"ж.қалдығараев атындағы орта мектеп" мм-нің 2014-2015 оқу жылына арнаған дамыту жоспары

Бекітемін:

Мектеп директоры

З. Ақшауова

«__» 2014 жыл

«Ж. Қалдығараев атындағы орта мектеп» ММ-нің 2014- 2015 оқу жылына арналған даму жоспары

Мектептегі даму жоспарының басымдықтары: Топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Нәтиже және табыс критерийлері
Мектептегі даму жоспарының басымдықтары: Топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.:
  • Мұғалімдер жаңашылдыққа ұмтылады және әдістемелерін жетілдіруге талпыныс жасайды.
  • Оқушылар топпен жұмыс істеуге дағдыланады.
  • Оқушылар өздерін бағалай отырып, өз-өзін реттеу, өз

мүкіндіктерін түсіндіру;

  • Оқушылар өздерін бағалай отырып, өз-өзін реттеу, өз

мүкіндіктерін түсінеді;

  • Оқушының қызығушылығы мен өзіндік қажеттілігін

анықталады

  • Оқу сапасын арттыруға, білім деңгейінің жоғарылауын

дамытуға жұмыстанады

  • Мектеп мұғалімдері өзгерістерге ашық, әрқашан әдістерін

жетілдіруге талпыныс жасайды

Оқушы қазіргі уақытта не оқып білгенін жинақтайды.

  • LS тобы жұмысын жандандыру
Нәтиже және табыс критерийлері:
  • Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы артады.
  • Оқу сапасы жоғарылайды
  • Сыныпта ынтымақтастық қарым -қатынас қалыптасады
  • Оқушы өзін-өзі реттеу арқылы сабақ үлгерімін жақсартады.
  • Оқушылар бірін-бірі бағалауды үйренеді
  • Оқу белсенділігі төмен оқушылардың оқуға деген ынтасы артады
  • Бағалау нәтижелерін ескере отырып, оқытудың мазмұны өзгереді
  • Оқушылар өздерін-өздері бағалай алады және өздерінің оқуын қалай жақсартуын біледі
  • Оқушылардың сабаққа көзқарасы өзгереді.
  • Топтық жұмыста белсенділік жоғарылайды;
Мектептегі даму жоспарының басымдықтары: Топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.: Р/с
Нәтиже және табыс критерийлері: Іс -шаралар
Мақсаты
Жауаптылар

Ресурстар,

Дәлелдеме-лер

Мерзімі
Монитори-нг
Нәтиже
Ескерту
Мектептегі даму жоспарының басымдықтары: Топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.: 1
Нәтиже және табыс критерийлері: Оқушылар мен ата - аналардан, мұғалімдерден сауалнама алу
Сауалнама жүргізу арқылы мектептің бастапқы жағдайын анықтау

І деңгей мұғалімі

сынып жетекшілері, әкімшілік.

Сауалнама

Жиынтық кесте

Қыркүйек
Сауалнама нәтижесі
Дәстүрлі сабақ туралы пікірлерін анықтаймыз
Мектептегі даму жоспарының басымдықтары: Топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.: 2
Нәтиже және табыс критерийлері:

Шығармашылық топтың отырысы.

Ағымдағы мәселелер

Шығармашылық топты құру және алынған сауалнама-лардың қорытынды-сынан шыққан про-блемаларды анықтай отырып мектептің даму жоспарын құру. Насаналы сынып-тарды анықтау. Аудандық семинар бағдарламасын құру.
І, ІІ, ІІІ деңгей мұғалімдері, мектеп әкімшілігі шығармашылық топ мүшелері

Сауалнама қорытындысы. Жиынтық кесте. Нысаналы сыныптар, Презентация

Нұсқаулық

Үлестірме материалдар

Қыркүйек
Сауалнама нәтижесі Топ мүшелері-нің пікірі

Шығармашылық топты құрамыз.

