деген сүйіспеншілігі артады. Жаңа әліс - тәсілдердің тиімді екеніне көз жеткізеді

9
Ата-аналарды сабаққа қатыс-тыру. <<Кембридж тәсілдері ата-аналар көзімен>>
Мектеп желісіне ата-аналарды тарту
І,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдері
Сауалнама интервью
Желтоқсан
Ата-ана-лармен қарым қатынасты күшейту
Ата аналар оқу үдерісіндегі өз ықпалын түсінеді

10
Коучинг. <<Сыни тұрғыдан ойлау арқылы диалогты дамыту,топтық жұмыстың тиім-ділігін түсіндіру
Оқытудың жаңа-әдіс тәсілдерін үйрету Мұғалімдерді сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамытуда диалогтың топтық жұмыста тиімділігіне көз жеткізу,постер қорғау арқылы іс-тәжірибеге енгізу
Ідеңгей мұғалімдері

Техникалақ құралдар Видеоролик
Үлестірме қағаздар
Қаңтар
Жаңа тәсілдерді қолдану деңгейі
Жаңа әдіс-тәсілдерді үйренеді

11
Шығармашылық топтың кезекті отырысы
Шығармашылық топ мүшелеріне коучингке қатысушы пән мұғалімдерін тәлім алушы қылып тағайындау және іс- әрекеттерін зерттеу
Деңгейлік курстан өткен мұғалімдер
Рефлексия. Жұмыс топтамаларымәліметтер
Қаңтар
Жұмыс нәтижелері
Шығармашылық топ мүшелерінің кәсәби сұхбаты

12
Коучинг <<Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқушы мотивациясын арттыруда Эдвард де Боно ойлап тапқан Ақылдың алты қалпағы тәсілін сабақта пайдалануды үйрету
Сын тұрғысынан ойлауды тереңірек пайдалануда ақылдың алты қалпағын сабақ үдерісіне енгізуді үйрету.
Ұ.Санатбаева
ПрезентацияВидеоролик
Үлестірме қағаздар
Ақпан
Жаңа тәсілдерді қолдану деңгейі
Сабақ сапасын арттыруда жаңа әдіс үйренеді.

13
Мектепішілік семинар Аудан көлеміндегі желілік қоғам-дастық << Зерде>> топ мүшелерін қонаққа шақыру
Тәжірибие алмасу. Деңгейлік бағдарла-маны меңгерген мұғалімдер ашық сабақ өткізу
І,ІІ, ІІІ деңгей мұғалімдері,
Панарама-лық сабақ,
Ашық сабақ, бейнероликПрезентация
Нұсқаулық
Үлестірме материалдар
Наурыз
Оқу сапасында-ғы өзгеріс-тер
Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз,пікірлесеміз. Мұғалімдер тәжірибе алмасады

14
Тәлім алушылар-дың көрнекі сабақтарын ұйымдастыру
Үйренген әдіс -тәсілдерін өз сабақтарында қолдану шеберлігін анықтау
І деңгей мұғалімдері
Презентация
Нұсқаулық
Үлестірме материалдар
Наурыз
Жаңа үлгідегі сабақтар топтамасы
Үйренген әдіс -тәсілдерін өз сабақтарында қолданады тәжірибе алмасады

15
Панорамалық сабақтар топтама-сы <<Кембридж тәсілдерінің оқу сапасын көтеру-дегі ролі>>

Мұғалімдер сабақтарында жинаған тәжірибелері мен бөліседі
І,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдері
Слайдтар
видеолар

Наурыз
Тәжірибе алмасу
Мұғалімдер тәжірибе алмасады

16
Дөңгелек үстел шығармашылық топтың кезекті отырысы
ІІІ тоқсан қорытындысы оқу үдерісінлегі нысанылы сыныптардың жетістігі мен өзгерісі
шығармашылық топ мүшелері
Презента-ция, пана-рамалық сабақтар
Сәуір
Мұғалім-дер жетістігі
Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз. <<Кембридж тәсілдері бойынша өзгеріс енгіземіз.