Сауалнама қорытындысын анықтап мектептің даму жоспарын құрамыз онда жасалатын жұмыстарды ортаға салып ой бөлісеміз. Жоспарды жүйелейміз

Мектептегі даму жоспарының басымдықтары: Топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.: 3
Нәтиже және табыс критерийлері: « Өзгені үйрете жүріп, өзіміз де үйренеміз» тақырыбында мектепішілік семинар
Мектеп мұғалімдеріне семинарда коучинг сабақ өткізу арқылы Кембридж тәсілдерін үйрету, сыни тұрғыдан ойлау арқылы топтық жұмысты енгізу.
Деңгейлік курстан өткен мұғалімдер

Бейнежазба-лар, презен-тациялар, Үлестірме материалдар

Түрлі түсті қима суретті қағаздар, смайлингтер

Қазан
Тәлім алушыдан байқалған өзгерістер
Тәлім алушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді. Білім сапасы артады . Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз
Мектептегі даму жоспарының басымдықтары: Топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.: 4
Нәтиже және табыс критерийлері: Коучинг: «АКТ қолдануды жүзеге асыру"
Негізгі идеяны тәжірибеге енгізу.
Ұ. Санатбаева
Презентация
Қазан
Жиынтық кесте
АКТ жүйелі қолдана білуге үйренеді.
Мектептегі даму жоспарының басымдықтары: Топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.: 5
Нәтиже және табыс критерийлері: Коучинг:"Көшбасшылық-тәжірибені жетілдіру құралы"
Жеті модульдің бірі көшбасшылық туралы толық мағлұмат беру. Көшбасшылықтың маңыздылығын түсіндіру.
Л. Жолжігітова

Презентация

Бағалау парағы

Қазан
Әріптестермен кері байланыс

Мұғалім өзгеріске түсуге, әдістемелерін жетілдіруге мүдделі болады.

Мектептегі даму жоспарының басымдықтары: Топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.: 6
Нәтиже және табыс критерийлері: Ашық сабақтар уйымдастыру
Тәлім алушыларға үлгіллі сабақтар топтамасын көрсету, жаңа әдіс-тәсілдерді үйрету
Деңгейлік курстан өткен мұғалімдер
Флипчарт, маркер, презентация, бейнежазбалар
Кезінде
Жаңа тәсілдерді қолдану деңгейі
Мұғалімдер тәжірибе алмасады.
Мектептегі даму жоспарының басымдықтары: Топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.: 6
Нәтиже және табыс критерийлері: Коучинг "Жас ерекшеліктеріне сай тапсырма беру тиімділігі"
Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай қалай оқыту керек мәселесі көтеріледі, тапсырма түрлерінің деңгей түсіндіріледі
Г. Ихсанова
Бейнежазба-лар, презен-тациялар, Үлестірме материалдар
Қараша
Модульді қолдану деңгейі
Жас ерекшеліктеріне сай тапсырма беру тиімділігін тәжіребеге енгізеді
Мектептегі даму жоспарының басымдықтары: Топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.: 7
Нәтиже және табыс критерийлері: Іс-әрекеттегі зерттеуді жүзеге асыру
Нысаналы сыныптар-да жаңа әдіс - тәсіл-дерді қолданып сабақтар өткізу, сол сыныптарға зерттеу жүргізу
І, ІІ, ІІІ деңгей мұғалімдері, пән мұғалімдері

Презентация

Нұсқаулық

Үлестірме материалдар

Қараша
Топтық жұмысқа құлшыныс деңгейі артады, бағалау түр-лерімен танысады
Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз.
Мектептегі даму жоспарының басымдықтары: Топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.: 8
Нәтиже және табыс критерийлері: Ата-аналарға арналған коучинг "ҰБТ -дің ерекшеліктері және маңыздылығы"
ҰБТ -дің маңыздылығын айрықша атап өте отырып, ата-аналарға ерекшеліктері туралы мол түсінік беру

І деңгей мұғалімі

Ұ. Санатбаева

Видеоролик

Үлестірме қағаздар

Желтоқсан
Ата - ана-лардың көз қарасын өзгерту олардың әсері
Ата - аналарда жаңа көзқарас пайда болады, балаға деген сүйіспеншілігі артады. Жаңа әліс - тәсілдердің тиімді екеніне көз жеткізеді
Мектептегі даму жоспарының басымдықтары: Топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.: 9
Нәтиже және табыс критерийлері: Ата-аналарды сабаққа қатыс-тыру. «Кембридж тәсілдері ата-аналар көзімен»
Мектеп желісіне ата-аналарды тарту
І, ІІ, ІІІ деңгей мұғалімдері
Сауалнама интервью
Желтоқсан
Ата-ана-лармен қарым қатынасты күшейту
Ата аналар оқу үдерісіндегі өз ықпалын түсінеді
Мектептегі даму жоспарының басымдықтары: Топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.: 10
Нәтиже және табыс критерийлері: Коучинг. «Сыни тұрғыдан ойлау арқылы диалогты дамыту, топтық жұмыстың тиім-ділігін түсіндіру
Оқытудың жаңа-әдіс тәсілдерін үйрету Мұғалімдерді сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамытуда диалогтың топтық жұмыста тиімділігіне көз жеткізу, постер қорғау арқылы іс-тәжірибеге енгізу
Ідеңгей мұғалімдері

Техникалақ құралдар Видеоролик

Үлестірме қағаздар

Қаңтар
Жаңа тәсілдерді қолдану деңгейі
Жаңа әдіс-тәсілдерді үйренеді
Мектептегі даму жоспарының басымдықтары: Топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.: 11
Нәтиже және табыс критерийлері: Шығармашылық топтың кезекті отырысы
Шығармашылық топ мүшелеріне коучингке қатысушы пән мұғалімдерін тәлім алушы қылып тағайындау және іс- әрекеттерін зерттеу
Деңгейлік курстан өткен мұғалімдер
Рефлексия. Жұмыс топтамаларымәліметтер
Қаңтар
Жұмыс нәтижелері
Шығармашылық топ мүшелерінің кәсәби сұхбаты
Мектептегі даму жоспарының басымдықтары: Топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.: 12
Нәтиже және табыс критерийлері: Коучинг «Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқушы мотивациясын арттыруда Эдвард де Боно ойлап тапқан Ақылдың алты қалпағы тәсілін сабақта пайдалануды үйрету
Сын тұрғысынан ойлауды тереңірек пайдалануда ақылдың алты қалпағын сабақ үдерісіне енгізуді үйрету.
Ұ. Санатбаева

ПрезентацияВидеоролик

Үлестірме қағаздар

Ақпан
Жаңа тәсілдерді қолдану деңгейі
Сабақ сапасын арттыруда жаңа әдіс үйренеді.
Мектептегі даму жоспарының басымдықтары: Топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.: 13
Нәтиже және табыс критерийлері: Мектепішілік семинар Аудан көлеміндегі желілік қоғам-дастық « Зерде» топ мүшелерін қонаққа шақыру
Тәжірибие алмасу. Деңгейлік бағдарла-маны меңгерген мұғалімдер ашық сабақ өткізу
І, ІІ, ІІІ деңгей мұғалімдері,

Панарама-лық сабақ,

Ашық сабақ, бейнероликПрезентация

Нұсқаулық

Үлестірме материалдар

Наурыз
Оқу сапасында-ғы өзгеріс-тер
Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз, пікірлесеміз. Мұғалімдер тәжірибе алмасады
Мектептегі даму жоспарының басымдықтары: Топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.: 14
Нәтиже және табыс критерийлері: Тәлім алушылар-дың көрнекі сабақтарын ұйымдастыру
Үйренген әдіс -тәсілдерін өз сабақтарында қолдану шеберлігін анықтау
І деңгей мұғалімдері

Презентация

Нұсқаулық

Үлестірме материалдар

Наурыз
Жаңа үлгідегі сабақтар топтамасы
Үйренген әдіс -тәсілдерін өз сабақтарында қолданады тәжірибе алмасады
Мектептегі даму жоспарының басымдықтары: Топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.: 15
Нәтиже және табыс критерийлері: Панорамалық сабақтар топтама-сы «Кембридж тәсілдерінің оқу сапасын көтеру-дегі ролі»
Мұғалімдер сабақтарында жинаған тәжірибелері мен бөліседі
І, ІІ, ІІІ деңгей мұғалімдері

Слайдтар

видеолар

Наурыз
Тәжірибе алмасу
Мұғалімдер тәжірибе алмасады
Мектептегі даму жоспарының басымдықтары: Топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.: 16
Нәтиже және табыс критерийлері: Дөңгелек үстел шығармашылық топтың кезекті отырысы
ІІІ тоқсан қорытындысы оқу үдерісінлегі нысанылы сыныптардың жетістігі мен өзгерісі
шығармашылық топ мүшелері
Презента-ция, пана-рамалық сабақтар
Сәуір
Мұғалім-дер жетістігі
Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз. «Кембридж тәсілдері бойынша өзгеріс енгіземіз.
Мектептегі даму жоспарының басымдықтары: Топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.: 17
Нәтиже және табыс критерийлері: І, ІІ, ІІІ деңгей мұғалімдерінің ашық есік күндері «Оқу үдерісінде жаңа әдіс - тәсіл-дерді іс - әрекетке енгізу»
Мұғалімдер бір бірінің сабақтарын көру арқылы тәжірибе алмасады
І, ІІ, ІІІ деңгей мұғалімдері