17
І,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдерінің ашық есік күндері <<Оқу үдерісінде жаңа әдіс - тәсіл-дерді іс - әрекетке енгізу>>

Мұғалімдер бір бірінің сабақтарын көру арқылы тәжірибе алмасады
І,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдері

Презентация
Нұсқаулық
Үлестірме материалдар
Сәуір
Сабақ сапасының жақсаруы
Оқу үдерісіне сын тұрғысынан ойлауды терең енгізіледі кәсі-би біліктілігін дамытады

18

Сыни тұрғыдан ойлауда топтық жұмыстың бізге тиімділігі қандай нәтиже берді? Нәтижені саралау

Жетістіктер мен кемшіліктерді анықтау

І,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдері

Диаграмма
Кері байла-ныс, пікір алмасу

Сәуір

Оқу сапасының көрсеткіші

Жетістіктер мен кемшіліктер анықталады

19
Мастер класс <> тәсілі оқу сапасында көрсеткен нәтижесі
Мастер класс <> тәсілі оқу сапасында көрсткен нәтижесін сараптау
Деңгейлік курстан өткен мұғалімдер
Кері байла-ныс, пікір алмасу іс - әрекеттер нәтижесі
Мамыр
Оқу сапасының көрсеткіші
Жетістіктер мен кемшіліктер анықталады

20
Жоспарға өзгеріс енгізу
Жіберілген кемшіліктерді жетілдіру
І,ІІ, ІІІ деңгей мұғалімдері, шығармашылық топ мүшелері
Жаңа жоспар
Мамыр
Кемшілік-тер мен жетістіктер диаграмма-сы
Жоспар ары қарай
толықтырылып
жетілдіріледі