Презентация

Нұсқаулық

Үлестірме материалдар

Сәуір
Сабақ сапасының жақсаруы
Оқу үдерісіне сын тұрғысынан ойлауды терең енгізіледі кәсі-би біліктілігін дамытады
Мектептегі даму жоспарының басымдықтары: Топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.: 18
Нәтиже және табыс критерийлері: Сыни тұрғыдан ойлауда топтық жұмыстың бізге тиімділігі қандай нәтиже берді? Нәтижені саралау
Жетістіктер мен кемшіліктерді анықтау
І, ІІ, ІІІ деңгей мұғалімдері

Диаграмма

Кері байла-ныс, пікір алмасу

Сәуір
Оқу сапасының көрсеткіші
Жетістіктер мен кемшіліктер анықталады
Мектептегі даму жоспарының басымдықтары: Топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.: 19
Нәтиже және табыс критерийлері: Мастер класс «Lesson study» тәсілі оқу сапасында көрсеткен нәтижесі
Мастер класс «Lesson study» тәсілі оқу сапасында көрсткен нәтижесін сараптау
Деңгейлік курстан өткен мұғалімдер
Кері байла-ныс, пікір алмасу іс -әрекеттер нәтижесі
Мамыр
Оқу сапасының көрсеткіші
Жетістіктер мен кемшіліктер анықталады
Мектептегі даму жоспарының басымдықтары: Топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.: 20
Нәтиже және табыс критерийлері: Жоспарға өзгеріс енгізу
Жіберілген кемшіліктерді жетілдіру
І, ІІ, ІІІ деңгей мұғалімдері, шығармашылық топ мүшелері
Жаңа жоспар
Мамыр
Кемшілік-тер мен жетістіктер диаграмма-сы

Жоспар ары қарай

толықтырылып

жетілдіріледі

Жоспарды дайындаған: Ұ. Санатбаева, І деңгей мұғалімі

Бейнеу ауданы « Зерде » - Желілік білім беру қоғамдастығы.

«Жақсы білім іздеуге жалықпайық, білгенді - білмегенді анықтайық» Шәкәрім.

Бейнеу ауданы6Атамекен орта мектебінің жетекшілігіндегі білім беру ұйымдарының желілік қоғамдастығының жұмыс жоспары

Мақсаты

  • Оқушылар жоғары жетістіктерге қол жеткізу үшін бірнеше мектеп арасында оқыту мен оқу үдерістерін жетілдіруге бағытталған көптеген іс-әрекеттерді жоспарлау, іске асыру және оның мониторингін жүргізу (оның интернет желісі арқылы жұмыс істеуі міндетті емес) .
  • Жаңа әдістемелерді деңгейлік бағдарлама меңгерген мұғалімдердің іс тәжірибесімен бөлісу арқылы таралуына мүмкіндік беру, мұғалімдерге педагогикалық әдістемелерді зерделеу мен жетілдіру.
  • Мектептерде семинар, коучингтер, дөңгелек столдар, пікір талас, әр аптада немесе әр айда аудан көлеміндегі мектепара желілік қоғамдастық орнату, көрнекі сабақтар конференция, сыныптан тыс шаралар мен панарамалық сабақтар ұйымдастыру.
  • Мектептің жеке сайтын ашу және сайт арқылы байланыста болу өз пікірлерімен, тәжірибелерімен бөлісу, « Зерде » желілік қоғамдастықтың жасалған жұмыстарын осы сайтқа топтастыру.

Міндеті : МКДЖ (Мұғалім көшбасшылығын дамыту жұмысы) -ның басты өзгерістерін қолдау үшін бір немесе бірнеше мектепте бір-бірімен ынтымақтаса жұмыс істейтін топ құру.

Қоғамдастық ұйымдастыру шарттары :

Ақпарат тарату үшін Оқу бағдарламасы бойынша жаңа саясат мақұлданды делік. Мұғалімдерді олардың оқытуы неге негізделуі керек екендігі туралы ақпараттандыру қажет. Олар аталған саясатты іске асырып, бұл бағыттағы міндеттерді шешу жөнінде ақпарат іздеп, тәжірибе алмасуға мүмкіндік беру қажет. Сарапшылар пікіралмасуды басқара отырып, барлығына дұрыс ақпарат жеткендігін бақылай алады.