Жоспарды дайындаған: Ұ.Санатбаева, І деңгей мұғалімі

Бейнеу ауданы << Зерде >> - Желілік білім беру қоғамдастығы.
<<Жақсы білім іздеуге жалықпайық, білгенді - білмегенді анықтайық>> Шәкәрім.
Бейнеу ауданы6Атамекен орта мектебінің жетекшілігіндегі білім беру ұйымдарының желілік қоғамдастығының жұмыс жоспары
Мақсаты
* Оқушылар жоғары жетістіктерге қол жеткізу үшін бірнеше мектеп арасында оқыту мен оқу үдерістерін жетілдіруге бағытталған көптеген іс-әрекеттерді жоспарлау, іске асыру және оның мониторингін жүргізу (оның интернет желісі арқылы жұмыс істеуі міндетті емес).
* Жаңа әдістемелерді деңгейлік бағдарлама меңгерген мұғалімдердің іс тәжірибесімен бөлісу арқылы таралуына мүмкіндік беру, мұғалімдерге педагогикалық әдістемелерді зерделеу мен жетілдіру.
* Мектептерде семинар, коучингтер, дөңгелек столдар, пікір талас, әр аптада немесе әр айда аудан көлеміндегі мектепара желілік қоғамдастық орнату, көрнекі сабақтар конференция, сыныптан тыс шаралар мен панарамалық сабақтар ұйымдастыру.
* Мектептің жеке сайтын ашу және сайт арқылы байланыста болу өз пікірлерімен, тәжірибелерімен бөлісу, << Зерде >> желілік қоғамдастықтың жасалған жұмыстарын осы сайтқа топтастыру.
Міндеті: МКДЖ (Мұғалім көшбасшылығын дамыту жұмысы) -ның басты өзгерістерін қолдау үшін бір немесе бірнеше мектепте бір-бірімен ынтымақтаса жұмыс істейтін топ құру.
Қоғамдастық ұйымдастыру шарттары:
Ақпарат тарату үшін Оқу бағдарламасы бойынша жаңа саясат мақұлданды делік. Мұғалімдерді олардың оқытуы неге негізделуі керек екендігі туралы ақпараттандыру қажет. Олар аталған саясатты іске асырып, бұл бағыттағы міндеттерді шешу жөнінде ақпарат іздеп, тәжірибе алмасуға мүмкіндік беру қажет. Сарапшылар пікіралмасуды басқара отырып, барлығына дұрыс ақпарат жеткендігін бақылай алады.
Ынтымақтастық жасап, өзара қолдау көрсету үшін Мұғалімдер жалпы қиындықтармен кездесіп, өздерін оқшау қалғандай сезінуі мүмкін. Олар өздерін моральдық тұрғыдан орнықты сезінуі үшін бір-бірімен хабарласып, өзіміздің жалғыз еместігімізді білуіміз керек деп санайды. Осы арқылы олар өздерінің бұл ортақ іске қатыстылығын сезінеді. Қоғамдастықта өзара байланыс жасау арқылы олар жалпы іске өз үлесін қосқандығын медеу тұтып, өздеріне деген сенімдері әлдеқайда артады.
Оқу үшін Мұғалімдер жаңа дағдыларды игеріп, оқытудың жаңа тәсілдерімен жұмыс істеп үйренуі керек. Олар сарапшылардан нұсқау алу үшін қоғамдастықтың іс-шараларында және онлайн қоғамдастық аясында бірге жиналады. Қоғамдастықтың кейбір мүшелері - коучингіні қамтамасыз ететін және жаңа тәсілдерді игеруде қиындық көріп жүрген адамдарға жеке тәлімгерлік ететін << көшбасшы мұғалімдер>>.
Білім қалыптастыру үшін Әртүрлі мұғалімдердің қызығушылығы әртүрлі, сондықтан қоғамдастық оларға тәжірибені жақсарту үшін қабылдаған өз талпыныстары туралы, нені үйренгені туралы пікір алмасуға мүмкіндік береді. <<Сыншы дос>> ретінде қатысатын қоғамдастықтың басқа мүшелерімен сыни өзара қарым -қатынас жасау жаңа білімнің қалыптасуына түрткі болады.
Ұжымдық пікір білдіру үшін Мұғалімдер өздері келіспеген саясат, әлеуметтік үрдістер туралы мәселелер бойынша өз пікірін білдіре алуымыз керек деп санайды. Олар қоғамдастық құрып, өз сезімдерін ортаға салу үшін пікірлерімен, блогтерімен, мақалаларымен алмасады. Олар саясаттың жекелеген мәселелері бойынша белгілі бір жалпы пікірге келеді.
Желілік қоғамдастық арқылы мұғалімдердің басты өзгерістерін қолдау үшін бір немесе бірнеше мектепте бір-бірімен ынтымақтаса жұмыс істейтін топ құру.

Нәтиже және табыс критерийлері
* Мұғалімдер жаңашылдыққа ұмтылады және әдістемелерін жетілдіруге талпыныс жасайды.
* Оқушылар топпен жұмыс істеуге дағдыланады.
* Сындарлы оқытудың мақсаты мен міндетін үйрене отырып сабақтарына жеті моделді қамтиды.
* Желілік қоғамдастық арқылы мұғалімдер өздерінің білімдері мен тәжірибелерін шыңдайды

* Мұғалімдердің тәжірибе алмасу арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы артады.
* Оқу сапасы жоғарылайды
* Мектептер мен сыныптарда ынтымақтастық қарым -қатынас қалыптасады
* <<Жақсы білім іздеуге жалықпайық, білгенді - білмегенді анықтайық>> деп Шәкәрім атамыз айтқандай мұғалімдер арасында көшбасшы мұғалімдер мен мұғалімдердің жетістіктері мен шеберліктеріне қолдау көрсету, марапатау. Аудан, облыс, республика көлемінде іс - тәжіриберлерін таратуға мүмкіндік алады.
Р/с
Іс - шаралар
Мақсаты
Жауаптылар
Ресурстар,
Дәлелдеме-лер
Мерзімі
Монитори-нг
Нәтиже
Ескерту
1
Бекітілген мектептердің мұғалімдерінің сапалық құрамын хат жіберу арқылы анықтау
Желілік қоғамдастықты құру, Қарақұм орта мектебі
Опорный орта мектебі
Боранқұл орта мектебі
Есет мектеп - балабақша кешені
Бейнеу орта мектебі Жангелдин орта мектебі
Сыңғырлау мектеп - балабақшасы
Үстірт орта мектебі
Манашы орта мектебі
Атамекен орта мектебі
Күйкен орта мектебітері арасында байланыс орнату

Мектеп директоры Б. Демократұлы. І деңгей мұғалімі
Ташбаева Қ. Избергенова Б. Сартаева Н.
Мекептердіңсапалық құрамын анықтау
Жиынтық кесте
мамыр
Сапалық құрам нәтижесі
Дәстүрлі сабақ туралы пікірлерін анықтаймыз

2
<< Озық педагогикалық тәжірибе алмасу>> тақыры-
бында аудан көлеміндегі мұғалімдер арасында семинар өткізу

Аудан көлеміндегі желілік қоғамдас-тықты құру арқылы мектепаралық семинарда коучинг сабақ өткізу арқылы Кембридж тәсілдерін үйрету, сыни тұрғыдан ойлау арқылы топтық жұмысты енгізу. Көрнекі ашық сабақтар ұйымдастыру
Мектеп директоры Б.Демократұлы
І деңгей мұғалімі Ташбаева Қ,
ІІІ деңгей мұғалімдері Атаниязов С, Өсербаева Ә,

Бейнежазба-лар, презен-тациялар, Үлестірме материалдар
Түрлі түсті қима суретті қағаздар,смайлингтер
06.05.2014
Тәлім алушыдан байқалған өзгерістер
Тәлім алушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді. Білім сапасы артады .Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз
3
Аудан көлеміндегі мектептераралық байланыс дөңгелек столь Мектептаралық панорамалық сабақтар топтамасы.
Кәсіби сұхбат, орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарды талқылау, пікірлесу, тәжірибе алмасу, нәтижелерге қол жеткізу.
Абай мектебі

20.05.2014
Мұғалімдердің алған әсері
Мұғалімдер арасында оқытудың жаңа технологияларына деген қызығушылығы артады.


Желілік қоғамдастық жоспарын дайындаған: Ташбаева Қ Е І деңгей мұғалімі

Бекітемін:
Мектеп директоры
_______ Қ. Жаманбаев
<<__>> ______ 2014 жыл

<<Атамекен орта мектебі>> мемлекеттік мекемесінің деңгейлік курс бағдарламасы бойынша білім сатысынан өткен педагог қызметкерлерінен құрылған << Зерде >> шығармашылық тобының 2014 - 2015 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
Мақсаты:
<<Деңгейлік бағдарламалар бойынша оқыған мұғалімдердің іс-әрекеттерін зерттеп, мектепішілік ұстаздар қауымы арасында кіші топтар құрып, жаңа технологияны өз іс-әрекеттеріне енгізуге бағыт-бағдар беру>>.
Әлемдік педагогикалық тәсілдермен білім беру тәжірибелері негізінде мұғалімдердің кәсіби біліктілігін дамыту.
Жаңа мазмұндағы бағытталған оқу - тәрбие жұмысын үйымдастыру және топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру.

Міндеттері:

Білім беру сапасын жетілдіру, педагог қызметкерлердің ақпараттық педагогикалық технологиялар бойынша біліктілігін көтеру.
Оқушылардың фунционалдық сауаттылығына байланысты жаңа технологияларды оқу үдерісіне енгізу.
Мектепте коучинг пен тәлімгерлік жұмыстарды жүргізілуін ұйымдастыру

Мектептегі жұмыс жоспарының басымдықтары: Топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Нәтиже және табыс критерийлері
* Мұғалімдер жаңашылдыққа ұмтылады және әдістемелерін жетілдіруге талпыныс жасайды.
* Оқушылар топпен жұмыс істеуге дағдыланады.

* Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы артады.
* Оқу сапасы жоғарылайды
* Сыныпта ынтымақтастық қарым -қатынас қалыптасады
Р/с
Іс - шаралар
Мақсаты
Жауаптылар
Ресурстар,
Дәлелдеме-лер
Мерзімі
Монитори-нг
Нәтиже
Ескерту
1
Шығармашылық топты құру,
кәсіби сұхбат

Деңгейлік бағдарлама меңгерген мұғалімдер арасында кәсіби сұхбат, жаңа оқу жылының жоспарын талқылау
Әдіскер завуч М. Болысов, І, ІІІ деңгей меңгерген пән мұғалімдері
Шығармашылық топ мүшелерінің отырысы, жоспары
12.09.2014
Топ мүшелерінің пікірі
Деңгейлік бағдарлама меңгерген мұғалімдерден шығармашылық топ құрылады өз пікірлерін ортаға салады кәсіби сұхбатасады жаңа оқу жылының жоспарын талқылайды

2
Коучинг.Бағалау критерилері мен дарынды балаларды анықтау тақырыбында
ІІ деңгей бағдарламасын оқып тәжірибе жүргізіп жатқан матиматика мұғалімі Нысанова Айманға көмек пен қолдау көрсету мақсатында коучингтер ұйымдастыру
І деңгей мұғалімі
Шығармашылық топ мүшелері
ІІ деңгей мұғалімі Нысанова Айман
Видеоролик
Үлестірме қағаздар
Қыркүйек
Тәлім алушыдан байқалған өзгерістер
Тәлім алушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді. Білім сапасы артады

3
Мектепте қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің апталы-ғында коучинг ұйымдастыру арқылы жаңаша әдіс- тәсілдерді пайдалануға бағыт - бағдар беру.

қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің апта-лығында әр түрлі шаралар ұйымдастыру мен коучинг сабақ өткізу арқылы оқушылардың тілге деген құрметі мен қызығушылығын дамыту
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері
І деңгей мұғалімі Ташбаева Қ,
ІІІ деңгей мұғалімдері Атаниязов С, Өсербаева Ә, Елтезерова Б,
Суреттер, видеоролик Үлестірме материалдар
Түрлі түсті қима суретті қағаздар,
смайлингтер презентация
қыркүйек
Тәлім алушыдан байқалған өзгерістер
Тәлім алушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді. Білім сапасы артады .Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз

4
06.10. - 25.10. 2014 аралығында деңгейлік бағдарламаны меңгерген мұғалімдердің сабақтарына кіру арқылы тәжірибе алмасу
Негізгі идеяны тәжірибеге енгізу. Мұғалімдер сабақ-тарында жинаған іс - тәжірибелерімен бөліседі
Ташбаева Қансұлу (І деңгей мұғалімі)
ІІІ деңгей мұғалімдері, нысаналы сынып мұғалімдері тәлім алушылар
Суреттер, видеоролик Үлестірме материалдар
Түрлі түсті қима суретті қағаздар,смайлингтер, презентация
06.10.2014
25.10.2014
Оқу сапа-сындағы өзгерістер
Мұғалімдер арасында оқытудың жаңа технология-ларына деген қызығушылығы артады.

5
Сәби мен ата- ананың қарым - қатынасы тақыры-бында ата - ана-ларға коучинг өткізу

Бала мен ата- ананың қарым - қатынасы жақсы дәрежеде емес екеніне көз жеткізу, бала мен мектеп пен, мұғалім мен тығыз байланыста болуға тәрбиелеу
І деңгей мұғалімі
Шығармашылық топ мүшелері
Видеоролик
Үлестірме қағаздар
.10.2014
Ата - ана-лардың көз қарасын өзгерту олардың әсері
Ата - аналарда жаңа көз қарас пайда болады, балаға деген сүйіспеншілігі артады. Жаңа әліс - тәсілдер-дің тиімді екеніне көз жеткізеді

6
Тәлімгерлікті жүзеге асыру Коучинг <> тәсілінің оқу сапасын арттырудағы ролі
Мектеп мұғалімдеріне тәлімгерлік арқылы Кембридж тәсілдерін үйрету Lesson study>> тәсілін сабаққа енгізу, сенімді қарым-қаты-насқа негізделген көзқарас қалып-тастыру
І,ІІ деңгей мұғалімдері
Тәлімгерлік жоспары
Қазан - мамыр
Тәлім алушыдан байқалған өзгерістер
Тәлім алушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді. Білім сапасы артады

7
Іс-әрекеттегі зерттеуді жүзеге асыру

Нысаналы сыныптар-да жаңа әдіс - тәсіл-дерді қолданып сабақтар өткізу, сол сыныптарға зерттеу жүргізу
І,ІІІ деңгей мұғалімдері, пән мұғалімдері

Презентация
Нұсқаулық
Үлестірме материалдар
қазан мамыр
Топтық жұмысқа құлшыныс деңгейі артады, бағалау түрлері-мен танысады
Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз.

8
Мектепте ағылшын тілі пәнінің апта-лығында коучинг ұйымдастыру арқылы жаңаша әдіс- тәсілдерді пайдалануға бағыт - бағдар беру.

Мектепішілік апталықта коучинг сабақ өткізу арқылы оқушыларға әр түрлі қызық шаралар ұйымдастыру мен ашық сабақ беру топтық жұмыстардың тиімділігіне көз жеткізу
Әдіскер завуч М. Болысов, ағылшын тілі пәні мұғалімдері
шығармашылық топ мүшелері
Суреттер, видеоролик Үлестірме материалдар
Түрлі түсті қима суретті қағаздар,смайлингтер, презентация
20.-25.10.
2014ж
Оқушылар мен мұғалімдердің алған әсері
Мұғалімдер арасында оқытудың жаңа технология-ларына деген қызығушылығы артады.

9
Шығармашылық топтың кезекті отырысы
Шығармашылық топ мүшелерінің жасаған жұмыстарын бағалау және коучингке қатысушы пән мұғалімдерін тәлім алушы қылып тағайындау және іс- әрекеттерін зерттеу
Әдіскер завуч
М. Болысов
І деңгей мұғалімі
Ташбаева Қ. және
топ мүшелері
Рефлексия. Жұмыс топтамаларымәліметтер
25.10.2014
Жұмыс нәтижелері
Шығармашылық топ мүшелерінің кәсәби сұхбаты

10
Тарих, құқық, өзін - өзі тану пәндерінің апталығына жаңа әдіс тәсілдерді пайдалана отырып сыныптан тыс шаралар мен көрнекі сабақ өткізу және мұғалімдерге коучинг ұйымдастыру
Әрбір пән мұғалімдері өз білімін көтеруде жаңа әдіс - тәсілдерді сабақтарында, сабақтан тыс шараларда дұрыс пайдалануға бағыт бағдар беру
Қ. Ташбаева
І деңгей мұғалімі
Атаниязов Сәбит
ІІІ деңгей мұғалімі және пән мұғалімдері
ПрезентацияВидеоролик
Үлестірме қағаздар
Қараша
Жаңа тәсілдерді қолдану деңгейі
Сабақ сапасын арттыруда жаңа әдіс үйренеді.