Ынтымақтастық жасап, өзара қолдау көрсету үшін Мұғалімдер жалпы қиындықтармен кездесіп, өздерін оқшау қалғандай сезінуі мүмкін. Олар өздерін моральдық тұрғыдан орнықты сезінуі үшін бір-бірімен хабарласып, өзіміздің жалғыз еместігімізді білуіміз керек деп санайды. Осы арқылы олар өздерінің бұл ортақ іске қатыстылығын сезінеді. Қоғамдастықта өзара байланыс жасау арқылы олар жалпы іске өз үлесін қосқандығын медеу тұтып, өздеріне деген сенімдері әлдеқайда артады.

Оқу үшін Мұғалімдер жаңа дағдыларды игеріп, оқытудың жаңа тәсілдерімен жұмыс істеп үйренуі керек. Олар сарапшылардан нұсқау алу үшін қоғамдастықтың іс-шараларында және онлайн қоғамдастық аясында бірге жиналады. Қоғамдастықтың кейбір мүшелері - коучингіні қамтамасыз ететін және жаңа тәсілдерді игеруде қиындық көріп жүрген адамдарға жеке тәлімгерлік ететін « көшбасшы мұғалімдер».

Білім қалыптастыру үшін Әртүрлі мұғалімдердің қызығушылығы әртүрлі, сондықтан қоғамдастық оларға тәжірибені жақсарту үшін қабылдаған өз талпыныстары туралы, нені үйренгені туралы пікір алмасуға мүмкіндік береді. «Сыншы дос» ретінде қатысатын қоғамдастықтың басқа мүшелерімен сыни өзара қарым -қатынас жасау жаңа білімнің қалыптасуына түрткі болады.

Ұжымдық пікір білдіру үшін Мұғалімдер өздері келіспеген саясат, әлеуметтік үрдістер туралы мәселелер бойынша өз пікірін білдіре алуымыз керек деп санайды. Олар қоғамдастық құрып, өз сезімдерін ортаға салу үшін пікірлерімен, блогтерімен, мақалаларымен алмасады. Олар саясаттың жекелеген мәселелері бойынша белгілі бір жалпы пікірге келеді.

Желілік қоғамдастық арқылы мұғалімдердің басты өзгерістерін қолдау үшін бір немесе бірнеше мектепте бір-бірімен ынтымақтаса жұмыс істейтін топ құру.
Нәтиже және табыс критерийлері
Желілік қоғамдастық арқылы мұғалімдердің басты өзгерістерін қолдау үшін бір немесе бірнеше мектепте бір-бірімен ынтымақтаса жұмыс істейтін топ құру.:
  • Мұғалімдер жаңашылдыққа ұмтылады және әдістемелерін жетілдіруге талпыныс жасайды.
  • Оқушылар топпен жұмыс істеуге дағдыланады.
  • Сындарлы оқытудың мақсаты мен міндетін үйрене отырып сабақтарына жеті моделді қамтиды.
  • Желілік қоғамдастық арқылы мұғалімдер өздерінің білімдері мен тәжірибелерін шыңдайды
Нәтиже және табыс критерийлері:
  • Мұғалімдердің тәжірибе алмасу арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы артады.
  • Оқу сапасы жоғарылайды
  • Мектептер мен сыныптарда ынтымақтастық қарым -қатынас қалыптасады
  • «Жақсы білім іздеуге жалықпайық, білгенді - білмегенді анықтайық» деп Шәкәрім атамыз айтқандай мұғалімдер арасында көшбасшы мұғалімдер мен мұғалімдердің жетістіктері мен шеберліктеріне қолдау көрсету, марапатау. Аудан, облыс, республика көлемінде іс - тәжіриберлерін таратуға мүмкіндік алады.
Желілік қоғамдастық арқылы мұғалімдердің басты өзгерістерін қолдау үшін бір немесе бірнеше мектепте бір-бірімен ынтымақтаса жұмыс істейтін топ құру.: Р/с
Нәтиже және табыс критерийлері: Іс -шаралар
Мақсаты
Жауаптылар

Ресурстар,

Дәлелдеме-лер

Мерзімі
Монитори-нг
Нәтиже
Ескерту
Желілік қоғамдастық арқылы мұғалімдердің басты өзгерістерін қолдау үшін бір немесе бірнеше мектепте бір-бірімен ынтымақтаса жұмыс істейтін топ құру.: 1
Нәтиже және табыс критерийлері: Бекітілген мектептердің мұғалімдерінің сапалық құрамын хат жіберу арқылы анықтау

Желілік қоғамдастықты құру, Қарақұм орта мектебі

Опорный орта мектебі

Боранқұл орта мектебі

Есет мектеп - балабақша кешені

Бейнеу орта мектебі Жангелдин орта мектебі

Сыңғырлау мектеп - балабақшасы

Үстірт орта мектебі

Манашы орта мектебі

Атамекен орта мектебі

Күйкен орта мектебітері арасында байланыс орнату

Мектеп директоры Б. Демократұлы. І деңгей мұғалімі

Ташбаева Қ. Избергенова Б. Сартаева Н.