11
Оқушылар мен ата - аналардан, мұғалімдерден сауалнама алу
Сауалнама жүргізу арқылы мектептің бастапқы жағдайын анықтау
І деңгей мұғалімі
сынып жетекшілері, әкімшілік.
Сауалнама
Жиынтық кесте
Қараша
Сауалнама нәтижесі
Дәстүрлі сабақ туралы пікірлерін анықтаймыз

12
Коучинг. <<Сыни тұрғыдан ойлау арқылы диалогты дамыту,топтық жұмыстың тиім-ділігін түсіндіру
Оқытудың жаңа-әдіс тәсілдерін үйрету Мұғалімдерді сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамытуда диалогтың топтық жұмыста тиімділігіне көз жеткізу,постер қорғау арқылы іс-тәжірибеге енгізу
І,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдері
І деңгейлік курс бағдарламасы бойынша оқыған ағылшынтілі пәні мұғалімі Қ. Ташбаева
Техникалақ құралдар Видеоролик
Үлестірме қағаздар
15.12.2014
Жаңа тәсілдерді қолдану деңгейі
Жаңа әдіс-тәсілдерді үйренеді

13
Мектепішілік семинар Аудан көлеміндегі желі-лік қоғамдастық
<< Жаңашыл ұстаздар>> топ мүшелерін қонаққа шақыру
Тәжірибие алмасу. Деңгейлік бағдарла-маны меңгерген мұғалімдер ашық сабақ өткізу
І, ІІ, ІІІ деңгей мұғалімдері,
Панарама-лық сабақ,
Ашық сабақ, бейнероликПрезентация
Нұсқаулық
Үлестірме материалдар
20.12. 2014
Оқу сапасында-ғы өзгеріс-тер
Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз, пікірлесеміз. Мұғалімдер тәжірибе алмасады

14
Дөңгелек стол шығармашылық топтың кезекті отырысы
І, ІІ тоқсан қорытындысы оқу үдерісінлегі нысанылы сыныптардың жетістігі мен өзгерісі
шығармашылық топ мүшелері
Презента-ция, пана-рамалық сабақтар
15.01.2015
Мұғалім-дер жетістігі
Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз. <<Кембридж тәсілдері бойынша өзгеріс енгіземіз.

15
Бастауыш сынып пәндерінің апталығында өткізетін іс - шаралар мен ашық сабақтар өткізу Кембридж тәсілі бойынша
Тәжірибие алмасу. Деңгейлік бағдарла-маны меңгерген мұғалімдер ашық сабақ өткізу
Бастауыш сынып мұғалімдері мен топ мүшелері
ПрезентацияВидеоролик
Үлестірме қағаздар
Қаңтар
Оқу сапасында-ғы өзгеріс-тер
Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз, пікірлесеміз. Мұғалімдер тәжірибе алмасады

16
1,3 деңгей мұғалімдерінің ашық есік күндері <<Оқу үдерісінде жаңа әдіс - тәсіл-дерді іс - әрекетке енгізу>> Гуманитар бағыттағы пәндер семинары
Мұғалімдер бір бірінің сабақтарын көру арқылы тәжірибе алмасады
І,ІІІ деңгей мұғалімдері

Презентация
Нұсқаулық
Үлестірме материалдар
11.02.2015
Сабақ сапасының жақсаруы
Оқу үдерісіне сын тұрғысынан ойлауды терең енгізіледі кәсі-би біліктілігін дамытады

17
Химия, биология, география пән-дерінің апталы-ғында жаңа әдіс- тәсілдерді пайда-лануға бағыт - бағдар беру ашық сабақтар мен сыныптан тыс шаралар өткізуге көмектесу
Әрбір пән мұғалімдері өз білімін көтеруде жаңа әдіс - тәсілдерді сабақтарында, сабақтан тыс шараларда дұрыс пайдалануға бағыт бағдар беру
Жаратылыстану бағытының пән мұғалімдері мен
І, ІІІ деңгей мұғалімдері
Техникалақ құралдар Видеоролик
Үлестірме қағаздар
Ақпан
Оқушылар мен мұғалімдердің алған әсері
Жаңа әдіс-тәсілдерді үйренеді. Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз, пікірлесеміз. Мұғалімдер тәжірибе алмасады

18
Ата-аналарды сабаққа қатыс-тыру. <<Кембридж тәсілдері ата-аналар көзімен>>
Мектеп желісіне ата-аналарды тарту
І,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдері
Сауалнама интервью
Наурыз
Ата-ана-лармен қарым қатынасты күшейту
Ата аналар оқу үдерісіндегі өз ықпалын түсінеді

19
Тәлім алушылар-дың көрнекі сабақтарын ұйымдастыру
Үйренген әдіс -тәсілдерін өз сабақтарында қолдану шеберлігін анықтау
ДОІЖО
Н.Сартаева
Презентация
Нұсқаулық
Үлестірме материалдар
13.04-18.04 2015ж
Жаңа үлгідегі сабақтар топтамасы
Үйренген әдіс -тәсілдерін өз сабақтарында қолданады тәжірибе алмасады

20
Жоспарға өзгеріс енгізу
Жіберілген кемшіліктерді жетілдіру
Мектеп директоры
І, ІІІ деңгей мұғалімдері, шығармашылық топ мүшелері
Жаңа жоспар
25.05.2014
Кемшілік-тер мен жетістіктер диаграмма-сы
Жоспар ары қарай
толықтырылып
жетілдеріледі



Сыни тұрғыдан ойлауда топтық жұмыстың бізге тиімділігі қандай нәтиже берді? Нәтижені саралау

Жетістіктер мен кемшіліктерді анықтау

Топ мүшелері.
І деңгей мұғалімдері

Диаграмма
Кері байла-ныс, пікір алмасу

15.05.2014

Оқу сапасының көрсеткіші

Жетістіктер мен кемшіліктер анықталады

Шығармашылық топты құру және алынған сауалнама-лардың қорытынды-сынан шыққан про-блемаларды анықтай отырып мектептің жұмыс жоспарын құру. Насаналы сыныптарды анықтау.
І, ІІІ деңгей мұғалімдері, мектеп әкімшілігі шығармашылық топ мүшелері

Сауалнама қорытындысы, жиынтық кесте. Нысаналы сыныптар, Презентация
Нұсқаулық
Үлестірме материалдар
қыркүйек
Сауалнама нәтижесі Топ мүшелері-нің пікірі
Шығармашылық топты құрамыз.
Сауалнама қоры-тындысын анықтап мектептің жұмыс жоспарын құрамыз онда жасалатын жұмыстарды ортаға салып ой бөлісеміз. Жоспарды жүйелейміз

Панорамалық сабақтар топтама-сы <<Кембридж тәсілдерінің оқу сапасын көтеру-дегі ролі>>
Мұғалімдер сабақтарында жинаған тәжірибелері мен бөліседі
І,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдері
Слайдтар
видеолар

10.05.2014
Тәжірибе алмасу
Мұғалімдер тәжірибе алмасады

Коучинг <> тәсілі оқу сапасында көрсеткен нәтижесі
Коучинг <> тәсілі оқу сапасында көрсткен нәтижесін сараптау
Мектеп директоры
І, ІІІ деңгей мұғалімдері, шығармашылық топ мүшелері
Кері байла-ныс, пікір алмасу іс - әрекеттер нәтижесі
22.05.2014
Оқу сапасының көрсеткіші
Жетістіктер мен кемшіліктер анықталады

Топ жетекшісі: Ташбаева Қ . Е .


Ұқсас жұмыстар
Есеп. қанша артық?
Оқушылардың назарын сабаққа аударту
Астрофизика. 5 сынып
Тәрбие жұмыс жоспары
Психологтың жылдық жоспары. 2014-2015ж
Психологтың айлық, апталық жоспары. 2013-2014ж
Сатқын жапалақ(ертегі)
Аққу,шортан һәм шаян
2014-2015 оқу жылының басталуына арналған салтанатты жиыны
Ара мен шыбын О.Әубәкіров
Пәндер