Мекептердіңсапалық құрамын анықтау

Жиынтық кесте

мамыр
Сапалық құрам нәтижесі
Дәстүрлі сабақ туралы пікірлерін анықтаймыз
Желілік қоғамдастық арқылы мұғалімдердің басты өзгерістерін қолдау үшін бір немесе бірнеше мектепте бір-бірімен ынтымақтаса жұмыс істейтін топ құру.: 2
Нәтиже және табыс критерийлері:

« Озық педагогикалық тәжірибе алмасу» тақыры-

бында аудан көлеміндегі мұғалімдер арасында семинар өткізу

Аудан көлеміндегі желілік қоғамдас-тықты құру арқылы мектепаралық семинарда коучинг сабақ өткізу арқылы Кембридж тәсілдерін үйрету, сыни тұрғыдан ойлау арқылы топтық жұмысты енгізу. Көрнекі ашық сабақтар ұйымдастыру

Мектеп директоры Б. Демократұлы

І деңгей мұғалімі Ташбаева Қ,

ІІІ деңгей мұғалімдері Атаниязов С, Өсербаева Ә,

Бейнежазба-лар, презен-тациялар, Үлестірме материалдар

Түрлі түсті қима суретті қағаздар, смайлингтер

06. 05. 2014
Тәлім алушыдан байқалған өзгерістер
Тәлім алушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді. Білім сапасы артады . Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз
Желілік қоғамдастық арқылы мұғалімдердің басты өзгерістерін қолдау үшін бір немесе бірнеше мектепте бір-бірімен ынтымақтаса жұмыс істейтін топ құру.: 3
Нәтиже және табыс критерийлері: Аудан көлеміндегі мектептераралық байланыс дөңгелек столь Мектептаралық панорамалық сабақтар топтамасы.
Кәсіби сұхбат, орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарды талқылау, пікірлесу, тәжірибе алмасу, нәтижелерге қол жеткізу.
Абай мектебі
20. 05. 2014
Мұғалімдердің алған әсері
Мұғалімдер арасында оқытудың жаңа технологияларына деген қызығушылығы артады.

Желілік қоғамдастық жоспарын дайындаған: Ташбаева Қ Е І деңгей мұғалімі

Бекітемін:

Мектеп директоры

Қ. Жаманбаев

«__» 2014 жыл

«Атамекен орта мектебі» мемлекеттік мекемесінің деңгейлік курс бағдарламасы бойынша білім сатысынан өткен педагог қызметкерлерінен құрылған « Зерде » шығармашылық тобының 2014 - 2015 оқу жылына арналған жұмыс жоспары

Мақсаты:

«Деңгейлік бағдарламалар бойынша оқыған мұғалімдердің іс-әрекеттерін зерттеп, мектепішілік ұстаздар қауымы арасында кіші топтар құрып, жаңа технологияны өз іс-әрекеттеріне енгізуге бағыт-бағдар беру».

Әлемдік педагогикалық тәсілдермен білім беру тәжірибелері негізінде мұғалімдердің кәсіби біліктілігін дамыту.

Жаңа мазмұндағы бағытталған оқу - тәрбие жұмысын үйымдастыру және топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру.

Міндеттері:

Білім беру сапасын жетілдіру, педагог қызметкерлердің ақпараттық педагогикалық технологиялар бойынша біліктілігін көтеру.

Оқушылардың фунционалдық сауаттылығына байланысты жаңа технологияларды оқу үдерісіне енгізу.

Мектепте коучинг пен тәлімгерлік жұмыстарды жүргізілуін ұйымдастыру


Ұқсас жұмыстар
Есеп. қанша артық?
Оқушылардың назарын сабаққа аударту
Астрофизика. 5 сынып
Тәрбие жұмыс жоспары
Психологтың жылдық жоспары. 2014-2015ж
Психологтың айлық, апталық жоспары. 2013-2014ж
Сатқын жапалақ(ертегі)
Аққу,шортан һәм шаян
2014-2015 оқу жылының басталуына арналған салтанатты жиыны
Ара мен шыбын О.Әубәкіров
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz